Ανδρέας Καρκαβίτσας 1865-1922. Η ζωή και το έργο του  Γιατρός – Ταξίδι («αειφυγία»)  Σχέση με την παράδοση  Βιωματικό στοιχείο και το ιστορικό γεγονός.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης
Advertisements

Διαμαντούλα Νάκα, 2ο Γυμνάσιο Κοζάνης
Όταν ο Θεός έφτιαξε τη γυναίκα εργαζόταν
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ ΝΟΥΒΕΛΑ o Πρώτη έκδοση 1975 o Αναδιατύπωση (τρεις φορές) o Τελευταίες εκδόσεις o Έγιναν επανεκδόσεις μετά από τριανταπέντε.
Κατάθεση εμπειριών από την πρώτη χρονιά λειτουργίας:
Νερο και ποιηση 1)Θεόδωρος Τσούνης 2)Παναγιώτης Φιορέτος
Μητρική Αγάπη Τμήμα: Α4 Υπεύθυνη Καθηγήτρια: Άννα Γεωργίου
Ηθικά θέματα.
Στέλλα Βιολάντη Γρηγόριος Ξενόπουλος.
Ιστορία Γ΄Τάξης Η ανακάλυψη της φωτιάς
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΤΟΥ
H χελώνα που ήθελε να γίνει δρομέας.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΕΜΕΑΣ Περιβαλλοντικό πρόγραμμα «Μαύρη Κορινθιακή σταφίδα.
Αλέξανδρος Παπαδιαμάντης
ΠΟΝΤΟΣ - ΣΜΥΡΝΗ.
ΛΥΚΟΒΡΥΣΗ ΠΕΥΚΗ 2020 ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ Προχωράμε….. Καλώς ήρθατε.
Τραγουδια απο την κατεχομενη γη μασ
Στόχος της έρευνας είναι να δείξει κατά πόσο οι άνθρωποι σήμερα πιστεύουν σε προλήψεις και σχετικές δοξασίες.
ΜΝΗΜΟΝΕΥΕΤΕ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟ ΠΑΠΑΔΙΑΜΑΝTΗ
Ορισμός της διδασκαλίας Οι ενέργειες και οι χειρισμοί, στους οποίους προβαίνει ο εκπαιδευτικός για να βοηθήσει το μαθητή στην οικειοποίηση γνώσεων και.
ΒΑΣΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Νέα Αθηναϊκή Σχολή
Κωστής Παλαμάς
 Με τον όρο θέατρο εννοούμε την παραγωγή απεικονίσεων και συμβάντων, παραδοσιακών ή φανταστικών, ανάμεσα σε ανθρώπους με σκοπό την τέρψη και την επιμόρφωση.
1ο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΞΑΝΘΗΣ ΤΑΞΗ : Γ΄ Θεωρητική ΤΜΗΜΑ : 3o ΜΑΘΗΜΑ : Λογοτεχνία Κατεύθυνσης Υπεύθυνη Καθηγήτρια : ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ Βάια «Όνειρο στο Κύμα» του.
Γεώργιος Βιζυηνός
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΠΕ ΠΑΡΑΝΕΣΤΙΟΥ 5 ο Δ. Σχ. Κιλκίς Υπεύθυνη προγράμματος: Αφροδίτη Ντίνου (ΠΕ11) Σχ. έτος (1 η χρονιά)
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ.
ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΖΩΗ.
ΟΙ ΤΡΕΙΣ ΙΕΡΑΡΧΕΣ ΜΑΡΙΑ ΒΛΑΣΣΗ.
ENOTHTA 10 Δευτερεύουσες αιτιολογικές προτάσεις. Πορεύσομαι οἴκαδε ἀμάξῃ, ὅτι λίαν πόρρω κεῖται. ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ Γ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 2 Πάω σπίτι μου με.
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ
Ο ΠΡΙΦΗΤΗΣ ΗΛΙΑΣ ΤΑ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ.
Η Αίγυπτος είναι η χώρα από την οποία ξεκίνησε η μεγάλη καινοτομία στην εξέλιξη της ελληνικής πλαστικής. J. Boardman: Greek Sculpture, The archaic period,
1 τσιγάρο στερεί 5,5 λεπτά ζωής…
ΝΟΜΠΕΛ ΙΑΤΡΙΚΗΣ Ronald Ross 1902 Niels Ryberg Finsen 1903.
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ β’ λυκείου Μεγάλοι ποιητές της γενιάς του 1880, του Γ.Ροϊλού (στο μέσον ο Παλαμάς)
Δημήτριος Βικέλας
Θρησκευτικά Α΄ Γυμνασίου
Γρηγόριος Ξενόπουλος. Κωνσταντινούπολη - Ζάκυνθος Αθήνα Επαγγελματίας συγγραφέας Κοινωνική τριλογία: Πλούσιοι και πτωχοί Τίμιοι και άτιμοι.
ΙΣΤΟΡΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΟΡΙΣΜΟΙ-ΠΕΡΙΟΔΟΙ-ΕΠΟΧΕΣ
ΦΩΤΗΣ ΚΟΝΤΟΓΛΟΥ.
Η συζήτηση Σόλωνα και Κροίσου για την ευτυχία.
Η Παλιά Αθήνα Η Παλιά Αθήνα Η Παλιά Αθήνα ήταν μια μικρή, φτωχή πόλη, αλλά είχε την ομορφιά της. Χωριζόταν σε τριάντα έξι μαχαλάδες (γειτονιές). Οι δρόμοι.
Μινωικός πολιτισμός (καθημερινή ζωή, θρησκεία, γραφή)
 έθιμο : κάθε εκδήλωση της κοινωνικής ζωής που διατηρείται και επιβάλλεται από τη συνήθεια και την παράδοση. Κάθε λαός κρατούσε με θρησκευτική ευλάβεια.
Σχέσεις Ελληνόφωνων χωρίων Ιταλίας- Ελλάδας Λάζαρος Συμεωνίδης Βασίλης Χατζιβασηλέιου.
Η θέση της γυναίκας ανά τους αιώνες
Η ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ
ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΕΠΙΔΡΑΣΕΙΣ (ΚΕΦΑΛΑΙΟ 3)
Τζον Γκριν Χέιζελ - « Πιστεύω ότι σε αυτή τη ζωή έχεις τη δυνατότητα να διαλέξεις πώς θα διηγηθείς μια θλιβερή ιστορία …»
Ένταξη χωρίς πίστη; Διαστάσεις του θρησκευτικού φαινομένου στην Ελλάδα
ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
Η γυναικεία «φύση». Η συζήτηση του 19ου αιώνα. Πηγές
Κοινωνική Οργάνωση και Κοινωνική Μεταβολή
ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ ΛΥΜΠΕΡΑΚΗ.
Σταχτομαζώχτρες.
ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ
Όταν ο άνθρωπος έγινε γεωργός και κτηνοτρόφος
UNICEF Η UNICEF αναγνωρίζει πως οι έγκαιρες παρεμβάσεις είναι οι πιο αποτελεσματικές και συνεργάζεται στενά με τα Υπουργεία Παιδείας των αναπτυσσόμενων.
Η ΙΔΡΥΣΗ ΤΗΣ ΡΩΜΗΣ ΚΑΙ Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΤΗΣ
45 μαθήματα ζωής Norvegija – Šiaurės pašvaistė Music: snowdream
Αγα-Πάμε Αρχαιολογικό Μουσείο Μεγάρων;
Προϊστορία Η Εποχή του λίθου.
TI ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΙΔΕΡΟ; Το σίδερο είναι μια οικιακή συσκευή που χρησιμοποιείται για να ισιώνει υφάσματα και ιδιαίτερα ρούχα. Για αυτή την διαδικασία του σιδερώματος.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΗΘΙΚΗ Ζ΄ ΕΞΑΜΗΝΟΥ
Προϊστορία Η Εποχή του λίθου.
Ο Λεωνίδας Α’ της Σπάρτης γεννιέται περί το 540 π. x
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Ανδρέας Καρκαβίτσας

Η ζωή και το έργο του  Γιατρός – Ταξίδι («αειφυγία»)  Σχέση με την παράδοση  Βιωματικό στοιχείο και το ιστορικό γεγονός  Ρεαλιστής (νατουραλιστής) συγγραφέας  «Στυλίστας της δημοτικής» (Α. Σαχίνης)  Η Φύση και η κοινωνία καθορίζουν τη λειτουργία των προσώπων

Η ζωή και το έργο του  Συνεργάτης πολλών περιοδικών, εφημερίδων και οργανώσεων (Εκπαιδευτικός Όμιλος, Ελληνική Λαογραφική Εταιρεία...Νουμάς, Άστυ…Εθνική Εταιρεία)  «Ένα μεγάλο μέρος των διηγημάτων μοιάζει με κατάθεση παρμένη από το στόμα των ανθρώπων απλών που έχουν μια ιστορία να διηγηθούν» (Βίτι)

Το έργο  Διηγήματα  Η Λυγερή – Εστία, 1890 (αυτούσια έκδοση – 1896) Πέρασμα από την ειδυλλιακή ηθογραφία στον νατουραλισμό  Ο Ζητιάνος - Εστία, 1896 (αυτ. έκδοση – 1897)  Τα λόγια της πλώρης ( )  Παλιές αγάπες  Αρχαιολόγος – 1904

Λυγερή, σ «Η αφομοίωσις επήλθε πλήρης. Ό,τι δεν κατόρθωσαν οι θερμαί συμβουλαί της κυράς Παναγιώτανας και αι αδιάκοποι προσπάθειαι της Φρόσως, κατόρθωσε μόνη της η Φύσις. Η Φύσις, η παντοδύναμος θεά, η οποία μικρόν παρά μικρόν παρήλλαξε και προδιέθεσε την ψυχίν της Ανθής εις πλήρη συνεννόησιν μετά της ψυχής του Διβριώτου..»

Ο Ζητιάνος, Άπαντα, σ Επρόβαλαν απ’ εδώ και απ’ εκεί γυναίκες με τα φτωχικά τους φορέματα, βουτημένες στη λάσπη και τη σκόνη, με ανασηκωμένα τα φουστάνια ως τα γόνατα· άλλες φορτωμένες ξύλα για ν’ ανάψουν φωτιά και άλλες κρατώντας στις ποδιές αγιρολάχανα για να κάμουν το εσπερινό δείπνο τους. Οι άντρες έρχονταν από πίσω με βήμα αργό, με

Ο Ζητιάνος, Άπαντα, σ ήθος τραχύ και ράθυμο· με τα μέλη του σώματου ξεκλειδωμένα από τον βαρύ κάματο. Και κοντά έρχονταν τα χτήνη τους, βόδια στριφοκέρατα, κοντοστιβαράτα, με τον βαρύ ζυγό στον ώμο, και άλογα φορτωμένα τα γεωργικά εργαλεία και τα χρειαζούμενα καψόξυλα.

Ανδρέας Καρκαβίτσας  «Απομυθοποίηση του ειδυλλιακού βίου της υπαίθρου και η καταγγελία της κοινωνικής αδικίας» (Μ. Βίτι)