Α Θ Η Ν Α Ϊ Κ Ο Κ Ε Ν Τ Ρ Ο Ε Ρ Ε Υ Ν Ω Ν RADIO GOLD 103.3
Ο Radio Gold είναι ένας ραδιοσταθμός με ξένο μουσικό all time classic προφίλ που αγγίζει περισσότερο το αντρικό ακροαματικό κοινό και τις κεντρικές ηλικιακές υποομάδες πληθυσμού(25-54 ετών). Κατά την περίοδο 20/3 - 17/9/2006, η μέση ημερήσια κάλυψη του ραδιοσταθμού είναι 3,7% στον πληθυσμό της Αττικής, δηλαδή ημερήσιοι ακροατές κατά μέσο όρο. Τον ραδιοσταθμό τον ακούνε άτομα (εβδομαδιαίοι ακροατές) τουλάχιστον 1 φορά την βδομάδα κατά μέσο όρο, δηλαδή το 13,1% του πληθυσμού της Αττικής. ΠΗΓΗ : ΕΡΕΥΝΑ ΑΚΡΟΑΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΕΜΑΡ – BARI, 20/3 – 17/9/2006
Φύλο Ηλικία Προφίλ ακροατών RADIO GOLD Ο κύριος πυρήνας ακροατών του RADIO GOLD εντοπίζεται στο αντρικό κοινό και στις ηλικίες 25 – 54 ετών ΠΗΓΗ : ΕΡΕΥΝΑ ΑΚΡΟΑΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΕΜΑΡ – BARI, 20/3 – 17/9/2006
Προφίλ ακροατών RADIO GOLD Μόρφωση Κοινωνικοοικονομική τάξη % Απασχόληση Οι 6 στους 10 ακροατές του RADIO GOLD έχουν ανώτερη/ανώτατη μόρφωση, ενώ το 80% ανήκει και στα μεσοανώτερα κοινωνικοοικονομικά στρώματα. Επίσης 7 στους 10 ακροατές του ραδιοσταθμού είναι εργαζόμενοι!!! ΠΗΓΗ : ΕΡΕΥΝΑ ΑΚΡΟΑΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΕΜΑΡ – BARI, 20/3 – 17/9/2006
Οι ακροατές του Radio Gold και... ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ : ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΜΕΣΩΝ, Φεβρουάριος – Ιούνιος 2006 Χρήση Internet Χρήση Ηλεκτρονικού Υπολογιστή % Πρόθεση αγοράς Κινητού τηλεφώνου Κατοχή κινητού τηλεφώνου...η σχέση τους με την τεχνολογία ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΑΚΡΟΑΤΕΣ RADIO GOLD
Οι ακροατές του Radio Gold και... ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ : ΕΡΕΥΝΑ LIFESTYLES, Φεβρουάριος – Ιούνιος 2006 Κάρτα ανάληψης από αυτόματα μηχανήματα Αμοιβαία κεφάλαια % Ασφάλιση περιουσίας Τραπεζοασφαλιστικά (Υγεία/Σύνταξη)...η σχέση τους με τις τράπεζες ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΑΚΡΟΑΤΕΣ RADIO GOLD
Οι ακροατές του Radio Gold και... Οδηγούν 1600cc Οδηγούν FORD % Οδηγούν TOYOTAΟδηγούν OPEL...η σχέση τους με τα Αυτοκίνητα ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΑΚΡΟΑΤΕΣ RADIO GOLD ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ : ΕΡΕΥΝΑ LIFESTYLES, Φεβρουάριος – Ιούνιος 2006
Οι ακροατές του Radio Gold και... Θέατρο/Μέγαρο Μουσικής/Λυρική Σκηνή Casual food % Αλυσίδες Εστιατορίων Restaurants... τα μέρη που πηγαίνουν συνήθως για διασκέδαση ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΑΚΡΟΑΤΕΣ RADIO GOLD ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ : ΕΡΕΥΝΑ LIFESTYLES, Φεβρουάριος – Ιούνιος 2006
Οι ακροατές του Radio Gold και... Bars Clubs % ΣυναυλίεςΚινηματογράφο... τα μέρη που πηγαίνουν συνήθως για διασκέδαση ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΑΚΡΟΑΤΕΣ RADIO GOLD ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ : ΕΡΕΥΝΑ LIFESTYLES, Φεβρουάριος – Ιούνιος 2006
Οι ακροατές του Radio Gold και... Πίνουν ΟΥΪΣΚΥ Πίνουν CUTTY SARK % Πίνουν DEWARS SPECIAL RESERVE 12 ΕΤΩΝΠίνουν DIMPLE ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΑΚΡΟΑΤΕΣ RADIO GOLD ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ : ΕΡΕΥΝΑ LIFESTYLES, Φεβρουάριος – Ιούνιος και η κατανάλωση αλκοολούχων ποτών
Οι ακροατές του Radio Gold και... Πίνουν ΤΖΙΝ Πίνουν BACARDI % Πίνουν Αλκοολούχα ΑπεριτίφΠίνουν METAXA... και η κατανάλωση αλκοολούχων ποτών ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΑΚΡΟΑΤΕΣ RADIO GOLD ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ : ΕΡΕΥΝΑ LIFESTYLES, Φεβρουάριος – Ιούνιος 2006