Χορήγηση και προσωπική έκθεση

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κοινωνικός Αποκλεισμός στην Εκπαίδευση! Το φροντιστήριο απαραίτητο εργαλείο προόδου των νέων.
Advertisements

Ι. Καραγιάννης,Σχ. Σύμβουλος ΠΕ03 Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ. Παρουσίαση του νέου Νόμου για τα ΓΕ.Λ. και ΕΠΑ.Λ. Μια πρώτη.
«Κυβερνητικές προτάσεις για το Ασφαλιστικό» © VPRC – Μάρτιος / Δ.1 © VPRC – Μάρτιος 2008 ΚΥΒΕΡΝΗΤΙΚΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
Το νέο Λύκειο και το νέο σύστημα εισαγωγής στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
ΕΠΑΛ - ΕΠΑΣ Επαγγελματικά Λύκεια & Σχολές
Απόψεις, Γνώσεις και Θέσεις των Μαθητών για Θέματα Ντόπινγκ
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – • Λειτουργεί.
Πρωτογενής έρευνα Hi5, μία μόδα για νέους;. Μεθοδολογία - εργαλεία Η έρευνα διενεργήθηκε με την μέθοδο της συλλογής ερωτηματολογίων, τα οποία και συμπληρώνονταν.
ΕΡΕΥΝΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΣΗΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ( ) TOΥ ΠANEΠIΣTHMIOY KΡHTHΣ Συνεδριακή Διημερίδα: “Ανταγωνιστικότητα & Επιστημονικό Δυναμικό” 6-7 Οκτωβρίου 2005.
Ο ρόλος των Μαθηματικών στο Νέο Γενικό Λύκειο και ΕΠΑ.Λ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΡΑΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ.
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
15ο ΕΠΑΛ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β' ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ (PROJECT) ΘΕΜΑ: “ΣΧΕΣΕΙΣ ΕΦΗΒΩΝ - ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ” ΜΑΪΟΣ 2012 ΜΑΘΗΤΕΣ Α' ΤΑΞΗΣ: ΚΥΡΙΑΚΟΥΔΗΣ ΒΥΡΩΝ,
Νέο Σχολείο – Νέο Λύκειο
ΚΕΣΥΠ ΧΑΝΙΩΝ Υπεύθυνοι : Μπαουράκη Αντωνία Μαρτίκας Δημήτρης
Τα στοιχειώδη περί γεωδαιτικών υπολογισμών
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ ΤΑΞΗΣ ΕΠΑΛ ΠΛΩΜΑΡΙΟΥ Β ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΜΕ ΘΕΜΑ ΑΣΧΟΛΙΕΣ-ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ-ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ.
Συντονιστής: ΕΚΤΟΡΑΣ ΜΠΑΛΗΣ
Συστήματα Στήριξης Αποφάσεων Η Διαδικτυακή Εφαρμογή ESOG
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΒΑΣΕΙ Δ.Λ.Π. (ΕΝΑΡΞΗΣ)
Τα επαγγελματικά πρότυπα των μαθητών της Στ΄ τάξης του δημοτικού σχολείου ως κίνητρα των μελλοντικών επαγγελματικών τους στοχοθετήσεων Στέλιος Κ. Κρασσάς.
Συντάχθηκε για λογαριασμό του Τηλεοπτικού Σταθμού ΑΝΤ1 Οκτώβριος 2011 © ΚΥΠΡΙΑΚΟ ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ.
Quatuor Squilla Θέμα: "Πώς επηρέασε η χρήση της κινητής τηλεφωνίας τις διαπροσωπικές σχέσεις και ποια νέα ήθη και γλώσσα εισήγαγε στη σύγχρονη καθημερινότητα;"
Προγράμματα σπουδών Α΄,Β΄ και Γ΄ Λυκείου. Α΄ Λυκείου 9 μαθήματα - 33 ώρες διδασκαλίας (κοινό πρόγραμμα) + 1 μάθημα επιλογής (από 4 μαθήματα) – 2 ώρες.
