Τ.Ε.Ι. ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Επιβλέπων καθηγητής: Βακαλούδης Αλέξανδρος Σπουδαστής: Τσιαουσίδης Δημήτριος.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αντιλήψεις καθηγητών Πληροφορικής σχετικά με τη φύση του αντικειμένου και τον τρόπο εισαγωγής του στην εκπαίδευση Γιάννης Δοξαστάκης Δημήτρης Δημάκης.
Advertisements

The Smart House Project
Γιάννης Τούρλος, ΠΕ 17 Ηλεκτρολόγος,
ΣΧΕΣΙΑΚΗ ΑΛΓΕΒΡΑ 2 ΜΑΘΗΜΑ 4.
Χαντζής Δημήτριος Επιβλέπων Καθηγητής: Σιδηρόπουλος Αντώνιος Διαδικτυακή Εφαρμογή για Διαχείριση Συνεδρίων.
Ονοματεπώνυμο: Ζωγράφου Αγγελική ΑΕΜ:1858
ΕΠΛ602 ΘΕΜΕΛΙΩΣΕΙΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟΥ Ομάδα: Πολυχρόνης Μάριος – Κωνσταντίνου Κωνσταντίνος –
Εξόρυξη Δεδομένων.
ΣΕΡΡΕΣ, ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2012 Δημιουργία μιας εφαρμογής σε Java για τη διαχείριση ενός Joomla ιστοτόπου Πτυχιακή Εργασία τoυ Γεώργιου Θεοδωρίδη (1182) Επιβλέπων:
-Στοίβα-Ουρά - Πλεονεκτήματα πινάκων -Δομές δεδομένων δευτερεύουσας μνήμης -Πληροφορική και δεδομένα -Παραδείγματα-Προβλήματα ψευδοκώδικα.
Κεφάλαιο 1 Για Ποιο Λόγο; ΔΟΣΑ Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης
Πνευματικό κέντρο Ερμουπόλεως Σύρου
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ Διάλεξη 4: Δείκτες, συναρτήσεις και διαδικασίες Εαρινό εξάμηνο 2009 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ Η/Υ.
Πτυχιακή εργασία των Κωνσταντίνου Κουρμούση (1604)
A1A1 A2A2 A4A4 A3A3 Χρόνος Όγκος απορροής Βροχόπτωση.
Μηχανική Μάθηση και Εξόρυξη Γνώσης
Βάσεις Δεδομένων Ευαγγελία Πιτουρά 1 Data Mining.
ΠΡΟΗΓΜΕΝΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
2ο ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΣΕΡΡΩΝ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ - ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ
Ανάλυση Συσχέτισης Ι Οι διαφάνειες στηρίζονται στο P.-N. Tan, M.Steinbach, V. Kumar, «Introduction to Data Mining», Addison Wesley, 2006.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Παχατουρίδη Σάββα(676) Επιβλέπων: Σ
Πτυχιακή εργασία: «Ανάπτυξη αλγορίθμου Γενετικού Προγραμματισμού (Genetic Programming) με δυνατότητα διαχείρισης δενδροειδών δομών και εφαρμογή του στην.
ΕΥΡΕΣΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΚΩΝ ΕΚΤΟΠΩΝ ΣΕ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΒΑΣΗ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ
Κανόνες Συσχέτισης Ι Οι διαφάνειες στηρίζονται στο P.-N. Tan, M.Steinbach, V. Kumar, «Introduction to Data Mining», Addison Wesley, 2006.
Κανόνες Συσχέτισης Ι Οι διαφάνειες στηρίζονται στο P.-N. Tan, M.Steinbach, V. Kumar, «Introduction to Data Mining», Addison Wesley, 2006.
1 Υλοποίηση διαλέξεων σύγχρονης εκπαίδευσης Τσέλιος Δημήτρης Καθηγητής Εφαρμογών Ημερίδα παρουσίασης του έργου «Προηγμένες υπηρεσίες ηλεκτρονικής μάθησης.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2015Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2015Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου 2015Δευτέρα, 12 Ιανουαρίου.
Σχεδιαση Αλγοριθμων - Τμημα Πληροφορικης ΑΠΘ - Κεφαλαιο 9ο1 Άπληστοι αλγόριθμοι βελτιστοποίησης Προβλήματα βελτιστοποίησης λύνονται με μια σειρά επιλογών.
Γιάννης Σταματίου Αναδρομή και αναδρομικές σχέσεις
Αλγόριθμοι Ταξινόμησης
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΣΚΟΠΟΣ: ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ.
Κανόνες Συσχέτισης Σκοπός: Σύνοψη βασικών τεχνικών παραγωγής Κανόνων Συσχέτισης Σύνοψη Προβλημάτων Κανόνων Συσχέτισης Αλγόριθμοι Κανόνων Συσχέτισης Apriori.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ Πέμπτη, 2 Απριλίου 2015Πέμπτη, 2 Απριλίου 2015Πέμπτη, 2 Απριλίου 2015Πέμπτη, 2 Απριλίου 2015Τμ. Πληροφορικής,
