ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΜΕΤΡΑ ΑΜΕΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
GB ( ) 5 1 ( ) ( ) ( /cm 2 ) 0.2 /30min·φ90 (5 /m 3 ) 0.4 /30min·φ90 (10 /m 3 ) /30min·φ90 (25 /m 3 )
Advertisements

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
1 Έρευνα 16-19/5/05 Πανελλαδική πολιτική έρευνα κοινής γνώμης ΠΕΙΡΑΙΑΣ Μάιος 2005.
ΑΘΗΝΑ: ΚΙΝΗΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΧΩΡΟΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Επιστημονική Επιτροπή «ΠΡΟΣ ΕΝΑ ΕΝΙΑΙΟ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ/ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΟ-ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΩΝ ΒΙΩΣΙΜΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΕΩΝ» Γιάννης Φραντζεσκάκης,
Οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις στο περιβάλλον της Βασιλείας ΙΙ
Επαγγελματικά Οχήματα και Επιπτώσεις στην Οδική Ασφάλεια Επιστημονικός Υπεύθυνος Ματθαίος Καρλαύτης Επίκουρος Καθηγητής, ΕΜΠ Τομέας Μεταφορών και Συγκοινωνιακής.
•Π/Υ Έργου: ,00 € ευρώ με ΦΠΑ •Χρηματοδότηση Έργου: ΕΠ Κοινωνία της Πληροφορίας •Φορέας Λειτουργίας: Δήμος Κοζάνης Βασικά Στοιχεία του έργου ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΟ.
Όμιλος Εταιριών της Α.Γ.Ε.Τ. ΗΡΑΚΛΗΣ Ημέρα Αναλυτών – 24η Μαΐου 2007.
Αθήνα, 6 Ιουνίου Οδική ασφάλεια στην Ελλάδα Η συμβολή της ΕΛΠΑ και οι προτάσεις της Η συμβολή της ΕΛΠΑ στα θέματα οδικής ασφάλειας (1)  Σήμανση.
1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ Αλληλεξάρτηση Χρήσεων Γης και Συγκοινωνιακού Συστήματος
Η πόλη Η πόλη είναι ένας ζωντανός οργανισμός που γεννιέται, μεγαλώνει, ακμάζει, παρακμάζει κι ενίοτε πεθαίνει.
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
CERTH Θεσσαλονίκη, 11 η Δεκεμβρίου 2007 ΕΚΕΤΑ 11 η Συνάντηση του Εθνικού Δικτύου Κέντρων Κινητικότητας Ερευνητών 1 Περιγραφή, νέα εμφάνιση και προοπτικές.
Λύκειο Αγίου Νικολάου Τάκη Βασιλική Όθωνος Κατερίνα
ΜΕΘΟΔΟΙ ΠΡΟΤΥΠΟΠΟΙΗΣΗΣ.  είναι ο αριθμός των θανάτων - από κάθε αιτία - που συνέβησαν και καταγράφηκαν μέσα σε ένα ημερολογιακό έτος ανά 1000 κατοίκους.
F.B.S. Η Διοίκηση του Επιμελητηρίου Καβάλας και η εταιρία “F.B.S. Δρ. ΔΗΜ. ΚΑΜΠΟΥΡΗΣ &ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ” Σας καλωσορίζουν στην παρουσίαση της μελέτης με.
Θέμα: ΝΕΑΝΙΚΗ ΟΔΙΓΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Καλή και δημιουργική χρονιά.
ΠΑΡΑΒΑΣΕΙΣ - ΠΡΟΣΤΙΜΑ Κ.Ο.Κ.
ΟΜΑΔΑ 6 Εναλλακτικοί τρόποι μετακίνησης στην ευρύτερη κεντρική περιοχή της Πάτρας.
Page  1 Ο.Παλιάτσου Γαλλική Επανάσταση 1 ο Γυμνάσιο Φιλιππιάδας.
ΝΕΟ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Α’, Β’, & Γ’ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΟΜΑΔΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Ανδρέας Σ. Ανδρέου (Αναπλ. Καθηγητής ΤΕΠΑΚ - Συντονιστής) Μάριος Μιλτιάδου, Μιχάλης Τορτούρης.
1 Γυναίκες και επιστήμη: μια πρώτη διερεύνηση Λάουρα Αλιπράντη Κύρια Ερευνήτρια, Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών.
-17 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Σεπτέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 a +20 Δείκτης 0 a -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Σελίδα 1 ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟ. Σελίδα 2 OTE - Ευρυζωνικότητα Οι Ευρυζωνικές Υπηρεσίες αποτελούν την κύρια ευκαιρία ανάπτυξης στις τηλεπικοινωνίες.
Τ.Ε.Ε. ΤΜΗΜΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΕΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΠΟΛΕΩΝ & ΑΣΤΙΚΩΝ ΠΕΡΙΟΧΩΝ
Σχέση Απόδοσης- Κινδύνου στα Πλαίσια της Θεωρίας Χαρτοφυλακίου
ΕΙΔΙΚΗ ΜΟΝΙΜΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Συνεδρίαση 10 Ιανουαρίου 2006 ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΛΕΙΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΕΙΣΗΓΗΣΗ 1 η : ΑΙΤΙΑ,
IANOS. ΚΥΚΛΟΣ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ «ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΕΣ» Συζήτηση: «ΠΟΛΗ ΚΑΙ Ι.Χ. – Μια Ασφυκτική Σχέση» 30 Μαρτίου 2007 Βιώσιμη Κινητικότητα. Η Μείωση της.
Επεξεργασία σεναρίου-σχεδίου διδασκαλίας Λογοτεχνίας (Γ λυκείου)
Στοιχεία Διοίκησης Επιχειρήσεων
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΕΡΕΥΝΑ ΟΔΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Γιώργος – Μιχαήλ Κλήμης, ΜΒΑ, PhD ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ.
Επιστημονικά υπεύθυνος: Καθηγητής Μ. Μεϊμάρης, Διευθυντής Εργαστηρίου Ομάδα διαχείρισης έργου: Δρ. Α. Γιαννακουλόπουλος, Σ. Κοδέλλας, Ν. Παπασταύρου Έκθεση.
προοπτικές βελτίωσης συγκοινωνιακών παραμέτρων – ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ
ΕΤΟΣ ΔΥΣΤΥΧΗΜΑΤΑΘΥΜΑΤΑ ΘΑΝΑΤ.ΣΟΒΑΡΑΕΛΑΦΡΑΖΗΜΙΕΣΟΛΙΚΟΝΕΚΡΟΙ ΣΟΒΑΡΑ ΤΡΑΥΜ. ΕΛΑΦΡΑ ΤΡΑΥΜ. ΟΛΙΚΟ
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Σελίδα 1 ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΡΥΖΩΝΙΚΟ. Σελίδα 2 OTE - Ευρυζωνικότητα Οι Ευρυζωνικές Υπηρεσίες αποτελούν την κύρια ευκαιρία ανάπτυξης στις τηλεπικοινωνίες.
Ημερίδα REACH & CLP, Αθήνα Νομοθεσία REACH & CLP – το στήσιμο του οικοδομήματος Δημήτριος Τσίχλης Δ/νση Περιβάλλοντος.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Μαθήτρια:Ντανιέλα Τσομπανίκοβα
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Οδική ασφάλεια Περιγραφή του μαθήματος.
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
ΕΚΕΦΕ «Δημόκριτος» Ινστιτούτο Πληροφορικής & Τηλεπικοινωνιών Κοινωνία της Πληροφορίας & Τεχνητή Νοημοσύνη Δρ. Κωνσταντίνος Δ. Σπυρόπουλος Δντής Έρευνας.
1 «Η χρήση νέων τεχνολογικών εργαλείων για την ενσωμάτωση της διασποράς στην ανάπτυξη του τόπου καταγωγής» Καρδίτσα, 8-10 Φεβρουαρίου ο Αναπτυξιακό.
Εργαστήριο Δασικής Διαχειριστικής & Τηλεπισκόπησης Ασκήσεις Δασικής Διαχειριστικής Ι Διδάσκων Δημήτριος Καραμανώλης, Επίκουρος Καθηγητής Άσκηση 4.
1 Η Θέση της Ελλάδας στη Διεθνή Αγορά Επενδύσεων Θεοδόσιος Β. Παλάσκας Καθηγητής Παντείου Πανεπιστημίου και Διευθυντής Έρευνας ΙΟΒΕ Ίδρυμα Οικονομικών.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΩΝ
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Οδική ασφάλεια και  οδός  κυκλοφορία  περιβάλλον.
Ημερίδα 4 Πορεία των διαδικασιών Διασφάλισης της ποιότητας 15 Νοεμβρίου 2012.
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Εσπερίδα REACH & CLP, Πάτρα Δραστηριότητες της Δ/νσης Περιβάλλοντος στον τομέα των χημικών – προοπτικές για τις επιχειρήσεις και το ευρύ κοινό.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ Κόμβος δευτερογενούς επεξεργασίας και διαχείρισης κοινωνικών δεδομένων και δεικτών Υποέργο 1 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ.
ΟΙΚΙΑΚΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ ΟΔΙΚΗ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Κατερίνα Θεοδοσέλη, Συντονίστρια Εθνικού Δικτύου Κυκλοφοριακής Αγωγής
ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ Ερευνητική εργασία 2 ου τετραμήνου Ο μάδα Τροχονόμοι Νίκος Πετράκης Θανάσης Τσιάμος Γιάννης Χατζόγλου Λουτσιάνο Σεριάνι.
ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΕΥΒΟΙΑΣ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΕΟΔΟΜΙΚΟ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑ ΔΗΜΟΥ ΧΑΛΚΙΔΕΩΝ ΜΑΡΙΑ Α ΔΗΜΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΣΥΓΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΟΣ.
ΝΕΟΙ ΟΔΙΚΟΙ ΑΞΟΝΕΣ ΤΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ – ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΠΡΟΟΠΤΙΚΕΣ Γιάννης Δημητρόπουλος Πολιτικός Μηχανικός - Συγκοινωνιολόγος MSc Μέλος Συλλόγου Ελλήνων.
ΤΡΟΧΑΙΑ ΑΤΥΧΗΜΑΤΑ - Ο∆ΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ
Καλλιέργεια Οδικής Συνείδησης Υπό έμφαση στόχος για τη σχολική χρονιά
15 ο Νηπιαγωγείο Γαλατσίου Κόκκινο, πράσινο, … STOP! ο κύριος ΚΟΚ είναι εδώ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολ. Έτος
Κάθε χρόνο συμβαίνουν στη χώρα μας άπειρα τροχαία ατυχήματα, που έχουν ως αποτέλεσμα το θάνατο πολλών ανθρώπων αλλά και τον τραυματισμό τους. Από το σύνολο.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΜΕΤΡΑ ΑΜΕΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ» Θεσσαλονίκη, 22 – 23 Φεβρουαρίου 2007 ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΜΕΤΡΑ ΑΜΕΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ Δρ. Ι.Μ. Φραντζεσκάκης, Συγκοινωνιολόγος Ομότιμος Καθηγητής Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ Α.Ε. Λεωφ. Κηφισίας 16, 151 25 Μαρούσι, Τηλ. 210 6854801-6, Fax: 210 6854800, E-mail: secretary@denco.gr

Α. ΜΕΡΙΚΕΣ ΚΥΡΙΕΣ ΑΙΤΙΕΣ ΥΨΗΛΩΝ ΔΕΙΚΤΩΝ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΩΝ (ΔΕΚΑΠΛΑΣΙΟΣ ΔΕΙΚΤΗΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ) ΚΙΝΗΣΗ ΠΕΖΩΝ ΣΤΟ ΟΔΟΣΤΡΩΜΑ (ΕΛΛΕΙΨΗ ΕΠΑΡΚΩΝ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΩΝ, ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΔΙΑΣΧΙΣΕΙΣ) ΧΑΜΗΛΗ ΧΡΗΣΗ ΚΡΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΖΩΝΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΧΡΗΣΗ ΑΛΚΟΟΛ ΥΨΗΛΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ ΑΝΑΡΧΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΟΔΟ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗΣ ΣΤΑ 3, 4, 5, 6 ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΕΣ ΘΕΣΕΙΣ. ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΕΛΛΕΙΨΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΩΝ ΚΑΙ ΕΛΕΓΧΟΥ ΠΡΟΣΒΑΣΕΩΝ ΣΕ ΛΟΙΠΕΣ ΑΡΤΗΡΙΕΣ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ» ΘΕΣ/ΝΙΚΗ 22,23/2/2007. Ι.Μ. ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗΣ: «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ. ΜΕΤΡΑ ΑΜΕΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ» 2

Β. ΑΜΕΣΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ Ή ΠΡΟΩΘΟΥΝΤΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΟΙΝΟΥ ΚΑΙ ΑΥΣΤΗΡΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΓΙΑ ΧΡΗΣΗ ΚΡΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΖΩΝΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΤΑΧΥΤΗΤΑ, ΑΛΚΟΟΛ, ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΕΥΡΕΙΕΣ ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΕΙΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΕΛΕΓΧΟΥ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ (ΠΡΟΛΗΨΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ – SAFETY AUDIT) ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ ΣΗΜΕΙΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ ΑΡΤΗΡΙΩΝ ΥΨΗΛΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ» ΘΕΣ/ΝΙΚΗ 22,23/2/2007. Ι.Μ. ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗΣ: «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ. ΜΕΤΡΑ ΑΜΕΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ» 3

