Ενδεικτικές δραστηριότητες με διαβάθμιση ανά τάξη στην ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
«Πότε μπορώ να μιλάω στην τάξη»
Advertisements

Modern Greek Lessons
6η Ενότητα:Τρόποι Μεταφοράς Πιάτων
Δημιουργικές δραστηριότητες
Γ΄ Δημοτικό Σχολείο Σωτήρας
Ισορροπημένη διατροφή
Μεταβατικά και αμετάβατα ρήματα Υποκείμενο, αντικείμενο, κατηγορούμενο
ΡΗΜΑ – ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΟ – ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ - ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟ
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
ΜΙΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ ΣΤΑΧΤΟΠΟΥΤΑ
Πάντα ακούμε τους «κανόνες» των γυναικών
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΨΙΟΥΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑ:ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ Δημοτικό Λεμεσου κ.΄β Εκπαιδευτικη ερευνα
Η δική μας έρευνα για τη διατροφή
Σεμινάριο Επιμόρφωσης ΚΕΑ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ
Ερευνητική Εργασία Α’ Τετραμήνου
Αυτός : "θα παραγγείλω πίτσα Θέλεις και εσύ κάτι να σου παραγγείλω;"
Το θαύμα της γέννησης Η ιστορία ενός παιδιού.
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Η γειτονιά που γέμισε ήχους
ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΗΣΗΣ
Η διατροφή της Κολοτούμπα…   Στα κεράσια λέμε ναι Στα αχλάδια λέμε ναι Στα σταφύλια λέμε ναι Στα πεπόνια λέμε ναι Όχι λέμε στα λίπη Όχι στα γαριδάκια.
Πεπόνι, πεπόνι ΄Ενας μανάβης στη λαϊκή αγορά φωνάζει για να πωλήσει τα φρούτα και τα λαχανικά του. «Εδώ τα ωραία πεπόνια» Μαζεμένος κόσμος (γονείς , παιδιά)
Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΑΧΩΝΙΟΥ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ» ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Τα μυστικα της υγειασ… για μικρουσ μαθητεσ
2η ΤΗΛΕΔΙΑΣΚΕΨΗ 11/3/2011 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΡΕΚΚΛΗΣΙΑΣ
Στην τάξη μου.
Music: Smoke gets in your eyes Pictures By: Unknown source Edited by AMRA.
τρώω καλύτερα ζω καλύτερα
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
Γράμματα…Λέξεις…Ιστορίες
Πώς βρέθηκαν τα παιχνίδια στο νησί των ξεχασμένων παιχνιδιών;
ΣΤ΄ ΤΑΞΗ 29ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΒΟΛΟΥ
Το εἶναι και το φαίνεσθαι στην Ελένη του Ευριπίδη
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
ΤΑ ΝΤΟΛΜΑΔΑΚΙΑ ΤΗΣ ΚΥΡΑ - ΜΑΡΙΑΣ Όταν τρως σπιτικό φαγητό το καταλαβαίνεις…… μυρίζει και έχει Μμμμμ… άλλη γεύση!!!!!!!!!!!!
Τα φωνήεντα είναι επτά και φωνάζουν δυνατά : α,ε,ι,η,ο,υ,ω
Όλα για την υγεία μου Ξεκινήστε την ημέρα σας με ένα πλήρες και ισορροπημένο πρωινό. Ο οργανισμός για να λειτουργήσει καλά, χρειάζεται ενέργεια. Για τον.
Κοινωνικές και Οικονομικές Διαστάσεις της Διατροφής των παιδιών στο Σχολείο Στ’ Τάξη του 7 ου Δημοτικού Σχολείου Καρδίτσας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ
ΕΠΙΜΕΛΙΑ: Κατερίνα Μαράντη Ηλέκτρα Γιαντζίκη Δημήτρης Βασιλείου Νικόλας Έρτσος.
ΣΤΑΔΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ. Πως γίνεται η συντήρηση: Τα 5 βασικά στάδια H συντήρηση έχει ως απώτερο στόχο να κάνει το άτομο να τρώει σε όλη την υπόλοιπη.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
Eυέλικτη ζώνη « Παιδί και υγιεινή διατροφή »
 Αποτελεί έναν χώρο φύλαξης και περιποίησης του παιδιού τις ώρες που εργάζονται οι γονείς, αλλά συγχρόνως είναι και ένας χώρος προσχολικής εκπαίδευσης.
Συνέντευξη με νήπια.
Παραγωγή Γραπτού Λόγου
ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ ΚΟΤΥΛΗ ΝΟΜΟΥ ΞΑΝΘΗΣ Αριθμός μαθητών/τριών: 20
Ε1 Δημοτικό Σχολειό Νεάπολης Κοζάνης
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΓΝΩΣΗΣ
At a restaurant Talking about future plans
Τίτλος Δράσης: “Zούμε Αειφορικά στην Ε.Ε.”
Απο τον ευθυ στον πλαγιο λογο
Βδομάδα 2_4/4/16 Στόχοι Daily routine.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φάε καλά για ν΄αντέξεις»
Κοιτάμε για ένα λεπτό πολύ προσεκτικά την εικόνα και προσπαθούμε να θυμόμαστε όσα περισσότερα μπορούμε!
Βδομάδα 3_ Making appointments and suggesting days, place and time
Γραφή της πρόσθεσης με τη χρήση συμβόλων
Παίζουμε παντομίμα; Χατσίκου Ιωάννα
Βδομάδα 12_16/6/16 Θέλω να …..
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Πρακτική στη Κοινότητα
ΘΕΜΑ: «ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ»
15 «χρυσοί κανόνες» στο τραπέζι
Μαθαίνω ορθογραφία με τη Β΄1
Τι έκανες εσύ χτες/ προχτές/ την περασμένη Παρασκευή;
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ενδεικτικές δραστηριότητες με διαβάθμιση ανά τάξη στην ενότητα ΔΙΑΤΡΟΦΗ Ομαδική εργασία εκπαιδευτικών ΚΕΑ

