Εκτίμηση εκπαιδευτικών αναγκών και εφαρμογή εκπαιδευτικού προγράμματος

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗ
Advertisements

ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
ΤΕΤΑΡΤΟ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΚΙΝΗΤΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ: ΜΕΤΣΟΒΟ, 7 – 9 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2011 ΕΤΑΙΡΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ.
ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΜΨΥ ΒΑ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΕΠΑΨΥ
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟΣ ΠΕΤΡΟΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΥΧΟΣ ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΕΜΠ
Ε.Ε.Δ.Ε - Κ.Ε.Δ.Κ.Ε. – Ι.Μ.Δ.Δ.Α. « Το Μεταβατικό Σύστημα επιβεβαίωσης της διαχειριστικής επάρκειας των Ο.Τ.Α. » Εισηγητής: Γούπιος Γιάννης Δ/ντής Ανάπτυξης.
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΣΤΗΝ ΑΙΜΟΔΟΣΙΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ISO9001:2008 Σταύρος Χρ. Συνοδινός Σύμβουλος Συστημάτων Ποιότητας Υγείας Αλεξανδρούπολη, Νοέμβριος 2012.
Ορθές Πρακτικές Διανομής Φαρμάκων
"Νοσηλευτική παρακολούθηση
Φροντίδα του Ογκολογικού ασθενούς στην Κοινότητα
ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΝΟΣΗΛΕΥΤΗ
Εκπαιδευτικές Δραστηριότητες στο ΕΚΕΦΕ “Δημόκριτος”
Ειδικά Θέματα και Προοπτικές των Νοσοκομειακών Εποπτών Δημόσιας Υγείας
ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΣ Ο εθελοντισμός αποτελεί εξαιρετική μορφή κοινωνικής δράσης για την εξυπηρέτηση ανώτερων σκοπών, είτε για την ενίσχυση κοινωνικών ομάδων, είτε.
Το έργο χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κοινωνία της Πληροφορίας», στο πλαίσιο του Γ’ ΚΠΣ, σε ποσοστό 80% από την Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΤΠΑ)
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΕΝΗΜΕΡΩΘΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ – ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΕΛΦΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΕΩΝ»
1 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Σ.Ε.Ε. στο πλαίσιο του προγράμματος «Πληροφόρηση φοιτητριών και νέων επιστημονισσών για το επάγγελμα του ερευνητή» ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ «Η.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΟΣ ΙΑΤΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΒΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ
17ο Πανελλήνιο Συνέδριο Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΑΣΤΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΕΣ ΣΠΟΥΔΕΣ.
Διερεύνηση της χρήσης των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας από εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής Αν. Χατζηπαρασίδης, Π. Αντωνίου,Β. Γούργουλης, Ευαγ.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ Η αξιολόγηση του έργου των εκπαιδευτικών προσφέρει τη δυνατότητα: Να βελτιωθεί η ποιότητα του εκπαιδευτικού συστήματος,
3η Ημερίδα Τομέα Kοινοτικής Νοσηλευτικής& Π.Φ.Υ. ΕΣΝΕ 5 Νοέμβρη 2005 Η Ομοσπονδία Νοσηλευτών Επαγγελματικής Υγείας στην Ευρωπαϊκή Ένωση - FOHNEU- Ο ρόλος.
Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων των νοσοκομειακών βιβλιοθηκών Καλογεράκη Ελένη Βιβλιοθήκη Γ.Ν.Α «Ο Ευαγγελισμός» Τσαλαπατάνη Ειρήνη Βιβλιοθήκη.
1 Παρουσίαση της Φιλοσοφίας των Πρακτικών Ασκήσεων στο ΤΕΠΑΕΣ ΠΕΡΣΑ ΦΩΚΙΑΛΗ Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Επιστ. Υπεύθυνη Προγράμματος Πρακτικής Άσκησης ΤΕΠΑΕΣ.
Πρακτικές Οδηγίες Εκπαίδευσης στην Κοινωνικοποίηση… Το τρίπτυχο της συνεργασίας: οι ομάδες που πλαισιώνουν τα παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ΕΙΡΗΝΗ.
Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Οδοντιατρική.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ Τ.Ε.Π.Α.Ε.Σ Μάθημα: Ανάπτυξη Εκπαιδευτικών & Παραγωγικών Δραστηριοτήτων και Πρακτική Άσκηση Τίτλος: Καταγραφή.
