Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>>

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
39ο Δημοτικό Σχολείο Πατρών
Advertisements

Η ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
“ The European teenagers between culinary tradition and fast food ”
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΤΡΑΣ
Ισορροπημένη διατροφή
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Πυραμίδα των τροφών.
Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα διατροφής (16 Οκτωβρίου)
Πυραμίδα Υγιεινής Διατροφής
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΦΥΤΑ ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ.
ΕΝΙΑΙΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΨΙΟΥΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΦΙΛΙΠΠΟΥ ΕΛΛΗ -ΨΥΧΟΥ ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ
Project με θέμα: Υγιεινή διατροφή, Αθλητισμός και παχυσαρκία
Η δική μας έρευνα για τη διατροφή
Ομάδα εργασίας ( ΚΙΤΡΙΝΗ ) : Δημήτρης Γ. Βασίλης Κ. Μαρία Γ. Νεκταρία Λ. Συντονιστές καθηγητές : Καραΐσκου Ελισάβετ, Πιτσιλαδής Βασίλης.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
Podcast με ΘΕΜΑ «Διατροφη και υγεια»
ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ Η Ε΄ τάξη του 12ου Δημοτικού Σχολείου Τρικάλων σας προσκαλεί στην ενημερωτική εκδήλωση με θέμα
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
Η πυραμίδα της διατροφής
Η διατροφή της Κολοτούμπα…   Στα κεράσια λέμε ναι Στα αχλάδια λέμε ναι Στα σταφύλια λέμε ναι Στα πεπόνια λέμε ναι Όχι λέμε στα λίπη Όχι στα γαριδάκια.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώμε ότ,ι πρέπει , όχι ό,τι να΄ναι »
Β΄ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΡΑΧΩΝΙΟΥ ΟΜΑΔΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΤ΄ΤΑΞΗΣ ΣΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ « ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ» ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Τα μυστικα της υγειασ… για μικρουσ μαθητεσ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
ΘΑΝΑΣΗΣ και ΦΙΛΙΠΠΟΣ ΣΤ1 109 ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Δημοτικό Σχολείο Δρεπάνου
Υγιεινή Διατροφή Αγωγή Υγείας Λουκάς Κμιέτσικ Χρήστος Αγγελόπουλος
Ομάδες τροφών Ιουστίνη.
Ομάδες Τροφών Ακραμ.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
ΈΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ Αρχικά ερευνήσαμε ποια είναι η συχνότητα κατανάλωσης φρούτων και λαχανικών από τα παιδιά του σχολείου.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρώω ό,τι να ’ναι ή ό,τι πρέπει;»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Ο Φαγανούλης στη χώρα της κρίσης»
Υπεύθυνη Εκπαιδευτικός: Παρασκευή Γουργουλιάτου
Ομάδες τροφών Παναγιώτα & Ζαχαρούλα.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τι ‘ναι αυτό που το λέμε… Διατροφή»
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ. Γραπτή αξιολόγηση / διαγωνίσματα (προειδοποιημένα και απροειδοποίητα ) 60% Προφορική αξιολόγηση (συμμετοχή στο μάθημα)
Η πυραμίδα των τροφίμων!
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Είμαστε ό,τι τρώμε»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Μεσογειακή διατροφή, για μια καλύτερη ζωή»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Τρέφομαι σωστά.Χτίζω γερό κορμί»
Το πιο απαραίτητο υλικό για μια καλή σπιτική μαγειρική είναι η αγάπη για εκείνους για τους οποίους μαγειρεύεις Ομάδες τροφίμων.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΞΥΛΑΓΑΝΗΣ Παγκόσμια ημέρα κατά της παχυσαρκίας Σχολ
Υγιεινή διατροφή Ψυχική υγεία Kοινωνική - Συναισθηματική ανάπτυξη
42 Δημοτικό Σχολείο Πατρών
4ο Δημοτικό Σχολείο Αιγίου
Το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ¨Μέτρο, ποικιλία , ισορροπία¨ έχει
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Γερά Δόντια… Καλύτερη Υγεία»
Πρακτικη ασκηση στην Κοινοτητα Στεργιου Ιωαννα , 21051
Υγιεινή διατροφή: Είμαστε ό,τι τρώμε. Μια εργασία των μαθητών της Β΄ τάξης.
ᅠ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ''ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ''.
Β ΕΞΑΜΗΝΟ. o 1 Βρεφικό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Προνηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών) o 1 Νηπιακό τμήμα (ηλικίας ετών)
ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Φορέας Υποδοχής και Εκπαίδευσης: “Εκπαιδευτήρια Νέα Παιδεία” Διεύθυνση: Σατωβριάνδου 9 - Δάσος Χαϊδαρίου, τηλ.:
Eυέλικτη ζώνη « Παιδί και υγιεινή διατροφή »
Πρακτική στην κοινότητα.  Γνωριμία διαφόρων ομάδων τροφίμων και ενημέρωση σχετικά με υγιεινές διατροφικές συνήθειες και συχνότητα κατανάλωσης τροφίμων.
Διατροφή και Υγεία Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα διατροφής (16 Οκτωβρίου) Δημοτικό Σχολείο Πολιχνίτου - Κέντρο Υγείας Πολιχνίτου - Σύλλογος Γονέων & Κηδεμόνων.
ΕΕΕΕΚ ΛΙΒΑΔΕΙΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΧΡΥΣΑ ΜΑΝΤΖΑ ΜΑΡΙΑ ΚΑΡΑΪΣΚΟΥ
Θεματικη εβδομαδα «Σώμα και Ταυτότητα»
Η ελληνική κουζίνα και τα οφέλη της
Πρότυπο Πειραματικό 2/Θ ΔΣ Πανεπιστημίου Πατρών
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η τροφή σου, το φάρμακό σου»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Διατροφή και υγεία»
ΤΑΞΗ: Α2 ΣΧΟΛΕΙΟ: 2ο Γυμνάσιο Μετaμόρφωσης
« Μεσογειακή Διατροφή – Ομάδες Τροφίμων »
ΕΛΙΑ ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ ΚΑΙ ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας με θέμα: <<Μεσογειακή Διατροφή>> Δ΄ Τάξη 6ου Δημοτικού Σχολείου Καλύμνου Εκπαιδευτικός: Λαγούρης Ιωάννης

Στόχοι Να μάθουν για τη σωστή και την υγιεινή μεσογειακή διατροφή. Να μάθουν για τα συστατικά των τροφών. Να μάθουν να ξεχωρίζουν τις υγιεινές διατροφές. Να μάθουν ότι η υγεία εξαρτάται άμεσα από τη σωστή διατροφή. Να μάθουν να καταναλώνουν ό,τι είναι πιο υγιεινό και χρήσιμο για την υγεία τους. Να κατανοήσουν τη σπουδαιότητα τη ς Μεσογειακής μας διατροφής.

Επιμέρους Θέματα Γνωριμία με υγιεινές και ανθυγιεινές τροφές Εκμάθηση του ρόλου των τροφών Αναφορά στις κακές συνήθειες του καπνίσματος και της κατανάλωσης αλκοόλ Γνωριμία με την ποικιλία τροφίμων και των θρεπτικών ουσιών που περιέχουν

Χωρισμός σε ομάδες Η Τετάρτη τάξη χωρίστηκε σε τρεις ομάδες: δύο ομάδες των έξι ατόμων και μία των πέντε ατόμων. Η σύνθεση των ομάδων δημιουργήθηκε ύστερα από συζήτηση του δασκάλου με τα παιδιά έτσι ώστε η κάθε ομάδα να περιέχει μαθητές όλων των επιδόσεων.

Διεξαγωγή δραστηριοτήτων Η κάθε ομάδα μελέτησε διαφορετικές κατηγορίες τροφίμων: Ομάδα Α: Μελέτησε τις τροφές που σύμφωνα με τη μεσογειακή διατροφή πρέπει να καταναλώνουμε καθημερινά Ομάδα Β: Μελέτησε τις τροφές που σύμφωνα με τη μεσογειακή διατροφή πρέπει να καταναλώνουμε 2-3 φορές την εβδομάδα Ομάδα Γ: Μελέτησε τις τροφές που σύμφωνα με τη μεσογειακή διατροφή πρέπει να καταναλώνουμε 1-2 φορές τον μήνα

Κάθε ομάδα ερεύνησε τα συστατικά των τροφών που είχε να μελετήσει και ανέπτυξε στους συμμαθητές της, την αναγκαιότητα της κάθε τροφής καθώς και τη συχνότητα που πρέπει να λαμβάνεται από τον οργανισμό μας. Στη συνέχεια μαζέψανε εικόνες τροφών που ανήκουν στις τρεις διαφορετικές κατηγορίες και αφού τις κόψανε, δημιούργησαν την πυραμίδα της <<Μεσογειακής Διατροφης>>.

Μετά από την δημιουργία της πυραμίδας οι μαθητές έφεραν στο σχολείο φαγητά με τα οποία δημιούργησαν μια νέα πυραμίδα, ανάλογα με συστατικά τους. Α’ ομάδα: μακαρόνια, γάλα, ψωμί, δημητριακά, λαχανικά και φρούτα. Β’ ομάδα: ψάρι, κοτόπουλο, φακές, γλυκά και αυγά Γ’ ομάδα: μοσχάρι, χοιρινό.

Συνοπτική αξιολόγηση προγράμματος Αξιολογώντας το πρόγραμμα της υγιεινής μεσογειακής διατροφής μπορούμε να πούμε ότι τα αποτελέσματά του ήταν θετικά. Τα παιδιά έδειξαν ενδιαφέρον και ήταν πολύ συνεργάσιμα. Ανέπτυξαν τη συνεργασία, την ομαδικότητα και τον διάλογο. Οι μαθητές έμαθαν τις κατηγορίες των τροφίμων και γνώρισαν τη Μεσογειακη Διατροφή καθώς και την αξία της για το χτίσιμο ενός υγιούς οργανισμού. Είναι σίγουρα όφελος για τα παιδιά το γεογονός ότι προβληματίστηκαν και ενημερώθηκαν για το θέμα της υγιεινής μεσογειακής διατροφής που είναι τόσο εξαιρετικής σημασίας, ειδικά στην εποχή μας η οποία χαρακτηρίζεται απο πληθώρα προϊόντων και αγαθών.