ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
Advertisements

Προβληματισμοί επί της λειτουργίας του θεσμού
NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
Πρόσκληση Προγράμματος PHARE BG2004/ “Προώθηση πολιτιστικών, τουριστικών και ανθρώπινων πόρων στη διασυνοριακή περιοχή” Δημοκρατία της Βουλγαρίας.
ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΓΙΑ ( ΑΠΟ ) ΤΟΥΣ ΛΙΜΕΝΕΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ ΘΑΝΟΣ ΠΑΛΛΗΣ ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΛΙΜΕΝΩΝ & ΛΙΜΕΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ &
γιαννης μπαλτζακης, BSc,MSc, μελετητής-συμβουλος υλοποίησης
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012.
Αγροτουριστική μονάδα στη Νικήσιανη Καβάλας.
ENTI : ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ ΣΤΗΝ ΗΠΕΙΡΟ (Innovative Actions, under the ERDF ) ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΗΠΕΙΡΟΥ ΕΠΟΜΕΝΑ ΒΗΜΑΤΑ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΊΔΡΥΜΑ ΚΡΗΤΗΣ Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας Δ.Α.ΣΤΑ. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ.
ΜΕΓΑΛΑ ΕΜΠΟΡΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ – ΤΟΠΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ στη ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΔΕΟΝΤΟΛΟΓΙΑΣ & ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ Πρόεδρος: Κωνσταντίνος Ευριπίδης Αντιπρόεδρος ΣΦΕΕ Απολογισμός Δράσεων 2010 Προγραμματισμός Δράσεων 2011.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
Α Π Ο Λ Ο Γ Ι Σ Μ Ο Σ Αποτελέσματα του οδοιπορικού προβολής της Μεσσηνίας και των προϊόντων της στις Σκανδιναβικές Χώρες, στις Χώρες της Βαλτικής και την.
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΟΙΝOΤΙΚΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ LEADER +
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
Κρίση, Κοινωνική Συνοχή & Ελληνική Τοπική Αυτοδιοίκηση
expectations raise your H ΑΓΟΡΑ ΤΗΣ ΛΙΒΥΗΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΔΟΜΙΚΩΝ ΧΗΜΙΚΩΝ
Lamans s.a. Slide 1 / 13 ΜΕΛΕΤΗ – ΕΡΕΥΝΑ «ΚΡΙΣΙΜΟΙ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΤΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΗΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ» ΓΙΑ ΤΗΝ Πειραιάς, 17 Οκτωβρίου 2013.
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α 27 Νοεμβρίου 2009.
Διαρκής Έρευνα Benchmarking Ελληνικών Ξενοδοχείων Νοέμβριος 2011.
ΗΜΕΡΙΔΑ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ
Επιλογές Marketing & Logistics
Κεντρική ιδέα Μετά από κοινή απόφαση της ΕΛΙΜΕ και του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου Κρήτης, δημιουργείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα το clustering των.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Έρευνα “Global Cities” Η Εικόνα της Αθήνας στην Τουριστική Αγορά της Αγγλίας.
Μεσαιωνικά Φεστιβάλ Η συμβολή τους στον Πολιτιστικό Τουρισμό.
ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΕΛΛΗΝΟ- ΤΟΥΡΚΙΚΟ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ KUZEY YUNANİSTAN YUNAN – TÜRK TİCARET ODASI GREEK- TURKISH CHAMBER OF NORTHERN GREECE ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΛΛΗΝΟ-
LOGO 12 ο Ετήσιο Συνέδριο Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών 5-6 Οκτωβρίου 2010 Οδυσσέας Ράπτης - Μέλος Δ.Σ. CitiesNet Α.Ε.
"Πορεία και Προοπτικές του Ελληνικού Ελαιολάδου στη Διεθνή Αγορά" Γρηγόρης Αντωνιάδης Πρόεδρος Δ/Σ ΣΕΒΙΤΕΛ Ημερίδα ΥΠΕΞ-ΥΠΑΑΤ, 16/9/2008.