Εργαστηριακή διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών στα Σχολεία Δ/θμιας Εκπ/σης του Ν. Καρδίτσας Σεραφείμ Μπίτσιος, Φυσικός, υπεύθυνος Ε.Κ.Φ.Ε. Ν. Καρδίτσας.
Μοντέλο Kaiser Το μοντέλο στηρίζεται στην αρχή της προληπτικής δράσης.
ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ
ΚΟΙΝΟΤΙΚΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ Ι
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
ΔΙΑΛΕΞΗ 5η Μέθοδοι οργάνωσης νοσηλευτικής εργασίας Κατά ασθενή μέθοδος
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΓΕΝΙΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ, Γ.Ν.Π. «Π. & Α. ΚΥΡΙΑΚΟΥ»
«ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑ» ΜΑΘΗΜΑ: ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑ: «ΤO ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΡΙΑΣ» ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΜΑΘΗΤΡΙΑΣ: ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΚΑΒΑΛΙΕΡΑΤΟΥ ΤΑΞΗ:
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Η Ψυχιατρική Κλινική του Αιγινητείου Νοσοκομείου υπήρξε πάντα πρωτοπόρα στην εισαγωγή των νέων Ψυχιατρικών Θεραπευτικών μεθόδων στην Ελλάδα αλλά και στην.
OΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ
ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΜΕΑ ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ Υπουργείο Υγείας Αθήνα Δεκέμβριος 2013 Στρατηγική Τομέα Υγείας : Πρόγραμμα Επαγγελματικής Κατάρτισης.
Σύστημα ικανοποίησης χρηστών και εκτίμησης αναγκών: Στόχος να αξιολογήσουμε τον βαθμό ικανοποίησης του ασθενή και να εντοπίσουμε τις πιθανές μελλοντικές.
ΕΠΙΤΗΡΗΣΗ ΛΟΙΜΩΞΕΩΝ ΣΤΟ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟ ΑΛΙΚΑΡΗ ΒΙΚΤΩΡΙΑ Νοσηλεύτρια Επιτήρησης Λοιμώξεων ΓΝΑ « Γ. Γεννηματάς » PhD (c),Τμήμα Νοσηλευτικής Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου.
Καταιγισμός ιδεών Συνιστάται για την πολυεπίπεδη εξέταση ζητήματος ή κεντρικής έννοιας, μέσω της παρακίνησης των εκπαιδευόμενων να προβούν σε ελεύθερη,
Πέτρος Κολοβός ΕΕΔΙΠ Κλινικής Νοσηλευτικής ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΡΟΛΟΙ & ΠΡΟΤΥΠΑ Η Περίπτωση της Νοσηλευτικής.
ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
Κλινική εκπαίδευση 1/2 Σκοπός: εφαρμογή της θεωρητικής γνώσης σε πραγματικά περιστατικά και συνθήκες. “US Navy N-8191S-001 Central Kitsap High.
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
ΔΙΑΛΕΞΗ 10η Επαγγελματικά δικαιώματα Νοσηλευτών.
ΘΕΩΡΗΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
Διεπιστημονική Προσέγγιση στη Φροντίδα Υγείας
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗΣ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗΣ
ΟΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
Νοσηλευτική Δεοντολογία
Εργαστήρια Ε Εξαμήνου στον κλινικό χώρο
OΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ
Νοσηλευτικής Υπηρεσίας ΩΚΧΚ Παιδιατρικής Νοσηλευτικής ΕΚΠΑ
Καθηκοντα και αρμοδιοτητεσ των Σχολικων συμβουλων
4ο Επαγγελματικό Λύκειο Καβάλας
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΣΘΕΝΩΝ ΜΕ ΣΑΚΧΑΡΩΔΗ ΔΙΑΒΗΤΗ ΤΥΠΟΥ ΙΙ
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ
Πληροφορίες – Αναλυτικό πρόγραμμα:
Στρατηγική Τομέα Υγείας : Πρόγραμμα
Ενιαίο Σύστημα Κινητικότητας στη Δημόσια Διοίκηση και την Τοπική Αυτοδιοίκηση Ν.4440/2016 Γιάννης Σπηλιωτόπουλος ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ 
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
EUPRON ΜΕΛΕΤΗ: Ο ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ ΣΤΗ ΔΙ-ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ-ΘΕΡΑΠΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ. Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ.
Στρατηγικοί στόχοι του Δικτύου Μακροχρόνιας Φροντίδας.
Εργαστήρια Ε Εξαμήνου στον κλινικό χώρο
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Εκτίμηση εκπαιδευτικών αναγκών και εφαρμογή εκπαιδευτικού προγράμματος 2011: Εκτίμηση εκπαιδευτικών αναγκών και εφαρμογή εκπαιδευτικού προγράμματος Νοσηλευτικής Υπηρεσίας ΠαΓΝΗ»

ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΓΙΑΤΙ;

Η κοινώς αποδεκτή πρακτική δεν είναι πάντα η βέλτιστη «…Οι νοσηλευτές θα πρέπει να μαθαίνουν συνεχώς, όχι μόνο μέσω της παρατήρησης και εμπειρίας αλλά και μέσω της αναζήτησης νέας γνώσης» Η κοινώς αποδεκτή πρακτική δεν είναι πάντα η βέλτιστη Nightingale F. Notes on Nursing. 1859

Συνεχιζόμενη εκπαίδευση νοσηλευτών επαγγελματική υποχρέωση και δημόσιο δικαίωμα

της επαγγελματικής τους επάρκειας. Ο πληθυσμός δικαιούται να αναμένει από τους πτυχιούχους νοσηλευτές τη συνεχή διατήρηση της επαγγελματικής τους επάρκειας. Ο νοσηλευτής είναι ατομικά υπεύθυνος για το στόχο αυτό

Ν=34 προϊστάμενοι τμημάτων Εκπαιδευτικό πρόγραμμα Ν.Υ ΠαΓΝΗ Ν=34 προϊστάμενοι τμημάτων και τομέων Εκτίμηση πιθανών κινήτρων Εκτίμηση εκπαιδευτικών αναγκών

Υποχρεωτική ή προαιρετική παρακολούθηση (δεν απάντησαν ν=3)

Ωράριο παρακολούθησης (δεν απάντησαν ν=2) Ωράριο παρακολούθησης (δεν απάντησαν ν=2)

Κίνητρα παρακολούθησης (δεν απάντησαν ν=3 Κίνητρα παρακολούθησης (δεν απάντησαν ν=3

«βασική και άμεση υποστήριξη ζωής (BLS, ILS)» «πρόληψη νοσοκομειακών λοιμώξεων» «υγιεινή και ασφάλεια» «χειρισμός ΗΥ» «διαχείριση πόνου» «ΕΦ χορήγηση» «ψυχολογική υποστήριξη των ασθενών» αποτελούν τα θέματα που εμφανίστηκαν στη κορυφή της ιεράρχησης των εκπαιδευτικών αναγκών

στα τμήματα του νοσοκομείου μας, Ταυτόχρονα έγινε καταγραφή της καθημερινής πρακτικής ενδοφλέβιας χορήγησης, στα τμήματα του νοσοκομείου μας, με τη χρήση ερωτηματολογίων σε δείγμα ευκολίας 115 νοσηλευτών ΤΕ και ΠΕ, προκειμένου να διερευνηθούν πιθανά προβλήματα ή λάθη και να διευκολυνθεί η προσαρμογή του κλινικού πρωτοκόλλου ενδοφλέβιας χορήγησης στη καθημερινή φροντίδα. Έτσι είδαμε αδρά ποια είναι τα προβλήματα σχετικά με:

