Αρσενόπουλος Γεώργιος Γ 1’ Αυτοβιογραφια.  Σε όλες τις εποχές, ο κανόνας ήταν η πατριαρχική κοινωνία. Ο άνδρας είναι ο αρχηγός της κοινωνίας. Οι γυναίκες.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ο ΦΟΒΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΗΛΙΚΙΑ
Advertisements

Η οικογένεια Η ελληνική οικογένεια
Γιώργος Κάκαρης Γ
Έκλειψη σελήνης Μύθοι και μυστήρια περιβάλλουν το φεγγάρι από γενέσεως κόσμου. Ο άνθρωπος πίστευε ότι η Σελήνη -όπως και ο Ήλιος- επηρέαζε τα πάντα γύρω.
Στέλιος Τ., Γιώργος Τ. & Κώστας Π., Β3 – 7gymioa
1.1 Η οικογένεια- Η ελληνική οικογένεια
Η θέση της γυναίκας στην Ινδία
ΠΑρθενωνασ 1ο πρότυπο πειραματικό δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης Δ2
Άτυπη ομάδα νέων Καισαριανής
ΤΟ ΚΡΑΣΙ : ΠΩΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΜΑΣ;
Ελεονώρα Χασάνη Αναστασία Τσαχιρίδη Β3β 2012
Η γυναίκα στην αρχαία Ελλάδα
4.3 ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΠΙΕΣΗ.
1.Ιστορική αναδρομή της Οικιακής Οικονομίας
Ερευνητικη Εργασια Ά Ταξησ Λυκειου Μyρινα ετοσ ο Τετραμηνο
Η θέση και ο ρόλος της γυναίκας στην Ιλιάδα
Η ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΟΥ ΠΕΡΙΚΛΗ
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΗΝ ΙΛΙΑΔΑ.
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΉ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ Εργασία 6: Η θέση της γυναίκας στην ομηρική εποχή & η σύγκριση με άλλες εποχές, καθώς και σύγκριση με την σύγχρονη εποχή. Ρωμανός.
Ο Χριςτος ως ςημειο αντιλεγομενο
Κοσμάς ο Αιτωλός και η θέση της γυναίκας Από τη μαθήτρια Υρώ Δάβου το Β1’
Ισότητα Φύλων Πανταζάκου Χριστίνα.
ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ
Χάρης Αλεξίου Νικόλας Βουβάκης
Ιστορία Με τον όρο Ιστορία εννοείται η συστηματική μελέτη του παρελθόντος εστιασμένη κυρίως στην ανθρώπινη, δραστηριότητα έως την ανθρώπινη παρούσα εποχή.
άλογο  Λίγα λόγια για το άλογο  Εικόνες από άλογα  Ήχοι από άλογα
ΙΣΤΟΡΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΟΡΙΣΜΟΙ-ΠΕΡΙΟΔΟΙ-ΕΠΟΧΕΣ
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ. Η ανάγκη του ανθρώπου για ασφαλή επιλογή της τροφής, του έδωσε τις πρώτες εμπειρίες γύρω από τις δηλητηριώδεις ουσίες. Ο άνθρωπος της.
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
ΟΙ ΘΕΟΙ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ -ΑΔΗΣ(ΝΙΚΟΣ ΜΕΛΙΤΣΙΩΤΗΣ)
Η ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΛΕΝΗ. Η ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΕΥΛΟΓΙΑ Η ΚΑΤΑΡΑ;
Ευγνωσία Ραφτοπούλου-Χατζηπρίμου
ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥ ΒΥΖΑΝΤΙΟΥ & ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΤΟΥ ΧΘΕΣ & ΤΟΥ ΣΗΜΕΡΑ
Προτάσεις για την αντιμετώπιση του προβλήματος
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ ΚΑΙ ΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ Βυζαντινή Λογοτεχνία Το Βυζάντιο υπήρξε ο μοναδικός χώρος ελληνικής παιδείας κατά τους μέσους αιώνες και η βυζαντινή.
ΥΔΡΑΓΩΓΕΙΟ ΧΟΡΤΙΑΤΗ.
Οι Ολυμπιακοί αγώνες ήταν οι αρχαιότεροι και σημαντικότεροι από όλους τους ελληνικούς αγώνες και η σπουδαιότερη θρησκευτική γιορτή προς τιμή του Ολύμπιου.
Εργασία Αρχαίας Ελληνική Γλώσσας
Η θέση της γυναίκας ανά τους αιώνες
Η κατάκτηση της ελληνικής χερσονήσου. Στα τελευταία μαθήματα της Έ τάξης γνωρίσαμε ποια ήταν τα προβλήματα που συγκλόνιζαν τη Βυζαντινή αυτοκρατορία.
Θέμα: «Η κοινωνική θέση της γυναίκας και η θέση της στη θρησκεία»
Οι Φοίνικες ήταν αρχαίος σημιτικός λαός, που κατοικούσε στα παράλια της ανατολικής Μεσογείου...
Η γυναίκα ως πολεμικό λάφυρο και ερωμένη στην ομηρική κοινωνία
Ο Όμηρος δεν κρίνει την Ελένη για την πράξη της σε κανένα σημείο της Ιλιάδας. Η Ελένη παρουσιάζεται ως μια συμπαθητική, αξιοπρεπής και ενδιαφέρουσα.
Πηνελόπη Δέλτα – Πρώτες Ενθυμήσεις
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ Ν. ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑΣ
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕΓΑΛΩΝ ΚΑΛΥΒΙΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΧ
Η θέση της γυναίκας στην κοινωνία της Αθήνας την κλασσική εποχή
ΟΛΥΜΠΙΑΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ Αρχαία Εποχή.
ΤΜΗΜΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ ΜΑΘΗΜΑ 13Κ3: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΒΥΖΑΝΤΙΝΗ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ
Τα επαγγέλματα παίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή μας;
Η ΘΕΣΗ ΤΗΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ ΣΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΕΠΟΧΗ
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟ
1: Λίγες Πληροφορίες Αθηνά
Ερευνητική εργασία Ερευνητική ομάδα: Υπεύθυνη καθηγήτρια:
Λεωνίδας Κραλίδης ΣΤ2 – ο Πειραματικό Δημοτικό Θεσ/νίκης
ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Η ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ( 1922 )
Η οικογένεια - Η ελληνική οικογένεια
Γιατί και πως μελετούμε την Ιστορία;
ΠΡΟΤΥΠΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: Γ.Καπετανάκης
Η ΑΡΧΑΙΑ ΑΘΗΝΑ … ΜΕ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΑΝΕΞΙΘΡΗΣΚΙΑ.
ΟΙΚΙΑ - ΜΟΥΣΕΙΟ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ (ΧΑΛΕΠΑ ΧΑΝΙΩΝ)
Σύγχρονες Μορφές Ρατσισμού
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Η ισότητα των δυο φύλων Η θέση της γυναίκας ιστορικά
Οι γυναίκες ως κόρες στην Αρχαία Ελλάδα
Η κατάκτηση της ελληνικής χερσονήσου εν.2 κεφ. 1 Ούρδας Ιωάννης 2013.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Αρσενόπουλος Γεώργιος Γ 1’ Αυτοβιογραφια

 Σε όλες τις εποχές, ο κανόνας ήταν η πατριαρχική κοινωνία. Ο άνδρας είναι ο αρχηγός της κοινωνίας. Οι γυναίκες είναι σκλάβοι των ανδρών, >, χωρίς δικαιώματα. Ακόμα και σήμερα, σε ορισμένους λαούς της Μέσης και Άπω ανατολής, η γυναίκα φυλακίζεται μέσα στους τέσσερις τοίχους του σπιτιού. Δεν επιτρέπεται να βγει έξω να την δει άλλος άνδρας. Σκεπάζει το πρόσωπο με φερετζέ, ενώ το εμπόριο της γυναίκας εξακολουθεί να υφίσταται.

Σύμφωνα με τους ιστορικούς, από την αρχαιότητα μέχρι σήμερα, η θέση της γυναίκας δεν αναφέρεται ως σημαντική. Δεν υπάρχουν πολλές αναφορές για γυναίκες που > για την δράση τους. Από την ελληνική μυθολογία αντλείται μότο όνομα της Πανδώρας και συνειρμικά ο κάθε φέρνει στην σκέψη του > όπου βρίσκονται όλα τα κακά του κόσμου. Ο Όμηρος αναφέρεται στην Πηνελόπη, που για χρόνια περιμένει στωικά να επιστρέψει ο άνδρας της. Η θέση της γυναίκας της δημοκρατικής κοινωνίας της Αθήνας είναι ανύπαρκτη, ενώ στη Σπάρτη η γυναίκα αντιμετωπίζεται με σεβασμό. Είναι η μοναδική κοινωνία στον αρχαίο κόσμο που η γυναίκα δεν παραμένει κλεισμένη στο σπίτι. Ακόμη και στον Χριστιανισμό η γυναίκα είναι αυτή που προκαλεί τον πόνο και την αμαρτία. Η Εύα είναι η αιτία που οι πρωτόπλαστοι φεύγουν από τον παράδεισο. Επίσης οι γυναίκες μάχονται στο πλευρο τον ανδρών και στον απελευθεροτικό αγώνα του 1821 και στην Εθνική Αντίσταση του 1940.

 Στα Βυζαντινά χρόνια η θέση της γυναίκας δεν άλλαξε σημαντικά. Οι γυναίκες δεν κατέχουν ιδιαίτερους ρόλους σε πολιτικές ή κρατικές θέσεις. Παρ ‘όλη την απαξίωση τους από την ανδροκρατούμενη κοινωνία, οι γυναίκες μάχονται στο πλευρό των ανδρών.