Φ. Τροχούτσος, ΤΟΠΜΑΚ Σέρρες 1 Γραφείο Διασύνδεσης Σπουδών & Σταδιοδρομίας του Δ.Π.Θ. Υπηρεσίες Έρευνα για την Επαγγελματική Σταδιοδρομία των Αποφοίτων.
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
1/5/ ΧΡΗΣΕΙΣ ΤΗΣ ΗΛΙΑΚΗΣ ΑΝΤΙΝΟΒΟΛΙΑΣ 1/5/ (πηγή: HELIOAKMI).
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
13ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών – Κέρκυρα Οκτωβρίου 2004 Το σύστημα COINE για την προβολή της πολιτιστικής κληρονομιάς και την υποστήριξη.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΕΣΥΠ ΚΕΡΚΥΡΑΣ
Βασικές τεχνικές γνωριμίας
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
Αξιολόγηση του επιπέδου των μαθηματικών των πρωτοετών φοιτητών της Σχολής Τεχνολογικών Εφαρμογών του ΤΕΙ Καβάλας Βασίλειος Σάλτας, Ιωάννης Πετασάκης, Περσεφόνη.
Ο τομέας της Πληροφορικής
Δομές Δεδομένων 1 Στοίβα. Δομές Δεδομένων 2 Στοίβα (stack)  Δομή τύπου LIFO: Last In - First Out (τελευταία εισαγωγή – πρώτη εξαγωγή)  Περιορισμένος.
ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ στην Ανώτατη και Ανώτερη Εκπαίδευση Κύπρου και Ελλάδας
1 Ενότητα 5.3.1: Ερωτηματολόγια με τη χρήση του Διαδικτύου Διδάσκων: Χρήστος Κατσάνος - Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών.
ΚΟΙΤΑΖΩ ΜΕΣΑ ΜΟΥ ΚΟΙΤΑΖΩ ΓΥΡΩ ΜΟΥ. Η Διαδικασία της λήψης απόφασης στην επιλογή σπουδών και επαγγελμάτων ΓΡΑΣΕΠ Γ/σιο Ερασμίου Ξάνθης.
Α2 Λυκείου Αργυράδων Ρωτήθηκαν συνολικά 162 άτομα.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 Νέα Θεωρία Μεγέθυνσης Ενδογενής μεγέθυνση. 2 Συνάρτηση παραγωγής προϊόντος Υ t = Y(K, L, A) Y t = [(1-α k )·K t ] α · [(1-α L )·A t ·L t ] 1-α 0
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ (PROJECT)
Αναδιάρθρωση της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και λοιπές διατάξεις
Η Γραμμή Βοηθείας ΥποΣΤΗΡΙΖΩ
Comenius 1.  Επιστημονικά Αποτελέσματα από: › Καθηγητή Θεόδωρου Κατσανέβα › Career Gate Test  Προβλέψεις των προοπτικών στην ελληνική αγορά εργασίας.
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΠΟΥΔΩΝ
ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ Για το SBC TV Η Palmos Analysis είναι μέλος της ESOMAR και της WAPOR και έχει Αριθμό Μητρώου 11 στο Μητρώο Επιχειρήσεων και.
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
ΛΗΨΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ Ο σύγχρονος άνθρωπος πρέπει συνεχώς να αποφασίζει και να ελίσσεται σε διαρκώς μεταβαλ .κόσμο.Έχει μεγαλύτερο εύρος επιλογών.
Το Νέο Επαγγελματικό Λύκειο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Χορήγηση και προσωπική έκθεση Career Gate Test Κ.17 Τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού- επαγγελματικών ενδιαφερόντων, κλίσεων, προτιμήσεων Χορήγηση και προσωπική έκθεση © Θ. Κατσανέβας

