Eyetracking III Μάθημα: Ηλεκτρονική Δημοσίευση Διδάσκοντες καθηγητές: Μ. Γεργατσούλης Σ. Καπιδάκης Παπαχριστόπουλος Λεωνίδας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Triglianoi.gr Δημιουργήσαμε αυτή την παρουσίαση, ώστε τα μέλη μας να πάρουν μία σύντομη ιδέα, σχετική με την λειτουργία του φόρουμ μας.
Advertisements

UNIX.
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
Εισαγωγή στους πίνακες περιεχομένων (ΠΠ) και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο F5 ή κάντε κλικ στις επιλογές Προβολή παρουσίασης > Από την αρχή για να ξεκινήσει.
Πρόγραμμα ΕΠΕΑΕΚ: Αναμόρφωση Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α. Ανάπτυξη Κεντρικής Δράσης Υποστήριξης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Γ.Π.Α. «Δημιουργία.
Δημιουργία Παρουσιάσεων με τη βοήθεια του PowerPoint
ΕΥΡΕΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ elemedu. upatras
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών Τίτλος Μαθήματος Ενότητα # (bold): Τίτλος Ενότητας (normal)
Να περιγράψετε τους 2 τρόπους οργάνωσης Ιστοσελίδων
Ηλεκτρονική Δημοσίευση
Δ.Π.Θ. Επεξεργασία Κειμένου - 1 Επεξεργασία Κειμένου Ένα πρόγραμμα σε γλώσσα HTML είναι ανεξάρτητο της μηχανής όπου θα εκτελεστεί. Δηλαδή αγνοούνται τα.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ-ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ : ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ.
Θεμελιώδη Στοιχεία για Ατομική & Επαγγελματική Ανάπτυξη Τραγέα Γιώτα, Φυσικοθεραπεύτρια ΜSc (Pain Management)
Προσβάσιμες Σημειώσεις σε Word DOs & DON’Ts
Ανοικτά Ακαδημαϊκά Μαθήματα
Αρχειοθέτηση του Ιστού Nordic Web Archive Toolset Ηλεκτρονική δημοσίευση Διδάσκοντες : Σ. Καπιδάκης, Μ. Γεργατσούλης Μαρίνα Κομπολύτη Εαρινό εξάμηνο 2003/2004.
Heal Link Η HEAL Link (Hellenic Academic Libraries Link) είναι ο Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών και λειτουργεί υπό.
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Ο οδηγός περιγράφει πώς να: - Εγγραφείτε στο Blog του HiStory (σελίδες 2-3). - Αλλάξετε την επισκόπηση χρησιμοποιώντας το ζουμ (σελίδες 4- 5). - Δημιουργήσετε.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Ε ΡΓΑΣΙΑ ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΘΕΜΑ : ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ : Εμμανουηλίδης Γεώργιος & Καρατζιούλας Κωνσταντίνος.
Συντάκτης :Δομουχτσής Στέργιος Κατασκευή Ιστοσελίδας Αυτόματο σύστημα Σχολικού Δικτύου Iware.
Δημιουργία Διαφανειών
ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑ: A FLUID INTERFACE FOR PERSONAL DIGITAL LIBRARIES Lance E.Good, Ashok C. Popat, William C. Janssen Eric A. Bier ΕΥΠΡΟΣΑΡΜΟΣΤΟ.
Δημιουργία Παρουσίασης
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας Υπηρεσίες Πληροφόρησης σε Ψηφιακό.
1/13 ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ ΜΟΡΦΕΣ ΜΕΣΩΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης, Δημήτριος.
NewsML - News Markup Language Ζούτσου Κυριακή Διδάσκοντες καθηγητές: Μ. Γεργατσούλης Σ. Καπιδάκης Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας - Βιβλιοθηκονομίας.
Τα Διαδοχικά Φύλλα Στυλ CSS
Διεύθυνση Α/θμιας Εκπ/σης Ν. Σερρών Κατασκευή Ιστοσελίδας  Απόλυτα πεπεισμένοι πως η κοινωνία της γνώσης προσκαλεί αλλά και προκαλεί τα Στελέχη της Εκπαίδευσης.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες της.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
Μια σύντομη παρουσίαση της Ψηφιακής Συλλογής της Βιβλιοθήκης του Πανεπιστημίου Κρήτης (Ρέθυμνο) Μια σύντομη παρουσίαση της Ψηφιακής Συλλογής της Βιβλιοθήκης.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ " Διοίκηση και Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ – ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΠΣ: «Επιστήμη Της Πληροφορίας: Διοίκηση Και Οργάνωση Βιβλιοθηκών Με Έμφαση Στις Νέες Τεχνολογίες.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ «Π.Μ.Σ. ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ - ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΩΝ ΜΕ ΕΜΦΑΣΗ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ.
