ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’1-2 ‘Τα συναισθήματα’ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’1-2 ‘Τα συναισθήματα’ ΥΠΟΘΕΜΑ Πώς νιώθεις σήμερα;
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ Περπατώ στο χώρο Συστάσεις Τα αρχικά μου
ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗ ΟΜΑΔΩΝ Η συγκρότηση των ομάδων έγινε στην τύχη με αντίστοιχη δραστηριότητα. Κατά τη διάρκεια της χρονιάς έγινε ανασύσταση των ομάδων με παρόμοιο τρόπο. Δραστηριότητες για να ‘δέσουν’ οι ομάδες: - Καταμερισμός ρόλων - Ονοματοθεσία - Συμβόλαιο - Θυρεός
ΕΡΓΑΣΙΕΣ 1)Συμπλήρωση του πίνακα: ‘Πώς αισθάνομαι σήμερα;’ ‘Πώς αισθάνομαι σήμερα;’ σε κάθε συνάντηση.
2)VIDEOS: -Regular Season Movie (European Basketball Championship) -Emotional Baby Συζήτηση: μαθαίνω να εντοπίζω τα συναισθήματα 3)ΤΡΟΧΟΣ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ: Χρώματα και συναισθήματα
4) ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΙΣΤΟΡΙΑΣ: ‘Το Νησί των συναισθημάτων’ του Μάνου Χατζηδάκι 5) MINI ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ (α): ‘Τι είναι αυτό που σ΄ενοχλεί;’ Ερωτηματολόγιο για το τι προκαλεί αρνητικά συναισθήματα στους μαθητές, στην τάξη, στο σχολείο και στη γειτονιά.
6)ΣΧΕΔΙΑΖΩ ΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ: Αναγνωρίζω και μπορώ να εκφράσω τα πιο σημαντικά συναισθήματα
7)ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΘΥΜΟΥ: Παιχνίδι ΄καυτή καρέκλα’ – Ο θυμός δεν είναι πάντα επιθετικότητα! 8) ΜΙΝΙ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ (β): ‘Πότε νιώθω…(συναίσθημα);’ – Δημιουργία αφίσας
9)ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ (γ)-ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ:
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - Η αξιολόγηση γινόταν σε κάθε μάθημα και ήταν είτε ομαδική είτε ατομική . - Στο τελευταίο μάθημα της χρονιάς οι μαθητές έκαναν μια αξιολόγηση του θέματος αλλά και της δικής τους συμμετοχής (αυτοαξιολόγηση) , βλέποντας την όλη πορεία μέσα στη χρονιά σαν μια διαδρομή , ένα ποτάμι, ένα μονοπάτι.