ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ (PARALLEL COMPUTING) GAME OF LIFE

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Nikos Louloudakis Nikos Orfanoudakis Irini Genitsaridi
Advertisements

Παράδειγμα 2: Υπολογισμός αθροίσματος με επαναληπτική εντολή: για...από...μέχρι... με βήμα Να βρεθεί και να εκτυπωθεί το άθροισμα των άρτιων αριθμών από.
Συνάρτηση TREND Σύνταξη ΤRΕΝD(Δεδομένα_y: Δεδομένα_x; Νέα _x; Σταθερά)
Στοιχειώδεις Δομές Δεδομένων TexPoint fonts used in EMF. Read the TexPoint manual before you delete this box.: AA A A A Τύποι δεδομένων στη Java • Ακέραιοι.
Πίνακες-Αλφαριθμητικά
Εισαγωγή στους Η/Υ Πίνακες.
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΠΙΝΑΚΩΝ
1 Copyright © 2006 Quality & Reliability SQL 1-2.
MPI: Πολλαπλασιασμός Πινάκων
Παράδειγμα 2: Κινηματογράφοι Να γραφεί πρόγραμμα το οποίο:
1 Σάνη Δεληγιώργη. 2 Γενικά για τα αυτόματα κυψελίδων  Ιδέα: Τοπικοί κανόνες μπορούν να παράγουν σύνθετες και γενικευμένες συμπεριφορές.  Αποτελείται.
Message Passing Interface (MPI)
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό, Αντώνιος Συμβώνης, ΣΕΜΦΕ, ΕΜΠ, Slide 1 Εβδομάδα 9: Διανύσματα και λίστες.
Μαθηματικοί Υπολογισμοί Χειμερινό Εξάμηνο η Διάλεξη Οθόνες γραφικών που βασίζονται σε εικονίδια (pixels) 24.
TEMPLATES STANDARD TEMPLATE LIBRARY ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ C Evangelos Theodoridis.
24/11/2003Message Passing Interface (MPI)1 Αθήνα, Νοέμβριος 2003 Συστήματα Παράλληλης Επεξεργασίας Εργαστήριο Υπολογιστικών Συστημάτων.
22/11/2004Message Passing Interface (MPI)1 Αθήνα, Νοέμβριος 2004 Συστήματα Παράλληλης Επεξεργασίας Εργαστήριο Υπολογιστικών Συστημάτων.
ΕΠΛ223 - Θεωρία και Πρακτική Μεταγλωττιστών9-1 Στατικός Έλεγχος Με τον όρο στατικός έλεγχος (static checking) χαρακτηρίζεται ο έλεγχος της συντακτικής.
4o Μάθημα.
PL/SQL.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΜΑΪΟΓΛΟΥ YOU ARE NOW ENTERING TO THE WORLD OF AGENT BASED MODELS.
Γενική μορφή προγράμματος Pascal
Π ΑΡΑΛΛΗΛΗ / ΚΑΤΑΝΕΜΗΜΕΝΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ Εισαγωγή στο OpenMP.
Κυψελωτά αυτόματα και το παιχνίδι της ζωής
Ανάλυση – Προσομοίωση Ουρών Markov
Κ. Μόδη: Γεωστατιστική και Εφαρμογές της (Κεφάλαιο 5) 1 Τυχαία συνάρτηση Μία τυχαία συνάρτηση (ΤΣ) είναι ένας κανόνας με τον οποίο σε κάθε αποτέλεσμα ζ.
Προγραμματισμός Ι Προτάσεις επανάληψης - γενικά επαναλαμβάνουν ένα μπλοκ προτάσεωνΟι προτάσεις επανάληψης επαναλαμβάνουν ένα μπλοκ προτάσεων είτε για όσες.
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 3. 2 Στόχοι μαθήματος Δομή Επανάληψης Εντολή while Εντολή for.
Παράδειγμα 1:Υπολογισμός αθροίσματος αριθμών με επαναληπτική εντολή : για...από...μέχρι(for ..to) Να βρεθεί και να εκτυπωθεί το άθροισμα των 100 ακεραίων.
Συντάκτης :Δομουχτσής Στέργιος Κατασκευή Ιστοσελίδας Αυτόματο σύστημα Σχολικού Δικτύου Iware.
Υπολογισμός της συνέλιξης
ΒΡΟΧΟΙ ΜΑΘΗΜΑ 5. ΒΡΟΧΟΙΒΡΟΧΟΙ Ο Βρόχος (loop) αποτελείται από προτάσεις επανάληψης. Οι προτάσεις επανάληψης είναι οι προτάσεις που επαναλαμβάνουν ένα.
ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΝΑΦΟΡΑ.
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 5. 2 Στόχοι μαθήματος Πίνακες 2 διαστάσεων.
Microsoft Excel 4.4 Τύποι και Συναρτήσεις
Απλές Αλυσίδες Πολυμερών
Message Passing Interface (MPI) Συστήματα Παράλληλης Επεξεργασίας Εργαστήριο Υπολογιστικών Συστημάτων Αθήνα, Δεκέμβριος 2002.
Σύνταξη LINEST(Δεδομένα_y; Δεδομένα_x; Σταθερά; Στατιστικά)
Διεύθυνση Α/θμιας Εκπ/σης Ν. Σερρών Κατασκευή Ιστοσελίδας  Απόλυτα πεπεισμένοι πως η κοινωνία της γνώσης προσκαλεί αλλά και προκαλεί τα Στελέχη της Εκπαίδευσης.
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Σχεδιασμός Σχεσιακών Σχημάτων.
ΕΠΛ 231 – Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι13-1 Στην ενότητα αυτή θα μελετηθούν τα εξής επιμέρους θέματα: Ο αλγόριθμος Dijkstra για εύρεση βραχυτέρων μονοπατιών.
ΜΑΘ3122/106 – Γλώσσα προγραμματισμού Ξενοφών Ζαμπούλης ΜΑΘ3122/106 – Γλώσσα προγραμματισμού Επανάληψη.
Παράλληλη/Κατανεμημένη Επεξεργασία και Εφαρμογές
Επίλυση Διακριτών Γραμμικών Συστημάτων Νικόλαος Καραμπετάκης Επίκουρος Καθηγητής Τμήμα Μαθηματικών, Α.Π.Θ.
Προγραμματισμός ΗΥ Ενότητα 6: Δισδιάστατοι πίνακες.
Διάλεξη 14: Εισαγωγή στη ροή ρευστών
1 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Queuing Systems Διαδικασίες Γεννήσεων - Θανάτων Εξισώσεις Ισορροπίας - Ουρές Μ/Μ/1, M/M/1/N Προσομοίωση Ουράς Μ/Μ/1/Ν Βασίλης Μάγκλαρης.
1 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Queuing Systems Ουρές Markov (birth-death processes) Ουρές Μ/Μ/N/K - Erlang C Ουρές M/M/c/c - Erlang B Παραδείγματα Εφαρμογής Βασίλης.
Σχεδιασμός των Μεταφορών Ενότητα #6: Μοντέλα κατανομής μετακινήσεων – Distribution models. Δρ. Ναθαναήλ Ευτυχία Πολυτεχνική Σχολή Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΡΗΤΗΣ «Εισαγωγή στον οντοκεντρικό προγραμματισμό (βασική εισαγωγή στο περιβάλλον εργασίας)» Ρουσσάκης Ιωάννης, ΤΕΙ Κρήτης,
Πίνακες και αλφαριθμητικά
Δείκτες Προγραμματισμός Ι
Συστήματα CAD Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Θετικών Επιστημών
9η Διάλεξη Ταξινόμηση Ε. Μαρκάκης
Διαδικασίες Markov.
ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ: η εντολή ΓΙΑ
Βάσεις Δεδομένων και web-based Εφαρμογές
Μορφές κατανομών Αθανάσιος Βέρδης.
Σχεδιασμός των Μεταφορών
Διάλεξη 9: Συναγωγή και διάχυση (συνέχεια)
Δισδιάστατοι Πίνακες 3 7 … i γ ρ α μ ή j - στήλη 1 2 M N
Β. Μάγκλαρης 2/11/2015 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΔΙΚΤΥΩΝ Δρομολόγηση στο Internet (II) Αλγόριθμοι Distance Vector (Bellman)
ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΩΝ ΣΕ ΣΤΙΒΑΔΕΣ
Στοιχεία γεωμορφολογίας
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον ΑΕΠΠ
Φοιτητής: Τσακίρης Αλέξανδρος Επιβλέπων: Ευάγγελος Ούτσιος
Παχυσαρκία.
ΑΝΙΧΝΕΥΣΗ ΣΥΜΦΟΡΗΣΗΣ Για ανίχνευση συμφόρησης μεταξύ δύο συστημάτων μηχανικής όρασης χρησιμοποιούμε την σχέση (Στεφανίδης και Χασιακός): όπου:
Λήψη Αποφάσεων και Συναρτήσεις Ελέγχου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΑΡΑΛΛΗΛΟΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΙ (PARALLEL COMPUTING) GAME OF LIFE ΠΑΟΥΕΡ ΑΛΒΕΡΤΟΣ – ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΛΑΝΤΖΗΣ ΕΥΘΥΜΙΟΣ  ΣΩΤΗΡΙΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

GAME OF LIFE Προσομοίωση της ζωής σε θεωρητικά άπειρο δισδιάστατο πίνακα κελιών. Κάθε κελί χωράει έναν οργανισμό και έχει οχτώ γειτονικούς. Ανήκει στην κατηγορία ΚΥΤΤΑΡΙΚΑ ΑΥΤΟΜΑΤΑ (CELLULAR AUTOMATA) Eπινοήθηκε από τον John Horton Conway το 1970

Κανόνες Ένα κύτταρο μπορεί να είναι ζωντανό ή νεκρό. Ένα νεκρό κελί με ακριβώς τρείς ζωντανούς γείτονες γίνεται ένα ζωντανό κύτταρο (γέννηση). Ένα ζωντανό κύτταρο με δύο ή τρείς ζώντανούς γείτονες παραμένει ζωντανό (επιβίωση). Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις, ένα κύτταρο πεθαίνει ή παραμένει νεκρό .

Χαρακτηριστικές Απεικονίσεις Περιοδικές Σταθερές

Σειριακός Αλγόριθμος Εισαγωγή αρχικών τιμών στο grid. Αρχή επαναληπτικού loop γενεών. Υπολογισμός του αθροίσματος των ζωντανών γειτόνων του κάθε οργανισμού (έλεγχος ακραίων περιπτώσεων). Εφαρμογή των κανόνων και αποθήκευση τιμών σε βοηθητικό πίνακα. Σύνθεση του τελικού grid.

1D Decomposition Εισαγωγή αρχικών τιμών στο grid. Δημιουργία υποπίνακα στον κάθε επεξεργαστή και λήψη των αντίστοιχων στοιχείων. Αρχή επαναληπτικού loop. Αποστολή και λήψη βοηθητικών γραμμών με τους γειτονικούς επεξεργαστές. Υπολογισμός του αθροίσματος των ζωντανών γειτόνων (έλεγχος ακραίων περιπτώσεων). Εφαρμογή των κανόνων και αποθήκευση των τιμών σε βοηθητικό υποπίνακα. Αποστολή όλων των υποπινάκων στον κεντρικό επεξεργαστή και σύνθεση του τελικού grid.

2D Decomposition Εισαγωγή αρχικών τιμών στο grid. Δημιουργία καρτεσιανής τοπολογίας. int MPI_Cart_create (MPI_Comm comm_old, int ndims, int *dims, int*periods, int reorder, MPI_Comm *comm_cart) int MPI_Cart_rank (MPI_Comm comm, int *coords, int *rank) int MPI_Cart_shift (MPI_Comm comm, int direction, int disp, int *rank_source, int *rank_dest) MPI_Proc_null (-1)

2D Decomposition Δημιουργία υποπίνακα στον κάθε επεξεργαστή και λήψη των αντίστοιχων στοιχείων. Δημιουργία Derived Datatypes Vector για την αποστολή στηλών. MPI_Type_vector (count,blocklength,stride,oldtype,&newtype) MPI_Type_commit(&newtype) MPI_Type_free(&newtype) Αρχή επαναληπτικού loop. Αποστολή και λήψη βοηθητικών στηλών και γραμμών Υπολογισμός του αθροίσματος των ζωντανών γειτόνων (έλεγχος ακραίων περιπτώσεων). Εφαρμογή των κανόνων και αποθήκευση των τιμών σε βοηθητικό υποπίνακα. Αποστολή όλων των υποπινάκων στον κεντρικό επεξεργαστή και σύνθεση του τελικού grid.

Έλεγχος Περιοδικότητας και Στασιμότητας Το for loop αντικαθίσταται με while Ανά βήμα αποστολή όλων των δεδομένων στον κεντρικό επεξεργαστή. Ανά βήμα έλεγχος αν η παρούσα εικόνα του grid είναι ίδια με την προηγούμενη (στάσιμο). Ανά βήμα έλεγχος αν η παρούσα εικόνα του grid είναι ίδια με την αρχική (περιοδικό). Η ανανέωση της αρχικής εικόνας γίνεται ανά 15 επαναλήψεις.

Πίνακες και Διαγράμματα

Πίνακες και Διαγράμματα

Πίνακες και Διαγράμματα

GAME TIME FOR FUN ! ! !