F1: Συνολική θεώρηση και το τέλος του πρωταθλήματος του 2012
Starting point Περιεχόμενα περσινής εργασίας : Ιστορία της F1 Μηχανισμός και αεροδυναμική, Ασφάλεια και ενδυμασία στην F1 Το ατύχημα του Senna Οι πίστες της F1 Η πίστα στην Ελλάδα Ερωτηματολόγιο σχετικά με την F1 Η κατάταξη των οδηγών
Credits Περσινές εργασίες των μαθητών : Στρατηγική Μονοθέσια Πίστες Ιστορία πιλότων – ομάδων Ατυχήματα Τελική κατάταξη πιλότων και κατασκευαστών Κανονισμοί
Καλοκαιρινοί Αγώνες Καναδάς Ευρώπη Μ. Βρετανία Γερμανία Ουγγαρία Βέλγιο Ιταλία
Αγώνες και ρεπορτάζ Σιγκαπούρη Ιαπωνία Κορέα Ινδία Άμπου Ντάμπι Η.Π.Α. Βραζιλία
Σιγκαπούρη 1 Sebastian Vettel Red Bull Racing-Renault 2:00:26.144 59 2 Jenson Button McLaren-Mercedes +8.9 secs 3 Fernando Alonso Ferrari +15.2 secs
Ιαπωνία 1. Sebastian Vettel Red Bull Racing – Renault 1:28:56:242 53 laps 2. Felipe Massa Ferrari + 20.6 sec 53 >> 3. Kamui Kobayashi Sauber – Ferrari + 24.5 sec 53 >>
Kορέα 1. Sebastian Vettel Red Bull Racing – Renault 1:36:28:651 55 laps 2. Mark Webber Red Bull Racing – Renault +8.2 sec 55 >> 3. Fernando Alonso Ferrari +13.9 sec 55 >>
Iνδία 1. Sebastian Vettel Red Bull Racing – Renault 1:31:10:744 60 laps 2. Fernando Alonso Ferrari + 9.4 sec 60 >> 3. Mark Webber Red Bull Racing – Renault + 13.2 sec 60 >>
Άμπου Ντάμπι 1. Κimi Raikkonen Lotus- Renault 1:45:58:667 55 laps 2. Fernando Alonso Ferrari +0.8 sec 55 >> 3. Sebastian Vettel Red Bull Racing – Renault + 4.1 sec 55 >>
Η.Π.Α. 1. Lewis Hamilton McLaren – Mercedes 1:35:55:269 56 laps 2. Sebastian Vettel Red Bull Racing – Renault + 0.6 sec 56 >> 3. Fernando Alonso Ferrari + 32.9 sec 56 >>
Bραζιλία 1. Jenson Button McLaren – Mercedes 1:45:22:656 71 laps 2. Fernando Alonso Ferrari + 2.7 sec 71 >> 3. Felipe Massa Ferrari + 3.6 sec 71 >>
Ελαστικά Τα νέα ελαστικά της Formula 1, που παρουσίασε η αποκλειστική προμηθεύτρια Pirelli, έχουν πιο ξεκάθαρους χρωματισμούς στα τοιχώματά τους -ώστε οι διαφορετικές γόμες να είναι πιο ευδιάκριτες για τους θεατές-, ενώ παράλληλα η ιταλική εταιρεία θα συνεργαστεί και με τη FOM για να προσφέρει περισσότερες πληροφορίες για τα ελαστικά στους τηλεθεατές, κατά τη διάρκεια των Grands Prix.
Καύσιμα Το καύσιμο που χρησιμοποιείται στη Φόρμουλα 1 είναι η αμόλυβδη βενζίνη, αν και κανείς δεν τη βρίσκει εύκολα στα πρατήρια. Δεν διαφέρει πολύ από την κοινή βενζίνη που χρησιμοποιούμε στα αυτοκίνητα μας, όμως είναι ένα μίγμα πιο επεξεργασμένο για μεγαλύτερες αποδόσεις και οικονομία. Ανεξαρτήτου καιρικών συνθηκών ή απαιτήσεων της κάθε διαφορετικής πίστας, τα καύσιμα που χρησιμοποιούνται στην Φόρμουλα 1 παρέχουν στον κινητήρα την μέγιστη δυνατή απόδοση και για αυτό το λόγο, δίνεται από τις ομάδες πολύ μεγάλη προσοχή στην επιλογή του καυσίμου και στον έλεγχο-επεξεργασία του. Οι περισσότερες ομάδες, μάλιστα, προμηθεύονται τα καύσιμα τους από μεγάλες εταιρίες καυσίμων, παγκοσμίου φήμης, με τις οποίες συνεργάζονται για να διασφαλίζουν το γεγονός πως το προϊόν είναι αξιόπιστο για τον κινητήρα τους.