“Νέες Εναλλακτικές Καλλιέργειες: Προοπτικές - Νέες Προτάσεις για την Αγροτική Οικονομία” 16 Μαΐου 2013 Κιλκίς.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
ΤΟ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ
Τι είναι το Made in Greece Ο Συνεργάτης σας στην αξιοποίηση των δυνατοτήτων του Ίντερνετ Εργαλείο για την ανάπτυξη των πωλήσεων και των εξαγωγών Η μηχανή.
 Ένας τόπος μπορεί να αξιοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τις νέες τεχνολογίες για να προβάλει τα πλεονεκτήματα του.  Τα παρακάτω μέσα χρησιμοποιούνται πολύ.
Μία καταπληκτική είδηση Ελάτε μαζί μας σε μια εκδρομή που οργανώνουμε και δεν θα το μετανιώσετε. Η εκδρομή είναι στη μαγευτική Πάρο και τα έξοδα είναι.
Αλέξανδρου Αμπαδογιάννη
TA XIONOΔΡΟΜΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΗΣ ΖΥΤΗΣΗΣ ΣΤΑ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΩΝ ΟΡΕΙΝΩΝ.
Ν 506 ΣΠΟΡ ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ 9/10/2014 & 16/10/2014
Πανεπιστήμιο Κρήτης Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Μελέτη βιωσιμότητας ακτοπλοϊκής γραμμής Ρεθύμνου – Πειραιά Χρηματοδότηση Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ρεθύμνου.
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Cyprus Destination Partnership. Συνεταιρισμός Μοναδική συνεργασία μεταξύ του ΚΟΤ, CSTI και του μη κερδοσκοπικού Ιδρύματος Travel Foundation UK Ο συνεταιρισμός.
Εισαγωγή Στόχος: Συμβολή στην ανάπτυξη του ποιοτικού τουρισμού και στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου Ιούνιο- Σεπτέμβριο 2012 Σε συνεργασία με ξενοδοχεία.
HOLIDAY CHECK ΗΟLIDAY CHECK Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΟΥ ΣΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ- ΓΕΝΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ.
Όλη η ομορφιά της Ελλάδας σε ένα site! Follow your interests… Το ιδανικό μέσο για όσους επιθυμούν να ταξιδέψουν με βάση τα ενδιαφέροντά τους!
Ν 501 ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΚΗ ΑΝΑΨΥΧΗ 8/10/2014 & 15/10/2014
ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗ ΒΙΩΣΙΜΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
ΜΑΖΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 19ος αιώνας:
POSEIDON MED II-ΛΙΜΕΝΑΣ ΠΑΤΡΩΝ & ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 2012.
Είμαστε μια ομάδα ανθρώπων που ένοιωσε την ανάγκη να εκφραστεί και να δραστηριοποιηθεί  καλλιτεχνικά και κοινωνικά σε τοπικό επίπεδο. Μετά από πολύχρονη.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 8
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 12
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
«Βιβλιοθήκη ανοικτού εκπαιδευτικού λογισμικού ΠΣΔ:
Καινοτομία και επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό Μάθημα: Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης ΑΘΗΝΑ.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ τον ΧΕΙΜΩΝΑ; Η κρουαζιέρα δεν είναι πια μόνο για τους πολύ πλούσιους…. για το 2011 η εκτίμηση ήταν ότι οι επιβάτες κρουαζιέρας θα ανέρχονταν σε 16εκ. καταγράφοντας αύξηση 6,6 % έναντι του 2010. Η Μεσόγειος αποτελεί τον δεύτερο δημοφιλέστερο προορισμό μετά την Καραϊβική, παγκοσμίως. Στην Ελλάδα θεωρούμε, λανθασμένα, την κρουαζιέρα αμιγώς καλοκαιρινή υπόθεση , τι συμβαίνει τους χειμερινούς μήνες από Δεκέμβριο έως και Μάρτιο; Φωτο απο χειμωνιατικη φωτογραφια Σαντορινης, η αλλου γνωστου προορισμου.

