ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΙΚΡΟΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ Κ. ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.ΖΕΙΜΠΕΚΗ Υ.Π.Ε.Χ.Ω.Δ.Ε.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΦΑΣΜΑΤΟΦΩΤΟΜΕΤΡΙΑ Προσδιορισμος της σταθερας ταχυτητας αντΙδρασης οξεΙδωσης ιωδιοΥχων ΙΟΝΤΩΝ απΟ υπεροξεΙδιο του υδρογΟνου.
Advertisements

ΑΘΗΝΑ: ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
Κυκλοφοριακοί – Πολεοδομικοί - Περιβαλλοντικοί Στόχοι  Δημιουργία συνθηκών ασφαλείας για την κίνηση των ποδηλάτων.  Απελευθέρωση πεζοδρομίων από σταθμευμένα.
Επαγγελματικά Οχήματα και Επιπτώσεις στην Οδική Ασφάλεια Επιστημονικός Υπεύθυνος Ματθαίος Καρλαύτης Επίκουρος Καθηγητής, ΕΜΠ Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής.
Χαρακτηριστικά της πολεοδομικής πολιτικής στην Ελλάδα
Το υλικο του Υπολογιστη
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΨΕΥΔΟΚΩΔΙΚΑ ΒΑΣΙΚΕΣ ΔΟΜΕΣ ΒΑΣΙΚΟΙ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΙ ΠΙΝΑΚΩΝ
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΤΙΜΑ Κ.Ο.Κ.
ΟΜΑΔΑ 6 Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης στην ευρύτερη κεντρική περιοχή της Πάτρας.
Διδάσκων Δημήτριος Καραμανώλης, Επίκουρος Καθηγητής Μάθημα 5 ο Εργαστήριο Δασικής Διαχειριστικής & Τηλεπισκόπησης Δασική Διαχειριστική Ι Δασική Διαχειριστική.
Εργαστήριο Φυσικής Χημείας | Τμήμα Φαρμακευτικής Δημήτριος Τσιπλακίδης
Εφαρμογή της Θεωρίας Βέλτιστης Παύσης στον έλεγχο συνέπειας (consistency) σε WWW Caching Servers Δημήτριος Λορέντζος ΠΛΣ Διπλωματική Εργασία Επιβλέπων:
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Queuing Systems Παραδείγματα χρήσης ουρών Μ/Μ/c/K και αξιολόγησης συστημάτων αναμονής Β. Μάγκλαρης
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Εισαγωγή II ΣΥΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Κοινά χαρακτηριστικά (1) –Πελάτης (όχημα, πελάτης καταστήματος, τηλεφωνική κλήση, πακέτο δεδομένων.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ 18/04/13 Συστήματα Αναμονής: M/M/1/K, M/M/m (Erlang-C), M/M/N/K, M/M/m/m (Erlang-B)
ΕΝΟΤΗΤΑ 4η ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ Γ΄
Η αλληλουχία των ενεργειών δεν είναι πάντα μία και μοναδική!!!
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 15 ΧΩΡΟΘΕΤΗΣΕΙΣ - ΚΑΤΑΝΟΜΕΣ. Είναι δυνατόν μέρος της διαφοροποίησης στην παρατηρούμενη τιμή μιας μεταβλητής να αποδοθεί στη διαφορετική γεωγραφική.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Queuing Systems
Παράγωγοι, συμβολισμοί Αν Y=f(X) μια παραγωγίσιμη συνάρτηση του Χ οι συμβολισμοί είναι αποδεκτοί συμβολισμοί της παραγώγου της Υ.
ΤΑΛΑΝΤΩΣΕΙΣ 1. Μεγέθη που χαρακτηρίζουν μια ταλάντωση
Μαθήτρια:Ντανιέλα Τσομπανίκοβα
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Οδική ασφάλεια Περιγραφή του μαθήματος.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Παράδειγμα Βελτιστοποίησης Μέσου Μήκους Πακέτου 23/05/2011.
Ιονική ισχύς Η ιονική ισχύς, Ι, ενός διαλύματος δίνεται σαν το ημιάθροισμα του γινομένου της συγκέντρωσης καθενός συστατικού του διαλύματος πολλαπλασιασμένης.
ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΙΤΗΤΩΝ ΜΠΑΣΚΕΤ Α1-A2
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΜΑΥΡΟΥΔΗΣ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΣΟΦΙΑΝΟΠΟΥΛΟΥ ΑΝΘΟΥΛΑ.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ 16/05/13 Δίκτυα Ουρών. ΔΙΚΤΥΟ ΔΥΟ ΕΚΘΕΤΙΚΩΝ ΟΥΡΩΝ ΕΝ ΣΕΙΡΑ Θεώρημα Burke: Η έξοδος πελατών από ουρά Μ/Μ/1 ακολουθεί κατανομή Poisson.
Ουρά Προτεραιότητας: Heap
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Οδική ασφάλεια και  οδός  κυκλοφορία  περιβάλλον.
Ανόρθωση, εναλλασσόμενου ρεύματος