Μάρκετινγκ Το μάρκετινγκ (marketing), ή αλλιώς αγοραλογία, συνίσταται στην οργανωμένη προσπάθεια μίας επιχείρησης ή ενός οργανισμού να ικανοποιήσει τις ανάγκες αλλά και τις επιθυμίες των καταναλωτών. Προσπαθεί δηλαδή, με κύριο εργαλείο την έρευνα αγοράς, να αντιστοιχίσει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που παράγει με τον πελάτη-στόχο που τα χρειάζεται ή τα επιθυμεί, ή ακόμα καλύτερα αφού κατανοήσει τις ανάγκες και τις επιθυμίες του, να κατασκευάσει τα αντίστοιχα προϊόντα /υπηρεσίες με τα χαρακτηριστικά και τις ιδιότητες που ο πελάτης επιθυμεί, να του τα γνωστοποιήσει (διαφήμιση και προώθηση), να τα καταστήσει διαθέσιμα μέσα από τα κανάλια διανομής στην τιμή που θα πρέπει αυτά να πωλούνται.
Στρατηγική Το μεγαλύτερο μέρος της στρατηγικής στη Φόρμουλα 1 περιστρέφεται γύρω από το πίτ στοπ. Με απλά λόγια, το πιτ στοπ παίζει τον πιο σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη του αγώνα. Τα πιτ στοπ διαρκούν 30 δευτερόλεπτα και έχουν σκοπό μόνο την αλλαγή ελαστικών εφόσον ο ανεφοδιασμός καυσίμων έχει απαγορευτεί.
Σπόνσορες Οι σπόνσορες έχουν ως κύριο λόγο την διαφήμιση των ομάδων αφού οι ομάδες παίρνουν το 80-85% του συνολικού τους εισοδήματος από χορηγίες το υπόλοιπο 15% το παίρνουν από έσοδα της τηλεόρασης και χρηματικά έπαθλα.
Ατομικές Εργασίες Austin Circuit of The Americas Drag racing Valentino Rossi Βιογραφικό Fernando Alonso Mercedes AMG Petronas Felipe Massa Mercedes Williams Η ίδρυση της Φόρμουλα 1 Πρωταθλητές της F1 Sebastian Vettel Nascar Races Wrc Η ιστορία της Lotus H βιογραφία του Karthikeyan Η ιστορία του Rubens Barricelo
Συμπεράσμα Λόγω των τεχνικών αλλαγών, παρακολουθήσαμε το πιο συναρπαστικό πρωτάθλημα των τελευταίων χρόνων . Κάτι ανάλογο περιμένουμε και την επόμενη φορά.
ΦΕΤΙΝΟΣ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΗΣ Sebastian Vettel πρωταθλήματα 3 (2010-2012)
…Η Συνέχεια… (Περαιτέρω Έρευνα) Μελέτη της παρουσίασης των αγώνων ταχύτητας στον κινηματογράφο - σύγκριση με πραγματικότητα Ανάλυση των τεχνολογιών και εξελίξεων 2013-2014 και των συνεπειών τους στον ανταγωνισμό και στο πρωτάθλημα γενικότερα Παρακολούθηση και ανάλυση των πρώτων αγώνων του πρωταθλήματος του 2013
ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ !!! Οι μαθητές του Β΄2 : ΛΑΖΑΡΑΤΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΟΙΛΑΚΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΚΑΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΘΕΟΔΩΡΟΥ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΛΑΜΠΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΙΑΚΩΒΟΣ ΚΑΠΑΤΣΩΡΗΣ ΗΛΙΑΣ ΚΑΡΑΜΗΤΡΟΣ ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΚΡΑΒΒΑΡΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΡΜΑΝΙΔΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΑΡΑΠΑΠΑΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΚΟΥΤΣΑΥΓΟΥΣΤΗΣ ΧΑΡΗΣ ΚΑΤΣΟΥΔΑΣ ΣΩΤΗΡΗΣ ΚΡΟΥΣΚΑΣ ΚΟΥΤΑΛΕΛΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΔΑΚΗΣ ΝΙΚΑΝΔΡΟΣ ΚΕΠΕΣΗΣ ΠΑΝΟΣ ΚΟΥΡΚΟΥΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΜΕΝΙΤΣΑΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ ΚΟΡΔΑΛΗ ΜΑΡΙΑ ΚΑΣΣΕΜ ΜΑΡΙΑΝΙΝΑ ΚΑΡΑΙΣΚΟΥ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΜΕΡΗ ΛΑΜΠΡΟΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΠΕΡΣΕΦΩΝΗ ΛΑΜΠΡΙΝΟΥ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΤΣΟΥΔΑ ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΟΝΤΟΣΤΕΡΓΙΟΥ ΦΙOΝΑ ΚΥΡΤΑΤΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