ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕ TUX MATH ...ή πώς να μάθουμε προπαίδεια παίζοντας..!!

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΜΑΘΗΜΑ 6. SELECTSELECT SELECT * FROM όνομα_πίνακα ; • Με τη εντολή SELECT ανασύρουμε δεδομένα από την βάση δεδομένων. • Το αστεράκι.
Advertisements

Αριθμητική με σφηνοειδείς αριθμούς Ν. Καστάνη
Διδακτική της Πληροφορικής
Διδασκαλία της Ευθύγραμμης Ομαλής Κίνησης
Η ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΗΣ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΩΝ ΑΠΛΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ (ΒΑΣΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ) ΤΟΥ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΔΙΑΙΡΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΩΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΤΟΥ.
Συναρτήσεις. Ας φανταστούμε μια «μηχανή» που τις βάζουμε αριθμούς Ότι σου δίνουν πολλαπλασίασέ το επι 3 και μετα πρόσθεσέ του το Συναρτήσεις.
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Ημερομηνία: 13/12/2006 Τμήμα: Πληροφορικής του Ιονίου Πανεπιστημίου
Δημιουργία Πίνακα πράξεις από
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
1 η Παρουσίαση 1. Ομάδα Μ Συμεωνίδης Πολυχρόνης Βουλγαράκης Δημήτρης Σουλίδης Άγγελος Σταθακόπουλος - Ξηνταβελώνης Νικόλαος Ζαφείρης Δημήτριος Ζαμίχος.
Εισαγωγή στο MATLAB.
MAΘHMATIKA ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ Χ.
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΒΟΓΛΟΥ ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΔΟΧΟΣ: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ ΑΔΑΜ Παρουσίαση του.
Το παιχνίδι των πράξεων
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
Εργασία Μαθήματος :Τεχνολογίες Εκπαίδευσης
+ - * / = * + = * - * - / - = + - * * + * / / = - + * = = / + / = + =
Διαίρεση Ενότητα 1 – Δ’ τάξης.
A΄ ΤΑΞΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΑΝΑ ΕΝΟΤΗΤΑ.
Υλικά.
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 2. 2 Στόχοι μαθήματος Αριθμητικοί– Λογικοί Τελεστές Η εντολή IF.
Σχετικά με κλασματικές παραστάσεις
3ο Γυμνάσιο Ν. Ιωνίας - Βόλου Μακρή Βαρβάρα
Ορισμός της Αναπτυξιακής Δυσαριθμησίας
This project has been funded with support from the European Commission. Mathematical literacy and basic competences in science and technology Μαθηματική.
Mathematical literacy and basic competences in science and technology Το σχέδιο αυτό χρηματοδοτήθηκε με την υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η παρούσα.
Αναλυτική παρουσίαση εκτέλεσης διαίρεσης με διψήφιο διαιρέτη
Kεφάλαιο 4 ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ-ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (αναλυτική προσέγγιση)
Εύκολος και γρήγορος πολλαπλασιασμός από το 11Χ11 ως το 19Χ19 με το μυαλό. Προσαρμογή: Κων/νος Κλουβάτος (από το
ΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Διαφάνειες παρουσίασης #2
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ Διδάσκοντες:Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
3 η διδασκαλία. Παραγοντοποίση- Χρήση ταυτοτήτων- Επίλυση εξισώσεων Τάξη: Γ’ Γυμνασίου Αριθμός Μαθητών: 28.
ΗΜΥ 100 Εισαγωγή στην Τεχνολογία ΤΜΗΜΑ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ.
1.4 Καθορισμός απαιτήσεων Είναι η διαδικασία κατά την οποία πρέπει να κάνουμε: ✗ τον επακριβή προσδιορισμό των δεδομένων που παρέχει το πρόβλημα ✗ την.
Μαθαίνω τη γλώσσα των αριθμών Πράξεις με μεικτές αριθμητικές παραστάσεις.
Εξελίσσοντας τις έννοιες των τεσσάρων αριθμητικών πράξεων ο πολλαπλασιασμός και η διαίρεση.
ΔΙΑΣΧΟΛΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ «ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΟ ΕΠΑΛ» 2 Ο ΕΠΑΛ ΣΕΡΡΩΝ – ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΚΟΥΤΑΡΕΩΣ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Εισηγήτρια:
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
Αριθμητικές πράξεις με φυσικούς αριθμούς
Καθηγητής Στατιστικής - Βιοστατιστικής
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασίλης Γκιμίσης
δίνει το σχετικό τύπο που συνδέει τα πιο πάνω μεγέθη
Τ.Ε.Ι. Κρήτης Τμ. Μηχανικών Πληροφορικής Αρχιτεκτονική Υπολογιστών
Μανασσάκης Βασίλης Καθηγητής Πληροφορικής
Τελεστές και ή όχι Για την εκτέλεση αριθμητικών πράξεων
Αριθμητικές πράξεις με χαρτί και μολύβι
ΛΥΝΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ Κ. Σαμαρά, Δασκάλα.
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
Προπονούμαι στην προπαίδεια
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασίλης Γκιμίσης
Πρόγραμμα Καινοτόμων Σχολείων και Εκπαιδευτικών Πυρήνων για την Ενσωμάτωση των ΤΠΕ στη Σχολική Μονάδα Δημοτικό Σχολείο Καρμιώτισσας Εκπαιδευτικοί πυρήνες.
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
ΜΑΘΑΙΝΩ, ΔΙΑΣΚΕΔΑΖΩ, ΕΙΜΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ
Εισαγωγή στη Στατιστική για τις Βιοεπιστήμες
Ανδρούλα Γεωργίου Χρίστου ΕΔΕ
Πειράματα Φυσικής για το Λύκειο Σχολ. έτος
ΕΝΟΤΗΤΑ : 6   ΘΕΜΑ: Διαίρεση –επιμεριστική ιδιότητα  ΤΑΞΗ: Δ’
Παίζω και μαθαίνω τους Κινέζικους αριθμούς 9ος διαγωνισμός πρωτοπόρων εκπαιδευτικών microsoft Νίκος Πανουσόπουλος 3ο Γυμνάσιο Κορίνθου
Ενότητα Γ7.3.8(Προβλήματα Ακολουθιακής Δομής )
Υπολογιστικά Φύλλα Περιεχόμενο κελιού - Πράξεις
Μέθοδοι Αναλύσεως των Λογιστικών Καταστάσεων (Λ.Κ)
Βασικές έννοιες (Μάθημα 2) Τίτλος: Η Συσκευή
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΝΙΔΙΟΥ
Λήψη Αποφάσεων και Συναρτήσεις Ελέγχου
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Βασίλης Γκιμίσης ΛΥΜΕΝΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ
ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΕΤΗΣΙΑΣ ΤΑΚΤΙΚΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΡΕΣΙΕΣ ΓΙΑ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΝΕΟΥ Δ.Σ. Παρασκευή 1 Μαρτίου 2019.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ ΜΕ TUX MATH ...ή πώς να μάθουμε προπαίδεια παίζοντας..!!

ΓΙΑΤΙ…;;; ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΕΚΤΕΛΕΣΗ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΣΕ ΜΙΑ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ

ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΚΜΑΘΗΣΗΣ ΑΠΟΣΤΗΘΙΣΗ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ ΔΙΑΔΡΑΣΤΙΚΟΙ ΤΡΟΠΟΙ

ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΥ

First-person shooter (FPS) Missile Command .avi

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤUX MATH TuxMath Tutorial - Free Math Games For Children - copy.avi

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ TUX MATH ..\TUX MATH\TuxMath.exe

ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ.xlsx

ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΠΟΛΛΑΠΛΟΤΗΤΑΣ ΠΡΟΣΘΕΣΕΙΣ - ΑΦΑΙΡΕΣΕΙΣ: 7 ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΑΣΜΟΙ - ΔΙΑΙΡΕΣΕΙΣ: 8 ΔΥΝΑΜΕΙΣ: 7 ΣΥΝΟΛΟ ΠΡΑΞΕΩΝ: 22

ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΑΘΗΤΕΣ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΑΘΗΤΕΣ Β ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΟ ΔΕΙΓΜΑ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΑΘΗΤΕΣ Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΑΘΗΤΕΣ Β ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΑΘΗΤΕΣ Γ ‘ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ

ΕΠΙΠΕΔΟ ΜΑΘΗΤΩΝ 1ο ΕΠΙΠΕΔΟ [ 11 – 14] 2ο ΕΠΙΠΕΔΟ [15 – 16] 1ο ΕΠΙΠΕΔΟ [ 11 – 14] 2ο ΕΠΙΠΕΔΟ [15 – 16] 3ο ΕΠΙΠΕΔΟ [17 – 18] 4ο ΕΠΙΠΕΔΟ [19 – 20]

Α΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Α ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.xlsx

Β΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.xlsx

Γ΄ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ.xlsx

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ 60% ΜΕΙΩΣΗ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ 60% ΜΕΙΩΣΗ ΣΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΕΚΤΕΛΕΣΗΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΑΝ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΠΑΙΔΕΙΑ ΑΠΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΑΙΣΘΗΜΑΤΟΣ ΑΝΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΗ ΡΟΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