ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’1-2 ‘Τα συναισθήματα’

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρότυπο Εκπαιδευτήριο Ευρωπαϊκή Παιδεία
Advertisements

• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Μάθημα Αγγλικής Γλώσσας 3ο Δημοτικό Σχολείο Ζωγράφου
Η δομή του μαθήματος των μαθηματικών στο σύγχρονο ΤΕΙ Σάλτας Βασίλειος, Τσιάντος Βασίλειος Γενικό Τμήμα Θετικών Επιστημών ΤΕΙ Καβάλας.
Βήμα 1ο α. Πριν από την έναρξη του συμβολαίου ο δάσκαλος καταγράφει σε μεγάλο χαρτί τα χαρακτηριστικά της «καλύτερης τάξης» που είχε ποτέ. β. Επίσης κάνει.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ
Πρόληψη επιθετικότητας Πρόληψη επιθετικότητας ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ : ΘΕΜΑ Παρουσιάζουν οι Μαθήτριες του τμήματος ΑΥ1 – Ε.Π.Α.Λ Γλυφάδας •Κιουστελίδη Δανάη.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
Περιβαλλοντική εργασία
Αυτοεκτίμηση Σεβασμός Αγάπη
Πρόγραμμα αγωγής υγείας: «Γερά δόντια…. Καλύτερη υγεία»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
«Προσέχω-κοιτώ-ασφαλώς κυκλοφορώ»
Λύκειο Αγίου Νικολάου ΕΡΕΥΝΑ Αυτοαξιολόγησης Μαθητή Ευγενία Γαλιούνα Καθηγήτρια Πληροφορικής.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
8ο Δ.Σ. Κορίνθου Νέα Προγράμματα Σπουδών
ΕΠΑΛ ΣΥΚΕΩΝ : ΣΧΟΛΙΑ ΧΩΡΙΣ ΒΙΑ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο χορός των συναισθημάτων»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ας γνωριστούμε κι ας μοιραστούμε»
Διαφορετικότητα-Διαπολιτισμική εκπαίδευση Τάξη Γ2Σχολικό έτος:
Χριστίνα Φ. Βαμβούρη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ02 Δράμας Δράμα 5/11/2013
Βιωματικές Δράσεις 2 ο Γυμνάσιο Καλλίπολης
«Είμαστε σύννεφα και παίρνουμε όποιο σχήμα θέλουμε»
<< EY AΓΩΝΙΖΕΣΘΑΙ>>
Οι μαθητές να: 1.Επεξηγούν τη σχέση συναισθήματος και συμπεριφοράς 1.
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
Σχεδιασμός – Οργάνωση –Υλοποίηση προγράμματος Αγωγής Υγείας
«ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ»
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΠΕ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ 5 ο Δ. Σχ. Κιλκίς Υπεύθυνη προγράμματος: Αφροδίτη Ντίνου (ΠΕ11) Σχ. έτος (1 η χρονιά)
ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ – ΣΤΗΡΙΖΟΜΑΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΜΟΥ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας « Βοηθώ Πρώτος » Σχολικό έτος ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Τίτλος: «Συναισθήματα»
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Δραμπάλα Κόνη Χριστοπούλου Δανάη.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ.
Βιωματική δράση Α΄Γυμνασίου
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Ά Τρίμηνο
Πολιτιστικό Πρόγραμμα “Εμπιστεύομαι – Δεν εμπιστεύομαι” Μαθαίνω να ζω με τους άλλους 6 ο Δημοτικό Σχολείο Μοσχάτου Τάξεις Δ1 & Δ2 Σχολικό έτος
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Αναγνώριση, έκφραση, χειρισμός συναισθημάτων»
Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Βιωματικές δράσεις Α΄ τάξη Σχ. Έτος: Γ΄ Τρίμηνο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μια τάξη να μας χωρά …»
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Διδασκαλία και Μάθηση στο Νηπιαγωγείο: Σχεδιασμός Εκπαιδευτικών Δραστηριοτήτων Ι Ενότητα 3: Τα Συναισθήματα Διδάσκουσα: Βασιλική Φωτοπούλου Τμήμα Επιστημών.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΕΑΡΙΝΟΥ ΕΞΑΜΗΝΟΥ
«Η ιστορία μιας μαύρης γάτας» 2 ο Δημοτικό Σχολείο Αλμυρού Συνεργάστηκαν οι μαθητές της ΣΤ΄ τάξης: Ξένια-Βερονίκη Μπέσα Κλεβίσα Κέρτσι Γεωργία.
Μείωση της αποφυγής - avoidance reduction Λίγοι θεραπευτές σήμερα θα χρησιμοποιούσαν αυτή την προσέγγιση μεμονωμένα. Τη χρησιμοποιούν ως ένα μέρος του.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
Ο ΔΙΑΚΡΙΤΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
Βιωματική Δράση Α΄Τάξης 2ου Γυμνασίου Πεύκης
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών
ΑΓΧΟΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Αναζητώντας το καλό κλίμα στο σχολείο
ΘΕΜΑ : «ΜΑΓΙΚΟ ΤΑΞΙΔΙ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ»
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Πρόγραμμα Συνεκπαίδευσης
Πορεία προς την Υπευθυνότητα μέσα στην Τάξη
ΑΓΧΟΣ ΣΤΙΣ ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
2ο Γυμνάσιο Πετρούπολης
1 ο Νηπιαγωγείο Κάτω Αχαΐας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’1-2 ‘Τα συναισθήματα’ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’1-2 ‘Τα συναισθήματα’ ΥΠΟΘΕΜΑ Πώς νιώθεις σήμερα;

ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ Περπατώ στο χώρο Συστάσεις Τα αρχικά μου

ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΟΜΑΔΩΝ Η συγκρότηση των ομάδων έγινε στην τύχη με αντίστοιχη δραστηριότητα. Κατά τη διάρκεια της χρονιάς έγινε ανασύσταση των ομάδων με παρόμοιο τρόπο. Δραστηριότητες για να ‘δέσουν’ οι ομάδες: - Καταμερισμός ρόλων - Ονοματοθεσία - Συμβόλαιο - Θυρεός

ΕΡΓΑΣΙΕΣ 1)Συμπλήρωση του πίνακα: ‘Πώς αισθάνομαι σήμερα;’ ‘Πώς αισθάνομαι σήμερα;’ σε κάθε συνάντηση.

2)VIDEOS: -Regular Season Movie (European Basketball Championship) -Emotional Baby Συζήτηση: μαθαίνω να εντοπίζω τα συναισθήματα 3)ΤΡΟΧΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ: Χρώματα και συναισθήματα

4) ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΙΣΤΟΡΙΑΣ: ‘Το Νησί των συναισθημάτων’ του Μάνου Χατζηδάκι 5) MINI ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ (α): ‘Τι είναι αυτό που σ΄ενοχλεί;’ Ερωτηματολόγιο για το τι προκαλεί αρνητικά συναισθήματα στους μαθητές, στην τάξη, στο σχολείο και στη γειτονιά.

6)ΣΧΕΔΙΑΖΩ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ: Αναγνωρίζω και μπορώ να εκφράσω τα πιο σημαντικά συναισθήματα

7)ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΘΥΜΟΥ: Παιχνίδι ΄καυτή καρέκλα’ – Ο θυμός δεν είναι πάντα επιθετικότητα! 8) ΜΙΝΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ (β): ‘Πότε νιώθω…(συναίσθημα);’ – Δημιουργία αφίσας

9)ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ (γ)-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - Η αξιολόγηση γινόταν σε κάθε μάθημα και ήταν είτε ομαδική είτε ατομική . - Στο τελευταίο μάθημα της χρονιάς οι μαθητές έκαναν μια αξιολόγηση του θέματος αλλά και της δικής τους συμμετοχής (αυτοαξιολόγηση) , βλέποντας την όλη πορεία μέσα στη χρονιά σαν μια διαδρομή , ένα ποτάμι, ένα μονοπάτι.