Career Gate Test Κ.17 © Θ. Κατσανέβας

Τι είναι… Το Career Gate Test Κ.17 είναι ένα σύγχρονο, αυτοματοποιημένο τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού Επαγγελματικών επιλογών, © Θ. Κατσανέβας

Career Gate Test K.17 Επαγγελματικών ενδιαφερόντων, προτιμήσεων, κλίσεων και προσωπικότητας Προσδιορίζει με ακρίβεια και αξιοπιστία τα επαγγέλματα και τις σπουδές που ταιριάζουν στον καθένα © Θ. Κατσανέβας

Εκπαίδευση και επάγγελμα Παράλληλα, καταγράφει τις διασυνδέσεις τους με το κυπριακό και ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα σε επίπεδο ΑΕΙ, AΤΕΙ, ΙΕΚ, μεταπτυχιακών και άλλων σπουδών και… επισημαίνει ποια από τα επαγγέλματα αυτά έχουν θετικές ή περιορισμένες προοπτικές στην κυπριακή και την ελληνική αγορά εργασίας. © Θ. Κατσανέβας

Οι προβλέψεις για τις επαγγελματικές προοπτικές είναι απλώς ενδεικτικές και δε συνεπάγονται βεβαιότητα ή αβεβαιότητα επαγγελματικής αποκατάστασης © Θ. Κατσανέβας

Η διαδικασία Το C.G.T. Κ.17 χορηγείται γρήγορα και απλά μέσα από απαντήσεις του χρήστη σε ερωτηματολόγιο που… εγκαθίστανται σε υπολογιστή με CD ROM ή μέσω του διαδικτύου και… διεκπεραιώνεται εύκολα και ταχύτατα σε διάστημα μισής περίπου ώρας. © Θ. Κατσανέβας

Το ερωτηματολόγιο Ο χρήστης, χωρίς τη μεσολάβηση τρίτων ή την πιθανή επιρροή υποκειμενικών παραγόντων,… ανοίγει στην οθόνη του υπολογιστή το τεστ και απαντά με «ναι» ή «όχι», σε… περίπου 350 ( ή 250) απλές ερωτήσεις, όχι γνώσεων, αλλά ενδιαφερόντων και προτιμήσεων, όπως λχ : © Θ. Κατσανέβας

Ερωτήσεις ενδιαφερόντων και όχι γνώσεων «θα σου άρεσε να φωτογραφίσεις ένα τοπίο;»,… «θα σε ενδιέφερε να παρακολουθήσεις σεμινάρια διοίκησης επιχειρήσεων;». «θα σου άρεσε να διδάσκεις σε παιδιά;» Στην οθόνη του υπολογιστή εμφανίζεται η ακόλουθη εικόνα: © Θ. Κατσανέβας

© Θ. Κατσανέβας

© Θ. Κατσανέβας

© Θ. Κατσανέβας

Η διεκπεραίωση του τεστ Οι απαντήσεις του χρήστη συγκεντρώνονται αυτόματα σε ειδικό ατομικό αρχείο και… Εγκαθίστανται στην επιφάνεια του υπολογιστή Εκεί γίνεται η αυτόματη επεξεργασία τους και τα συμπεράσματα … © Θ. Κατσανέβας

Η προσωπική έκθεση εκτυπώνονται από τοπικό εκτυπωτή.. με τη μορφή της προσωπικής εξατομικευμένης έκθεσης © Θ. Κατσανέβας

Περιεχόμενο Η εξατομικευμένη προσωπική έκθεση του C.G.T.Κ.17, περιέχει… Περίπου 50 σελίδες, σε μεγάλο σχήμα Α4 (έκδοση 2006,Χ2 και Χ3) και περιλαμβάνει τα ακόλουθα: 1) Προσωπικά στοιχεία του χρήστη και βαθμό ειλικρίνειας των απαντήσεων ως εξής: © Θ. Κατσανέβας

