ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΠΛΗ513: ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ 2011 - 2012 Othello – TD Learning Μαντάκος Γιώργος Καθηγητής: Μιχαήλ Γ. Λαγουδάκης.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
12o Δημοτικό Σχολείο Bεροιας Ε’ Τάξη Μάθημα Γαλλικά
Advertisements

BOCCIA IN ACTION! Μια σύντομη παρουσίαση του Μπότσια, για να μάθετε πως παίζεται αυτό το υπέροχο παιχνίδι!
Τακτικές εφαρμογές στις αναπτυξιακές ηλικίες 14 – 18 ετών
ΑΜΑΔΕΣ Φέτος στο περιβαλλοντικό γελάσαμε, διασκεδάσαμε, παίξαμε . Ένα συναρπαστικό παιχνίδι ήταν οι αμάδες που άρεσαν πολύ σε όλους μας.
Περιβαλλοντικό πρόγραμμα 2012 Κεφαλονίτικα παιχνίδια-Τα μήλα Έλλη Κουνάδη.
Aυτόνομοι Πράκτορεσ Ενισχυτική μαθηση σto Peg Solitaire
• ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ • ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ • ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ • ΣΤΟΧΟΙ • ΜΕΘΟΔΟΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ • ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ - ΑΥΤΟΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΖΩΗΣ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΣΕ ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΑΙ ΧΑΝΙΑ
Θέμα κολύμβηση 1ο Πειραματικό Δημοτικό σχολείο Έλενα Τασίου
ΚΟΥΒΑΡΑ ΓΙΩΤΑ ΚΑΡΑΪΣΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ
ΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΤΣΑΛΜΑΣ
ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ Ε’1 ΣΤΑΥΡΟΣ-ΓΙΩΡΓΟΣ.
Acquiring Visibly Intelligent Behavior with Example-Guided Neuroevolution Paper: Bobby D.Bryant and Risto Miikkulainen Παρουσίαση: Δήμα Μαρία Δεκέμβριος.
Δημοτικό Σχολείο Διαβατού – Μέσης Ε’ Τάξη Μάθημα Γαλλικά
Προβλήματα Αναζήτησης
ΠΛΗ513 – ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΞΑΜΗΝΟΥ 2012 Ακασιάδης Χαρίλαος.
Τ Ο ΤΕΤΡΆΓΩΝΟ Αιμιλία Αριστείδου. Ά ΣΚΗΣΗ 1 Στο φόντο βρίσκεται ο μικρός Ανδρέας και δίπλα του παρουσιάζει το σχήμα τετράγωνο. Γεια σας φίλοι μου! Σήμερα.
Εισαγωγή στην Τεχνολογία Διαγωνισμός RoboPong. Στόχος Κατασκευή και προγραμματισμός ενός ρομπότ το οποίο να διαγωνιστεί στο πρωτάθλημα RoboPong. Ο διαγωνισμός.
Project Εξαμήνου 2008 Χρήση Ενισχυτικής Μάθησης Για Την Εύρεση Πολιτικών Του Παιχνιδιού Με Χαρτιά Poker. Μιχάλης Τρουλλινός ΑΜ:
6 ος Ετήσιος Διαγωνισμός Τεχνοπλεύση Σάββατο, 16 Απριλίου 2011 Ηλεκτροκύκλωση Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών Πανεπιστήμιο Κύπρου.
Fluxplayer: A successful General Game Player (Stephan Schiffel, Michael Thielscher) Προηγμένη Τεχνητή Νοημοσύνη Νομικός Βαγγέλης 24/01/2008.
ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΞΑΜΗΝΟΥ ΠΑΡΛΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ Α.Μ
Αυτόνομοι Πράκτορες Xειμερινό Εξάμηνο Εργασία Εξαμήνου Σκιπετάρης Δημοσθένης Αμ :
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ : ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ & ΠΡΟΒΛΕΨΗΣ ΠΑΓΚΡΗΤΙΑ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ Γεώργιος Ματαλλιωτάκης, Κων/νος Ζοπουνίδης.
Ιωάννης Γ. Κοντοχριστόπουλος Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Τεχνολογίας Υπολογιστών Επιβλέπων: Επ. Καθηγητής Κ. Σγάρμπας Τετάρτη 10 Οκτωβρίου 2012.
ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ : ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ Γεώργιος Ματαλλιωτάκης, Κωνσταντίνος Ζοπουνίδης ΕΡΕΥΝΑ ΚΟΙΝΗΣ ΓΝΩΜΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ.
Η προσομοίωση 11/12/2014 Υοu 4 Teachers Πώς οι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την προσομοίωση  Συζήτηση και καταγραφή εκπαιδευτικών εμπειριών 11/12/2014.
ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΠΛΗ 513 Δημιουργία ομάδας Nao για το Robotstadium Αντίληψη & Δράση Γεωργάκης Γεώργιος 1.
Συνέντευξη από τη μητέρα μου Στέφανος Ν. Β1΄ Σχολικό έτος
Παραολυμπιακό Άθλημα Μία παρουσίαση των: Μαρίνα Γαλογάβρα Μαρίνα Γαλογάβρα Γεωργία Πανούση Γεωργία Πανούση Μαρία Μρινοπούλου Μαρία Μρινοπούλου.
Πετοσφαίρηση Χριστιάννα Λ. Ελενη Ν..
Alpha-Beta Pruning for Games with Simultaneous Moves Abdallah Saffidine, Hilmar Finnsson, Michael Buro Παρουσίαση: Βάλβης Δημήτριος Εργασία στο μάθημα.
Προηγμένη Τεχνητή Νοημοσύνη Solving Dots-And-Boxes Joseph K. Barker and Richard E. Korf Μεταπτυχιακός Φοιτητής: Ιωάννης Σίδερης (Μ1068) 1/500.
Yπολογιστική Πολυπλοκότητα Παιχνιδιών και Παζλ. 2 Στα περισσότερα παιχνίδια και παζλ που παίζουμε καθημερινά ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει ο διαφορετικός.
Grid World με αντίπαλο - κυνηγό ΠΛΗ513 ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ ΜΑΪΝΑΣ ΝΙΚΟΣ
Αυτόνομοι Πράκτορες 2010 Project: Ms Pac-man Παπαδημητρίου Γεώργιος.
Searching Game Trees. The top-level statement play(Game) :- initialize(Game,Position,Player), display_game(Position,Player), play(Position,Player,Result).
Καθηγητής: C.V. Eπιμέλεια: G3MU05 τμήμα:Γ3 έτος:2014
Μηχανική Μάθηση σε Συστήματα Πολλαπλών Πρακτόρων Παπαλιάς Κωνσταντίνος Τμήμα Πληροφορικής.
Α. Χατζηπαντελή MSc. PhD. Νοερή απεικόνιση τρόπος αντιµετώπισης προβληµάτων, ή γεγονότων µε τη σκέψη προτού αντιμετωπισθεί στην πραγµατικότητα.
«Παιχνίδια» εξουσίας στο νηπιαγωγείο
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
Αυτόνομοι Πράκτορες Ενισχυτική Μάθηση (Q-learning algorithm) in PONG Χανιά, 4/3/2011 Μπαμπαλής Μπάμπης.
ΤΟ ΣΚΑΚΙ Η ΠΥΛΗ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ. ΣΚΑΚΙ Το σκάκι είναι επιτραπέζιο παιχνίδι και ιδιαίτερα πνευματικό άθλημα για δύο παίκτες. Παίζεται σε τετράγωνο διάγραμμα,
ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΠΑΡΆΡΤΗΜΑ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΉΤΡΙΑ Δρ. ΤΣΙΝΤΖΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ Οι παρουσιάσεις του μαθήματος βασίζονται στο.
Το Λαϊκό Λαχείο προσθέτει δεύτερο λήγοντα και διπλασιάζει τους κερδίζοντες λαχνούς και τους νικητές του ! 70% επιπλέον παίκτες του Λαϊκού απολαμβάνουν.
Λήψη σύνθετων αποφάσεων. Ακολουθιακά προβλήματα αποφάσεων Η χρησιμότητα του αποτελέσματος κάθε ενέργειας, που μπορεί να επιλέξει σε μια χρονική στιγμή.
ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΠΑΙΓΝΙΩΝ Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΘΕΩΡΙΑΣ ΠΑΙΓΝΙΩΝ Τρίλιζα, Pacman, Age of Empires Αλέξης Γελαστόπουλος, Βάσω.
Επιτραπέζια Αντισφαίριση. EΠΙΤΡΑΠΕΖΙΑ ΑΝΤΙΣΦΑΙΡΙΣΗ [Πινγκ Πονγκ]  Προέλευση: Δεκαετία 1890 στην Αγγλία  Στην δεκαετία του 1920 δημιουργήθηκαν οι πρώτοι.
Παραδοσιακά παιχνίδια ονομάζονται τα παιχνίδια που έπαιζαν οι παλαιότεροι και μεταφέρονται από γενιά σε γενιά με προφορική περιγραφή ή επίδειξη των μεγαλύτερων.
Η ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΣΤΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ ΔΙΔΑΣΚΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ Δρ. ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΚΥΠΡΑΙΟΣ
Περιεχόμενα Παρουσίασης
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ & Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ ΑΡΧΑΡΙΩΝ ΣΤΟ ΟΜΑΔΙΚΟ ΠΑΙΓΝΙΔΙ N. Apostolidis Ph.D.
Βελτιστοποίηση σε τρίλιζα Καταδίωξη/διαφυγή
9o ΑΝΟΙΚΤΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΥ
Αναζήτηση με Αντιπαλότητα
Στρατηγικές πληροφορημένης αναζήτησης
ΑΠΌ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥ ΣΤ’3
Νίκος Ξηντάρας Δ2.
Η Ιστορία του Σκακιού.
Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗ
PROJECT ΑΡΧΑΙΑ ΚΙΝΑ ΜΑΡΙΑ ΜΑΝΤΑ ΕΒΕΛΙΝΑ ΚΑΛΥΒΑ ΣΠΥΡΟΣ ΒΛΑΧΟΣ
Παιχνίδια από το παρελθόν
«ΠΑΛΙΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ» Ομαδική Εργασία στο μάθημα της Λογοτεχνίας με θέμα :
Οσφυαλγία Τσιμπλάκης Γεράσιμος Φυσικοθεραπευτής - Εκπαιδευτικός.
الحث الكهرومغناطيسي مؤشرات الأداء
النسبة الذهبية العدد الإلهي
Παιχνίδι της χήνας jeu de l' oie.
ΟΜΑΔΑ Ομαδική εργασία Τζιάτζιος Δημήτριος Ψουρούκα Ευαγγελία
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ ΠΛΗ513: ΑΥΤΟΝΟΜΟΙ ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ Othello – TD Learning Μαντάκος Γιώργος Καθηγητής: Μιχαήλ Γ. Λαγουδάκης

Othello  2 παίκτες  8x8 σκακιέρα  Δίσκοι  Μαύρη - άσπρη πλευρά  Σκοπός  μεγιστοποίηση αριθμού δίσκων

Othello  Συγκεκριμένες κινήσεις  flips

Othello  Συγκεκριμένες κινήσεις  flips

Othello  Συγκεκριμένες κινήσεις  flips

Othello  Συγκεκριμένες κινήσεις  flips

Othello  Παραλλαγή  10x10 σκακιέρα  8 μπλοκαρισμένες θέσεις – αυξημένη δυσκολία  Αλγόριθμος αναζήτησης  MiniMax  ab pruning

Συνάρτηση Αξιολόγησης  Αρχή παιχνιδιού  Μεγιστοποίηση αριθμού κινήσεων  Μέση  Αριθμός κινήσεων  Αριθμός δίσκων  Γωνίες  Τέλος  Μεγαλύτερος αριθμός δίσκων

Learning

Συνάρτηση Αξιολόγησης - Βάρη  Αρχή παιχνιδιού  Μεγιστοποίηση αριθμού κινήσεων  Μέση  Αριθμός κινήσεωνW[0]  Αριθμός δίσκωνW[1]  ΓωνίεςW[2]  Τέλος  Μεγαλύτερος αριθμός δίσκων

Learning  Εξαρτάται από το επίπεδο του αντίπαλου  Μπορεί να μάθει να παίζει απέναντι σε ένα μέτριο αντίπαλο και να κερδίζει  Όταν παίξει με κάποιον υψηλότερου επιπέδου θα πρέπει να ξαναπροσαρμοστεί