Α΄ τάξη Α προχωρημένη Β΄ τάξη Α΄ τάξη Α προχωρημένη Β΄ τάξη Οι διαβαθμίσεις αφορούν σε: Λεξιλόγιο κάθε τάξης Σύνταξη και έκταση πρότασης

«Η Γατούλα» Αρχική μορφή παιχνιδιού Παραλλαγή: Τα παιδιά στέκονται σε γραμμή και απέναντι τους στέκεται 1 παιδί - γατούλα «Γατούλα, γατούλα, τι χρώμα ζητάς; Τι σου αρέσει και τι προτιμάς;» Παραλλαγή: Παιδιά «Γατούλα, γατούλα, τι φαγητό / φρούτο / ποτό θέλεις να φας / πιεις;» Γατούλα: λέει ένα φαγητό κλπ και τα παιδιά κάνουν τόσα βήματα όσες και οι συλλαβές της λέξης. Διαβάθμιση (αφορά στην απάντηση της γατούλας / στην ερώτηση των παιδιών) π.χ. Α’ τάξη: Θέλω μπανάνα / Α+: Μου αρέσει η μπανάνα / Β’ τάξη: Προτιμώ την μπανάνα / Μου αρέσουν οι μπανάνες

«Τι ώρα είναι κύριε λύκε;» Ρόλοι: παιδί-λύκος / παιδιά Υλικά: καρτέλες με πρωινό, μεσημεριανό, απογευματινό, βραδινό (για Β’ τάξη) Παιδιά: «Τι ώρα είναι κύριε λύκε;» Λύκος: « Είναι πρωί, ώρα για πρωινό.» Τα παιδιά διαλέγουν την καρτέλα που ταιριάζει με το γεύμα που θέλει ο λύκος. Η διαβάθμιση αφορά στο λεξιλόγιο: π.χ. για Α’ τάξη ο λύκος λέει: «είναι ώρα για μήλο / μπανάνα κλπ».

Γ’ τάξη Δ΄ τάξη

Κείμενο Η γιαγιά μαγείρεψε μακαρόνια με κιμά. Τώρα βγάζει το φαγητό από την κατσαρόλα και το βάζει στα πιάτα. - Ελενίτσα, εσύ βάλε τα πιρούνια, τα κουτάλια και τις πετσέτες πάνω στο τραπέζι. -Ναι, γιαγιά! -Μετά πες σε όλους ότι το φαγητό είναι έτοιμο. -Εγώ δεν θέλω μακαρόνια , δεν μου αρέσουν! Θέλω πίτσα! φώναξε ο Νικολάκης. -’Οχι, πίτσα σήμερα, είπε η γιαγιά. Σήμερα θα φάμε όλοι μακαρόνια με κιμά.

Σύγκριση του ύφους των 2 κειμένων Εντοπισμός του πληθ. ευγενείας

Τραγούδι «Φρούτα φρουτ»

Παιχνίδι ακρόασης και μνήμης Τα παιδιά ακούνε το τραγούδι και λένε με τη σειρά τα φρούτα που άκουσαν. Σταματούμε το τραγούδι όπου χρειάζεται. Ζητάμε σταδιακά να αναφέρουν μεγαλύτερο αριθμό φρούτων. Στο τέλος παίζουμε παιχνίδι bingo με αντίστοιχα φρούτα.

Μάντεψε τι είναι Τα παιδιά είναι χωρισμένα σε δυο ομάδες και δημιουργούν αινίγματα π.χ. «Είμαι πράσινο και έχω πολλές βιταμίνες. Επίσης, με βρίσκεις στη σαλάτα σου.»

Ο σερβιτόρος Ένα παιδί υποδύεται το σερβιτόρο. Γυρνάει από τραπέζι σε τραπέζι και παίρνει παραγγελίες από τους συμμαθητές του. Βοηθητικό λεξιλόγιο: μία μερίδα, ένα πιάτο, ένα ποτήρι, ένα μπουκάλι

Ε’ τάξη Στ΄ τάξη

Παντομίμα Ένας μαθητής σηκώνεται μπροστά στους άλλους μαθητές και κάνει με μίμηση την ενέργεια ενός από τα ρήματα της ενότητας (τρώω, μαγειρεύω, σερβίρω, ζητώ λογαριασμό, παραγγέλνω, ετοιμάζω, πληρώνω, φωνάζω τον σερβιτόρο κλπ). Όταν ένας μαθητής βρει το ρήμα το λέει δυνατά στην τάξη και παίρνει ένα βαθμό . Στη συνέχεια o ίδιος μαθητής καλείται να μιμηθεί την ενέργεια ενός άλλου ρήματος για να το βρει ένας άλλος μαθητής.

Βίντεο Τα παιδιά φέρνουν βίντεο που έχουν δημιουργήσει στο σπίτι με σκηνές που έχουν σχέση με το φαγητό π.χ. η μαμά μαγειρεύει, στρώνει το τραπέζι, ο μπαμπάς φέρνει τα ψώνια κλπ. Στην τάξη καλείται να περιγράψει στον Αόριστο τη σκηνή που προβάλλει.

Project Οργανώνουμε ένα project με θέμα την υγιεινή διατροφή. Τα παιδιά ετοιμάζουν ερωτηματολόγιο και διεξάγουν έρευνα για τις διατροφικές τους συνήθειες. Δημιουργούν κώδικα υγιεινής διατροφής. Ετοιμάζουν πάρτι με υγιεινά φαγητά.