Προσωπικά στοιχεία και βαθμός ειλικρίνειας των απαντήσεων 3. Προσωπικά στοιχεία και βαθμός ειλικρίνειας των απαντήσεών ΕΠΩΝΥΜΟ: ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΟΝΟΜΑ: ΖΩΗ ΠΑΤΡΩΝΥΜΟ: ΝΙΚΟΣ ΗΛΙΚΙΑ: 16 ΦΥΛΟ: Γυναίκα ΤΟΠΟΣ ΧΟΡΗΓΗΣΗΣ: ΑΘΗΝΑ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: 15-10-2006 ΩΡΑ ΕΝΑΡΞΗΣ: 11:36:02 ΩΡΑ ΛΗΞΗΣ: 11:46:21 ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ: ΠΕΡΙΚΛΕΟΥΣ 25 ΠΟΛΗ: ΑΘΗΝΑ ΤΑΧ. ΚΩΔΙΚΟΣ ΤΗΛΕΦΩΝΟ: e-mail: ΤΟΠΟΣ ΓΕΝΝΗΣΗΣ: ΑΘΗΝΑ ΤΟΠΟΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΠΑΤΕΡΑ: ΚΡΗΤΗ ΤΟΠΟΣ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ: ΚΡΗΤΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΠΑΤΕΡΑ: ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΜΗΤΕΡΑΣ: ΟΙΚΙΑΚΑ ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ: 3ΗΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ: 17 1ΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ: 18 2ΑΣ ΛΥΚΕΙΟΥ: 3ΗΣ ΛΥΚΕΙΟΥ: ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΕ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΜΕΤΑΞΥ: 18-20: ΑΡΧΑΙΑ, ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 16-18: ΧΗΜΕΙΑ 14-16: ΚΑΤΩ ΑΠΟ 14: ΧΟΜΠΥ, ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ: © Θ. Κατσανέβας

Επισημάνσεις Η εξατομικευμένη προσωπική έκθεση του C.G.T. Κ.17 δεν περιέχει ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα, αφού… αφορά τεστ επαγγελματικών κλίσεων, που από τη φύση τους δεν μπορεί να αξιοποιηθούν για οποιονδήποτε λόγο από τρίτους. © Θ. Κατσανέβας

Επισημάνσεις Τηρείται με τον αυστηρότερο δυνατό τρόπο, το απόρρητο των σχετικών αρχείων, σύμφωνα και με τις οδηγίες της Αρχής Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, τα οποία αρχεία… σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να χρησιμοποιηθούν, εκτός για αποκλειστικά ερευνητικούς σκοπούς για τη βελτίωση του ίδιου του τεστ. © Θ. Κατσανέβας

Βαθμός ειλικρίνειας των απαντήσεων Το τεστ περιέχει βαθμό ειλικρίνειας των απαντήσεών του χρήστη που δείχνει κατά πόσο απάντησε.. με σοβαρότητα, συνέπεια και ειλικρίνεια στις ερωτήσεις του τεστ Ο έλεγχος του βαθμού ειλικρίνειας στηρίζεται σε ερωτήσεις παγίδες του τύπου: «θα σου άρεσε να μην έχεις φίλους;», καθώς και σε….. Ερωτήσεις που επαναλαμβάνονται με διαφορετική διατύπωση © Θ. Κατσανέβας

70 % Αν ο βαθμός ειλικρίνειας είναι κάτω του 70%, δεν εκδίδονται αποτελέσματα και… ο χρήστης καλείται να ξαναδώσει το τεστ, εφ’ όσον το επιθυμεί φυσικά. © Θ. Κατσανέβας

Έχει σημασία Ο χρήστης να έχει πεισθεί για την αναγκαιότητα του τεστ, το οποίο…. Αφορά τον ίδιο και την πορεία του στο μέλλον, αφού.. η απόφαση για την επιλογή σπουδών και επαγγέλματος, θα προκαθορίσει ό τη ζωή του όλη © Θ. Κατσανέβας

Όχι πανάκεια Το τεστ δεν είναι πανάκεια Δεν αρκεί από μόνο του, Είναι ένα σημαντικό και αξιόπιστο βοήθημα για προβληματισμό και… συζήτηση με τους συμβούλους Ε.Ε.Σ, τους γονείς για… © Θ. Κατσανέβας

Αυτογνωσία και αγορά εργασίας Απόκτηση αυτογνωσίας και σε… συνδυασμό με κατάλληλη ενημέρωση και προβληματισμό για… Τα δεδομένα της οικονομίας και τις προοπτικές των επαγγελμάτων, © Θ. Κατσανέβας

Οικογένεια,επιδόσεις, θέληση Το οικογενειακό, το κοινωνικό, το πολιτισμικό περιβάλλον, Τις προτιμήσεις, τα ενδιαφέροντα, τα όποια ταλέντα, Τις ικανότητες, τις δεξιότητες, την προσωπικότητα, Τις μαθησιακές επιδόσεις, Τη θέληση © Θ. Κατσανέβας

