F1: Συνολική θεώρηση και το τέλος του πρωταθλήματος του

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
Advertisements

παγκοσμιο πρωταθλημα Microsoft Office Specialist
Εκπαίδευση Leonardo da Vinci. Παράμετροι που λαμβάνονται υπ’ όψη (1) • Η Παραγωγή ασφαλών τροφίμων είναι το αποτέλεσμα ομαδικών προσπαθειών αλλά και κοινωνικής.
Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Νικόλαος Παναγόπουλος, PhD Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ Οικονομικό.
Ερωτηματολόγιο Συλλογής Απαιτήσεων Εφαρμογών Υψηλών Επιδόσεων
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Εταιρία Τεχνολογικής Ανάπτυξης Κλωστοϋφαντουργίας Ένδυσης και Ινών
Πρόβλεψη αποτελεσμάτων ποδοσφαιρικών αγώνων
ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Παρουσίαση ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 31 Ιανουαρίου 2012.
1 Ανάπτυξη μέσω πρόσβασης σε Διεθνοποιημένα Δίκτυα Εφοδιαστικής Αλυσίδας EXPORT SUMMIT Roadmap to Growth Θεσσαλονίκη 3-4 Μαΐου 2012.
Αγορά Πετρελαιοειδών 10 Μαΐου, Περιεχόμενα  Διεθνής Αγορά Πετρελαιοειδών — Βιομηχανία Πετρελαίου — Τιμές Αργού και προϊόντων Πετρελαίου  Αγορά.
Τηλέμαχος Πέντζος, Δ/νων Σύμβουλος 2 Απριλίου 2014
ΕΝΑ ΑΓΝΩΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ Το μέλλον έρχεται προς το παρόν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Κάθε πρόβλεψη είναι αδύνατη. Μιχάλης Δερτούζος Διακεκριμένος καθηγητής στο.
Αλέξανδρος Σαχινίδης, ΜΒΑ, Ph.D. ΙΟΥΝΙΟΣ 2009
ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Η Χορηγία στον Αθλητισμό
ΣΤ) Πίστες, Φόρμουλα Αυστραλία, Μελβούρνη, Μάρτιου Μήκος πίστας 5.303m.Σιρκουί (αγώνας) απαιτητικό στα φρένα και σχετικά γρήγορο. Ενδεικτική.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Θέμα: Η ιστορία της Formula 1 (F1) Μαθητής : Πανόπουλος Σωτήρης Υπεύθυνος : Σαπουντζάκης Πέτρος.
Μείωσε ταχύτητα! Χίος, Γρήγορα ή Σίγουρα ;
ΕΛΙΑ-ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ-ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Το Μίγμα Μάρκετινγκ στις Αθλητικές Υπηρεσίες
Σελίδα 1 ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟ. Σελίδα 2 OTE - Ευρυζωνικότητα Οι Ευρυζωνικές Υπηρεσίες αποτελούν την κύρια ευκαιρία ανάπτυξης στις τηλεπικοινωνίες.
Εξάσκηση στην προπαίδεια
Γρηγόρης Θ. Παπανίκος 21 Ιανουαρίου Παρουσίαση Έκθεσης ΑΤΕΜ 1.Περιεχόμενα της Έκθεσης 2.Οικονομικά και Τουριστικά Στοιχεία 3.Οι Περσινές Προβλέψεις.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
2006 GfK Praha CORRUPTION CLIMATE IN EUROPE % % % %0 - 10% % % % % % ΚΛΙΜΑ ΔΙΑΦΘΟΡΑΣ Η.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Γιάννης Διαμαντόπουλος Marketing & PR Director, ΕΛΙΝΟΙΛ.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Μοντέλα Συστημάτων Παρουσιάσεις των συστημάτων των οποίων οι απαιτήσεις αναλύονται.
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
Ανάπτυξη Πρωτοτύπου Λογισμικού
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Microsoft Office Specialist.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ MARKETING Πρότυπο Πειραματικό Γυμνάσιο Αναβρύτων Τάξη:Β3
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΑΝΑΨΥΧΗΣ
ΡΕΛΛΟΥ ΙΩΑΝΝΑ ΕΠΠΑΙΚ ΑΡΓΟΥΣ
Τρίτη 31 Iανουαρίου 2006 Πολύκαστρο Διάλεξη:Η ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟΤΗΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ Δρ. Μηχ. - ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΣΤΩΡΗΣ.
+19 Δεκέμβριος 2014 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20 Δείκτης < -20 Συνολικά της ΕΕ: +5 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 έως +20 Δείκτης 0 έως -20.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ «ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΠΡΙΣΜΑ Α.Ε.» Φοιτήτρια: Μαίρη Παπαδοπούλου ( Α.Μ. 8240) Επιβλέπων:
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Η Εφαρμογή Του Μάρκετινγκ Στην Εταιρεία Διαφήμισης, Δημοσίων Σχέσεων Και Επικοινωνίας Partners Y&R Πολυξένη Γεωργίου.
Υπ. Καθηγητής κ. Λ. Χαραλαμπίδης. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Ιστορία της F1 Μηχανισμός και αεροδυναμική, Ασφάλεια και ενδυμασία στην F1 Το ατύχημα του Senna Οι πίστες.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
F1 in Schools. Το F1 in Schools υλοποιείται σήμερα σε περισσότερες από 30 χώρες και ο αριθμός αυξάνεται συνεχώς... F1 in Schools – Ένας Διεθνής Μαθητικός.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
ΣΧΈΔΙΟ ΜΆΡΚΕΤΙΝΓΚ Το όνομά σας. Σύνοψη αγοράς  Αγορά : Παρελθόν, παρόν και μέλλον  Εξετάστε τις αλλαγές στο μερίδιο της αγοράς, την ηγεσία, τους πρωταγωνιστές,
Επιχειρησιακή Στρατηγική
MARKETING 2η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΕΙΧΗΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Εταιρική σύσκεψη Επωνυμία εταιρείας.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
ΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΚ ΤΗΣ ΑΔΑΜΙΔΗΣ Α.Ε
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Η δύναμη της τηλεόρασης : ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

F1: Συνολική θεώρηση και το τέλος του πρωταθλήματος του 2012

Starting point Περιεχόμενα περσινής εργασίας : Ιστορία της F1 Μηχανισμός και αεροδυναμική, Ασφάλεια και ενδυμασία στην F1 Το ατύχημα του Senna Οι πίστες της F1 Η πίστα στην Ελλάδα Ερωτηματολόγιο σχετικά με την F1 Η κατάταξη των οδηγών

Credits Περσινές εργασίες των μαθητών : Στρατηγική Μονοθέσια Πίστες Ιστορία πιλότων – ομάδων Ατυχήματα Τελική κατάταξη πιλότων και κατασκευαστών Κανονισμοί

Καλοκαιρινοί Αγώνες Καναδάς Ευρώπη Μ. Βρετανία Γερμανία Ουγγαρία Βέλγιο Ιταλία

Αγώνες και ρεπορτάζ Σιγκαπούρη Ιαπωνία Κορέα Ινδία Άμπου Ντάμπι Η.Π.Α. Βραζιλία

Σιγκαπούρη 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 2:00:26.144 59 2 Jenson Button McLaren-Mercedes +8.9 secs 3 Fernando Alonso Ferrari +15.2 secs

Ιαπωνία 1. Sebastian Vettel Red Bull Racing – Renault 1:28:56:242 53 laps 2. Felipe Massa Ferrari + 20.6 sec 53 >> 3. Kamui Kobayashi Sauber – Ferrari + 24.5 sec 53 >>

Kορέα 1. Sebastian Vettel Red Bull Racing – Renault 1:36:28:651 55 laps 2. Mark Webber Red Bull Racing – Renault +8.2 sec 55 >> 3. Fernando Alonso Ferrari +13.9 sec 55 >>

Iνδία 1. Sebastian Vettel Red Bull Racing – Renault 1:31:10:744 60 laps 2. Fernando Alonso Ferrari + 9.4 sec 60 >> 3. Mark Webber Red Bull Racing – Renault + 13.2 sec 60 >>

Άμπου Ντάμπι 1. Κimi Raikkonen Lotus- Renault 1:45:58:667 55 laps 2. Fernando Alonso Ferrari +0.8 sec 55 >> 3. Sebastian Vettel Red Bull Racing – Renault + 4.1 sec 55 >>

Η.Π.Α. 1. Lewis Hamilton McLaren – Mercedes 1:35:55:269 56 laps 2. Sebastian Vettel Red Bull Racing – Renault + 0.6 sec 56 >> 3. Fernando Alonso Ferrari + 32.9 sec 56 >>

Bραζιλία 1. Jenson Button McLaren – Mercedes 1:45:22:656 71 laps 2. Fernando Alonso Ferrari + 2.7 sec 71 >> 3. Felipe Massa Ferrari + 3.6 sec 71 >>

Ελαστικά Τα νέα ελαστικά της Formula 1, που παρουσίασε η αποκλειστική προμηθεύτρια Pirelli, έχουν πιο ξεκάθαρους χρωματισμούς στα τοιχώματά τους -ώστε οι διαφορετικές γόμες να είναι πιο ευδιάκριτες για τους θεατές-, ενώ παράλληλα η ιταλική εταιρεία θα συνεργαστεί και με τη FOM για να προσφέρει περισσότερες πληροφορίες για τα ελαστικά στους τηλεθεατές, κατά τη διάρκεια των Grands Prix.

Καύσιμα Το καύσιμο που χρησιμοποιείται στη Φόρμουλα 1 είναι η αμόλυβδη βενζίνη, αν και κανείς δεν τη βρίσκει εύκολα στα πρατήρια. Δεν διαφέρει πολύ από την κοινή βενζίνη που χρησιμοποιούμε στα αυτοκίνητα μας, όμως είναι ένα μίγμα πιο επεξεργασμένο για μεγαλύτερες αποδόσεις και οικονομία. Ανεξαρτήτου καιρικών συνθηκών ή απαιτήσεων της κάθε διαφορετικής πίστας, τα καύσιμα που χρησιμοποιούνται στην Φόρμουλα 1 παρέχουν στον κινητήρα την μέγιστη δυνατή απόδοση και για αυτό το λόγο, δίνεται από τις ομάδες πολύ μεγάλη προσοχή στην επιλογή του καυσίμου και στον έλεγχο-επεξεργασία του. Οι περισσότερες ομάδες, μάλιστα, προμηθεύονται τα καύσιμα τους από μεγάλες εταιρίες καυσίμων, παγκοσμίου φήμης, με τις οποίες συνεργάζονται για να διασφαλίζουν το γεγονός πως το προϊόν είναι αξιόπιστο για τον κινητήρα τους.

