Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η έννοια της διαφοράς στο σχολείο Προβληματισμοί και προτάσεις.
Advertisements

Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Απριλίου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
Ο ΟΛΟΔΙΚΟΣ ΜΟΥ ΦΑΡΟΣ Του Φρανσίσκο Κούνα Εάν έρθεις στο σπίτι μου, από το παράθυρο της κρεβατοκάμαράς μου θα δεις τη θάλασσα, την παραλία και πολλές.
Δάσκαλοι του κόσμου (Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης 2013)
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΥΟ ΔΟΝΤΙΟΥ ΠΙΚΙ - ΠΙΚΙ.
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 2014
Κανόνες χρήσης του Διαδικτύου για μαθητές
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 2 ο Δημοτικό Σχολείο Χρυσούπολης.
1ο Νηπ/γείο Βραχναιίκων, τμ.Α2. Υπεύθυνη εκπ/κός Ανδριάνα Καρρά
Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση 15o ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ.
Η ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΑΧΝΕΣ ΤΗΣ
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΛΑΝΤΖΙΑΣ
H Αιμιλία πήγε στο σχολείο ενώ δεν αισθανόταν πολύ καλά
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Τίτλος υλοποιημένης Θεματικής Ενότητας: Όλα τα παιδιά του Κόσμου Χρειάζονται Δασκάλους.
Τα παράδοξα των καιρών μας
1ο Δημοτικό Σχολείο Καβάλας Β΄ Τάξη
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧ. ΕΤΟΣ
28/1/2012 Συνεντεύξεις για τις Επικοινωνίες σε Διάφορες Εποχές…
>>0 >>1 >> 2 >> 3 >> 4 >> Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Απριλίου 2013 Γ2 – 3 ου ΔΣ Πόλεως Ρόδου.
Διαφορετικότητα 4ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού Ομάδα: Δανάη Φαλέκα
O ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ ΚΑΙ Η ΡΕΝΕΣΜΗ
1ο Δημοτικό Σχολείο Νεάπολης Θεσσαλονίκης
ΤΟ ΟΝΕΙΡΟ ΤΗΣ ΤΖΕΝΕΜΠΑ Το παραμύθι του 2 ου Νηπιαγωγείου Ιεράπετρας, στα πλαίσια της δράσης «όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους». ( Τα παιδιά.
ΟΙ ΔΥΟ ΦΙΛΕΣ ΣΟΦΙΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Δ1.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Τα δώρα του παραμυθιού» Σχ. έτος
Ανακοινώσεις για την εκδήλωση.
Η ΥΓΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΖΩΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
Η ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΤΩΝ ΝΗΠΙΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Το βιβλίο είναι ο καλύτερος φίλος του ανθρώπου» Σχ. έτος Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Λυμπέρη Παναγιώτα Τάξη: Β Κλασικό 13ο.
Πολιτιστικό Πρόγραμμα «Ψηφιδωτό, ψηφιδωτό από τον κόσμο τον παλιό ως και τον σημερινό,ΨΑΧΝΩ,ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΙ ΚΟΛΛΩ.» Σχ. έτος Υπεύθυνος Εκπαιδευτικός:
PROJECT με θέμα ¨χριστούγεννα¨
Πολιτιστικό Πρόγραμμα
Στην παραμυθοχώρα της Χαριλάου Από την Χριστίνα Τράπτσιου και την Δώρα Κουρκούτα Βέροια 22 Οκτωβρίου 2012 Σεμινάριο Δικτύου Παιδικών Υπηρεσιών.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΛΑΜΠΡΟΣ ΓΚΙΚΑΣ ΤΑΞΗ Β ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΤΜΗΜΑ 1ο
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Διδακτική Πληροφορικής
Ο Μπάκι στους δρόμους της Σάμου Τα παιδιά του 2 ου Νηπιαγωγείου Σάμου.
Πραγματοποιήθηκε η δεύτερη επίσκεψη του σχολείου μας στο Ειδικό Σχολείο Ν. Κορινθίας.
’’Καιρός’’ για σωστή διατροφή!! 1 Παρακάτω ακολουθεί η μορφοποιημένη ενότητα «Ισορροπημένη διατροφή», (Φυσική Ε’ Δημοτικού, σελ 38-39).«Ισορροπημένη διατροφή»
« ένα άλλο πιθανό … τέλος ». Την κρίσιμη μέρα τύλιξε τα παπούτσια, τα πήρε στο σπίτι και τα έκρυψε. Προς το απόγευμα έβαλε τα καλά του, ετοιμάστηκε και.
Εργασία στο μάθημα : Η Λογοτεχνία στο Νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαίρη.
Ομαδική εργασία Ελένη Μπαμπίλα Σχολική Σύμβουλος.
ΤΟ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ UNICEF ΜΕ ΘΕΜΑ: “Να σας γνωρίσω τους φίλους μου, τα παιδιά του κόσμου” ΚΑΙ ΤΙΤΛΟ: “ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ”
Μαρία Στυλιανού Στ’3 Δημοτικό Σχολείο Άγιου Σπυρίδωνα !!
Εργασία στο μάθημα : Η λογοτεχνία στο νηπιαγωγείο Καραμπότη Μαρία (Α.Μ.4395) Σιούρτου Νικολέτα-Αντιγόνη (Α.Μ.4474) Δεκέμβριος 2011.
Η ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΩΝ ΣΧ.ΜΟΝΑΔΑ: 6/ΘΕΣΙΟ ΔΗΜ. ΣΧ. ΑΓΚΑΘΙΑΣ-ΚΥΨΕΛΗΣ ΣΧ.ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Α' ΜΑΘΗΤΕΣ: 15 ΔΑΣΚΑΛΑ: ΜΑΝΙΑ ΑΘΗΝΑ.
Συνέντευξη με νήπια.
Ένα παραμύθι για το διαδικτυακό εκφοβισμό
ΨΥΛΛΑ ΟΥΡΑΝΙΑ 4497 ΕΞΑΜΗΝΟ ΄Ζ ΜΑΘΗΜΑ: Η ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: κ. ΠΟΛΙΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ.
The cool girls Παναγιώτα Ζαχαρία Χριστίνα Σοβαρά
Τα παράδοξα των καιρών μας
Ηλεκτρονικό Περιοδικό
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ
Φύλο εργασίας :στο σώμα του ανθρώπου, έκοψαν και κόλλησαν εικόνες ,όπου το σώμα λέει ΝΑΙ (ευχάριστα αγγίσματα)
ΕΙΡΗΝΗ ΠΑΥΛΑΚΟΥ E’2 16/19/15.
ΌΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
Ομαλη μεταβαΣη απο το νηπιαγωγειο Στο δημοτικο
Κυκλοφοριακή Αγωγή Στο πρόγραμμα αυτό συμμετείχε το σχολείο μας (Ειδικό Κωφών & βαρήκοων Ιωαννίνων), καθώς και το Ειδικό Τυφλών Ιωαννίνων.
Η Κοκκινοσκουφίτσα.
Ενότητα 6 Ανάπτυξη Γραπτού Λόγου: Σύνταξη Επιστολής
1ο Νηπιαγωγείο Πατρών
1 ο Νηπιαγωγείο Βραχναιίκων
33ο Νηπιαγωγείο Πατρών
3/θ 45ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Νηπιαγωγείο Κ. Μαζαρακίου
Νηπιαγωγείο Καλλιθέας
«Γνωρίζοντας το μελλοντικό μου σχολείο» 71o Νηπιαγωγείο Πατρών
44ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Όλα τα παιδιά του κόσμου χρειάζονται δασκάλους 1ο Νηπιαγωγείο Ρίου Η συμμετοχή μας στην Παγκόσμια Εβδομάδα Δράσης για την Εκπαίδευση Action Aid 21 έως τις 28 Απριλίου 2013

