Το Διαδίκτυο Ανοιχτό και Διαδραστικό 1996: Ρόυ Άσκοτ : στο www το μέλλον της τέχνης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
Advertisements

Ένα απαραίτητο στοιχείο στην ζωή μας. Εργασία Α’ εξαμήνου (Internet)  Τμήμα:1Ι-ΙΝΠ01  Έτος:  Ονοματεπώνυμο : Αντώνης Δημητριάδης  Μάθημα: Τεχν.
ΧΡΗΣΗ ΕΚΠ/ΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Εκπαιδευτικό λογισμικό Δέγγλερη Σοφία ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Τμήμα Μηχανικών Η/Υ Τηλεπικοινωνιών και δικτύων Εργασία για το μάθημα: Διδακτική της πληροφορικής.
Τι είναι wiki; Μια ιστοσελίδα που επιτρέπει στους επισκέπτες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν και να διαμορφώσουν το περιεχόμενό της.
“ Εγχειρίδιο” εύχρηστων εφαρμογών για την εκπαιδευτική πράξη.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (INTERNET) Γκόγκου A. Μάρθα Msc Πληροφορικής.
Αντώνης Λυμπέρης Τομέας Δικτυακών Υπηρεσιών Ινστιτούτο Τεχνολογίας Υπολογιστών -ΙΤΥ.
ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ Διαδραστικοί πίνακες Δέγγλερη Σοφία.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Διαδίκτυο Κίκα Χρυσοστόμου.
To Εκπαιδευτικό Glogster
Ομάδα Α Διδακτική της Γλώσσας Γ’-Δ’ Δημοτικού
Στογιάννου Αθανασία 1Ι-ΙΝΠΟ internet Στογιάννου Αθανασία web designer 2013 web designer 2013.
Η ποιότητα της πληροφορίας στο εκπαιδευτικό υλικό που χρησιμοποιείται ή διανέμεται μέσω του Internet Χρήστος Σαβρανίδης Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων Τμήμα ΦΠΨ.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΜΠΛΑΝΑ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: ΣΑΡΑΝΤΟΣ ΚΑΠΙΔΑΚΗΣ ΕΞΑΜΗΝΟ: ΕΑΡΙΝΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ- ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
ΟΙ “ΜULTI-ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ” ΤΩΝ MULTIMEDIA ΣΤΟ BLOG ΜΑΣ
Ειδικές μορφές επικοινωνίας των τουριστικών επιχειρήσεων
Εφαρμοσμένη Πληροφορική για εκπαιδευτικούς Δημήτρης Αντωνόγλου Νοε 2010.
Ηλεκτρονικοί Υπολογιστές και Διαδίκτυο:Νέα δεδομένα για την λογοτεχνία και την διδασκαλία της.Μία εφαρμογή Επιμέλεια-Παρουσίαση Μαρία-Ειρήνη Καραχάλιου.
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
Ηλεκτρονική Μάθηση.
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Α’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Επεξεργαστής κειμένου και γραμματισμός. Πιθανές θετικές επιδράσεις   Η διαδικασία της παραγωγής λόγου πλησιάζει στον τρόπο σκέψης του ανθρώπου που δεν.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Η επιστήμη του Web.
Εικονικοί τρισδιάστατοι κόσμοι ΠΜΣ:Δυνητικές κοινότητες Παρουσίαση : Θεοδωρίδη Άννα
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Blogs ( ιστολόγια) To Blog or not to Blog? That is the question!! Ποιος μπορεί να έχει ιστολόγιο? Όλοι μας!! Είναι πολύ εύκολο! Γιατί να έχω ιστολόγιο?