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Διδακτική της Πληροφορικής ΗΥ302 Εργασία :Παρουσίαση σχολικού βιβλίου Γ’ Λυκείου Τεχνολογικής Κατεύθυνσης «Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον»
Δίκτυα Η/Υ ΙΙ Θεωρία γράφων. Δίκτυα Η/Υ ΙΙ Δομή δικτύου GUnet.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ 25/06/08 Ασκήσεις Επανάληψης.
Ασκήσεις - Παραδείγματα
Σήματα οδικής κυκλοφορίας
1 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Queuing Systems Εισαγωγή Β. Μάγκλαρης Β. Μάγκλαρης Σ. Παπαβασιλείου Σ. Παπαβασιλείου
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Queuing Systems Δίκτυα Ουρών - Παραδείγματα
Δρομολόγηση. Δρομολόγηση ονομάζεται το έργο εύρεσης του πως θα φθάσει ένα πακέτο στον προορισμό του Ο αλγόριθμος δρομολόγησης αποτελεί τμήμα του επιπέδου.
Κυκλοφοριακή Ικανότητα: Βασικές Έννοιες
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ 2/03/05. ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Μοντέλα συμφόρησης (congestion) –Κυκλοφορία (οδική, σταθερής τροχιάς) –Ουρές σε καταστήματα, ταχυδρομεία,
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Queuing Systems ΣΥΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Κοινά χαρακτηριστικά (1) –Πελάτης (όχημα, πελάτης καταστήματος, τηλεφωνική κλήση, πακέτο.
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ 04/07/07 Παραδείγματα Μοντελοποίησης και Αξιολόγησης Επίδοσης Υπολογιστικών και Τηλεπικοινωνιακών Συστημάτων.
1 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Queuing Systems ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Περιεχόμενα (1/3) 1.Εισαγωγή Περιεχόμενα Γενική Περιγραφή Συστημάτων Αναμονής Τεχνικές.
Κυκλοφοριακή Ροή.
Κυκλοφοριακός Φόρτος Κυκλοφοριακή Πυκνότητα
Cortex-A Πλήρη λειτουργικά Yψηλή επίδοση Cortex-A Πλήρη λειτουργικά Yψηλή επίδοση Cortex-R Αυστηρές διορίες Διαχείριση λαθών Cortex-R Αυστηρές διορίες.
Χρονοδρομολόγηση CPU Βασικές Αρχές Κριτήρια Χρονοδρομολόγησης
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ Δρ. ΤΣΙΝΤΖΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Οι παρουσιάσεις του μαθήματος βασίζονται στο.
Εγώ και τα τροχοφόρα. Χάρτης Πως μετακινούνται οι πολίτες; Ποδήλατο Μηχανάκι Αυτοκίνητο Πατίνι Μ.Μ.ΜΜε τα πόδια.
1 ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΑΝΑΜΟΝΗΣ Queuing Systems Παραδείγματα Εφαρμογής Άσκηση Προσομοίωσης Βασίλης Μάγκλαρης 6/4/2016.
1 Βάθος ριζοστρώματος Κίνηση του νερού στο έδαφος Διήθηση – Διηθητικότητα Διάρκεια άρδευσης Εύρος άρδευσης.
ΗΛΕΚΤΡΙΚΕΣ ΜΕΤΡΗΣΕΙΣ ΣΦΑΛΜΑΤΑ ΜΕΤΡΗΣΗΣ.
ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΠΕΔΙΟ ΤΗΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΑΣ
Θεωρία Γραμμών Αναμονής ή ΟΥΡΕΣ (QUEUE)
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ ΛΥΣΗ
Προσομοίωση και Μοντέλα Συστημάτων (Μέρος B)
Ασκήσεις για θεμελιώδη διαγράμματα κυκλοφορίας
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΟΛΙΚΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
ΕΥΦΥΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Τμήμα Μηχανικών Η/Υ, Τηλεπικοινωνιών και Δικτύων
ΣΧΕΔΙΑΣΤΙΚΟΣ ΟΔΗΓΟΣ ΑΣΤΙΚΩΝ ΠΟΔΗΛΑΤΟΔΡΟΜΩΝ
Σχεδιασμός των Μεταφορών
Διαχείριση Κινδύνου Ενότητα 3: Σχέδιο Διαχείρισης Κινδύνου.
Η ΚΙΝΗΤΙΚΗ ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑΒΟΛΙΣΜΟΥ
Το Πρόβλημα Φωτεινοί σηματοδότες.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΚΑΘΑΡΟΥ ΚΕΡΔΟΥΣ ΑΠΌ ΤΗΝ ΑΓΡΟΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ
‘Δομημένος Εξελικτικός Αλγόριθμος’ Επιβλέπων: Κυριάκος Χ. Γιαννάκογλου
Εισαγωγή στα Προσαρμοστικά Συστήματα
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΜΙΚΡΟΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ Κ. ΣΚΙΑΔΟΠΟΥΛΟΣ Α.ΖΕΙΜΠΕΚΗ Υ.Π.Ε.Χ.Ω.Δ.Ε.