Τίτλος υλοποιημένης δραστηριότητας: Μια δασκάλα για την Νουράν - - Τι χρειάζονται για να κάνουν μάθημα Τι χρειάζονται για να κάνουν μάθημα ; ; - - Τι χρειάζονται οι μαθητές Τι χρειάζονται οι μαθητές για να μαθαίνουν για να μαθαίνουν ; ; - - Έχουν όλα τα παιδιά όσα εμείς θεωρούμε δεδομένα στην εκπαίδευσή μας Έχουν όλα τα παιδιά όσα εμείς θεωρούμε δεδομένα στην εκπαίδευσή μας ; ; - - Γιατί χρει Τι πρέπει Τι πρέπει Γιατί χρει Στοχοθεσία βασισμένη στον εννοιολογικό χάρτη. Στοχοθεσία βασισμένη στον εννοιολογικό χάρτη. Οργάνωση και πραγματοποίησ Οργάνωση και πραγματοποίησ άζονται οι Δ άζονται οι Δ όμως όμως να έχει ένα σχολείο για να είναι κατάλληλο για παιδιά να έχει ένα σχολείο για να είναι κατάλληλο για παιδιά άσκαλοι και οι Δασκάλες άσκαλοι και οι Δασκάλες Τίτλος υλοποιημένης δραστηριότητας: Μια δασκάλα για την Νουράν η αντίστοιχων ομαδικών δραστηριοτήτων η αντίστοιχων ομαδικών δραστηριοτήτων ; ; ; ; Αρχικά είδαμε μαζί με τα παιδιά σχολεία από διάφορα μέρη του αναπτυγμένου κόσμου. Στην συνέχεια συζητήσαμε γι αυτά που είδαμε, τι μας άρεσε, τι μας έκανε εντύπωση. Μετά διαπιστώσαμε πως παρ όλες τις διαφορές τους όλα αυτά τα σχολεία είχαν κάτι κοινό: δασκάλους και εξοπλισμό( κτίριο, έπιπλα, υλικό, γωνιές, κτλ) Στη συνέχεια έθεσα τα παρακάτω ερωτήματα στα παιδιά, με σκοπό να δω τις προϋπάρχουσες γνώσεις/στάσεις που έχουν σχετικά με το θέμα, ώστε να θέσω τους στόχους και να σχεδιάσω τις ανάλογες δραστηριότητες. Αρχικά συζητήσαμε γιατί τα παιδιά πηγαίνουν σχολείο? Μετά ρώτησα τα παιδιά γιατί όλα τα σχολεία να έχουν δασκάλους /ες? Τι άλλο χρειάζεται να έχει ένα σχολείο? Γιατί χρειάζεται να μαθαίνουμε καινούργια πράγματα? Γιατί πρέπει όλοι να ξέρουν – τουλάχιστον- γραφή, ανάγνωση και αριθμητική? Έχουν όλα τα παιδιά του κόσμου σχολείο και δασκάλους? Θέτοντας τα ερωτήματα αυτά στα νήπια διαπιστώνουμε π Θέτοντας τα ερωτήματα αυτά στα νήπια διαπιστώνουμε π λούτο ιδεών που μας λούτο ιδεών που μας οδήγησε στ οδήγησε στ o o ν ν παρακάτω εκπαιδευτικό σχεδιασμό αναφορικά με το θέμα μας: παρακάτω εκπαιδευτικό σχεδιασμό αναφορικά με το θέμα μας: Αποτύπωση των ιδεών τους σε εννοιολογικό χάρτη με τη χρήση του Αποτύπωση των ιδεών τους σε εννοιολογικό χάρτη με τη χρήση του προγράμματος προγράμματος '' '' Inspiration Inspiration ". ".

