Μερίδιο Αγοράς και Ανταγωνιστικότητα Ελληνικού Τουρισμού Dr. Άρης Ίκκος & Κώστας Πασχαλίδης Ιούνιος 2008.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Kwart, H.; Khan, A. A. J. Am. Chem. Soc. 1967, 89, 1951–1953. Breslow, R.; Gellman, S. H. J. Chem. Soc., Chem. Comm. 1982, 1400–1401.
Advertisements

Athens Hotel Branding Seminar Franchising στα Ξενοδοχεία 23/09/2005 Dr. Άρης Ίκκος Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Στοιχεία και αριθμητικά δεδομένα (1) : Επιδείνωση κοινωνικών δεικτών  Πληθυσμός σε κίνδυνο φτώχειας ή κοινωνικό αποκλεισμό.
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
Αποτελέσματα Μελέτης για το Μέγαρο Πολιτισμού Κύπρου Ετοιμάστηκε για την Εταιρεία KPMG Από την Εταιρεία RAI Consultants Public Ltd Μάρτιος 2008.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Συμφωνίας Άμεσου Διακανονισμού Ζημιών
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Συνεισφορά στις ελληνικές εξαγωγές ανά περιφέρεια Διάστημα: Ιαν-Ιούνιος 2012 •70% των ελληνικών εξαγωγών εξακολουθεί να πραγματοποιείται από τις περιφέρειες.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012.
€ $500,000 $250,000 $125,000 $64,000 $32,000 $16,000 $8,000 $4,000 $2,000 $1,000 $500 $300 $200 $100 Καλωσορίσατε.
ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ IMIC 2 Φεβρουάριος 2006 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 16 Νοεμβρίου 2010.
1 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΓΑΝΩΤΙΚΗ ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗΣ ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗΣ ΤΗΣ ΦΥΜΑΤΙΩΣΗΣ ΣΕ ΕΘΝΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ Ευάγγελος Μαρίνης Επίτιμος Διευθυντής Μικροβιολογικού.
16- 1 ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑ  Venture Capital  ΠΡΩΤΗ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ (The Initial Public Offering)  ΑΛΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΕΚΔΟΣΗΣ –ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΜΕΤΟΧΩΝ.
F.B.S. Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου Καβάλας και η εταιρία “F.B.S. Δρ. ΔΗΜ. ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ &ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ” Σας καλωσορίζουν στην παρουσίαση της μελέτης με.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α 27 Νοεμβρίου 2009.
Διαρκής Έρευνα Benchmarking Ελληνικών Ξενοδοχείων Νοέμβριος 2011.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 9 Μαΐου 2006.
1 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ Ιούνιος 2009 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting.
Ανάλυση του λευκού φωτός και χρώματα
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Αγορές εξ αποστάσεως Δημήτρης Καββούρης Τμήμα Β1 Γυμνασίου Μάθημα : Οικιακή Οικονομία.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές: κ. Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ κ. Α. Ικκος, Διευθύνων.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Παρουσίαση Έρευνας Οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις στις επιχειρήσεις – μέλη του ΒΕΘ που δραστηριοποιούνται στον χώρο της οικοδομής Ιανουάριος 2011.
