Ερευνητική εργασία Β’ Τετραμήνου 1ο Γενικό Λύκειο Σπάρτης Τάξη Α’

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ Επαγγελματικά Λύκεια & Σχολές
Advertisements

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Maria Papakrivou – Larissa 8/6/2006 ΤΕΧΝΙΚΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ Ιστορία και Εξέλιξη του θεσμού στην Ελλάδα.
3o ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΣΤΑΥΡΟΥΠΟΛΗΣ Σχ. Έτος :
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2011 – 2012 ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΕΠΙΤΡΟΠΕΣ - Η Πρωτοβάθμια Επιτροπή έχει 28 σχολεία (14 Δημοτικά & 14 νηπιαγωγεία) - Η Δευτεροβάθμια έχει 14 σχολεία (5.
Η φωνή του εκπαιδευτικού
«ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ»
ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ (Σύμφωνα με το νόμο 4186/ ) ΚΕ.ΣΥ.Π. Ηρακλείου Δρ. Αντωνίου Θεόδωρος.
O ελεύθερος χρόνος παιδιών σχολικής ηλικίας
Τα δικαιώματα των παιδιών στην εκπαίδευση. 3 ο Γενικό Λύκειο Υμηττού Ομάδα εργασίας: Τα σαΐνια της εκπαίδευσης  Γεωργία Γ.  Παναγιώτα Μ.  Αλέξης Φ.
Η ΓΥΝΑΙΚΑ ΩΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ - ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΣΧΑΛΗΣ ΚΑΒΑΛΙΩΤΗΣ (π. Απόστολος)
Στάδια διεξαγωγής εκπ/κής έρευνας
Γυμνάσιο Παραλίας Καλαμάτας
Eρευνητική εργασία Β΄ Λυκείου Στατιστική μελέτη των μαθητών της Α΄και της Β΄Λυκείου σχετικά με τις εξωσχολικές ενασχολήσεις τους.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΙΚΟΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΕΠΙΣΚΕΥΗΣ ΚΑΙ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ.
ΣΔΕ ΑΓΡΙΝΙΟΥ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ Project: Το Αγρίνιο στο χρόνο
ΘΕΜΑ : « Διαπροσωπικές σχέσεις των νέων»
Η ΑΝΤΙΓΟΝΗ ΤΟΥ ΣΟΦΟΚΛΗ ΚΑΙ ΤΟΥ JEAN ANOUILH :
Μπέτσας Γιάννης Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης Τμήμα Γερμανικής Γλώσσας και Φιλολογίας Δρ. Δήμητρα Τσοκακτσίδου, Λέκτορας.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΘΕΤΙΚΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΓΡΑΦΕΙΟ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
2ο Γενικό Λύκειο Κέρκυρας Σχ. έτ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
3ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΤΑΞΗ: Β ΛΥΚΕΙΟΥ ΤΙΤΛΟΣ: «ΜΑΤΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒΕΙΑ»
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Διπλωματική εργασία Της Αντωνοπούλου Αθανασίας
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
5ο Ιστορικό Λύκειο Θεσσαλονίκης
AΡΧΙΤΕΚΤΟΝΑΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ
Ως ομάδα: εξετάσαμε την ιστορική εξέλιξη του σχολείου αναζητήσαμε πληροφορίες για την ίδρυση και τη λειτουργία του.
Εκπαιδευτικές & Επαγγελματικές Φιλοδοξίες Μαθητών Α’ Λυκείου Αμαρουσίου.
Η οργάνωση του χώρου στο συνεργατικό δημοτικό σχολείο
Θέμα : « Στα χνάρια των Πορφυρογένηδων στον τόπο και στο χρόνο»
Α.Β. Μουμτζάκης, η δράση και το έργο του κατά την πρώτη δεκαετία της μεταρρύθμισης Δίον, 4-6 Νοεμβρίου : 35 χρόνια από τη γλωσσοεκπαιδευτική.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΓΚΩΜΗΣ ΚΑ
Πρόσκληση Το Διοικητικό Συμβούλιο της Πανελλήνιας Ένωσης Εκπαιδευτικών Λειτουργών Φυσικής Αγωγής το Εργαστήριο Αθλητικής Παιδαγωγικής και Διδακτικής Φυσικής.
Η εκπαίδευση στην Ελλάδα και τη Λαμία στα χρόνια της μεταρρύθμισης του 1929 Γιώργος Σταυρόπουλος Υπεύθυνος Σχολικών Δραστηριοτήτων Α / θμιας Εκπ / σης.
OIKOΓΕΝΕΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ – ΒΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ 14 ο μαθητικό συνέδριο με θέμα περιβαλλοντικές, κοινωνικές και οικονομικές πτυχές της αειφορίας «Αυτός ο κόσμος.
2ο ΓYMNΑΣΙΟ ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΟΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ ΤΑΞΗ Α ΘΕΜΑ – Η ΦΙΛΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ – Η υπεύθυνη καθηγήτρια Βαρβιτσιώτη Κων/να ΠΕ06.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
Λέγοντας « σύστημα » εννοούμε έναν οργανισμό, ο οποίος στελεχώνεται από ανθρώπινο δυναμικό και έχει σαν στόχο την επίτευξη συγκεκριμένων λειτουργιών με.
Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ.
Εισαγωγή στις Επιστήμες της Αγωγής
Επιβλέπουσα Καθηγήτρια: Βασιλική Ασκητοπούλου
Θεσμοί προσχολικής αγωγής στην Ευρώπη
Ομάδα Εργασίας: Μαυροφρύφη Αφροδίτη Γκουντελίτσα Κατερίνα Ραφτογιάννη Παρασκευή-Δήμητρα Τορονίδου Μαρία Φλώρινα, Ιούνιος 2017.
Γενικό Λύκειο και ΕΠΑΛ.
ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ
Περιγραφή Εκπαιδευτικός, ενόψει του Σαββατοκύριακου, έχει μεταβεί στο νησί όπου είναι η μόνιμη κατοικία του. Τη Δευτέρα, τηλεφωνεί στο Διευθυντή και του.
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016 – 2017
Γυμνάσιο Ν. Περάμου Διεύθυνση Δυτικής Αττικής Σχολικό έτος:
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΑΣ ΠΕΡΑΜΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
1ο Γενικό Λύκειο Θεσσαλονίκης Ομάδα εθελοντισμού
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Η ένταξη των μαθητών
Εκπαιδευτικό Σεμινάριο
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Η ένταξη των μαθητών
Συνεργασία νηπιαγωγείου -οικογένειας
Ερευνα για την σχολικη βια
ΘΕΜΑ: ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ … ΤΙ;
Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα “Η ένταξη των μαθητών
3.1 «Σύστημα» – Εκπαιδευτικό Σύστημα
ΤΜΗΜΑ ΓΕΡΜΑΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑΣ
Επιμέλεια-παρουσίαση
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ Ερευνητική εργασία Β’ Τετραμήνου 1ο Γενικό Λύκειο Σπάρτης Τάξη Α’ Σχολικό έτος 2011-2012

Θεωρητικό μέρος της εργασίας Θεωρητικό μέρος της εργασίας

Εισαγωγή Σκοπός: Να γνωρίσουμε τον κατάλογο των θεμελιωδών δικαιωμάτων του ανθρώπου στη χώρα μας Να διερευνήσουμε τη σχέση που αυτά είχαν με την πολιτική κατάσταση Να παρακολουθήσουμε την εξέλιξη του δικαιώματος της εκπαίδευσης μέχρι σήμερα Να κατανοήσουμε τις διαδικασίες μέσα από τις οποίες προέκυψε ο θεσμός του μαθητικού συνδικαλισμού Μέθοδος εργασίας: Βιβλιογραφική ανασκόπηση Δύο ερωτηματολόγια  για τους μαθητές όλου του Λυκείου μας  για τους καθηγητές του Λυκείου μας Ποσοτικοποίηση και ποιοτική ανάλυση των αποτελεσμάτων των ερωτηματολογίων Συμπεράσματα

Εκπαίδευση σύμφωνα με το νομοσχέδιο του 1899 Νηπιαγωγείο (2 χρόνια) Δημοτικό σχολείο1ος κύκλος (4 χρόνια) Γυμνάσιο 1ος κύκλος (4 χρόνια) 2ος κύκλος Φιλολογικό-Πρακτικό (4 χρόνια) Α.Ε.Ι. Παραγωγή Δημοτικό Σχολείο 2ος κύκλος (3 χρόνια) Εκπαίδευση σύμφωνα με το νομοσχέδιο του 1899

Εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του 1913 Νηπιαγωγείο (2 χρόνια) Δημοτικό Σχολείο (6 χρόνια) Γυμνάσιο Πανεπιστήμιο Ανώτατον Τεχνικόν Εκπαιδ. Σχολή Ευελπίδων Παραγωγή Αστικό Σχολείο (Ανώτερη Πρακτική Σχολή) (3 χρόνια) Διδασκαλείο Δημοτ. Εκπαιδ. Ναυτική σχολή δοκίμων Τεχνικές Επαγγελμ. Σχολές (Εμπορική/Γεωπονική)

Εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του 1929 Νηπιαγωγείο (2χρόνια) Δημοτικό (6 χρόνια) Ανώτερο Παρθεναγωγείο (4 χρόνια) Κατωτ. Επαγγελμ. Σχολ. (Γεωργ.-Οικοκυρ.-Βιοτεχν.) (2-3 χρόνια) Παραγωγή Γενικό Γυμνάσιο Ή Πρακτικό Λύκειο (6 χρόνια) Α.Ε.Ι.

Εκπαιδευτική μεταρρύθμιση του 1964 Νηπιαγωγείο(2 χρόνια) Δημοτικό(6 χρόνια) Γυμνάσιο Γενικό (3 χρόνια) Γενικό Λύκειο Α.Ε.Ι. (4-5 χρόνια) Παιδαγωγικές Ακαδημίες Παραγωγή Γυμνάσιο Τεχνικό (3 χρόνια) Σχολές Εξειδίκευσης Τεχνικών (1-3 χρόνια) Τεχνικό Επαγγελματικό Λύκειο (3 χρόνια) Σχολές Υπομηχανικών

ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΑ

Ερωτηματολόγια προς καθηγητές

Διαφωνώ απόλυτα

Συμφωνώ απόλυτα

Φιλολογικών Επ.

Ερωτηματολόγια προς μαθητές

Ερωτηματολόγια προς Ολλανδούς μαθητές

Ερωτηματολόγια προς γονείς

ΗΛΙΚΙΑ Γυναίκα Άντρας

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ Γυναίκα Άντρας

ΣΠΟΥΔΕΣ Γυναίκα Άντρας

Η ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ Γυναίκα Άντρας

ΕΡΓΑΣΙΑ Γυναίκα Άντρας

ΕΙΣΟΔΗΜΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ Γυναίκα Άντρας

ΣΕ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΑΝΗΚΕΤΕ ; Γυναίκα Άντρας

ΠΟΣΟ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΑΣ ; ΠΟΣΟ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΑΣ ; Γυναίκα Άντρας

ΠΟΣΟ ΣΥΧΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΑΣ; Γυναίκα Άντρας

ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ; Γυναίκα Άντρας

ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΕ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ; Γυναίκα Άντρας

ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΧΑΛΑΡΩΝΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΔΙΔΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΣΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ; Γυναίκα Άντρας

ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ (PROJECT) ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΤΙΣ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ; Γυναίκα Άντρας

ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ ΤΟ ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΠΟΛΥΠΛΕΥΡΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ/ΤΡΙΑΣ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ; Γυναίκα Άντρας

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ Με βάση τις απαντήσεις στα ερωτηματολόγια συμπεραίνουμε ότι το 50 % των γονέων έχει τελειώσει το πανεπιστήμιο . Επίσης το 52 % παίρνουν ένα πολύ καλό εισόδημα . Ακόμα το 50 % δήλωσαν ότι ασχολούνται αρκετά με την εκπαίδευση των παιδιών τους αλλά όχι όσο θα έπρεπε. Λόγω ότι το 52 % δεν είναι αρκετά ικανοποιημένοι από το σχολείο και έτσι αναγκάζονται να στέλνουν τα παιδιά τους σε φροντιστήρια. Τέλος , οι γονείς θεωρούν πως ο ελεύθερος χρόνος των παιδιών τους δεν είναι επαρκής.

Ευχαριστούμε… Τη Διευθύντρια της Δ. Βιβλιοθήκης κ. Ε. Τζινιέρη Τον υπεύθυνο κ. Δ. Βαχαβιώλο και το υπόλοιπο προσωπικό της βιβλιοθήκης Τον διευθυντή, τους καθηγητές και τη γραμματεία του 1ου Γενικού Λυκείου Σπάρτης Τους καθηγητές, τους γονείς και τους μαθητές που απάντησαν τα ερωτηματολόγια

Μαθητές Αντωνίου Κων/νος Αρμπούζη Γεωργία Αρώνη Ελένη Γιαλελή Αγγελική Γεωργόπουλος Φοίβος Βρωμοβρυσιώτη Μαριάννα Διαμαντάκου Ευαγγελία Καλκάνη Παναγιώτα Κουράκου Σοφία Κούτρου Θεοδώρα Κουτσοβίτης Ευάγγελος Μιχαλόπουλος Γεώργιος Μπούζα Βασιλική Παπά Παναγιώτα Πλαγάκη Ειρήνη Ρασσιά Ευτυχία Ρουμελιώτη Αποστολία Σούπου Γεωργία Τσατουμά Γεωργία Φλώρου Γεωργία Χίου Αγγελική

Βιβλιογραφία Β.ΔΕΛΗΓΙΑΝΝΗ ΚΑΙ Σ. ΖΙΩΓΟΥ (1994, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ‘’ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΦΥΛΟ” ΜΗΝΑ ΠΑΠΑΖΟΓΛΟΥ (1984 , ΑΘΗΝΑ)­ ‘’ ΣΧΕΣΕΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ –ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ’’ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΣΒΩΛΟΥ (1972 , ΑΘΗΝΑ) ’’ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑ 1821-1952’’ ΓΙΩΡΓΙΟΣ Χ. ΣΩΤΗΡΕΛΗΣ (1991,ΑΘΗΝΑ) ’’ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 1864-1909’’ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ Φ. ΤΣΙΠΛΗΤΑΡΗΣ (1998 ,ΑΘΗΝΑ) ‘’ ΨΥΧΟΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ’’ ΚΑΛΛΙΟΠΗ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΚΑΤΣΙΡΑΣ (2011,ΑΘΗΝΑ) ‘’ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΟ’’ ΡΕΓΓΙΝΑ ΚΑΣΙΜΑΤΗ ,ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ ,ΣΤΡΑΤΟΣ ΓΕΩΡΓΟΥΛΑΣ ΚΑΙ ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΡΑΝΤΑΛΟΣ ( 2011,ΑΘΗΝΑ) ‘’ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ’’ Α΄ΒΑΒΟΥΓΥΙΟΥ,Σ. ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ-ΓΟΝΑΤΑΣ, Δ.ΠΑΥΛΑΚΟΥ – ΣΤΑΡΤΗΓΑΚΗ ΚΑΙ Κ.Ι(2011,ΑΘΗΝΑ ) ‘’ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ’’ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΟΥ ( 2003,ΑΘΗΝΑ ) ‘’Η ΔΟΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ’’ ΨΩΤΕΙΝΗ ΚΟΣΣΥΒΑΚΗ (2003, ΑΘΗΝΑ) ‘’ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΤΟ ΜΕΤΑΝΕΩΤΕΡΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ’’ ΜΑΡΩ ΠΑΝΤΕΛΙΔΟΥ (2007 ,ΑΘΗΝΑ ) ΜΙΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ ΓΥΝΑΙΚΕΙΑΣ ΨΗΦΟΥ , ΜΙΣΟΣ ΑΙΩΝΑΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ (Β ‘ ΕΚΔΟΣΗ) Π.Δ. ΞΩΧΕΛΛΗΣ , Ν.Π. ΤΕΡΖΗΣ ΚΑΙ Α.Γ. ΚΑΨΑΛΗΣ (1982, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ) ‘’ΛΕΞΙΚΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΠΑΙΔΩΓΩΓΙΚΗΣ’’  

Ευχαριστούμε πολύ για την προσοχή σας!!! Ευχαριστούμε πολύ για την προσοχή σας!!! Εποπτεία- Καθοδήγηση Διαμαντάκου Αναστασία Παυλάκου Δήμητρα