Έχουν όλα τα παιδιά του κόσμου σχολείο και δασκάλους? Ουσιαστικά με αυτό το ερώτημα ξεκινάει η εμπλοκή μας στην εβδομάδα δράσης της Action Aid. Είδαμε το DVD και τις κάρτες της Action Aid,είδαμε Φώτο από τον υπολογιστή και από βιβλία, συζητήσαμε για τους λόγους που σε πολλά μέρη του κόσμου δεν υπάρχουν σχολεία και δάσκαλοι/ες. Τα παιδιά ευαισθητοποιήθηκαν πολύ με το θέμα και είπαν πως αυτό είναι άδικο και πως όλα τα παιδιά του κόσμου έχουν δικαίωμα στο σχολείο, στη μάθηση, στη χαρά και στο παιγνίδι! Στο τέλος αποφάσισαν με χαρά να γράψουμε ένα παραμύθι και να το εικονογραφήσουμε. Το παραμύθι τους αυτό το αφιερώνουν σ΄ όλα τα παιδιά του κόσμου!

Το παραμύθι μας «Μια δασκάλα για την Νουράν» Το παραμύθι μας «Μια δασκάλα για την Νουράν» Μια φορά κι ένα καιρό, σε μια πολύ φτωχή χώρα της Αφρικής, ζούσε ένα μικρό κοριτσάκι η Νουράν. Οι γονείς της Νουράν ήταν πολύ φτωχοί, όμως αποφάσισαν να την στείλουν στο σχολείο για να μάθει πολλά πράγματα και να γίνει έξυπνη! Το σχολείο όμως δεν είχε δασκάλα και η Νουράν ήταν πολύ στεναχωρημένη .

η μαμά της, της έλεγε να μην στενοχωριέται και πως γρήγορα θα έρθει μια δασκάλα στο χωριό και τότε όλα τα παιδιά θα πάνε σχολείο και θα περνάνε όμορφα.. Οι μέρες όμως περνούσαν και η δασκάλα δεν ερχόταν. Η Νουράν πήγαινε κάθε μέρα στη θάλασσα και περίμενε μήπως κάποιο καράβι φέρει και την δασκάλα της.

Μια μέρα της είπαν πως επιτέλους μια δασκάλα θα έρθει στο χωριό Μια μέρα της είπαν πως επιτέλους μια δασκάλα θα έρθει στο χωριό. Η Νουράν έτρεξε γρήγορα στη θάλασσα να την προϋπαντήσει γεμάτη χαρά.

Όταν έφτασε η δασκάλα η Νουράν την πήγε αμέσως στο σχολείο Όταν έφτασε η δασκάλα η Νουράν την πήγε αμέσως στο σχολείο. Εκεί περίμεναν και άλλα παιδιά, να γνωρίσουν την καινούργια τους δασκάλα!

Από τότε κάθε μέρα η Νουράν και οι φίλοι της πήγαιναν σχολείο και ήταν πολύ χαρούμενοι! Δεν είχαν βέβαια μεγάλο σχολείο, δεν είχαν παιγνίδια, παραμύθια και υπολογιστή… Είχαν όμως μια δασκάλα που τους αγάπαγε πολύ και τους μάθαινε ένα σωρό καινούργια πράγματα! Και έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα!