Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Απλά παραδείγματα συνεργασιών. «8 μήνες- 8 αξίες» •Στόχος: Μέσω δραστηριοτήτων στα πλαίσια 8 πανανθρώπινων αξιών και στα δύο αδελφοποιημένα σχολεία, τα.
Advertisements

Πληροφορικη Γ’ Γυμνασιου
ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
Eπιμέλεια Τίκβα Χριστίνα
ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ – ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Σημασία δεδομένων, πληροφορίας και γνώσης
ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΠΕΚ ΠΕΙΡΑΙΑ Α΄φάση Επιμόρφωσης Εκπ/κών κλάδου ΠΕ19 Διδακτική της Πληροφορικής Ρόδος, Νοέμβρης 2007.
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Εισαγωγή στην έννοια του Αλγόριθμου και τον Προγραμματισμό 1.1 Τι είναι ‘πρόβλημα’ 1.2 Τι είναι ‘Αλγόριθμος’
Εμβαδό Ορθ. Παραλληλογράμμου = Μήκος Χ Πλάτος 6 Χ 3 = 18 τ.μ.
Μερικά ακόμη παραδείγματα
Το πειραμα του Ερατοςθενη- Το δικο μας πειραμα
Κεφάλαιο 1ο Ανάλυση Προβλήματος.
ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο ΚΕΦ. 1-ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΑΕΠΠ.
Κεφ.1 Εισαγωγη στην εννοια του Αλγοριθμου και στον Προγραμματισμο
Ποια είναι η σχέση προβλήματος και υπολογιστή;
ΑΕΠΠ 1ο Κεφάλαιο Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής 1 Ο Λύκειο Ρόδου.
ΑΕΠΠ ΕΝΟΤΗΤΑ 1 ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΛΙΑΠΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ (ΠΕ19).
ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ Μάθημα: Ανάπτυξη εφαρμογών σε προγραμματιστικό περιβάλλον.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
31/03/2015 Καθηγητής : Δρίμτζιας Βασίλης 1 ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΣΕ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1ο: ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ.
ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Σχολική Βαθμίδα : Β κατεύθυνσης Διάρκεια μαθήματος : 1 διδακτική ώρα 1) Να μελετούν τη συμπεριφορά της συνάρτησης f με τύπο στο μέσω της.
Άσκηση 3 Το ορθογώνιο τρίγωνο ΑΒΓ με υποτείνουσα ΒΓ=10m και το τετράγωνο με πλευρά 5m, έχουν ίσα εμβαδά. Να υπολογίσετε την απόσταση του Α από την ΒΓ.
Τι είναι πρόβλημα; Τι πρέπει να κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε ένα πρόβλημα Πρόβλημα είναι μια κατάσταση η οποία πρέπει να αντιμετωπιστεί και απαιτεί λύση.
Διδακτική Μαθηματικών Ι
Διδακτική Μαθηματικών Ι
Προγραμματισμός Εισαγωγή στην έννοια του αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό.
Ερωτήσεις & Φύλλο εργασίας
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Κεφάλαιο 1ο Ανάλυση προβλήματος.
Εισαγωγή στην Έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό
Πρακτικη Ασκηση προοδος ΘΕΜΑ : κρισιμα συμβαντα
Ένα Παιχνίδι Ρόλων στο Δημοτικό για τη Διδασκαλία των Διαδικασιών σε Logo Θωμάς Σκυλογιάννης Καθηγητής Πληροφορικής.
Η έννοια του εμβαδού. Ο κύριος Γιώργοςείχε δύο τετράγωνα χωράφια. Το κόκκινο χωράφι Το κόκκινο χωράφι το έδωσε στο μεγαλύτερο γιό του το Φάνη Το πράσινο.
1.4 Καθορισμός απαιτήσεων Είναι η διαδικασία κατά την οποία πρέπει να κάνουμε: ✗ τον επακριβή προσδιορισμό των δεδομένων που παρέχει το πρόβλημα ✗ την.
Παράδειγμα από Α΄Λυκείου: Ανισοτικές σχέσεις στο τρίγωνο.
Παρουσίαση ενός κρίσιμου συμβάντος
Ανάλυση κρίσιμου συμβάντος
1.1 Η έννοια του προβλήματος
Τι μαθαίνει αυτός που μαθαίνει προγραμματισμό;
Από το πρόβλημα στην ανάπτυξη αλγορίθμου Σπάχος Κυριάκος ΠΕ 19 - Πληροφορικής.
Β’ γυμνασίου(Γεωμετρία)
Θέματα Θεωρητικής επιστήμης των Υπολογιστών
Κεφάλαιο 1ο: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΥΣ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ
Διδασκαλία Μοντελοποίησης
ΓΡΑΠΤΕΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ
ΕΠΙΛΥΣΗ ΤΡΙΦΑΣΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΚΥΚΛΩΜΑΤΩΝ
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Επιστήμη των Υπολογιστών
Η έννοια του προβλήματος
ΚΕΦΑΛΑΙΟ 1 Ανάλυση προβλήματος.
Η έννοια του προβλήματος
Η δουλειά των ονείρων μου…
Δραστηριότητα - απόδειξη
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
ΕΥΡΕΤΙΚΕΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
795. Πρακτική άσκηση σε σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσησ
Νικόλαος Τρουπιώτης - Γεωργία Βελέντζα
ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ Η/Υ
Κλικ για επιστροφή στην ερώτηση
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ Γ΄ Γυμνασίου Α΄ Τρίμηνο
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Κεφάλαιο 2ο: ΘΕΜΑΤΑ ΘΕΩΡΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Καλώς ορίσατε! Σχολική χρονιά [Εισαγωγή έτους] Όνομα σχολείου
Η έννοια του γραμμικού συστήματος και η γραφική επίλυσή του. Γ΄Γυμνασίου.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ

ΣΤΟΧΟΙ ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΖΗΤΟΥΜΕΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΑΝΑΛΥΣΗ

ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ ΤΙ ΡΟΥΧΑ ΘΑ ΦΟΡΕΣΩ ΠΟΤΕ ΘΑ ΠΡΟΛΑΒΩ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΩ ΑΝΕΡΓΙΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ ΜΟΛΥΝΣΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ ………..

ΤΙ ΕΊΝΑΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ Κάθε ζήτημα που τίθεται προς επίλυση, κάθε κατάσταση που μας απασχολεί και πρέπει να αντιμετωπιστεί

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΩΝ Επιλύσιμα Ανοιχτά Άλυτα

ΔΕΔΟΜΕΝΑ Είναι τα στοιχεία που μας είναι γνωστά και μπορούν να μας βοηθήσουν στη λύση του προβλήματος Δίνεται ορθογώνιο τρίγωνο με κάθετες πλευρές 5 και 2 μέτρα.

ΖΗΤΟΥΜΕΝΟ Η απάντηση που ψάχνουμε σε κάθε πρόβλημα Να βρείτε την υποτείνουσα του προηγούμενου τριγώνου

ΆΛΛΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ;;;

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 1 Ένας εργάτης μπορεί σε μια ώρα να χτίσει 2 μέτρα τοίχο. Σε πόση ώρα θα έχει ολοκληρώσει τον τοίχο; ( ο τοίχος είναι 40 μέτρα)

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 2 Πόσο κάνει 6-9;;;;;;

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 3 Συγκρίνετε τις διαδικασίες για την οργάνωση εκδρομής στα πλαίσια μιας παρέας και στα πλαίσια του σχολείου.

ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ Προτού ξεκινήσουμε την επίλυση ενός προβλήματος, πρέπει να κατανοήσουμε τα δεδομένα, τα ζητούμενα καθώς και το περιβάλλον του προβλήματος.

ΑΝΑΛΥΣΗ Ονομάζουμε τη διάσπαση του αρχικού προβλήματος σε μικρότερα και απλούστερα

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 4 Αναλύστε το πρόβλημα της διοργάνωσης μιας σχολικής εκδρομής

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ 5 Αναλύστε το πρόβλημα της διεξαγωγής μαθητικών εκλογών

ΑΝΑΚΕΦΑΛΑΙΩΣΗ