Διαχείριση πληροφοριών και επικοινωνίες Ονομ/νυμο Επιμορφωτή Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή ΥΠΕΠΘ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ»
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ( )
3.4.2 Επικοινωνίες Οι άνθρωποι επικοινωνούν με τις κινήσεις, τον λόγο, την εικόνα και τη γραφή.
Χ. Καραγιαννίδης, ΠΘ-ΠΤΕΑΕφαρμογές ΤΠΕ στην ΕΕΑ Διάλεξη 2: eLearning Systems, eClass1/1318/2/2015 Χαράλαμπος Καραγιαννίδης Διάλεξη 2 Περιβάλλοντα.
Λογισμικό Εκπαίδευσης M- Pedia Ελευθέριος Μιχαηλίδης Διευθύνων Σύμβουλος, M-Data
Διδακτική Πληροφορικής
Κυριακή Σεβεντεκίδου, ΠΕ02
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
Δεκαπενθήμερο Ενημέρωσης για την Πρόσβαση στην Εκπαίδευση, Οκτωβρίου 2015 « Εκπαιδευτικό υλικό και εφαρμογές για μαθητές με αναπηρία » Κ. Μπούκουρας.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Και η εκπαιδευτική τους χρήση.  Web 2.0 τεχνολογίες, εφαρμογές και υπηρεσίες  Δημιουργία μαθημάτων με τη χρήση εργαλείων Web 2.0, διαδικτύου – σύγκριση.
1 η Ενότητα 2 η Ενότητα 3 η Ενότητα.  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος  Μαθητής που εργάστηκε: Μουχταρόπουλος Πέτρος.
Η φωτεινή πλευρά του Διαδικτύου Γρηγόρης Δερεκενάρης.
Οι φάροι μας ενώνουν! 14 ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου.
A’ ΕΠΑ.Λ. Εφαρμογές Πληροφορικής Γεωργιλά Χιονία 1.
Εκμετάλλευση υπηρεσιών Web 2.0 σε σχολικούς ιστοτόπους Παλάζης Βασίλης 3o Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΗΜΕΡΗΣΙΟΥ ΚΑΙ ΕΣΠΕΡΙΝΟΥ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Μαρία Νέζη Σχολική Σύμβουλος Πειραιά
Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών (Τ.Π.Ε.) στην εκπαιδευτική διαδικασία Ξυνή Παναγιώτα Πληροφορικός ΠΕ19 M.Sc. Ίλιον, 11/12/2014.
Εκπαιδευτική Τεχνολογία και Διδασκαλία (Roblyer) Ε. Αλεξοπούλου, Ε.Π.ΠΑΙ.Κ., Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. Ενσωμάτωση εργαλείων.
1 ο ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΚΕ «ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΙΣΜΑ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ.
Παρουσίαση Web 2.0 εργαλείων
Από το Web1.0 στον Web X.0 Καλτιριμτζής Ελ. Ιωάννης
Τπε και γλώσσα.
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, WEB2.0 KAI WEB X Από τον WEB 1.0 στον WEB X.0
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Web, Web 2.0, Web 3.0 και Web X.0 ΚΕΦΑΛΑΙΟ 9.
ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ
Ο υπολογιστής ως εργαλείο μάθησης
Υπηρεσίες του διαδικτύου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
29ο Δημοτικο Σχολειο Θεσσαλονικησ
Το Διαδίκτυο - Internet
ΤΑ ΘΕΤΙΚΑ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Εκπαιδευτικό Λογισμικό
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Το Διαδίκτυο Ανοιχτό και Διαδραστικό 1996: Ρόυ Άσκοτ : στο www το μέλλον της τέχνης