Ανάπτυξη και Εκτίμηση Ξενοδοχείων 25/06/05 Ανάλυση Εσόδων - Εξόδων Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
+14 Σεπτέμβριο 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +1 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Α. Ίκκος, Διευθύνων Σύμβουλος.
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ ΚΡΗΤΗΣ ΧΑΝΙΑ, PANORAMA HOTEL Επενδυτικός Προσανατολισμός του Ελληνικού Τουρισμού Γιώργος Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής.
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΚΕΝΤΡΩΝ ΜΕΤΑΜΟΣΧΕΥΤΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ 2007 ΑΛΛΟΓΕΝΕΙΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΛΟΓΕΣ ΜΑΚ 1.Γ. Παπανικολάου (n= 71) 2.Ευαγγελισμός (n= 60) 3.Άγ. Σάββας,
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ: «ΙΑΜΑΤΙΚΕΣ ΠΗΓΕΣ ΚΑΙ ΛΟΥΤΡΟΤΟΠΟΙ» ΕΠΙΣΚΟΠΗΣΗ ΕΠΙΣΚΕΨΙΜΟΤΗΤΑΣ ΛΟΥΤΡΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ 2005 – 2012 Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών Ομάδα.
6 MRB, Συλλογή στοιχείων: 24 Νοεμβρίου έως 5 Δεκεμβρίου 2005 Εξωτερική Πολιτική: Τουρκία – Κυπριακό – ΠΓΔΜ - Κοσσυφοπέδιο 1 6 ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ( Τουρκία.
Η ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΞΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΧΩΡΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΠΑΡΑΛΙΑΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ: Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΒΟΛΟΥ ΑΛΕΞΗΣ ΔΕΦΝΕΡ ΜΑΡΙΑ ΒΡΑΣΙΔΑ Πανεπιστήμιο.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Σοφία Τζελέπη, App Inventor ΜΕΡΟΣ B’ Σοφία Τζελέπη,
Εργαστήριο Δασικής Διαχειριστικής & Τηλεπισκόπησης Ασκήσεις Δασικής Διαχειριστικής Ι Διδάσκων Δημήτριος Καραμανώλης, Επίκουρος Καθηγητής Άσκηση 4.
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Κληρονομικότητα.
Αλέξανδρος Χριστογιάννης Retail Marketing Manager Forthnet.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Τα προϊόντα της EmGoldEx Τα προϊόντα της EmGoldEx Ράβδοι χρυσού 24k καθαρότητας 999,9 απο 1 έως 100 γραμμάρια Όλες οι ράβδοι χρυσού είναι πιστοποιημένες.
ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΣΤΗΝ ΓΕΡΜΑΝΙΑ Ίδρυμα Καπετάν Βασίλη/Ίδρυμα Καρέλια
1 Νέα Θεωρία Μεγέθυνσης Ενδογενής μεγέθυνση. 2 Συνάρτηση παραγωγής προϊόντος Υ t = Y(K, L, A) Y t = [(1-α k )·K t ] α · [(1-α L )·A t ·L t ] 1-α 0
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Επιθεωρήσεις ΔΚΕΕ ( )  Επιθεωρήσεις : 25  Έκλεισαν Ικανοποιητικά 6 (24%) και Μη Ικανοποιητικά 19 (76%)  Μη Συμμορφώσεις : 257  Διορθωτικές.
Τρίτη 31 Iανουαρίου 2006 Πολύκαστρο Διάλεξη:Η ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Δρ. Μηχ. - ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΣΤΩΡΗΣ.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ ΜΑΣ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μερίδιο Αγοράς και Ανταγωνιστικότητα Ελληνικού Τουρισμού Dr. Άρης Ίκκος & Κώστας Πασχαλίδης Ιούνιος 2008

