Νερό το Πολύτιμο!!! Ερευνητική Εργασία Α΄ τάξης 2ου Λυκείου Ορεστιάδας

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κανιούρα Ανθή Κεντρωτή Κατερίνα Αμπαρτσουμιάν Σάββας
Advertisements

ΤΟ ΝΕΡΟ.
ΤΟ ΝΕΡΟ Κύκλος του νερού και Λειψυδρία.
Μια χημική ένωση Με ξεχωριστές ιδιότητες
ΑΝΘΡΩΠΟΣ & ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Ο άνθρωπος από την εμφάνιση του στη Γη, βρίσκεται σε διαρκή αλληλεπίδραση με το περιβάλλον του Tο περιβάλλον του ανθρώπου: Φυσικό.
ΝΕΡΟ: ΤΟ ΠΟΛΥΤΙΜΟΤΕΡΟ ΑΓΑΘΟ
Ο κύκλος του νερού. για τη Β΄ Δημοτικού
Το νερό συστήνεται Επιλογή φωτογραφιών και ανάγνωση κειμένου
Οι ενότητες του φυσικού περιβάλλοντος είναι:
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
ΜΟΡΦΕΣ ΝΕΡΟΥ.
Χωρίζοντας το φυσικό περιβάλλον σε ενότητες
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗΣ: ΓΙΩΡΓΟΣ ΞΑΝΘΑΚΗΣ
«ΥΔΑΤΙΚΟΙ ΠΟΡΟΙ» Κεφάλαιο 5 (Διαχείριση Φυσικών Πόρων Β’ Λυκείου)
5.2 Χαρακτηριστικά και ιδιότητες του νερού
Βροχή ΤΟ ΝΕΡΟ σταγόνα Βροχή χαλάζι χιόνι.
Ενότητα 1.1 Νερό.
Ο κύκλος του νερού (εργασία για το μάθημα της χημείας)
Οι επιδράσεις των δασών στη ζωή των ανθρώπων
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΥΚΛΟ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
ΝΕΡΟ.
Η Αξία του Δάσους Τι είναι το δάσος διαφόρων φυτών (κυριαρχούν τα δέντρα) διαφόρων ζώων Είναι σύνολο: διαφόρων φυτών (κυριαρχούν τα δέντρα)
ΦΑΣΕΙΣ - ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
ΚΕΦΑΛΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΟΗΘΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Α’
ΤΟΣΟ ΛΙΓΟ ΤΟ ΓΛΥΚΟ ΝΕΡΟ…
Τι είναι ο υδρολογικός κύκλος ή κύκλος του νερού; Yδρολογικός κύκλος είναι η σταθερή και αδιάκοπη κίνηση του νερού από την ατμόσφαιρα στην επιφάνεια της.
ΑΡΤΕΜΙΣ ΒΛΑΣΣΟΠΟΥΛΟΥ Α1α
Ιωάννης Καραγιάννης 4216 Διεξοδική διερεύνηση του Κύκλου του Νερού, παρουσίαση των δομικών του στοιχείων και η επίδραση του στην ανθρώπινη καθημερινότητα.
ΜΠΑΝΙΤΣΙΩΤΗ ΧΡΥΣΟΥΛΑ ΦΥΣΙΚΗ ΤΣΟΥΜΙΤΑ ΜΑΡΙΑ Ο κύκλος του νερού
Φυσική <<Ο κύκλος του νερού>>
Ο κύκλος του νερού ΡΟΣΣΙΟΥ ΕΛΕΝΗ-ΟΛΓΑ ο κύκλος του νερού.
ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ(4215)
«Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση»
ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΗΛΙΑΔΟΥ ΦΡΕΙΔΕΡΙΚΗ
Ο κυκλος του νερου Φωτεινη ΖΕΡΒΑ Α.Μ:4210 Ο Κύκλος του νερού.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Τμήμα Δημοτικής εκπαίδευσης
«Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης» Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ
Ο κύκλος του νερού. Μαλαματή Βελώνη Α.Μ:4190 Ο Κύκλος του νερού.
ΡΥΠΑΝΣΗ ΥΔΑΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
Πότε πάνω, πότε κάτω, κύκλους κάνουν οι σταγόνες.
Με λένε Dolphin και μαζί θα μάθουμε για το νερό στη φύση !!!
Ο Κύκλος του Νερού Κωτσοπούλου Ελένη ο κύκλος του νερού.
Υ305 Πληροφορική και Νέες Τεχνολογίες στην Εκπαίδευση
ΠΤΔΕ ΦΛΩΡΙΝΑΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ : ΜΑΡΙΑ ΣΑΙΤΗ Α.Ε.Μ.: 3874
ΝΙΖΟΡΙΔΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΦΥΣΙΚΗ ΤΣΟΥΜΙΤΑ ΜΑΡΙΑ Ο κύκλος του νερού
ΦΥΣΙΚΗ ΝΤΑΛΑΜΑΓΚΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Μελετη Περιβαλλοντοσ Κόμη Νίκη Ο κύκλος του νερού.
Η παρουσίαση του κύκλου του νερού
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Ο κύκλος του νερού (φυσική)
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Παιδαγωγικό τμήμα δημοτικής εκπαίδευσης Ο κύκλος του νερού
Εισαγωγή Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
Ο κύκλος του νερού Ισπικούδη Ευαγγελία.
<<Ο κύκλος του νερού>>
Φυσική Αναστασία Σανταλίδου Ο κυκλος του νερου
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΕΕΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΡΧΙΚΗ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ
Οι Φυσικές καταστάσεις της ύλης και οι αλλαγές τους
Ο ΚΥΚΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ Βαγγέλης Ρούλιας
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ
Το νερό εξατμίζεται 1.
ΦΥΣΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ Τι είναι : κάθε τι που βρίσκετε στη φύση είτε πρόκειται για άψυχα υλικά είτε πρόκειται για οργανισμούς. π.χ. βουνά ,ποτάμια , ο αέρας.
Ο κύκλος του νερού Φυσική
Β 3. ΥΔΡΟΣΦΑΙΡΑ «Χώρισαν στις εκβολές του μεγάλου ποταμού. Από ψηλά μπορούσες, αν ήθελες, να πιστέψεις πως δεν ήταν το ποτάμι που χυνόταν στη θάλασσα.
Β 3. ΥΔΡΟΣΦΑΙΡΑ «Χώρισαν στις εκβολές του μεγάλου ποταμού. Από ψηλά μπορούσες, αν ήθελες, να πιστέψεις πως δεν ήταν το ποτάμι που χυνόταν στη θάλασσα.
Ο κύκλος του νερού. ήλιος σύννεφα θάλασσα νερό άνεμος.
Γνωρίζω τον κύκλο του νερού και πως αυτός επηρεάζει το οικοσύστημα του πλανήτη.
Ούρδας Ιωάννης Παιδιά ας μιλήσουμε για οικοσυστήματα Οικοσυστήματα τι είναι πάλι αυτό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Νερό το Πολύτιμο!!! Ερευνητική Εργασία Α΄ τάξης 2ου Λυκείου Ορεστιάδας 1ο τετράμηνο σχολικού έτους 2011-2012 Υπεύθυνες καθηγήτριες: Σαββοπούλου Χρυσούλα Τσιπλάκη Ζωή

Το νερό ως πηγή ενέργειας. Το νερό επιπλέον χρησιμοποιείται και ως πηγή ενέργειας. Μία μορφή ενέργειας του νερού και πολύ διαδεδομένη είναι η υδροηλεκτρική. Μία άλλη είναι η ενέργεια των ωκεανών και τέλος η γεωθερμική.

ΧΗΜΙΚΕΣ-ΦΥΣΙΚΕΣ ΙΔΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ Η ομάδα μας Δήμητρα Τσάμη Δήμητρα Χάψαλη Χρυσούλα Παράσχου Κατερίνα Ανδρεάδου Γιώργος Σαρσάκης

Χημική ένωση ονομάζεται εκείνη η χημική ουσία που αποτελείται από δύο ή περισσότερα στοιχεία, με μια σταθερή αναλογία μαζών. Αυτή η αναλογία καθορίζει και τη μοριακή σύνθεσή της. Παράδειγμα: Το υδροξείδιο του υδρογόνου (νερό, H2O) είναι μια ένωση της οποίας το μόριο αποτελείται από δύο άτομα υδρογόνου και ένα άτομο οξυγόνου. Χημικός τύπος του νερού Ο χημικός τύπος του νερού είναι Η2Ο Σχηματίζεται δηλαδή από την ένωση 2 ατόμων υδρογόνου με 1 άτομο οξυγόνου. Φυσικές Ιδιότητες του νερού Το νερό είναι : άχρωμο, άοσμο, άγευστο και σε θερμοκρασία δωματίου(20οC) υγρό. ΧΗΜΙΚΗ ΕΝΩΣΗ

NEΡΟ ΚΑΙ ΔΙΑΛΥΜΑΤΑ Ένας πολύ μεγάλος αριθμός χημικών αντιδράσεων γίνεται εντός των υδατικών διαλυμάτων. Αυτό είναι λογικό αν αναλογιστούμε ότι το νερό είναι ένα από τα κυρίαρχα συστατικά της γης και ταυτόχρονα ένα από τα άκρος απαραίτητα συστατικά για την ύπαρξη της ζωής στον πλανήτη Το θαλασσινό νερό , το νερό της βρύσης ,το κρασί ,ο ιδρώτας και τα δάκρια είναι διαλύματα. Σε όλα αυτά διαλύτης είναι το νερό.

ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΡΦΕΣ ΤΟΥ Οι μορφές του νερού βρίσκονται σε τρεις φάσεις (στερεή, υγρή, αέρια) Είναι σημαντικό να τις γνωρίζουμε διότι τις συναντάμε καθημερινά στη ζωή μας. Το νερό παίρνει αναλόγως την μορφή του με κύριο παράγοντα την θερμοκρασία. Ένα φυσικό φαινόμενο που μπορούμε να το διακρίνουμε αυτό είναι ο υδρολογικός κύκλος.

Το νερό στον ανθρώπινο-ζωικό και φυτικό οργανισμό Όλοι μας γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι το νερό στον οργανισμό μας. Ωστόσο λίγοι ξέρουν πόσο ακόμα πιο σημαντική είναι η απώλειά του. Κάθε ανθρώπινος οργανισμός αποτελείται από 70% νερό, κάθε ζωικός οργανισμός από 30-40% νερό ανά σωματικό βάρος, ενώ στα φυτά ποικίλουν τα ποσοστά. Απώλεια νερού έχουμε με πολλούς τρόπους όπως από το δέρμα, τους πνεύμονες, τα ούρα, τα κόπρανα και τον ιδρώτα. Σημαντικό ρόλο στην απώλεια νερού παίζουν και οι καιρικές συνθήκες. Η σημαντική απώλεια νερού στους ανθρώπινους και ζωικούς οργανισμούς καταλήγει σε θάνατο ενώ στα φυτά επέρχεται ολική καταστροφή.

ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ- ΣΠΑΤΑΛΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ-ΣΠΑΤΑΛΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ ΨΥΧΑΓΩΓΙΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΡΟ- ΣΠΑΤΑΛΗ ΤΟΥ ΝΕΡΟΥ Κυρούδη Νάσια Παπαδοπούλου Χριστίνα Τσομπανίδου Βάσω Παπαδημητρίου Γιωργος Νικολαϊδου Μαρίνα

Το νερό όλη η ζωή. Κι αν μια, δυο, τρεις Μέρες δεν το πιούμε Την άλλη μέρα το πρωί Μπορεί και να μην ζούμε! Το νεράκι, το νερό Δε θα πρέπει να το σπαταλώ Γιατί είναι λιγοστό Να! Μας κάνει και καλό Μας ξεδιψάει στο λεπτό Μόλις πιούμε λιγοστό.

Γεια σας. Να σας συστηθώ. Είμαι το Νερό Γεια σας. Να σας συστηθώ. Είμαι το Νερό. Είμαι το γάργαρο νερό που κυλάει στα ποτάμια. Είμαι το νερό της βροχής που δροσίζει τα χωράφια και τους ανθρώπους. Είμαι το νερό της λίμνης που δίνει ζωή στις πέστροφες και τους γουλιανούς. Είμαι το νερό της θάλασσας, το απέραντο πέλαγος. Είμαι ο Ωκεανός, έχω στην αγκαλιά μου δελφίνια, φώκιες και ψάρια. Είμαι ο ωκεανός που αρμενίζω καράβια και ταξιδεμένους ναυτικούς. Είμαι το γάργαρο νερό της βρύσης που σας δροσίζει. Είμαι το νερό που κολυμπάτε και χαίρεστε τα καλοκαίρια σας. Είμαι πηγή ζωής. Αγαπώ όλα τα πλάσματα της φύσης, τα φυτά, τα δέντρα, τα ζώα και τους ανθρώπους. Τους δίνω τα ωφέλιμα συστατικά μου για να ζουν και να μεγαλώνουν με υγεία. Είμαι το νερό της πηγής, το νάμα, το νερό που θεραπεύει το κουρασμένο σώμα. Είμαι το ευλογημένο νερό που καθαρίζει τη ψυχή του ανθρώπου, είμαι το νερό της βάφτισης. Είμαι το ποτάμι, η λίμνη, η θάλασσα, η βροχή, είμαι το ΝΕΡΟ! Γεννιέμαι ολημερίς. Όλο σε κίνηση βρίσκομαι. Από την επιφάνεια της γης πάω μέχρι την ατμόσφαιρα και ύστερα γυρνάω πάλι πίσω. Από τη θάλασσα, τις λίμνες και τα ποτάμια εξατμίζομαι. Γίνομαι μικρές-μικρές σταγόνες και ύστερα γίνομαι ατμός. Με τη βοήθεια της θερμοκρασίας του αέρα και του ανέμου, ανεβαίνω ψηλά και γίνομαι σύννεφο. Σκαρφαλώνω στα βουνά  κι  αφήνω τη βροχή μου να δροσίζει τα δάση, τα χωράφια και τους ανθρώπους. Γίνομαι χαλάζι και χιόνι. Φθάνω ως το έδαφος και γλιστράω βαθιά στο χώμα και γίνομαι υπόγειο νερό. Τρέφω τις ρίζες  των φυτών που με ρουφούν με λαχτάρα και πλουτίζω τη γη με νερό. Γίνομαι λίμνες και ποτάμια. Γεννιέμαι ολημερίς. ¨Όλο σε κίνηση βρίσκομαι. Ανεβαίνω ως την ατμόσφαιρα και πάλι κατεβαίνω κάτω στη γη. Σε τούτη την κίνηση έχω παρέα τα φυτά που με αγαπούν  και με προσέχουν. Τα φυτά δίνουν υγρασία στον αέρα, δίνουν τις μικρές υγρές σταγόνες τους.