Χρήστες και Χρήση των Online Ψηφιακών Βιβλιοθηκών της Γαλλίας
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΠΣ: «Επιστήμη Της Πληροφορίας: Διοίκηση Και Οργάνωση Βιβλιοθηκών Με Έμφαση Στις Νέες Τεχνολογίες.
Εισαγωγή στο Blackboard
«Πρόγραμμα Αναμόρφωσης Προπτυχιακών Προγραμμάτων Σπουδών Γ.Π.Α» Σεμινάριο Ενημέρωσης Διδακτικού Προσωπικού Οι τεχνολογίες της Πληροφορικής και των Επικοινωνιών.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ: «Διοίκησης και Οργάνωσης.
Οδηγός Αναζήτησης Ιδρυματικού Αποθετηρίου
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Βρίσκοντας κατάλληλα αντικείμενα μάθησης:
DSpace:ένα ψηφιακό αποθετήριο ανοικτής πρόσβασης Φοιτήτρια : Νικολέττα Μπίζου Μάθημα: Ηλεκτρονική δημοσίευση Διδάσκοντες: Σαράντος Καπιδάκης Μανώλης Γεργατσούλης.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΜΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ: «Υπηρεσίες Πληροφόρησης σε Ψηφιακό Περιβάλλον» ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ:
1 Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΠΕΡΙΛΗΨΕΩΝ ΣΤΗΝ XML ΑΝΑΚΤΗΣΗ ΜΑΘΗΜΑ : ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ επιμέλεια : ΡΑΜΜΑ ΧΑΡΙΚΛΕΙΑ ΑΘΗΝΑ 2007 Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας –
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας και Βιβλιοθηκονομίας Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας «Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
1Κεφάλαιο 4 Κανόνες Σύνταξης HTML Όλες οι ετικέτες εσωκλείονται μεταξύ των χαρακτήρων “ “. Κάθε τι που βρίσκεται μεταξύ των χαρακτήρων “ ”, αποτελεί σχόλιο.
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ & ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ:ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΕΣ ΣΤ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ Η ΨΗΦΙΑΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΤΗΣ ΒΡΕΤΑΝΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ.
Εφαρμογές Πολυμέσων: Εισαγωγή στην HTML (1)
 Ηλεκτρονικό κείμενο ονομάζουμε ένα κείμενο που έχει ψηφιοποιηθεί.  Η νέα τεχνολογία επιτρέπει την ψηφιοποίηση του ήχου, της εικόνας και της οπτικο-ακουστικής.
Προγραμματιστικά Εργαλεία για το Διαδίκτυο Κατασκευή Ιστοσελίδων 3 ο Κεφάλαιο Βελώνης Γεώργιος – Καθηγητής Πληροφορικής ΠΕ20.
 Στόχος της παρουσίασης αυτής είναι η εξοικείωση με τον Ηλεκτρονικό Κατάλογο της Βιβλιοθήκης προκειμένου να αναζητήσουμε ένα τεκμήριο από τη συλλογή.
Δραματική Τέχνη στην εκπαίδευση: Ερευνητικό Σχέδιο Ι Στις ανθρωπιστικές επιστήμες επικράτησαν δύο ερευνητικές κατευθύνσεις: Η στατιστική ανάλυση (συνυπολογίζει.
Εισαγωγή στη Νοσηλευτική Επιστήμη
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 13: Επεξεργασία κειμένου – LibreOffice #3
Σχεδίαση Διαφανειών Πρακτικός Οδηγός Μιχαηλίδη Αφροδίτη.
Η ΜΑΚΕΤΑ ΚΑΙ Η ΤΥΠΟΓΡΑΦΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ
Αλληλοεπιδράσεις οπτικών στοιχείων
Καλώς ορίσατε στο PowerPoint
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 12: Επεξεργασία κειμένου – LibreOffice #2
Τυπογραφία ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 10: Ιστολόγια. Η υπηρεσία Blogger
Παρουσιάσεις με την χρήση PowerPoint
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
Τρόπος προσαρμογής του Microsoft SharePoint Τοποθεσία Web με σύνδεση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Eyetracking III Μάθημα: Ηλεκτρονική Δημοσίευση Διδάσκοντες καθηγητές: Μ. Γεργατσούλης Σ. Καπιδάκης Παπαχριστόπουλος Λεωνίδας Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας - Βιβλιοθηκονομίας Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες της Πληροφορίας