Έγκυρη διαδικασία συμβουλευτικής Ύστερα από κατάλληλη και έγκυρη διαδικασία Ε.Ε.Σ.… Ο νέος αποφασίζει για τη μεγάλη απόφαση του, για την επιλογή σπουδών και επαγγέλματος © Θ. Κατσανέβας

Περιεχόμενα της έκθεσης Η έκθεση του C.G.Τ. Κ.17 στη συνέχεια περιέχει: 2) Διασπορά των παραγόντων προσωπικότητας και των κλίσεων, στις 17 επαγγελματικές κατηγορίες της ταξινόμησης Κ. 17 με σχετικό ιστόγραμμα ως ακολούθως: © Θ. Κατσανέβας

Διασπορά των επαγγελματικών κλίσεων στις 17 επαγγελματικές κατηγορίες της «Ταξινόμησης Κ.» © Θ. Κατσανέβας

Οι 17 κατηγορίες του συγκεκριμένου χρήστη σε φθίνουσα σειρά κατάταξης είναι : © Θ. Κατσανέβας

Περιγραφή των επαγγελματικών κατηγοριών Στη συνέχεια, παρατίθεται αναλυτική περιγραφή των 17 γενικών επαγγελματικών κατηγοριών, με επισήμανση βασικών επαγγελμάτων που υπάγονται σε κάθε μία απ’ αυτές, καθώς και… των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών τους και των συνθηκών εργασίας κατά περίπτωση. © Θ. Κατσανέβας

Οι πέντε επικρατέστερες κατηγορίες Στην έκθεση παρατίθεται πιο κάτω… διασπορά των επαγγελματικών κλίσεων του χρήστη… στις πέντε επικρατέστερες κατηγορίες και υποκατηγορίες της «Ταξινόμησης Κ.17» © Θ. Κατσανέβας

Διασπορά των επαγγελματικών κλίσεων στις πέντε επικρατέστερες κατηγορίες © Θ. Κατσανέβας

Η Η βάση….. Οι 5 επικρατέστερες κατηγορίες και υποκατηγορίες,… αποτελούν τη βάση για την επισήμανση των επαγγελματικών κλίσεων του χρήστη,… με στόχο να εντοπιστούν συγκεκριμένα επαγγέλματα που του ταιριάζουν. © Θ. Κατσανέβας

Τα 30 επικρατέστερα επαγγέλματα 4) Στην έκθεση παρατίθεται πιο κάτω… Διασπορά των επαγγελματικών κλίσεων σε τριάντα επικρατέστερα επαγγέλματα που… είναι συμβατά με το κυπριακό και ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα, σε επίπεδο ΑΕΙ, AΤΕΙ, ΙΕΚ, μεταπτυχιακών σπουδών, κλπ., © Θ. Κατσανέβας

Οι επαγγελματικές προοπτικές με παράλληλη επισήμανση των θετικών ή αρνητικών προοπτικών τους στην κυπριακή και την ελληνική αγορά εργασίας. Ο σημαντικός αυτός πίνακας εμφανίζεται ως εξής: © Θ. Κατσανέβας

© Θ. Κατσανέβας

Προσαρμογή… Ο ως άνω πίνακας είναι καθοριστικός για τις τελικές επιλογές επαγγέλματος που θα κάνει ο χρήστης. Τα επαγγέλματα εδώ προέρχονται από τη επιλεγμένη δεξαμενή επαγγελμάτων, του C.G.T. Κ.17 που.. είναι προσαρμοσμένα στην κυπριακή και κατά δεύτερο λόγο την ελληνική πραγματικότητα. © Θ. Κατσανέβας

Για μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης Στον πίνακα, δεν περιλαμβάνονται επαγγέλματα που αντιστοιχούν σε κατώτερες ή μέσες τεχνικές επαγγελματικές σπουδές.. Αφού το C.G.T. K.17 απευθύνεται κυρίως σε μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, που προετοιμάζονται για ανώτερες σπουδές © Θ. Κατσανέβας