Για τη διδακτική πράξη μας αφορούν A.Τέχνη Διαδικτύου/Κυβερνοτέχνη B.Ηλεκτρονική Λογοτεχνία/ Κυβερνολογοτεχνία

A. Τέχνη διαδικτύου/ κυβερνοτέχνη (cyber art, internet art, net.art, web art) Διεπιστημονική (οι net.artists μπορεί να είναι ταυτόχρονα μαθηματικοί, μουσικοί, προγραμματιστές) Καλλιτεχνική δραστηριότητα που χρησιμοποιεί ως μέσο και προορίζεται αποκλειστικά για το διαδίκτυο Πολυμεσική τέχνη Επικοινωνιακή έκφραση του μεταμοντερνισμού (Τεχνολογική και βιοτεχνολογική επανάσταση) Ξεκινά από θετική αντιμετώπιση του διαδικτύου και προχωρά σε δημιουργίες που αντιμετωπίζουν κριτικά τη συμμετοχή της τεχνολογίας στην παγκοσμιοποιημένη οικονομία, της σύγχρονη πολιτική γεωγραφία και την ίδια την τέχνη

Πρόγονοι της κυβερνοτέχνης Διεθνές κίνημα Fluxus (Nam June Paik)Διεθνές κίνημα Fluxus Nam June Paik Avant Pop art (Mark Amerika)Mark Amerika Ηλεκτρονική τέχνη Performance art

Ιστορία της κυβερνοτέχνης Ο όρος net.art δημιουργήθηκε από το Σλοβένο Βαν Κόζικ ο οποίος έλαβε ένα μπερδεμένο ηλεκτρονικό μήνυμα στο οποίο ήταν αναγνώσιμες μόνο οι λέξεις net.art Αναπτύχθηκε στην ανατολική ευρώπη σε μια περίοδο πολιτισμικής κρίσης μετά τη διάλυση της ΕΣΣΔ και την πτώση του τείχους του Βερολίνου

Κυριότεροι εκπρόσωποι Alexei Shulgin Vuk Cosic Olia Lialina Jodi Heath Bunting

Χαρακτηριστικά και Στόχοι Εναντίον του συμβιβασμού και της σοβαροφάνειας Συμπεριλαμβάνει στοιχεία παιχνιδιού, χιούμορ, ανταρσίας Προβάλλει ομαδική συνεργασία Διαπολιτισμικότητα και διεπιστημονικότητα Διαχειρίζεται νέους μύθους Χρησιμοποιεί μεθόδους τεχνολογικού ανταρτοπόλεμου (hacking and cracking)Χρησιμοποιεί μεθόδους τεχνολογικού ανταρτοπόλεμου Παρεμβαίνει στα διαδραματιζόμενα στον πραγματικό χώρο χρησιμοποιώντας μέσα τακτικής (tactical media) Μένει στο περιθώριο της αγοράς και ασκεί κριτική Βασίζεται στο χρόνο Διαδραστική, χρησιμοποιεί υπερκείμενα και υπερμέσα Ριζωματικές δομές (με γραμμική αφήγηση) Τηλεπαρουσία σε πραγματικό χρόνο Μη ιεραρχικές δομές στην παραγωγή και παρουσίαση του έργου Χρησιμοποιεί το λόγο (με τα αγγλικά ως κοινή γλώσσα)

Είδη κυβερνοτέχνης Καλλιτεχνικοί ιστότοποι Καλλιτεχνικό διαδικτυακό λογισμικό Εγκαταστάσεις διαδικτυακές ή βασισμένες στο διαδίκτυο Βίντεο online Έργα ηχητικά Διαδικτυακές παραστάσεις (performances)

Υποείδη κυβερνοτέχνης Τέχνη λογισμικού (software art)Τέχνη λογισμικού Γεννητηριακή τέχνη (generative art)Γεννητηριακή τέχνη Net.radio Τέχνη φυλλομετρητη (browser art)Τέχνη φυλλομετρητη Τέχνη ανεπιθύμητης αλληλογραφίας (spam art)spam art Περιβάλλοντα με κλικ (click environments) Έργα με ηλεκτρονικά μηνύματα ( )Έργα με ηλεκτρονικά μηνύματα Ποίηση κώδικα (code poetry)Ποίηση κώδικα

Έργο του Alex Dragulescu από τη σειρά “Spam Architecture”, που περιλαμβάνει έργα δημιουργημένα από ένα πρόγραμμα που επεξεργάζεται την ανεπιθύμητη αλληλογραφία (junk s)

Σύμφωνα με τους δημιουργούς του φυλλομετρητή Opera, η Microsoft παρουσίαζε στους χρήστες ελαττωματικό style sheet όταν επισκέπτονταν τον ιστότοπο του MSN. Δημιούργησαν, λοιπόν, την εκδοχή Bork του Opera 7 για τον φυλλομετρητή των Windows, η οποία μετα γλωττίζει τον ιστότοπο του MSN στη «γλώσσα» του Σουη δού Σεφ, χαρακτήρα του The Muppet Show Σουη δού Σεφ

Galatea της Emily Short Το Galatea έχει τη μορφή διαδραστικού μυθιστορήματος, περιλαμβάνει όμως και χαρακτηριστικά προγραμμάτων συζήτησης (chatterbots) όπως η Eliza. Οι συζητήσεις οδηγούν σε ανακάλυψη διαφορετικών ιστοριών που παραπέμπουν σε διαφορετικούς κόσμους.Galatea

Ηλεκτρονική τέχνη Η τέχνη που χρησιμοποιεί ηλεκτρονικά και/ή τεχνολογικά μέσα. Οι καλλιτέχνες χρησιμοποιούν το διαδίκτυο, τα υπολογιστικά δίκτυα, τη ρομποτική, ασύρματη τεχνολογία και εικονική πραγματικότητα. Είναι συχνά διαδραστική.

B. Ηλεκτρονική λογοτεχνία / Κυβερνολογοτεχνία / Δικτυακή λογοτεχνία / Υπερλογοτεχνία (hyperliterature) Λογοτεχνία που γράφεται για το διαδίκτυο και διακινείται μέσω διαδικτύου

Χαρακτηριστικά του είδους Πολυμεσικότητα Προκαλεί εντυπώσεις που απευθύνονται σε πολλές αισθήσεις (Bolter 1991) Χωρίς όρια σελίδας Διαδραστικότητα Ρευστότητα Διακειμενικότητα Συνεργατικότητα Εύκολη διακίνηση

Είδη ηλεκτρονικής λογοτεχνίας Υπερκειμενική πρόζα και ποίηση, στον παγκόσμιο ιστό και έξω από αυτόνΥπερκειμενική πρόζα ποίηση Κινητική ποίηση σε flash και άλλες πλατφόρμεςΚινητική ποίηση σε flash Εγκαταστάσεις computer art που ζητούν από τους θεατές να τις διαβάσουν ή διαθέτουν άλλες λογοτεχνικές πλευρές Προγράμματα συζήτησης (chatterbots)Προγράμματα συζήτησης Διαδραστική μυθοπλασία Μυθιστορήματα υπό μορφή ηλεκτρονικών μηνυμάτων, SMS, ή blogs Ποιήματα και ιστορίες που παράγονται από γεννήτριες, είτε διαδραστικά είτε βάσει παραμέτρων που έχουν δοθεί εκ των προτέρωνΠοιήματα και ιστορίες που παράγονται από γεννήτριες, είτε διαδραστικά είτε βάσει παραμέτρων που έχουν δοθεί εκ των προτέρων Σχέδια συλλογικής συγγραφής που επιτρέπουν στους αναγνώστες να συνεισφέρουν στο κείμενο ενός έργου Διαδικτυακές λογοτεχνικές περφόρμανς που αναπτύσσουν νέους τρόπους γραφής

Σημαντικότεροι εκπρόσωποι Michael Joyce John Cayley Shelley Jackson Stuart Moulthorp Deena Larsen Robert Kendall Heavy Industries

Ελληνικά Υπερκείμενα Πλανήτης Πρέσπα (2002) της Σ. ΝικολαίδουΠλανήτης Πρέσπα

Κυβερνοτέχνη/Κυβερνολογοτεχνία και Διδασκαλία Προσφέρει νέες προοπτικές στην ανάγνωση της λογοτεχνίας, ακόμη και του Ομήρου (Bakker, 1999) Προβληματίζει για τη λειτουργία, τα προβλήματα και τις δυνατότητες του διαδικτύου (μάθημα της πληροφορικής) Συντείνει στην ανάπτυξη του ενδιαφέροντος και της δημιουργικότητας των μαθητών (μάθημα της λογοτεχνίας, των ξένων γλωσσών και των εικαστικών)