 Αυδίκου Χριστίνα  Γιουμούκης Παναγιώτης  Κιντσάκης Θάνος  Πάπιστας Γιάννης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ DATA, ΤΟΠΟΘΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΠΟΡΩΝ.
Advertisements

Λογισμικο συστηματοσ Κεφάλαιο 4ο
1. Εισαγωγή Ορισμοί:  VOD  NVOD  Live Streaming.
‘’MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ’’ ΤΩΝ MULTIMEDIA
Από Βίνα Τριγκάκη. «Π ΟΛΥΜΕΣΑ » Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων.
ΟΙ “MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
ΟΙ “ MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA
«MULTI –ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ» ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ
Εγκατάσταση & Διαχείριση
JToNic H φυσική λύση για το πρόβλημα της ψηφιοποίησης και της τεκμηρίωσης στην εταιρεία σας... (εισάγεται από την Ιταλία)
Κεφάλαιο 1ο: ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
Διαδικασία ανάπτυξης Προσδιορισμός απαιτήσεων Αρχιτεκτονικός Σχεδιασμός Λεπτομερής Σχεδιασμός Κωδικοποίηση Έλεγχος Παράδοση Συστήματος Λειτουργία - Συντήρηση.
Τεχνολογίες Ηλεκτρονικής Μάθησης
ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ.
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Βάσεις Δεδομένων.
Βάσεις Δεδομένων 1 T.Manavis– N.Kyritsis.
1 Συλλογικοί Κατάλογοι & Διαδίκτυο Μιχάλης Σφακάκης.
Μηχανική Μάθηση και Εξόρυξη Γνώσης
1 ΠΟΛΥΜΕΣΑ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΑ Μάθημα 1 ο : Μέσα και πολυμέσα Εισηγήτρια:Αναστασία Κατρανίδου.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Στατικές μέθοδοι και μεταβλητές Εσωτερικές κλάσεις.
1 Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων  Ανάγκη Αποθήκευσης και Διαχείρισης Δεδομένων  Συστήματα Αρχείων  Συστήματα Βάσεων Δεδομένων  Παραδοσιακές και Σύγχρονες.
Αρχιτεκτονική Συστημάτων
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά1 Ορισμοί Σχεσιακού Μοντέλου και Τροποποιήσεις Σχέσεων.
Τι είναι Ανάλυση Τι είναι Συστήματα Πληροφορικής
ΣΧΕΣΙΑΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΜΑΘΗΜΑ 3.
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3 ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΤΩΝ Γ.Σ.Π.. ΟΡΙΣΜΟΙ Ένα σύστημα για τακτικό και συνηθισμένο τρόπο επεξεργασίας δεδομένων και για απάντηση προκαθορισμένων και.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ  Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ. κειμένου,
Δεδομένα, Πληροφορίες και Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΜΑ 1.
Τα πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών δεδομένων πολλαπλών μορφών, δηλ. κειμένου, γραφικών εικόνας,
MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ MULTI-MEDIA ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΜΑΣ. Τα Πολυμέσα (Multimedia) είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
“MULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ. ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Τα Πολυμέσα είναι ο κλάδος της πληροφορικής τεχνολογίας που ασχολείται με τον συνδυασμό ψηφιακών.
1 Εισαγωγή στις Βάσεις Δεδομένων  Ανάγκη Αποθήκευσης και Διαχείρισης Δεδομένων  Συστήματα Αρχείων  Συστήματα Βάσεων Δεδομένων  Παραδοσιακές και Σύγχρονες.
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
Δομές Δεδομένων.
Ημέρα 1η.
Ιφιγένειας Γεωργάκη. Βαθμολογία Πρωταθλήματος ΟΠΑΠ.
3 Αρχιτεκτονική Συστημάτων  Κατηγορίες χρηστών ΣΔΒΔ  Αρχιτεκτονική ANSI/SPARC  Γλώσσες ερωτημάτων  Μοντέλα δεδομένων  Λειτουργίες ΣΔΒΔ.
Network Inference Μπαλάφα Κασιανή - Αδριανή Πλασταρά Κατερίνα.
Σημασιολογική Ολοκλήρωση Ολοκλήρωση Πληροφορίας Το πρόβλημα της ολοκλήρωσης πληροφορίας (information integration) προκύπτει από την ύπαρξη ετερογενών.
Εφαρμογές Υπολογιστών Ά Λυκείου Κεφ. 4 Λογισμικό Συστήματος
FEDORA ARCHITECTURE1 Αρχιτεκτονικές Ψηφιακών Βιβλιοθηκών FEDORA.
Τεχνολογία Βάσεων Δεδομένων Εαρινό Εξάμηνο Διδάσκοντες: Απόστολος Παπαδόπουλος, Αναστάσιος Γούναρης Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Σχολή.
ΕΝΟΤΗΤΑ 2 – Κεφάλαιο 5: Γνωριμία με το Λογισμικό
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Κατασκευή Ιστοσελίδας Χρηματοοικονομικού.
Μπόλαρη Αγγελικη(1451) Επιβλέπων Βολογιαννίδης Σταύρος ΑΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Σέρρες 2013.
Μέρος 1 Εισαγωγή στα Πληροφοριακά Συστήματα. 22/9/20162 Περιεχόμενα  Βασικές έννοιες Πληροφοριακών Συστημάτων  Απαιτήσεις των σύγχρονων επιχειρήσεων.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός Web Site: ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.1 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1.
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ Ανδρέου Βασίλης.
ΒΑΣΕΙΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ
Το Σχεσιακό Μοντέλο Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά.
Εισαγωγή στις βάσεις δεδομένων ISBN
Java DataBase Connectivity
Υπηρεσία Ηλεκτρονικής Σχολικής Τάξης (η-Τάξη/eclass)
Αρχές Διοίκησης και Διαχείρισης Έργων
Διδάσκων: Δρ. Τσίντζα Παναγιώτα
Εφαρμογές Πληροφορικής
Το Σχεσιακό Μοντέλο Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά.
Κεφάλαιο 7: Διαδικτύωση-Internet Μάθημα 7.9: Δρομολόγηση
Παρουσίαση Διπλωματικής Εργασίας της Φλώρου Παγώνας
Επιστήμη των Υπολογιστών
ΕΦΑΡΜΟΓΗ Κ.Ε.Α. Γνωριμία με την πλατφόρμα διαχείρισης του Κοινωνικού Εισοδήματος Αλληλεγγύης για χρήστες Δήμων Η.ΔΙ.Κ.Α. Α.Ε.
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
Το υπολογιστικό σύστημα σαν ενιαίο σύνολο
Σκοπός Η συνοπτική παρουσίαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 Αυδίκου Χριστίνα  Γιουμούκης Παναγιώτης  Κιντσάκης Θάνος  Πάπιστας Γιάννης

 Η Β.Δ. είναι μια αυστηρά τυποποιημένη συλλογή από σχετικά μεταξύ τους δεδομένα, που παρέχει έναν αυτόματο, κεντρικό και κοινό τρόπο χειρισμού τους.  Σκοπός της είναι να απεικονίσει στον Η/Υ ένα πρόβλημα και να διευκολύνει την λύση του.  Τα δεδομένα που χειρίζεται δεν είναι στατικά, αλλά δυναμικά, δηλαδή αλλάζουν συνεχώς.

 Είναι το λογισμικό που επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν και να χρησιμοποιούν τη Β.Δ.  Οι δυνατότητες που παρέχει στους χρήστες  Ορισμός Β.Δ.  Κατασκευή Β.Δ.  Διαγραφή Β.Δ.  Χρήση/Προσπέλαση Β.Δ.  Το Σ.Δ.Β.Δ επιτρέπει την επικοινωνία του χρήστη με το υλικό του υπολογιστή (π.χ. για αποθήκευση δεδομένων).

 Μια Β.Δ. μπορεί να υλοποιηθεί και αυτόνομα χωρίς να χρησιμοποιηθεί ένα Σ.Δ.Β.Δ., όμως οι παροχές του οδηγούν τους χρήστες στην επιλογή του :  Ευκολία στη σχεδίαση και υλοποίηση  Επίπεδα χρηστών και έλεγχος πρόσβασης  Προστασία από βλάβες υλικού  Δυνατότητα περιγραφής περιορισμών ορθότητας  Δυνατότητα ελέγχου πλεονασμών

 Ο χειρισμός των δεδομένων στο υλικό του Η/Υ γίνεται από το Λογισμικό Αποθήκευσης και Ανάκλησης Δεδομένων, το οποίο αναλαμβάνει να μεταφέρει όλες τις εντολές του χρήστη προς το υλικό.

 Όλα τα Σ.Δ.Β.Δ. παρέχουν μια γλώσσα υποβολής ερωτήσεων προς τη Β.Δ. Αυτές οι ερωτήσεις επεξεργάζονται από το Λογισμικό Χειρισμού Ερωτήσεων και στη συνέχεια μετατρέπονται σε εντολές για ανάκληση δεδομένων από το υλικό και μεταφέρονται στο Λογισμικό Αποθήκευσης και Ανάκλησης Δεδομένων.

 Είναι όσοι χρησιμοποιούν τη Β.Δ. είτε για απόκτηση πληροφορίας είτε για συντήρηση της βάσης δεδομένων.  Διαχειριστής Συστήματος  Ιδιοκτήτης Β.Δ.  Χρήστες Υψηλής Διαβάθμισης  Χρήστες Κατώτερης Διαβάθμισης

 Διαιρείται σε 3 επίπεδα  Εξωτερικό επίπεδο : ορίζεται το επίπεδο στο οποίο τα δεδομένα της Β.Δ. παρουσιάζονται στο χρήστη.  Επίπεδο αντίληψης : συνδέει το φυσικό επίπεδο με τις όψεις των διαφόρων χρηστών στο εξωτερικό επίπεδο. Επεξεργάζεται τις εντολές του χρήστη και εντοπίζει το συγκεκριμένο τμήμα του χώρου αποθήκευσης που βρίσκεται η πληροφορία που ζητάει. Στη συνέχεια παρουσιάζει την απάντηση στο χρήστη με κατανοητό τρόπο. Βασική λειτουργία του είναι η μετάφραση των εντολών του χρήστη από κάποια γλώσσα εντολών στις αντίστοιχες εντολές του μηχανισμού ανάκλησης και αποθήκευσης δεδομένων.

 Φυσικό επίπεδο : Ορίζεται το επίπεδο στο οποίο τα δεδομένα αποθηκεύονται και οργανώνονται υπό τη μορφή bytes και σελίδων στο μηχανισμό αποθήκευσης της Β.Δ. Περιλαμβάνει τις έννοιες :  Τύποι δεδομένων  Πεδία  Εγγραφές  Αρχεία

 Οι σχεσιακές βάσεις αποτελούνται από ένα σύνολο από πίνακες, όπου κάθε πίνακας περιέχει σε 2Δ μορφή δεδομένα για κάθε χαρακτηριστικό διαφόρων αντικειμένων. Παραδείγματα:  Κρατήσεις θέσεων  Τραπεζικές συναλλαγές  Διαχείριση εταιρικών δεδομένων

 Οι σύγχρονες εφαρμογές παρουσιάζουν σημαντικές διαφορές σε σχέση με τις παραδοσιακές που δεν μπορούν να τις υποστηρίξουν οι σχεσιακές Β.Δ. διότι:  Τα δεδομένα χαρακτηρίζονται από μεγαλύτερο όγκο και μεγαλύτερη πολυπλοκότητα.  Η διαχείριση των δεδομένων απαιτεί την υλοποίηση πολύπλοκων αλγορίθμων (π.χ. την εύρεση της συντομότερης διαδρομής σε ένα χάρτη).  Τα ερωτήματα είναι πιο πολύπλοκα με αποτέλεσμα να απαιτούν περισσότερο χρόνο για την επεξεργασία τους.