Σύνδεση επαγγελμάτων με σπουδές Σε παρένθεση, δίπλα στην ονομασία του κάθε επαγγέλματος, καταγράφεται η συνήθης αντιστοίχισή του με συναφείς σπουδές ως εξής: ΜΣ Μεταπτυχιακές Σπουδές ΑΕΙ Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα AΤΕΙ Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα ΕΣ Ειδικές Σχολές © Θ. Κατσανέβας

Σύνδεση επαγγελμάτων με σπουδές Όταν δίπλα στην ονομασία ενός επαγγέλματος υπάρχει σε παρένθεση η σημείωση (ΑΕΙ), ή (ΑΕΙ, AΤΕΙ), ή (AΤΕΙ), ή (ΙΕΚ), ή ένας συνδυασμός των παραπάνω,… αυτό σημαίνει ότι το συγκεκριμένο επάγγελμα προϋποθέτει σπουδές σε αντίστοιχο επίπεδο ΑΕΙ, AΤΕΙ, ΙΕΚ. Οι γιατροί, οι δικηγόροι, οι αρχιτέκτονες, οι φιλόλογοι λχ., είναι αυστηρά κατοχυρωμένα επαγγέλματα και δεν μπορούν να ασκηθούν αν δεν έχουν μεσολαβήσει σπουδές Πανεπιστημιακού επιπέδου. © Θ. Κατσανέβας

Οι επαγγελματικές προοπτικές Κάθε επάγγελμα χαρακτηρίζεται ως προς την προοπτική που έχει στην κυπριακή και ελληνική αγορά εργασίας.. για τα επόμενα δέκα περίπου χρόνια, με ένα από τα ακόλουθα σύμβολα: *** Πολύ θετικές προοπτικές ** Θετικές προοπτικές * Περιορισμένες προοπτικές © Θ. Κατσανέβας

Οι προβλέψεις… Οι προβλέψεις για τις επαγγελματικές προοπτικές στηρίζονται σε ειδικές έρευνες για την αγορά εργασίας, Είναι απλώς ενδεικτικές και επισημαίνεται και πάλι ότι… δε συνεπάγονται βεβαιότητα ή αβεβαιότητα επαγγελματικής αποκατάστασης © Θ. Κατσανέβας

Περιεχόμενα της προσωπικής έκθεσης Η έκθεση του C.G.Τ.Κ.17 στη συνέχεια περιέχει: 4) Διασπορά των παραγόντων προσωπικότητάς στους 6 τύπους του Holland με σχετικό ιστόγραμμα ως ακολούθως: © Θ. Κατσανέβας

Οι έξι ψυχολογικοί τύποι του Holland © Θ. Κατσανέβας

Περιγραφή των έξι τύπων του Holland γίνεται αντιληπτή η σημασία που έχει το ποσοστό συγγένειας της προσωπικότητας του χρήστη με τον καθένα από τους έξι τύπους, οι οποίοι… αντιστοιχούν σε ανάλογα εργασιακά περιβάλλοντα. © Θ. Κατσανέβας

Επισημάνσεις, υπενθυμίσεις Το Career Gate Test K.17 υποδεικνύει επαγγέλματα που ταιριάζουν με την προσωπικότητα, τις κλίσεις, την ιδιοσυγκρασία και τα ενδιαφέροντά του χρήστη. Είναι δηλ. τεστ ενδιαφερόντων, κλίσεων και προτιμήσεων και όχι… Τεστ ικανοτήτων και δεξιοτήτων © Θ. Κατσανέβας

Οι ικανότητες και η θέληση Το επίπεδο της εκπαίδευσης, των ικανοτήτων, των δεξιοτήτων που απαιτούνται για την άσκηση των επαγγελμάτων αυτών.. εξαρτάται φυσικά και από τις μαθησιακές δυνατότητες, τις επιδόσεις και τη θέληση του καθένα. © Θ. Κατσανέβας

Θέλω και μπορώ «Τα θέλω», δηλ. τα ενδιαφέροντα, οι κλίσεις, οι προτιμήσεις, είναι η βάση της εκπαιδευτικής-επαγγελματικής αγωγής. «Τα μπορώ», δηλ. οι ικανότητες και δεξιότητες, αν και εξ’ ίσου σημαντικά, έπονται των πρώτων © Θ. Κατσανέβας