Μάρκετινγκ Το μάρκετινγκ (marketing), ή αλλιώς αγοραλογία, συνίσταται στην οργανωμένη προσπάθεια μίας επιχείρησης ή ενός οργανισμού να ικανοποιήσει τις ανάγκες αλλά και τις επιθυμίες των καταναλωτών. Προσπαθεί δηλαδή, με κύριο εργαλείο την έρευνα αγοράς, να αντιστοιχίσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παράγει με τον πελάτη-στόχο που τα χρειάζεται ή τα επιθυμεί, ή ακόμα καλύτερα αφού κατανοήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες του, να κατασκευάσει τα αντίστοιχα προϊόντα /υπηρεσίες με τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες που ο πελάτης επιθυμεί, να του τα γνωστοποιήσει (διαφήμιση και προώθηση), να τα καταστήσει διαθέσιμα μέσα από τα κανάλια διανομής στην τιμή που θα πρέπει αυτά να πωλούνται.

Στρατηγική Το μεγαλύτερο μέρος της στρατηγικής στη Φόρμουλα 1 περιστρέφεται γύρω από το πίτ στοπ. Με απλά λόγια, το πιτ στοπ παίζει τον πιο σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα. Τα πιτ στοπ διαρκούν 30 δευτερόλεπτα και έχουν σκοπό μόνο την αλλαγή ελαστικών εφόσον ο ανεφοδιασμός καυσίμων έχει απαγορευτεί.

Σπόνσορες Οι σπόνσορες έχουν ως κύριο λόγο την διαφήμιση των ομάδων αφού οι ομάδες παίρνουν το 80-85% του συνολικού τους εισοδήματος από χορηγίες το υπόλοιπο 15% το παίρνουν από έσοδα της τηλεόρασης και χρηματικά έπαθλα.

Ατομικές Εργασίες Austin Circuit of The Americas Drag racing Valentino Rossi Βιογραφικό Fernando Alonso Mercedes AMG Petronas Felipe Massa Mercedes Williams Η ίδρυση της Φόρμουλα 1 Πρωταθλητές της F1 Sebastian Vettel Nascar Races Wrc Η ιστορία της Lotus H βιογραφία του Karthikeyan Η ιστορία του Rubens Barricelo

Συμπεράσμα Λόγω των τεχνικών αλλαγών, παρακολουθήσαμε το πιο συναρπαστικό πρωτάθλημα των τελευταίων χρόνων . Κάτι ανάλογο περιμένουμε και την επόμενη φορά.

ΦΕΤΙΝΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ Sebastian Vettel πρωταθλήματα 3 (2010-2012)  

…Η Συνέχεια… (Περαιτέρω Έρευνα) Μελέτη της παρουσίασης των αγώνων ταχύτητας στον κινηματογράφο - σύγκριση με πραγματικότητα Ανάλυση των τεχνολογιών και εξελίξεων 2013-2014 και των συνεπειών τους στον ανταγωνισμό και στο πρωτάθλημα γενικότερα Παρακολούθηση και ανάλυση των πρώτων αγώνων του πρωταθλήματος του 2013

ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ !!! Οι μαθητές του Β΄2 : ΛΑΖΑΡΑΤΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΙΛΑΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΑΜΠΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΙΑΚΩΒΟΣ ΚΑΠΑΤΣΩΡΗΣ ΗΛΙΑΣ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΣ ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΡΑΒΒΑΡΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΜΑΝΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΑΡΑΠΑΠΑΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΟΥΤΣΑΥΓΟΥΣΤΗΣ ΧΑΡΗΣ ΚΑΤΣΟΥΔΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΡΟΥΣΚΑΣ ΚΟΥΤΑΛΕΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΔΑΚΗΣ ΝΙΚΑΝΔΡΟΣ ΚΕΠΕΣΗΣ ΠΑΝΟΣ ΚΟΥΡΚΟΥΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΜΕΝΙΤΣΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΟΡΔΑΛΗ ΜΑΡΙΑ ΚΑΣΣΕΜ ΜΑΡΙΑΝΙΝΑ ΚΑΡΑΙΣΚΟΥ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΜΕΡΗ ΛΑΜΠΡΟΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΠΕΡΣΕΦΩΝΗ ΛΑΜΠΡΙΝΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΤΣΟΥΔΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΟΝΤΟΣΤΕΡΓΙΟΥ ΦΙOΝΑ ΚΥΡΤΑΤΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