2 GBR Consulting Μελέτες Περιφερειακής Ανάπτυξης ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΣΥΝΕΔΡΙΑΚΑΜΑΡΙΝΕΣΚΑΖΙΝΟ Benchmarking Στρατηγικές Συμμαχίες

3 Παγκόσμιος Εξερχόμενος Τουρισμός Πρόγνωση WTO

4 Ετήσιος Ρυθμός Ανάπτυξης Αφίξεων

5 Μερίδιο Αγοράς Top 20 Ευρώπης 3,9%3,6% Κύριες Long-haul 0,4%0,6% Σύνολο 3,0%2,8%

6 Άμεσοι Ανταγωνιστές: Σχετικό Μερίδιο Αγοράς

7 Άμεσοι Ανταγωνιστές: Εποχικότητα 2006

8 Παραδοσιακές Ευρωπαϊκές Χώρες-Πηγές ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ Κύκλος = Eξερχόμενος Tουρισμός * κ.κ ΑΕΠ

9 Χώρες-Πηγές εκτός Ευρώπης ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ

10 Νέες Ευρωπαϊκές Αγορές ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ

11 Δυνατότητα Προσέλκυσης Εξερχόμενου Τουρισμού Εξερχόμενος Εισερχόμενος στην Ελλάδα

12 Στρατηγική Διατήρησης και Επέκτασης Ρυθμός Αύξησης Εξερχόμενου Τουρισμού - Σημασία Χώρας Μέσος Ετήσιος Ρυθμός Αύξησης Σημασία Χώρας (Αφίξεις * κ.κ. ΑΕΠ)

13 Στρατηγική Μείωσης Εποχικότητας Αφίξεις σε Ξενοδοχεία (1*-5*) Οκτώβρη-Απρίλη % Αφίξεων Οκτώβρη – Απρίλη Σημασία Χώρας (Αφίξεις * κ.κ. ΑΕΠ)

Διεθνείς Τάσεις

15 Αεροπορικές εταιρίες χαμηλού κόστους Πηγή: TUI 

16 E-tourism +100% +78% +55% +49% +43% +31% +22% +17% European eTourism turnover (in billion euro) Source: Centre for Regional and Tourism Research 1.1%2.3%4.0%6.4%9.3%12.5%15.5%18.4%21.1% Market Share of Internet Sales as % of Total Travel Sales Volume Excluding: - sales to non-Europeans - non-on-line bookings - sales from websites for wholesale

17 Goldies Πηγή: TUI

18 Goldies & EGO-trend „Ναι“ „Μερικώς“ „Όχι“ (G)oldies: „Προτιμώ να διασκεδάζω από το να αποταμιεύω “ Πηγή: TUI, GfK Marktforschung, Studie 50plus (2002)

19 Κληρονομιές Πηγή: TUI, BBE Unternehmensberatung GmbH. BBE Erbschaftsstudie Wirtschaftswoche 49/ % ~ ΑΕΠ Ιταλίας , % % % % Μέγεθος Κληρονομιών στην Γερμανία (σε δισ. €) Κληρονόμοι στη Γερμανία Ηλικιακά Γκρουπ

20 ~ από το 2000~ ~ Υβριδικοί Πελάτες Ομοιογενής Αγορά με κοινές απαιτήσεις Υβριδικός Πελάτης με ιδιαίτερες απαιτήσεις και συμπεριφορά Πλήθος Αγορών – Στόχων με ομοιογενείς απαιτήσεις ανά κατηγορία Πελάτης Πηγή: TUI

Νέες Αγορές – Νέα ‘Προϊόντα’

22 Πηγές ειδικών μορφών Τουρισμού

23 Γλασκώβη

24 Observer: “Γλασκώβη - Πόλη 2 ης κατηγορίας” Κακής Ποιότητας Σπίτια & Εγκαταλελειμμένα Κτίρια ‘Νεκρές’ περιοχές δίπλα στο ποτάμι Κενά μαγαζιά γεμάτα αφίσες Κακής ποιότητας πεζοδρόμια/δρόμοι

25 Κινήσεις Marketing Στρατηγικής Σημασίας 1983 ίδρυση Γραφείου Τουρισμού 1985 εγκαίνια Συνεδριακού Εκθεσιακού Κέντρου Σκωτίας 1988 Festival Κήπων 1990 Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης 1996 Έτος Visual Arts 1999 Βρετανική Πόλη Αρχιτεκτονικής και Design 2002 UEFA Champions’ League Final 2003 Ευρωπαϊκή Πρωτεύουσα Αθλητισμού 2004 Έναρξη καμπάνιας “Scotland with Style” 2005 Μετατροπή Γραφείου Τουρισμού σε Γραφείο Marketing της Πόλης

26 Αναπλάσεις  Θαλασσίου Μετώπου Clyde –Η μεγαλύτερη ανάπλαση της Σκωτίας (8000 στρ.) –Συνεδριακός και Εκθεσιακός χώρος (πρώην Queens Dock) περ/νων σχεδίων για καζίνο, ξεν/χεία, πάρκινγκ –Νέα Αρένα για Sports –Βελτίωση υποδομών συγκοινωνιών – νέες υποδομές για σύνδεση περιοχών κατοικιών με εμπορικό και επιχειρηματικό κέντρο –Πρόσβαση στην πόλη από το ποτάμι  Κέντρου Πόλης –Παλαιά κτίρια –Φωτισμός: ανάκλαση των φώτων στο νερό –Glasgow City Marketing Bureau –Νέες υποδομές : retail, πολιτισμός και αναψυχή, άρση κοινωνικού αποκλεισμού, παιδεία και εκπαίδευση  Σπιτιών –Ένταξη περιοχών στο σχέδιο πόλης –Νέες γειτονιές

27 Ανάπτυξη Τουρισμού Glasgow City Council Visit Scotland Scottish Enterprise Glasgow Glasgow City Marketing Bureau

28 Scottish Exhibition & Conference Centre

29 “Glasgow: Scotland with Style”  2004: έναρξη καμπάνιας με £ 1.5 εκ.  2005: £ 1.83 mln για strategic positioning of brand  Μετά το 2004, 535,000 επιπλέον τουρίστες που ξόδεψαν £ 62εκ.  Μεταξύ 2006 και 2007: –Αύξηση χρήσης SECC κατά 8% σε £ 147 εκ. και ημέρες επισκεπτών κατά 14.5% σε 490,000 –Επισκέπτες web site αυξήθηκαν κατά 190% σε 1.3 εκ.

30 Glasgow: Boutique Hotels - golf Hotel du Vin Malmaison St Jude’s Blythswood Square Within a 10 mile zone of Glasgow: 66 members clubs 13 municipal courses 4 commercial courses

31 “Glasgow: Scotland with Style” Πληρότητα Ξενοδοχείων Market Mix ξεν/χεία σε απόσταση 20 μιλίων από το SECC

32 Βίλα “Perelia”, Κροατία - Υποδομή Πηγή: DreamResortFactory 900 στρέμματα διαμορφωμένη έκταση 120 βίλες 100 μεζονέτες 180 διαμερίσματα

33 Βίλα “Perelia”, Κροατία - Εμπειρία  Αγροτικές εκτάσεις  Ελαιοτριβείο και Οινοποιείο  Ρωμαϊκά Λουτρά  Κέντρο Θαλασσοθεραπείας  3 ιδιωτικές παραλίες  Ανακατασκευές τοπικών αρχαίων Ρωμαϊκών μνημείων Πηγή: DreamResortFactory

34 Απόδοση Μέχρι και Μέση Τιμή Δωματίου: € Πληρότητα: 65%+ Πωλήσεις: € / m2

35 Η Ελλάδα δεν χρειάζεται πλασματικούς μύθους για να δημιουργήσει προϊόν. Έχει αληθινούς!

Dr. Άρης Ίκκος, ISHC

37 Τop 12 Χώρες Εξερχόμενου Τουρισμού (2006) Πληθυσμός % Τουριστών

38 Μερίδιο Σημαντικότερων Αγορών Υπερπόντιες Ευρωπαϊκές

39 Τουριστική Σημασία Ευρωπαϊκών Χωρών ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ ΕΞΑΡΤΗΣΗ 2000

40 Τουριστική Σημασία Χωρών εκτός Ευρώπης ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ 2000 ΕΞΑΡΤΗΣΗ

41 Τουριστική Σημασία Άλλων Χωρών ΔΙΕΙΣΔΥΣΗ 2000 ΕΞΑΡΤΗΣΗ

42 Παράγοντες βιωσιμότητας των Integrated Resorts

43 “Touareg” Resort, Μαρόκο - Υποδομή Πηγή: DreamResortFactory

44 “Glasgow: Scotland with Style” Movie: