Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
Advertisements

Βασικές έννοιες αλγορίθμων
Τεχνικές Προγραμματισμού με την JavaScript Στυλιάδης Κων/νος Φλώρινα, Οκτώβριος 2004.
Ο Προγραμματισμός στην Πράξη 2.1 Το προγραμματιστικό περιβάλλον του Micro Worlds Pro 1 Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα.
ΕΝΤΟΛΕΣ.
Σημειώσεις : Χρήστος Μουρατίδης
Η εντολή Δείξε είναι μια εντολή εξόδου και χρησιμοποιείται για:
ΑΕΠΠ: Ζητήματα Διδακτικής
MAΘHMATIKA ΜΕΤΑΒΛΗΤΗ Χ.
Το παιχνίδι των πράξεων
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ.
+ - * / = * + = * - * - / - = + - * * + * / / = - + * = = / + / = + =
Μάθημα 3. Συμπλήρωσε τις πράξεις που κρατούν τα ψαράκια. Ακολόυθησε τον χρόνο και μάζεψε όσες πιο πολλές μονάδες μπορείς.
Απαντήσεις Θεωρίας - Ασκήσεων
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
A΄ ΤΑΞΗ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΑΝΑ ΕΝΟΤΗΤΑ.
Κεφάλαιο 2. Τι είναι αλγόριθμος  Η λέξη αλγόριθμος προέρχεται από μελέτη του Πέρση μαθηματικού Abu Ja’far Mohammed ibn al Khowarizmi  Στα λατινικά ξεκινούσε.
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΜΑ 1.
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 2. 2 Στόχοι μαθήματος Αριθμητικοί– Λογικοί Τελεστές Η εντολή IF.
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
Β΄ ΓΕΛ ΕισΑρχΕπ Η/Υ παρ – 2.2.5
21η Συνάντηση Εκπαιδευτικών στη ΔΜ σε Θέματα Τ.Π.Ε. Καστοριά, 18 Οκτωβρίου 2009 Εισαγωγή στην Logo Στυλιάδης Κων/νος, Υπ. Κέντρου ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. Ν. Φλώρινας.
Δημιουργώντας νέες λέξεις - Διαδικασίες
Ο ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ
Μοντελοποίηση ταυτοτήτων - Παραγοντοποίηση
Σχετικά με κλασματικές παραστάσεις
ΓΕΝΙΚΕΣ ΟΔΗΓΙΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ & ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΥΛΗΣ
3ο Γυμνάσιο Ν. Ιωνίας - Βόλου Μακρή Βαρβάρα
Μεταβλητές – εντολές εκχώρησης- δομή ακολουθίας
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Ο Προγραμματισμός στην πράξη Το περιβάλλον προγραμματισμού MicroWorlds Pro Μενού επιλογών Γραμμή εργαλείων Κέντρο εντολών Καρτέλες.
Ενότητα Α.4. Δομημένος Προγραμματισμός
1 Οργάνωση και Αρχιτεκτονική Υπολογιστών Πρόγραμμα Αναβάθμισης Προγράμματος Σπουδών Τμήματος Πληροφορικής Τ.Ε.Ι Θεσσαλονίκης Μάθημα Οργάνωση και Αρχιτεκτονική.
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
Kεφάλαιο 4 ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ-ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ (αναλυτική προσέγγιση)
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ.
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO
Κάντε κλικ για έναρξη… Τ Ο ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Κέντρο εντολών Χώρος γραφικών (σελίδα) Χώρος σύνταξης διαδικασιών.
ΟΙ ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ
Κοζαλάκης Ευστάθιος ΠΕ03
Διαφάνειες παρουσίασης #2
ΚΕΦΑΛΑΙΟ Τι είναι αλγόριθμος
Γλώσσα Προγραμματισμού MicroWorlds Pro
Μερικές φορές το αποτέλεσμα εμφανίζεται αμέσως από κάτω.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ Διδάσκοντες:Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
Βασικές έννοιες προγραμματισμού Κεφάλαιο 7 ο. Βασικές έννοιες προγραμματισμού Αλφάβητο και τύποι δεδομένων Σταθερές και μεταβλητές Τελεστές, συναρτήσεις.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 2ο - ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
Η γλώσσα Logo Κάντε κλικ για να προσθέσετε σημειώσεις.
Γιώργος Δημητρίου Μάθημα 11-12: Σύνθετες Πράξεις
Κελεπούρη Μαρία Σπανός Βασίλειος Χρυσικού Χρυσάνθη ΒΟΛΟΣ, 31/05/2016
Οι Μεταβλητές και η λειτουργία τους
Μανασσάκης Βασίλης Καθηγητής Πληροφορικής
Τελεστές και ή όχι Για την εκτέλεση αριθμητικών πράξεων
ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ Stomikrocosmotistaxismas.blogspot.gr.
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ
Εντολές και δομές αλγορίθμου
Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro.
ΕΝΟΤΗΤΑ : 6   ΘΕΜΑ: Διαίρεση –επιμεριστική ιδιότητα  ΤΑΞΗ: Δ’
Ενότητα Γ7.3.8(Προβλήματα Ακολουθιακής Δομής )
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Γ' ΤΑΞΗ ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΑ ΛΑΘΗ
Γλώσσα Προγραμματισμού LOGO MicroWorlds Pro
1Εντολή Δείξε
Γ' ΤΑΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ
Υπολογιστικά Φύλλα Περιεχόμενο κελιού - Πράξεις
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Δημοτικό Σχολείο Μενιδίου
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro. Γ΄ τάξη ΕΝΟΤΗΤΑ 1 – Κεφάλαιο 2: Ο Προγραμματισμός στην πράξη Το περιβάλλον προγραμματισμού MicroWorlds Pro Μενού επιλογών Γραμμή εργαλείων Επιφάνεια εργασίας Περιοχή Καρτελών Κέντρο εντολών Εικόνα 2.1: Το περιβάλλον της MicroWorlds Pro. Καρτέλες ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20

ΑΡΙΘΜΗΤΙΚΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ Για Πρόσθεση : 1ος Αριθμός + 2ος Αριθμος 1ος Αριθμός + 2ος Αριθμος ΑΘΡΟΙΣΜΑ 1ος Αριθμός 2ος Αριθμός Για Αφαίρεση : 1ος Αριθμός - 2ος Αριθμος ΔΙΑΦΟΡΑ 1ος Αριθμός 2ος Αριθμός Για Πολλαπλασιασμό : 1ος Αριθμός * 2ος Αριθμος ΓΙΝΟΜΕΝΟ 1ος Αριθμός 2ος Αριθμός Για Διαίρεση : 1ος Αριθμός / 2ος Αριθμος ΠΗΛΙΚΟ 1ος Αριθμός 2ος Αριθμός Για Δύναμη: ΔΥΝΑΜΗ Αριθμός Δύναμη ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20

ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΞΟΔΟΥ Για Εμφάνιση και εκτέλεση αριθμητικών πράξεων στο κέντρο εντολών έχουμε την εντολή ΔΕΙΞΕ: ΔΕΙΞΕ 5 + 2 ΔΕΙΞΕ 10-3 ΔΕΙΞΕ ΠΗΛΙΚΟ 50 4 ΔΕΙΞΕ ΔΥΝΑΜΗ 4 2 ΔΕΙΞΕ (12 / 2) ΓΙΝΟΜΕΝΟ 3 ΔΕΙΞΕ ΓΙΝΟΜΕΝΟ (12 / 2) 3 ΔΕΙΞΕ (30-5)/3 ΔΕΙΞΕ “2+3 ΔΕΙΞΕ “ 7-5 ΔΕΙΞΕ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΕΙΞΕ “ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΔΕΙΞΕ [ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ] ΔΕΙΞΕ [ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΜΙΣΘΟΣ ΕΊΝΑΙ:] 1000 – 175 ΔΕΙΞΕ (ΦΡΑΣΗ [ Ο ΒΑΣΙΚΟΣ ΜΙΣΘΟΣ ΕΊΝΑΙ :] 1000 - 175 “ΕΥΡΩ) ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20

Για εμφάνιση μηνυμάτων σε ένα καινούργιο παράθυρο έχουμε την ενολή ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ : ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ “ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ “ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ [ ΓΕΙΑ ΣΟΥ ] ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20

ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΙΣΟΔΟΥ - ΕΞΟΔΟΥ Εντολές ΕΡΩΤΗΣΗ και ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ? ΕΡΩΤΗΣΗ “ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ? ΕΡΩΤΗΣΗ “ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ? ΕΡΩΤΗΣΗ [ ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ? ] ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20

ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20 ΕΡΩΤΗΣΗ [ΔΩΣΕ ΑΡΙΘΜΟ?] ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΡΩΤΗΣΗ [ΔΩΣΕ ΑΡΙΘΜΟ?] ΔΕΙΞΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20

ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20 ΕΡΩΤΗΣΗ [ΔΩΣΕ ΑΡΙΘΜΟ?] ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΒΡΑΜΙΔΟΥ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΠΕ20