264 δευτερόλεπτα, δηλ χιλιετίες

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Αναδρομικοί Αλγόριθμοι
Advertisements

© GfK 2013 | Η Επιχειρηματικότητα στην Ευρώπη – 2013 | Αθήνα, 4 Φεβρουαρίου GfK Hellas | Consumer Experiences | Dr. Spyridon Tryfonas Αθήνα, 4 Φεβουαρίου.
7.3.8 Μεταφραστές Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
POINTERS, AGGREGATION, COMPOSITION. POINTERS TO OBJECTS.
Επιμέλεια: Τίκβα Χριστίνα
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
H διαδικασία ανάπτυξης λογισμικού. Tι θα γνωρίσουμε •Τις φάσεις ανάπτυξης του λογισμικού. •Γιατί χρειάζεται να γίνει ανάλυση του προβλήματος. •Τι θα πρέπει.
Εισαγωγή στους Αλγόριθμους Ταξινόμησης
Προγραμματισμός Ι Πίνακες •Ο πίνακας είναι μία συλλογή μεταβλητών ίδιου τύπου, οι οποίες είναι αποθηκευμένες σε διαδοχικές θέσεις μνήμης. Χρησιμοποιείται.
Κεφάλαιο 6 Υλοποίηση Γλωσσών Προγραμματισμού
Κεφάλαιο 6 Threads. 2 Στον παραδοσιακό προγραμματισμό όταν ένα πρόγραμμα εκτελείται ονομάζεται process (διεργασία) και οι εντολές του εκτελούνται σειριακά.
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό, Αντώνιος Συμβώνης, ΣΕΜΦΕ, ΕΜΠ, Slide 1 Εβδομάδα 9: Διανύσματα και λίστες.
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό, Αντώνιος Συμβώνης, ΣΕΜΦΕ, ΕΜΠ, Slide 1 Εβδομάδα 3: Υλοποίηση μεθόδων.
Γλώσσα Προγραμματισμού
ΜΑΘ-3122/106 Προγραμματισμός
ΜΑΘ-3122/106 Γλώσσα προγραμματισμού Ξενοφών Ζαμπούλης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Ταξινόμηση και Αναζήτηση.
Γιάννης Σταματίου Μη αποδοτική αναδρομή και η δυναμική προσέγγιση Webcast 8.
Συναρτήσεις Κληση/Επιστροφη Παραμετροι
File Management και I/O στο UNIX
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΜΑΡΤΙΟΣ 2012 Π. Σοφράς.
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό, Αντώνιος Συμβώνης, ΣΕΜΦΕ, ΕΜΠ, Slide 1 Εβδομάδα 7: Συμβολοσειρές.
ΗΥ150 – Προγραμματισμός Ξενοφών Ζαμπούλης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Ταξινόμηση και Αναζήτηση.
Λειτουργικά συστήματα ΙΙ
Δυναμικός Προγραμματισμός
ΗΥ 150 – ΠρογραμματισμόςΞενοφών Ζαμ π ούλης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αλγόριθμοι και Προγράμματα.
Προγραμματισμός ΙΙ Διάλεξη #6: Απλές Δομές Ελέγχου Δρ. Νικ. Λιόλιος.
Σχεδίαση αλγορίθμων (2ο μέρος)
Διδάσκων: Παύλος Παυλικκάς1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Recursion - Αναδρομή.
1 Ολυμπιάδα Πληροφορικής Μάθημα 7. 2 Στόχοι μαθήματος Δημιουργία συναρτήσεων από το χρήστη Δομή προγράμματος με συναρτήσεις Συναρτήσεις και παράμετροι.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΧΕΔΙΑΣΗ ΑΛΓΟΡΙΘΜΩΝ ΔΙΔΑΣΚΩΝ: Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2015Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2015Κυριακή, 11 Ιανουαρίου 2015Κυριακή, 11 Ιανουαρίου.
ΕΠΛ 231 – Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι12-1 Στην ενότητα αυτή θα μελετηθούν τα εξής επιμέρους θέματα: Ο αλγόριθμος του Prim και ο αλγόριθμος του Kruskal.
Είσοδος & Έξοδος στη C++ Ι
Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός ΚΛΑΣΕΙΣ ΙΙ. Υπερφόρτωση (Overloading) Όταν το ίδιο όνομα συνάρτησης (μεθόδου) χρησιμοποιείται για περισσότερες από.
Εισαγωγή στον Προγραμματισμό, Αντώνιος Συμβώνης, ΣΕΜΦΕ, ΕΜΠ, Slide 1 Εβδομάδα 11: Εκτέλεση Java χωρίς το BlueJ.
1 Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορικής Πανεπιστήμιο Πατρών ΟΝΤΟΚΕΝΤΡΙΚΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΙΙ (C++) Κληρονομικότητα.
Σχεδίαση-Ανάπτυξη Εφαρμογών Πληροφορικής Αντώνιος Συμβώνης, ΕΜΠ, Slide 1 Σχεδίαση-Ανάπτυξη Εφαρμογών Πληροφορικής (Αντικειμενοστρεφής Προγραμματισμός)
Διασκεδάζω Προγραμματίζοντας στο code.org
Γιάννης Σταματίου Αναδρομή και αναδρομικές σχέσεις
Ταξινόμηση και Αναζήτηση
Αλγόριθμοι Ταξινόμησης
Διερεύνηση γραφήματος. Ένας αλγόριθμος διερεύνησης γραφήματος επισκέπτεται τους κόμβους του γραφήματος με μια καθορισμένη στρατηγική, π.χ. κατά εύρος.
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΚώστας Παναγιωτάκης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αναδρομή (1/2)
Θεωρία Υπολογισμού Χρονική Πολυπλοκότητα και Μοντέλα.
ΟΣΣ Δεκεμβρίου 2004 Σχεδιασμός Λογισμικού Γλώσσες Προγραμματισμού ΙΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΜΑΘ3122/106 – Γλώσσα προγραμματισμού Ξενοφών Ζαμπούλης ΜΑΘ3122/106 – Γλώσσα προγραμματισμού Επανάληψη.
Δομές Δεδομένων 1 Θέματα Απόδοσης. Δομές Δεδομένων 2 Οργανώνοντας τα Δεδομένα  Η επιλογή της δομής δεδομένων και του αλγορίθμου επηρεάζουν το χρόνο εκτέλεσης.
ΕΠΛ 231 – Δομές Δεδομένων και Αλγόριθμοι 4-1 Στην ενότητα αυτή θα μελετηθεί η χρήση στοιβών στις εξής εφαρμογές: Αναδρομικές συναρτήσεις Ισοζυγισμός Παρενθέσεων.
ΗΥ150 – ΠρογραμματισμόςΞενοφών Ζαμπούλης ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αναδρομή (1/2)
Κινητά και Διάχυτα Συστήματα Ενότητα # 3: Νήματα και ταυτοχρονισμός Διδάσκων: Γεώργιος Ξυλωμένος Τμήμα: Πληροφορικής.
Όνομα: Μνημονική ακολουθία χαρακτήρων που χρησιμοποιείται για να παραστήσει κάτι άλλο. Αφαίρεση –Αφαίρεση ελέγχου –Αφαίρεση δεδομένων Δέσμευση: Σύνδεση.
ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΓΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός Web Site: ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ.
ΟΣΣ2 - 4 Δεκεμβρίου 2005 Σχεδιασμός Λογισμικού Γλώσσες Προγραμματισμού ΙΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1.1 ΕΠΙΣΤΗΜΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ 1.
Εισαγωγή στον Προγ/μό Η/Υ
Παραδείγματα – Project cost Mgmt
1.3 Ιδιότητες ενός Αλγορίθμου
Wrapper Classes, Abstract Classes and Interfaces
ΜΥΥ105: Εισαγωγή στον Προγραμματισμό
ΣΥΝΑΡΤΗΣΕΙΣ (Functions)
ΔΟΜΕΣ ΕΛΕΓΧΟΥ(if-else, switch) και Λογικοί τελεστές / παραστάσεις
Η έννοια του προβλήματος
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Εβδομάδα 12: Ανασκόπηση.
Προασκήσεις για στροφές και εκκινήσεις
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
ΗΥ-150 Προγραμματισμός Αναδρομή (1/2).
Αντικειμενοστραφής προγραμματισμός με GreenFoot
1o ΣΕΚ ΛΑΡΙΣΑΣ Μίχας Παναγιώτης
Αναδρομή Στην ενότητα αυτή θα μελετηθούν τα εξής επιμέρους θέματα:
Μεταγράφημα παρουσίασης:

264 δευτερόλεπτα, δηλ. 600.000.000 χιλιετίες Πανεπιστήμιο Αιγαίου Τμήμα Μηχ/κών Σχεδίασης Προϊόντων & Συστημάτων 7052: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων 4ο έτος Δευτέρα, 3 Απριλίου 2017 Το Τέλος του Κόσμου… 3/4/2017 … θα έλθει όταν οι βουδιστές μοναχοί μετακινήσουν τους 64 δίσκους σε άλλο πύργο Mετακινούν 1 δίσκο το δευτερόλεπτο 264 δευτερόλεπτα, δηλ. 600.000.000 χιλιετίες Ιωάννης Γαβιώτης gaviotis@aegean.gr http://www.syros.aegean.gr/users/gaviotis/add

Οι τρεις πύργοι του Ανόϊ με 4 δίσκους (…3 δίσκοι στο temp..) 1 2 Από Ελένη Ρομέο (13 ετών). 3 4 A:start B:temp C:finish

Πύργοι του Ανόι Δοκιμή void hanoi (n, start,finish,temp){ Πανεπιστήμιο Αιγαίου Τμήμα Μηχ/κών Σχεδίασης Προϊόντων & Συστημάτων 7052: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων 4ο έτος Δευτέρα, 3 Απριλίου 2017 Πύργοι του Ανόι 3/4/2017 void hanoi (n, start,finish,temp){ ‘ Μετακινεί n δίσκους από το στύλο start στο ‘ finish,χρησιμοποιώντας τον temp ως ενδιάμεσο if (n > 0){ hanoi (n-1,start,temp,finish) ‘1 print(“από ”+start +“ βάλε στο “+ finish) ‘2 hanoi (n-1,temp,finish,start) ‘3 } The Tower of Hanoi is a children’s game based on a legend that traces to India. The game involves a stack of disks and three posts on which they can be stacked. The objective is to move the stack from the first post to the third. There are only three rules to the game. Only one disk may be moved at a time, a larger disk can never be placed on top of a smaller disk, and a disk may never be placed anywhere except on one of the posts. There are two possible opening moves. Disk one either moves to post two or to post three. Which move is correct is unknown. However, there is one critical move that is known at the beginning of the game. At some point the largest disk must move from post one to post three. For this to happen all other disks must be sitting in order on post two. Δοκιμή 1 3 2 start temp finish Ιωάννης Γαβιώτης gaviotis@aegean.gr http://www.syros.aegean.gr/users/gaviotis/add

Αναδρομή Ένα πρόβλημα μπορεί να επιλυθεί αναδρομικά όταν: Πανεπιστήμιο Αιγαίου Τμήμα Μηχ/κών Σχεδίασης Προϊόντων & Συστημάτων 7052: Αλγόριθμοι & Δομές Δεδομένων 4ο έτος Δευτέρα, 3 Απριλίου 2017 Αναδρομή 3/4/2017 Ένα πρόβλημα μπορεί να επιλυθεί αναδρομικά όταν: είναι γνωστό το τελικό βήμα, και το πρώτο βήμα της γενικής λύσης του προβλήματος οδηγεί στο αρχικό πρόβλημα, αλλά λίγο πιο κοντά στο τελικό βήμα. Υλοποίηση σε γλώσσες προγραμματισμού Υπορουτίνα που στο σώμα της καλεί τον εαυτό της. Παράδειγμα: το n παραγοντικό. Αναγνωρίστε το τελικό βήμα και το «πλησίασμα» στο τελικό βήμα. Στη Java χρησιμοποιώντας int, φτάνει μέχρι n=16. Με long, n=39 . Ερευνήστε για την κλάση BigInteger. Παράδειγμα: το ν παραγοντικό. Αναγνωρίστε το τελικό βήμα και το «πλησίασμα» στο τελικό βήμα. Στη Java χρησιμοποιώντας int, φτάνει μέχει n=16. Με long, n=39 . Ερευνήστε για την κλάση BigInteger. Ιωάννης Γαβιώτης gaviotis@aegean.gr http://www.syros.aegean.gr/users/gaviotis/add