Γενικό ΠΡΟΦΙΛ επιβάτη κρουαζιέρας Μέσος όρος ηλικίας τα 48 έτη Μέσο ετήσιο εισόδημα τα $97.000 Το 76% διαθέτει πτυχίο πανεπιστημίου Το 20% είναι συνταξιούχοι Το 33% ταξιδεύουν μαζί με τα παιδιά τους Το 40% επιλέγουν προορισμό κρουαζιέρας από την ιστοσελίδα του τόπου προορισμού και το 32% από τις διηγήσεις φίλων

ΚΟΙΝΟ της χειμερινής κρουαζιέρας Νεόνυμφοι Οικογένειες Πρεσβύτεροι Επικαλυψεις γραμματων.

ΠΡΟΤΕΡΗΜΑΤΑ της χειμερινής κρουαζιέρας Μικρότερο κόστος συμμετοχής Ήπιος καιρός Λιγότεροι τουρίστες Υπέροχοι προορισμοί Αποφυγη χρησης φωτογραφιων με καλοκαιρινα ρουχα.

ΓΕΝΙΚΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Κλασσικοί προορισμοί όπως η Καραϊβική, το Μεξικό, το Κανάλι Παναμά, τα Νορβηγικά Φιόρδ και η Αλάσκα Αντι για ανταγωνισμο με προορισμους που εχουν 12 μηνες καλοκαιρι, να προτιμησουμε φωτο απο χειμερινες κρουαζιερες με αντιστοιχο κλιμα με εμας οπως πχ Βενετια, Βαρκελωνη κοκ

ΤΟΠΙΚΟΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΜΟΣ Μεσόγειος Τουρκία Αίγυπτος Και άλλοι όπως, Ντουμπάι, Άπω Ανατολή, Αυστραλία- Νέα Ζηλανδία, Χονγκ Κονγκ…

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Επίσκεψη σε μουσεία και αξιοθέατα Περιήγηση σε φυσικά τοπία Ξενάγηση στην πόλη και ψώνια Γευσιγνωσία και οινογνωσία Εκδηλώσεις με τοπικά προϊόντα Διαδρομές πεζοπορίας και ορειβασίας Winter sports Γνωριμία με τον τρόπο ζωής των ντόπιων Hiking, tracking, food & wine festivals, local events – music - dances, games etc .ΤΙΤΛΟΣ ΕΠΑΝΩ

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΚΙΝΗΣΗΣ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑΣ ΣΤΟ ΛΙΜΑΝΙ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ Add comment: Winter cruises could shortly bring to Greece at least 100,000 additional visitors who could make a big difference in the local economies ΣΗΜ: Οι χειμερινές κρουαζιέρες μπορούν να φέρουν, άμεσα , στην Ελλάδα τουλάχιστον 100.000 επιπλέον επισκέπτες οι οποίοι θα έχουν μεγάλη επίδραση στις τοπικές κοινωνίες

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ της Ελλάδας Ήπιος καιρός καταλληλος για περπατημα. Κοντινές αποστάσεις προορισμών και άλλων χωρών Σημαντική ιστορική κληρονομιά Πλούσιος φυσικός πλούτος Ποικιλία δραστηριοτήτων (αξιοθέατα, χειμερινά αθλήματα, περιηγήσεις κλπ) Ποικιλία προορισμών, πέραν των ήδη δημοφιλών (πχ. Ναύπλιο, Ιτέα) ΤΙΤΛΟΣ ΕΠΑΝΩ

ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ της Ελλάδας Μεγάλες ελλείψεις σε υποδομές Αδυναμία πολλών προορισμών να υποδεχτούν τουρίστες τον χειμώνα Απουσία «κουλτούρας» χειμερινής κρουαζιέρας σε όλους τους εμπλεκόμενους Απουσια συστηματικης προβολής της Ελλάδας σαν χειμερινός προορισμός κρουαζιέρας Απουσία προτάσεων για χειμερινούς τουρίστες, είναι δική μας δουλειά να τις διατυπώσουμε. ΤΙΤΛΟΣ ΕΠΑΝΩ

ΕΠΤΑ ΑΜΕΣΕΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΕΣ Ετοιμότητα λιμένων να υποδέχονται Κ/Ζ όλον τον χρόνο Οργάνωση της τοπικής κοινωνίας με συμμετοχή της τοπικής αυτοδιοίκησης. Παρουσία σε διεθνείς εκθέσεις για την προώθηση της Ελλάδας Οργανωμένη προβολή των προορισμών (τοπικές ιστοσελίδες, cluster ελληνικών λιμανιών, ενημέρωση εταιρειών κλπ) Συνέργειες με γειτονικούς προορισμούς Πολιτική κινήτρων και εκπτώσεων στα λιμάνια (Ο ΟΛΠ Α.Ε. παρέχει σε όλους τους επιβάτες, οι οποίοι θα διακινούνται από Δεκέμβριο μέχρι Μάρτιο, πρόσθετες εκπτώσεις 30%) Προτάσεις για οργανωμένες εκδρομές ποικίλων δραστηριοτήτων (π.χ. οινογνωσία, βόλτα σε χιονισμένα χωριά, πεζοπορία)

ΘΕΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Σημαντική αύξηση δραστηριότητας, το 60 % επισκέπτονται ξανά τον προορισμό που έκαναν κρουαζιέρα Επιμήκυνση της σεζόν με την ανάπτυξη χειμερινής κρουαζιέρας. Σημαντική αύξηση εσόδων για τον τουριστικό κλάδο (ξενοδοχεία, μουσεία, αξιοθέατα, εστιατόρια κλπ) Σημαντικά οφέλη για πολλούς κλάδους που ασχολούνται με την τεχνική υποστήριξη πλοίων, παροχή τουριστικών υπηρεσιών, προμήθεια υλικών και τροφοδοσίας, κλπ) Σημαντική παράλληλη προβολή της Ελλάδας με έξοδα των εταιρειών που χρησιμοποιούν την χώρα ως homeport Επιμήκυνση της σεζόν

Πρέπει να φερουμε τη χειμερινή κρουαζιέρα στην Ελλάδα, είναι εύκολο και θα την αγκαλιασουν οι τοπικες κοινωνιες.

Ευχαριστούμε για την προσοχή σας