Επίπεδα… Πρώτα πρέπει να βρεθεί τι ταιριάζει στον καθένα και μετά… Το επίπεδο στο οποίο μπορεί να φτάσει Το οποίο εξαρτάται από… τις ικανότητες, τις δεξιότητες και κυρίως τη θέληση του. © Θ. Κατσανέβας

Που στηρίζεται Το Career Gate Test Κ.17 έχει καταρτιστεί με βάση… οικονομικά,… ψυχομετρικά και… εκπαιδευτικά δεδομένα. © Θ. Κατσανέβας

Αξιοπιστία Η πρωτότυπη ομαδοποίηση-ταξινόμηση των επαγγελμάτων του C.G.Τ. Κ.17 (Ταξινόμηση Κ.), έχει υιοθετηθεί από εκδόσεις του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου στην Ελλάδα Τα δεδομένα, τα στοιχεία, τα τεστ, κλπ που παράγει η επιστημονική ομάδα Αναπαράγονται και αξιοποιούνται ευρύτατα © Θ. Κατσανέβας

Πολυετείς έρευνες και στάθμιση Το τεστ στηρίζεται σε πολυετείς έρευνες πολυμελούς πανεπιστημιακής ομάδας, έχει σταθμιστεί και δοκιμαστεί με επιτυχία στην πράξη και.. η χορήγησή του προωθείται σήμερα με επιτυχία σε διάφορες χώρες. © Θ. Κατσανέβας

Το Career Gate Test K.17 Το τεστ έχει σταθμιστεί σε δείγμα 2000 ατόμων, κατά φύλο στην Ελλάδα και η διασπορά της προσωπικότητας, των ενδιαφερόντων, των κλίσεων στους έξι τύπους του Holland και στις 17 κατηγορίες της ταξινόμησης Κ.17 είναι η ακόλουθη : © Θ. Κατσανέβας

Διασπορά στους 6 τύπους του Holland Σύνολο Αγόρια Κορίτσια Πρακτικός 34 47 21 Ερευνητικός 41 44 38 Καλλιτεχνικός 45 38 53 Κοινωνικός 44 38 51 Επιχειρηματικός 41 41 42 Συμβατικός 38 41 33 © Θ. Κατσανέβας

Διασπορά στην ταξινόμηση Κ.17 Διασπορά ενδιαφερόντων K17 σε ποσοστά % στο σύνολο και κατά φύλο Σύνολο Αγόρια Κορίτσια 1.Γεωργία 27 30 24 2.Κατασκευές 34 48 19 3.Χημεία 34 37 30 4.Πληροφορική 35 53 17 © Θ. Κατσανέβας

Διασπορά στην ταξινόμηση Κ.17 Σύνολο Αγόρια Κορίτσια 5.Οικονομία 34 30 38 6.Τράπεζ., Εμπόριο 31 28 34 7.Νομικά 37 31 43 8.Μεταφορές,Ναυτιλ. 34 38 30 9.Τουρισμός 37 30 43 10.Αθλητισμός 38 42 34 © Θ. Κατσανέβας

Διασπορά στην ταξινόμηση Κ.17 Σύνολο Αγόρια Κορίτσια 11.Ενημέρωση, 45 39 51 12.Καλές Τέχνες 45 38 53 13.Υγεία, Πρόνοια 46 40 53 14.Εκπαίδευση, 43 40 45 15.Φυσικομαθηματικά 41 47 36 16.Στρατιωτικά, Αστ. 39 42 36 17.Εκκλησιαστικά 17 26 5 © Θ. Κατσανέβας

Το μέλλον Η καλύτερη αμοιβή όλων μας είναι να Μπορούμε να βοηθήσουμε τα Παιδιά της Κύπρου να πάρουν τις καλύτερες αποφάσεις για το μέλλον Γιατί το μέλλον είναι μεγαλύτερο από το παρών © Θ. Κατσανέβας

Η ζωή είναι όλη μπροστά σου. Σου ευχόμαστε ότι καλύτερο. Η ζωή είναι όλη μπροστά σου. Σου ευχόμαστε ότι καλύτερο. ΤΕΛΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ C.G.T. © Θ. Κατσανέβας