ΕΙΣΑΓΩΓΗ  Τα σηματοδοτικά συστήματα σε επίπεδο ρύθμισης κόμβου είναι: 1) Σηματοδοτηση σταθερού χρόνου 2) Σηματοδοτηση με ημιεπενεργεια από την κυκλοφορία 3) Σηματοδοτηση πλήρη επενέργεια

 Σηματοδοτηση σταθερού χρόνου σταθερή περίοδος, σταθερά διαστήματα χρονισμού (splits), προκαθορισμένη διάρκεια φάσεων και ενδιάμεσων χρόνων  Σηματοδοτηση με ημιεπενέργεια σταθερή ή μεταβλητή περίοδος, μεταβολή πράσινου μόνο σε ορισμένες φάσεις  Σηματοδοτηση με πλήρη επενέργεια σταθερή ή μεταβλητή περίοδος, μεταβλητή χρονοι πράσινου σε όλες τις φάσεις

ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΕΠΕΝΕΡΓΕΙΑΣ Μέθοδος διάκενου (gap)  Καθορισμός 4 στοιχείων 1) Ελάχιστος χρόνος πράσινου φάσης 2) Τιμή χρονικού διάκενου αυτοκίνητων (gap) Kκριτήριο ελαχιστοποίηση καθυστερήσεων ενδεικνυόμενες τιμές 2-3,5 δλ. 3) Μέγιστος χρόνος πράσινου 4) Θέση ανιχνευτών Προσδιορισμός σύμφωνα με την ταχύτητα προσέγγισης Συνήθης απόσταση μέτρα

Μέθοδος μέτρησης οχημάτων στη διάρκεια του κόκκινου Καθορισμός 4 στοιχείων 1) Μεταβλητός προσδιορισμός του ελάχιστου χρόνου πράσινου της φάσης g min =3+2n n: o μετρούμενος αριθμός οχημάτων στη διάρκεια του κόκκινου 2) Προσδιορισμός του μέγιστου χρόνου πράσινου 3) Επιλογή μεθόδου επέκτασης χρόνου πράσινου από τον δυναμικά προσδιοριζόμενο ελάχιστο χρόνο πράσινου 4) Θέση ανιχνευτών προσδιορισμός σύμφωνα με ιστορικούς φόρτους συνήθης απόσταση μέτρα

Μέθοδος απλής ζήτησης Προσδιορισμός 3 στοιχείων 1) Ελάχιστος χρόνος πράσινου ο χρόνος αυτός είναι σταθερός (8-10 δλ)ειτε μεταβλητός (ειδικές περιπτωσεις Μ.Μ.Μ. όπως τραμ, λεωφορεία, κτλ.) 2) Το κριτήριο ζήτησης απλή ζήτηση κατάληψη ορισμένου χρόνου ( 5-6 δλ.) 3) Θέση ανιχνευτή συνήθης θέση 3 μέτρα από γραμμή στάσης σε περιπτώσεις άμεσης προτεραιότητας συνδυασμός ταχύτητας προσέγγισης και μεταβατικού χρόνου προηγούμενης φάσης.

Μέθοδος εξομαλυσμένης κατάληψης Προσδιορισμός 4 στοιχείων 1) Ελάχιστος χρόνος πράσινου 2) Μέγιστος χρόνος πράσινου 3) Αλγόριθμος εξομάλυνσης πρωτογενών τιμών κατάληψης On= On-1 + (M- On-1)a a: συντελεστής :1 η΄ α =1/8 Ο: εξομαλυσμένη κατάληψη η΄ α =1/4 Μ: πρωτογενής κατάληψη 4 ) Τιμή διακοπής εξομαλυσμένης κατάληψης

Κατάληψη σε 20ms Μεγάλη αναλογία Φορτηγών Μικρή Αναλογία Πρωτογενείς τιμές κατάληψης Εκθετικές τιμές κατάληψης Παλμοί ανιχνευτών Κατώφλι τερματισμού s Gap/ Τερματισμός Gap Τερματισμός Χρόνος σε δλ

 Μέθοδος συγκριτικής αξιολόγησης ή φιλικων φάσεων (ASMO : adaptive signal plan modification) Εφαρμόζεται κυρίως σε προγράμματα σταθερής περιόδου. Προσδιορίζονται 3 στοιχεία: 1) Μέγιστη επιτρεπόμενη διάρκεια πράσινου κάθε ομάδας 2) Περιοχή του κοινού χρόνο πράσινου που καταλαμβάνουν 2 μη φιλικές ομάδες

Το κριτήριο διακοπής πράσινου μιας σηματοδοτικης ομάδας για την έναρξη του πράσινου της επόμενης μη φιλικής  2 3 Σηματοδοτικές Ομάδες Επιτρεπόμενη Ζώνη Πιθανή Διαδοχή Χρόνων Ζήτηση ομάδας 3

Τα κριτήρια αυτά είναι : Απλή ζήτηση απλής φάσης Εκπλήρωση του κριτηρίου παράτασης της τρέχουσας φάσης.

 Σύγκριση σε πραγματικό χρόνο του προσφερομένου δείκτη εξυπηρέτησης (ng) της πρόσβασης που εξυπηρετείται [ng= φόρτος εξυπηρετούμενος (V)/ κυκλοφορική ικανότητα(s)] Σε σχέση με αναμενόμενο δείκτη εξυπηρέτησης επόμενης φάσης (nr=φόρτος αναμενόμενος για εξυπηρέτηση (vr) / κυκλοφοριακή ικανότητα (s) ) Ο φόρτος που εξυπηρετείται είναι: V= g (χρόνος πράσινου)x 2

 Θέση ανιχνευτών σε αποστάσεις από γραμμή στάσης που εξασφαλίζουν ελεύθερη ροή (60-80 μέτρα) Μεικτές μέθοδοι επιλογής προγραμμάτων και δυναμικής τροποποίησης των χρόνων Στην περίπτωση αυτή χρησιμοποιούνται συνδυασμένες λογικές κριτηρίων μεταξύ των παρακάτω:

1) μέθοδος διάκενου σταθερού ή μεταβλητού 2) μέθοδος κατάληψης (εξομαλυσμένης) 3) μέθοδος ανίχνευσης μέγιστου αποδεκτού μήκους ουράς 4) μέθοδος μέγιστης αναμονής σε φάση 5) μέθοδος ανίχνευσης κυκλοφοριακού συμβάντος όπως : κορεσμός εξόδου από κόμβο, κατάληψη λωρίδας με σταθμευμένο όχημα, παρεμπόδιση της κυκλοφορίας στο κέντρο της διασταύρωσης, κορεσμένες προσβάσεις διασταυρώσεων

 Σημαντικό είναι η τοποθέτηση ανιχνευτών στις κατάλληλες θέσεις