Διαχείριση περιφερικών φλεβοκαθετήρων: ν= 115 νοσηλευτές

Διαχείριση περιφερικών φλεβοκαθετήρων: ν= 115 νοσηλευτές

Διαχείριση περιφερικών φλεβοκαθετήρων: ν= 115 νοσηλευτές

Διαχείριση περιφερικών φλεβοκαθετήρων: ν= 115 νοσηλευτές

Διαχείριση περιφερικών φλεβοκαθετήρων: ν= 115 νοσηλευτές

Η θεματολογία που επιλέχθηκε τελικά, προέκυψε από τα παραπάνω αποτελέσματα, καθώς και από αιτήματα της Αιμοδοσίας και της Τεχνικής Υπηρεσίας για επίλυση πρακτικών θεμάτων που αφορούν στη συνεργασία τους με τα τμήματα

Εκπαιδεύτηκαν: 250 Νοσηλευτές και Βοηθοί Νοσηλευτών

Εκτίμηση εκ νέου των εκπαιδευτικών αναγκών Ν=165 Εκτίμηση εκ νέου των εκπαιδευτικών αναγκών Εκπαιδευόμενοι Ν=265 Απάντησαν: Ν=165

Ν=165

Πρόγραμμα Νοσηλευτικής Χειρουργικής Ειδικότητας 2011-2012: Πρόγραμμα Νοσηλευτικής Χειρουργικής Ειδικότητας 2011: BLS παιδιατρικό (σε συνεργασία με ιατρούς και νοσηλευτές της ΜΕΘ Παίδων) 2011: Σεμινάριο εκπαίδευσης προϊστάμενων σε συνεργασία με ΕΚΔΔ 2011: Εκπαίδευση βοηθών θαλάμου (σε συνεργασία με τμήμα νοσοκομειακών λοιμώξεων) 2011: Σεμινάριο εισαγωγικής εκπαίδευσης νεοδιοριζόμενων

ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ; ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ: ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ;

εξαρτάται από το βαθμό εφαρμογής στη πράξη Η συνεχιζόμενη εκπαίδευση επιβεβαιώνει ότι οι νοσηλευτές έρχονται σε επαφή με τη τρέχουσα γνώση Αποτελεσματικότητα: εξαρτάται από το βαθμό εφαρμογής στη πράξη Griscti O, Jacono J. Effectiveness of continuing education programmes in nursing: literature review. J Adv Nurs. 2006

Κλινικός Εκπαιδευτής Εφαρμόστηκε στις ΗΠΑ το 1975 για τη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ θεωρίας και πράξης και έχει γίνει αποδεκτός από όλα τα σύγχρονα νοσηλευτικά κέντρα στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη όπου και λειτουργεί αποτελεσματικά.

Ν.Υ ΠαΓΝΗ-2011 Πρόγραμμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος και επιλογής κλινικών εκπαιδευτών από νοσηλευτές που εργάζονται στα τμήματα του νοσοκομείου Παρακολούθηση εκπαιδευτικού προγράμματος κλινικών εκπαιδευτών (Διάρκειας περίπου 30 ωρών, 28-31 Μαΐου 2012) Καθήκοντα και ευθύνες κλινικού εκπαιδευτή Εξοικείωση με μεθόδους διδασκαλίας και εκπαιδευτικά μέσα Διαδικασία επικοινωνίας Μεθοδολογία της έρευνας Τεκμηριωμένη Πρακτική Κλινικές κατευθυντήριες οδηγίες-Κλινικά πρωτόκολλα

«…σήμερα, το καλύτερο ίσως, για την κλινική εκπαίδευση είναι ο θεσμός του κλινικού εκπαιδευτή. Κανένας δεν μπορεί να συγκριθεί με το νοσηλευτή του τμήματος, ο οποίος φυσικά διαθέτει τα απαιτούμενα προσόντα, δηλαδή έχει θεωρητική κατάρτιση, κλινική εμπειρία, ικανότητα έκφρασης και μετάδοσης της νοσηλευτικής γνώσης, δύναμη να παρακινεί το ενδιαφέρον του εκπαιδευόμενου και ερευνητικό πνεύμα» ΕΣΝΕ, Τομέας Εκπαίδευσης, 2004

Eυχαριστώ