 Την αδυναμία αυτή των σχεσιακών βάσεων καλύπτει το αντικειμενοστραφές μοντέλο.  Τα αντικειμενοστραφή συστήματα βάσεων δεδομένων απευθύνονται σε πεδία εφαρμογών στα οποία τα αντικείμενα έχουν κεντρικό ρόλο.

 Η υλοποίησή του γίνεται με μια αντικειμενοστραφή γλώσσα προγραμματισμού (π.χ. C++, Java). Οι αντικειμενοστραφείς βάσεις δεδομένων είναι σχεδιασμένες κατά τέτοιο τρόπο ώστε να διαχειρίζονται την πληροφορία ως ανεξάρτητα αντικείμενα, τα οποία μπορεί είτε να ανήκουν σε κάποια ομάδα με κοινές ιδιότητες και μεθόδους επεξεργασίας, είτε να αποτελούν εξαίρεση κληρονομώντας κάποιες ιδιότητες από συγγενείς ομάδες, ενώ ταυτόχρονα να παρουσιάζουν μοναδικές ιδιότητες που δεν εμφανίζονται σε άλλα αντικείμενα.  Για τον ορισμό ενός αντικειμενοστραφούς μοντέλου απαιτούνται συνήθως πολλές κλάσεις αντικειμένων.

 Multimedia εφαρμογές (ήχος, εικόνα, βίντεο)  Διαχείριση γεωγραφικών δεδομένων  Αποθήκες δεδομένων και αναλυτική επεξεργασία  Ανάκτηση πληροφορίας από το web  Data mining  Διαχείριση κινούμενων αντικειμένων

Class User ID (Πρωτεύον κλειδί) Age Sex Interests Favorite places Login details Current location Friends Class Place ID (Πρωτεύον κλειδί) Description Currently Active Users Location Accessibility Class Tips User ID Place ID Comment Class Place_Status User ID Place ID Date

 Έστω ότι έχουμε μια υπηρεσία κοινωνικού δικτύου που επιτρέπει να τη συμβουλευόμαστε σα χρήσιμο οδηγό πόλης και να βλέπουμε που βρίσκονται οι φίλοι μας.  Ορίζουμε την κλάση User και την κλάση Place με τις ιδιότητές τους αντίστοιχα. Κάθε User ή Place έχει μοναδικό ID βάση του οποίου ορίζεται η αλληλεπίδραση μεταξύ ομοειδών ή διαφορετικών αντικειμένων.

 Ενδεικτικά αναφέρουμε : ◦ Δυνατότητα σχολιασμού Place από Users. Για να γίνει αυτό χρησιμοποιούμε την κλάση Tips, η οποία αποθηκεύει τα ID’s των Users (vector) και το ID του Place καθώς και το αντίστοιχο σχόλιο. ◦ Δυνατότητα προβολής των Users που βρίσκονται σε ένα Place. Με τη χρήση της κλάσης Place_Status αποθηκεύουμε τα ID’s των Users (vector) και το ID του Place καθώς και τη χρονική στιγμή.

 Στην υλοποίησή μας θα περιλαμβάνονται μέθοδοι που θα αφορούν: ◦ Αναζήτηση σχέσεων friendship μεταξύ των Users ◦ Προβολή θέσης των friends του User ◦ Εύρεση βέλτιστης διαδρομής για δεδομένο Place από την παρούσα θέση του User (check-in) ◦ Αναζήτηση και προβολή δεδομένων ανάλογα με επιθυμητά κριτήρια