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ
Σύστημα Εταιρικής Περιβαλλοντικής Διαχείρισης (Corporate Environmental Management System)* Τμήμα Οικονομικών Επιστημών Πανεπιστήμιο Πατρών Δημήτριος Τζελέπης,
2ο ΕΠΑΛ ΚΑΤΕΡΙΝΗΣ ΤΟΜΕΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
Θεωρία Γράφων Θεμελιώσεις-Αλγόριθμοι-Εφαρμογές TSP, Μέτρα κεντρικότητας, Dijkstra Data Engineering Lab.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΘΕΜΑ: Πολυπλοκότητα αλγορίθμων πολυωνυμικής.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Σπουδαστές Δάλατζης Νικόλαος Καταπόδης Πέτρος Επιβλέπων.
Κανόνες Συσχέτισης IΙ Οι διαφάνειες στηρίζονται στο P.-N. Tan, M.Steinbach, V. Kumar, «Introduction to Data Mining», Addison Wesley, 2006.
1 Διαχείριση Γνώσης Μ. Γεργατσούλης Χ. Παπαθεοδώρου.
Προώθηση και πώληση προϊόντων μέσω του Διαδικτύου. TMHMA ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τ.Ε.Ι. ΣΕΡΡΩΝ ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Ευάγγελος.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ
Μαθηματική διδακτική ιστοσελίδα Πτυχιακή εργασία των φοιτητών : Κουφάκη Ιωάννα Μπαταρλής Δημήτρης Επιβλέπων καθηγητής : Δρ. Βασίλειος Σάλτας Μάιος 2015.
ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Κατασκευή Ιστοσελίδας Χρηματοοικονομικού.
Μπόλαρη Αγγελικη(1451) Επιβλέπων Βολογιαννίδης Σταύρος ΑΤΕΙ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Σέρρες 2013.
Κανονικοποίηση, συναρτησιακές εξαρτήσεις
Δρ. Αλέξανδρος Βακαλούδης.  Εξόρυξη δεδομένων (Data Mining)  Association Rules  Clustering  Classification  Στάδια για εξόρυξη δεδομένων  Επανάληψη.
Λίγα πράγματα για την. Το Όραμα μας Η Αποστολή μας AIESEC Με το να προσφέρουμε βιωματικές εμπειρίες σε νέους, δίνοντας το περιθώριo να εξερευνήσουν και.
Κλιμίδης Αρτέμης (ΑΕΜ: 2748) Σταματίου Θεόδωρος (ΑΕΜ: 2873) Χατζής Σταμάτιος (ΑΕΜ: 2822) ΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Δρ. Χρήστος Αναστασίου ΣΥΝΕΠΙΒΛΕΠΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ:
ΖΑΚΑΛΚΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Α.Ε.Μ.: 2481 ΣΟΥΛΟΥΓΚΑΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Α.Ε.Μ.: 2132 Επιβλέπων Καθηγητής: κ. ΟΥΤΣΙΟΣ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΣ 2016 ΣΕΡΡΕΣ.
ΟΜΑΔΕΣ Δημιουργία Ομάδων
Από το Μοντέλο Οντοτήτων Συσχετίσεων στο Σχεσιακό Μοντέλο
Ενότητα 5 : Δομές Δεδομένων και αφηρημένοι
Πτυχιακή εργασία της ΤΟΠΑΛΙΔΟΥ ΠΑΥΛΙΝΑ(1459)
Λήμμα άντλησης Πως αποφασίζουμε αποδεικνύουμε ότι μία γλώσσα δεν είναι κανονική; Δυσκολότερο από την απόδειξη ότι μια γλώσσα είναι κανονική. Γενικότερο.
ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ “Ανάπτυξη προγράμματος προσομοίωσης συγκρούσεων σε
Ασκήσεις WEKA Κανόνες συσχέτισης.
Τίτλος Πτυχιακής Εργασίας :
ΟΜΑΔΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΥ : ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Τμήμα Μηχανικών Πληροφορικής ΤΕ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Ανάπτυξη εκπαιδευτικής εφαρμογής.
ΓΛΩΣΣΕΣ & ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ
Πληροφοριακό σύστημα Πληροφοριακό Σύστημα μιας επιχείρησης/οργανισμού είναι ένα σύστημα που αποτελείται από ανθρώπους, διαδικασίες και εξοπλισμό (Υλικό,
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
Συγγραφέας: Ζαγκότας Στεφανος Επιβλέπων Καθηγητής: Ούτσιος Ευάγγελος
Ερωτήματα Επιλογής σε ACCESS
Α. Νανόπουλος & Γ. Μανωλόπουλος Εισαγωγή στην Εξόρυξη & τις Αποθήκες Δεδομένων Κεφάλαιο 8: Κανόνες Συσχέτισης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Τ.Ε.Ι. ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Επιβλέπων καθηγητής: Βακαλούδης Αλέξανδρος Σπουδαστής: Τσιαουσίδης Δημήτριος (Α.Μ. 1393)

Εργαλεία προγραμματισμού: PHP MySQL HTML/CSS Data mining ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ (Εξόρυξη δεδομένων) Ιατρική καρτέλα Ημερήσια καρτέλα αναφοράς Πληροφορίες ιδρύματος Πίνακας ανακοινώσεων Επικοινωνία ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΩΝ Χρήστες ιστοσελίδας Δικαιώματα πρόσβασης χρηστών Προσωπικό ιδρύματος Ειδικότητες προσωπικού Εργασίες προσωπικού Α.Μ.Ε.Α. Δραστηριότητες Α.Μ.Ε.Α. Γονείς/Κηδεμόνες Φαρμακευτική αγωγή Παθήσεις Περιστατικά Διαμερίσματα/Αίθουσες

Πληροφοριακό σύστημα για ίδρυμα Α.Μ.Ε.Α.

Εξόρυξη συχνών συνόλων ανακάλυψη σημαντικών συσχετίσεων Yποστήριξη (support) Παράδειγμα : Το 2% support σημαίνει ότι το 2% όλων των A.M.E.A. της βάσης δεδομένων, παθαίνουν επιληψία και έχουν πυρετό μαζί. Eμπιστοσύνη (confidence) Παράδειγμα: Το confidence 60% σημαίνει ότι το 60% των Α.Μ.Ε.Α. που παθαίνουν επιληψία, έχουν και πυρετό. Μετρητές για αξιολόγηση κανόνων Ένας κανόνας συσχέτισης, θεωρείται σημαντικός εάν ικανοποιεί το ελάχιστο όριο support και το ελάχιστο όριο confidence. Πληροφοριακό σύστημα για ίδρυμα Α.Μ.Ε.Α.

 Ο αλγόριθμος Apriori χρησιμοποιείται για εξόρυξη συχνών στοιχειοσυνόλων (itemsets) για εξόρυξη κανόνων συσχέτισης.  Τεχνική level-wise: χρησιμοποιεί τα k-itemsets για να παράγει τα (k+1)-itemsets. Ιδιότητα Apriori: όλα τα μη κενά υποσύνολα των συχνών στοιχειοσυνόλων πρέπει να είναι επίσης συχνά. Apriori C k : candidate itemset of size k Lk: frequent itemset of size k L 1 = {frequent items}; for(k= 1; Lk!= ∅ ; k++) do begin Ck+1= candidates generated from Lk; for each transaction t in database do increment the count of all candidates in C k+1 that are contained in t L k+1 = candidates in C k+1 with min_support end return ∪ kLk;

1. Εύρεση συχνών στοιχειοσυνόλων. 2. Δημιουργία κανόνων συσχέτισης χρησιμοποιώντας το minimum support και το minimum confidence Διαδικασία ένωσης(join): C k δημιουργείται από την ένωση του L k-1 με τον εαυτό του. Διαδικασία κλαδέματος(prune): Κάθε (k-1)-itemset που δεν είναι συχνό, δεν μπορεί να είναι υποσύνολο ενός συχνού συνόλου k-itemset. Πληροφοριακό σύστημα για ίδρυμα Α.Μ.Ε.Α.  Βάση δεδομένων D, με 9 συμβάντα  Minimum support = 2 (ή 2/9 = 22%)  Minimum confidence = 70% a1 = επιληψία, α2 = πυρετός, α3 = ανήσυχη συμπεριφορά, α4 = πονόλαιμος, α5 = εμετός

Αναζήτηση στο D για μέτρηση των υποψήφιων αντικειμένων Σύγκριση του candidate support count με το minimum support count • Στην πρώτη επανάληψη, κάθε αντικείμενο ανήκει στον πίνακα C1. • O πίνακας L1 με τα συχνά 1-itemsets, αποτελείται από τα υποψήφια αντικείμενα του πίνακα C1 που ικανοποιούν το minimum support. Πληροφοριακό σύστημα για ίδρυμα Α.Μ.Ε.Α.

Δημιουργία του C2 από τον πίνακα L1 Σύγκριση του candidate support count με το minimum support count

Διαδικασία: • Για κάθε συχνό στοιχειοσύνολο «Ι», εξάγονται όλα τα μη κενά υποσύνολα του «Ι». • Για κάθε μη κενό υποσύνολο «s» του «I», παράγεται ο κανόνας s -> (I-s), εάν το support_count(I)/support_count(s) >= minimum_confidence Παράδειγμα: L = { {a1}, {a2}, {a3}, {a4}, {a5},{a1, a2}, {a1, a3}, {a1, a5}, {a2, a3}, {a2, a4}, {a2, a5}, {a1, a2, a3}, {a1, a2, a5} }. Έστω I = {a1, a2, a5}. Τα μη κενά υποσύνολά του I είναι: {a1, a2}, {a1, a5}, {a2, a5}, {a1}, {a2}, {a5}. Πληροφοριακό σύστημα για ίδρυμα Α.Μ.Ε.Α.

Minimum confidence = 70% support_count(I)/support_count(s) >= minimum_confidence • Κανόνας 1: a1, a2 -> a5 Confidence: sup_count(a1, a2, a5)/sup_count(a1, a2) = 2/4 = 50% Ο κανόνας 1 απορρίπτεται. • Κανόνας 2: a1, a5 -> a2 Confidence: sup_count(a1, a2, a5)/sup_count(a1, a5) = 2/2 = 100% Ο κανόνας 2 επιλέγεται. • Κανόνας 3: a2, a5 -> a1 Confidence: sup_count(a1, a2, a5)/sup_count(a2, a5) = 2/2 = 100% Ο κανόνας 3 επιλέγεται.

ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ a1 = επιληψία, α2 = πυρετός, α3 = ανήσυχη συμπεριφορά, α4 = πονόλαιμος, α5 = εμετός a1a5a2a1a1 a5a2a2 a1a1 100%

SCREENSHOTS

Ανακάλυψη Γνώσης Πληροφοριακό σύστημα για ίδρυμα Α.Μ.Ε.Α. Σύστημα διαχείρισης ιδρύματος για Α.Μ.Ε.Α.

Πληροφοριακό σύστημα για ίδρυμα Α.Μ.Ε.Α.