Η μορφή του κειμένου: το κείμενο, τα κενά, το στυλ… Προσωπικότητα και αισθήματα του αναγνώστη Το κοινωνικό status, η ταυτότητα και η δύναμη… Κατάσταση ανάγνωσης: πότε, που πως... Ο αναγνώστης του Fragonard, Ο κύκλος του αναγώστη Το μέσον

Το παρελθόν Eyetrack I - Eyes On The News Eyetrack II – Eyetrack 2000

Το παρόν Estlow center Denver University Eyetools

Ερευνητικά ζητούμενα Πώς ο χρήστης σαρώνει την οθόνη; Ποιος είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος παρουσίασης κειμένου; Ποια είναι η καλύτερη μορφή πλοήγησης; Ποια είναι η πιο αποτελεσματικός τρόπος παρουσίασης επικεφαλίδας; Πρέπει να υπάρχει μπάρα κύλισης στις ιστοσελίδες; Όταν ένας αναγνώστης μπει σε μία ιστοσελίδα, τι τον κρατά μέσα σε αυτήν; Που οφείλουμε να τοποθετούμε τις εικόνες;

Τα hot spots Σημεία που έγινε κλικ Το ποσοστό των συμμετεχόντων που εστίασε στο σημείο Κατώτατο όριο πλοήγησης Σημείο τομής ιστοσελίδας Κίτρινο χρώμα= πλειοψηφία βλεμμάτων Κόκκινο χρώμα = το ανώτατο ποσοστό εστίασης βλεμμάτων

Δεσμοί συνήθειας Η αναγνωστική συνήθεια του δυτικού κόσμου εμφανίζεται και στην επί της οθόνης ανάγνωση. Οι επικεφαλίδες και τα λογότυπα αποτελούν σημαντικούς παράγοντες επηρεασμού της προσοχής. Οι αναγνώστες κοιτούν πάντα τις πρώτες λέξεις των επικεφαλίδων πριν αποφασίσουν αν θα συνεχίσουν να διαβάσουν το άρθρο ή όχι.

Οι ζώνες προτεραιότητας

Οι επικεφαλίδες 1/4 Ο αναγνώστης διαβάζει: Τις πρώτες λέξεις από τις επικεφαλίδες 1-2 ίντσες περίπου από την αρχή της επικεφαλίδας Τις επικεφαλίδες που είναι πιο κοντά στο επάνω αριστερά κομμάτι της οθόνης και κοντά στο λογότυπο της ιστοσελίδας Ο αριθμός των επικεφαλίδων που διαβάζει κινείται γύρω από τον αριθμό 5 Λέξεις κλειδιά μπορούν να κερδίσουν την προσοχή του αναγνώστη

Οι επικεφαλίδες 2/4

Οι επικεφαλίδες 3/4

Οι επικεφαλίδες 4/4 Σε κάποιες ιστοσελίδες τοποθετήθηκε στο τέλος τους και μέσα σε μία επικεφαλίδα η λέξη "FCUK" (εταιρεία ρουχισμού), η οποία μοιάζει με μία χυδαία αγγλική λέξη. Παρατηρήθηκε ότι η επικεφαλίδα αυτή προσέλκυσε πολλά βλέμματα λόγο: Της ομοιότητας με την χυδαία λέξη Του ότι είναι με κεφαλαία γράμματα. Τα κεφαλαία γράμματα ανάμεσα σε ένα περιβάλλον πεζών δημιουργεί μία αντίθεση η οποία προσελκύει τον αναγνώστη. Αυτό το χαρακτηριστικό (κεφαλαία ανάμεσα σε πεζά) ονομάζεται "widows and orphans" (χήρες και ορφανά).

Τα blurbs 1/2 Το μικρό συνοδευτικό κείμενο των επικεφαλίδων ονομάζεται blurb. Αυτά είναι συνήθως η πύλη του αναγνώστη προς το πλήρες άρθρο. Τα blurbs έλκουν την προσοχή των αναγνωστών προς τα κάτω και τους κρατούν εκεί για περισσότερη ώρα.

Τα blurbs 2/2

Η παράγραφος 1/2 Όταν οι σμμετέχοντες συναντούσαν ένα άρθρο με εισαγωγική παράγραφο ή μία περίληψη το 95% αυτών τις διάβασε. Οι μικρότερες παράγραφοι ενθαρρύνουν τους αναγνώστες να συνεχίσουν την ανάγνωση. Τα άρθρα που είναι μονόστηλα διαβάζονται περισσότερο από αυτά που μοιάζουν στο στυλ των εφημερίδων.

Η παράγραφος 2/2

Η πλοήγηση 1/3 Οι μπάρες πλοήγησης που βρίσκονται είτε στην κορυφή είτε στο αριστερό μέρος της οθόνης είναι πιο αποτελεσματικές. Μπάρες πλοήγησης και επικεφαλίδες αποτελούν δυνατό συνδυασμό. Τα περισσότερα ειδησεογραφικά site τοποθετούν τις μπάρες πλοήγησης στην κορυφή της σελίδας κάτω από το λογότυπο και πάνω από τις επικεφαλίδες.

Η πλοήγηση 2/3

Η πλοήγηση 3/3 Που είναι αποτελεσματικές οι μπάρες πλοήγησης;

Η διαφήμιση 1/6 Μελέτη από την διαφημιστική εταιρεία Doubleclick παρουσίασε ότι 4-5 άτομα ανάμεσα στα 1000 κάνουν κλικ σε διαφήμιση. Μεγάλη επιτυχία έχουν τα sponsored links που το Google παρέχει. Οι τοποθέτηση της διαφήμισης προσδιορίζει και την αποδοχή της. Δεν υπάρχουν «αόρατες» διαφημίσεις. Ακόμα και αν δεν εστίασε ο επισκέπτης πάνω στη διαφήμιση είτε για κλάσματα την σάρωσε είτε την παρατήρησε μέσο της περιφερειακής του όρασης.

Η διαφήμιση 2/6 Το ποσοστό που είδε τις διαφημίσεις κυμαίνεται από 14-68% του δείγματος. Οι επισκέπτες βλέπουν τις διαφημίσεις, απλά δεν μπαίνουν στον κόπο να μπουν σε αυτές τις ιστοσελίδες. Τα οπτικά χωρίσματα στο σχεδιασμό εκλαμβάνονται ως όρια από τον αναγνώστη. Οι περισσότεροι συμμετέχοντες που είδαν τις ιστοσελίδες σταμάτησαν εκεί που σταμάτησε και το κείμενο. Περισσότερο λευκό, λιγότερη εστίαση

Η διαφήμιση 3/6

Η διαφήμιση 4/6 Που είναι πιο ορατές οι διαφημίσεις;

Η διαφήμιση 5/6 Οι διαφημίσεις που αναμειγνύονται με το στυλ και τη μορφή της ιστοσελίδας έλκουν περισσότερες ματιές.

Η διαφήμιση 6/6 Το μέγεθος μετράει

Η γραμματοσειρά 1/3 Σε σελίδες με μικρή γραμματοσειρά οι συμμετέχοντες διαβάζουν περισσότερο και οδηγούνται στα blurbs. Σε σελίδες με μεγαλύτερη γραμματοσειρά οι αναγνώστες περισσότερο σαρώνουν τη σελίδα παρά διαβάζουν. Όσο μεγαλύτερη είναι η διαφορά στη γραμματοσειρά μεταξύ blurb και επικεφαλίδων τόσο μικρότερη είναι η πιθανότητα να διαβαστούν οι blurbs.

Η γραμματοσειρά 2/3 Όταν το μέγεθος της επικεφαλίδας και του blurb είναι το ίδιο και ταυτόχρονα η γραμματοσειρά που χρησιμοποιείται είναι μικρή, τότε είναι πιθανόν να διαβαστούν και οι δύο. Οι μελετητές εικάζουν ότι όταν ένα άτομο εστιάζει την προσοχή του σε μικρές γραμματοσειρές που δεν είναι εύκολα προσπελάσιμες, είναι πιο εύκολο γι’ αυτόν να συνεχίζει να διαβάζει οτιδήποτε μικρό που βρίσκεται κοντά στην αντίληψή του. Θέλουμε οι αναγνώστες της σελίδας μας να διαβάζουν ή να σαρώνουν;

Η γραμματοσειρά 3/3

Online εικόνες 1/3 Το μέγεθος των εικόνων επηρεάζει και τον χρόνο που τις κοιτάζουν οι αναγνώστες. Επίσης οι φωτογραφίες με πρόσωπα έλκουν τις ματιές των ανθρώπων.

Online εικόνες 2/3 Τα πρόσωπα στις φωτογραφίες έλκουν περισσότερο την προσοχή. Τα πολλά πρόσωπα στις φωτογραφίες έλκουν περισσότερο την προσοχή. Οι άνθρωποι από συνήθεια κάνουν κλικ στις φωτογραφίες.

Online εικόνες 3/3

Ευχαριστώ για την υπομονή σας