Γ. ΤΡΙΑ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΩΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΩΝ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ. ΚΥΡΙΕΣ ΥΠΕΡΑΣΤΙΚΕΣ ΟΔΟΙ. ΜΕΛΕΤΕΣ 1984-85 (Σχ. 1) Μείωση Τοπικών και Εθνικών Δεικτών Ατυχημάτων 2. ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ. ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ 1997-98 (Σχ. 2, 3) Επίδραση Λανθασμένου Σχεδιασμού και Λειτουργίας Σηματοδοτούμενων Κόμβων και Παράπλευρων Οδών (Λεωφ. Βουλιαγμένης. Επταπλασιασμός Δείκτη Ατυχημάτων) 3. ΕΥΡΕΙΕΣ ΠΕΖΟΔΡΟΜΗΣΕΙΣ ΚΕΝΤΡΟΥ ΛΑΡΙΣΑΣ. Ερευνητικό Έργο Ε.Ε. DUMAS (Σχ. 4, 5, 6, 7) Μείωση Ατυχημάτων Πεζών σε Όλη την Πόλη ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ» ΘΕΣ/ΝΙΚΗ 22,23/2/2007. Ι.Μ. ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗΣ: «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ. ΜΕΤΡΑ ΑΜΕΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ» 4

Σχήμα 1: Oδός: Χαλκίδα-Αιδηψός (77) X.Θ. ATYXHMATA Βελτιώσεις Πριν Μετά 2 12 Ολες 4 16 5 Αρκετές 9 Σύνολο 44 ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ» ΘΕΣ/ΝΙΚΗ 22,23/2/2007. Ι.Μ. ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗΣ: «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ. ΜΕΤΡΑ ΑΜΕΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ» 5

Σχήμα 2:. ΚΟΜΒΟΣ Λ. ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ – ΟΔΟΥ ΕΛ Σχήμα 2: ΚΟΜΒΟΣ Λ. ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ – ΟΔΟΥ ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ – ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ» ΘΕΣ/ΝΙΚΗ 22,23/2/2007. Ι.Μ. ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗΣ: «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ. ΜΕΤΡΑ ΑΜΕΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ» 6

Σχήμα 3: ΚΟΜΒΟΣ Λ. ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ – ΟΔΟΥ ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ Σχήμα 3: ΚΟΜΒΟΣ Λ. ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ – ΟΔΟΥ ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΕΣ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ» ΘΕΣ/ΝΙΚΗ 22,23/2/2007. Ι.Μ. ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗΣ: «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ. ΜΕΤΡΑ ΑΜΕΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ» 7

3.1 Ευρείες Πεζοδρομήσεις Κέντρου Λάρισας 3.1 Ευρείες Πεζοδρομήσεις Κέντρου Λάρισας Το Ερευνητικό Έργο «DUMAS» της Ε.Ε. (1997-2001) «Ανάπτυξη της Αστικής Διαχείρισης και Ασφάλειας» The DUMAS Research Project of the E.U. (1997-2001) “Developing Urban Management And Safety” Αντικείμενο – Στόχος – Τρέχουσες Πρακτικές Οδικής Ασφάλειας στις Πόλεις ως Τμήμα της Αστικής Διαχείρισης και Παραγωγή Πλαισίων για τη Μελέτη και Αξιολόγηση Ανταποδοτικών και Επιτυχημένων Πρωτοβουλιών Αστικής Οδικής Ασφάλειας 10 εταίροι από 9 χώρες της Ε.Ε.: TRL (UK)- Coordinator, INRETS (FR), DRD (DK), DENCO (GR), AUTh (GR), UdB (IT), BASt (G), KfV (AU), TRC (CZ), SWOV (NL) ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ» ΘΕΣ/ΝΙΚΗ 22,23/2/2007. Ι.Μ. ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗΣ: «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ. ΜΕΤΡΑ ΑΜΕΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ» 8

Σχήμα 4: ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ Σχήμα 4: ΠΕΖΟΔΡΟΜΟΣ ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ» ΘΕΣ/ΝΙΚΗ 22,23/2/2007. Ι.Μ. ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗΣ: «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ. ΜΕΤΡΑ ΑΜΕΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ» 9 * Συστηματική μείωση νόμιμων θέσεων παρά το κράσπεδο λόγω πρόσφατης εκτεταμένης πεζοδρόμησης της κεντρικής περιοχής της πόλης. Ανοχή παράνομης στάθμευσης. * Συστηματική μείωση νόμιμων θέσεων παρά το κράσπεδο λόγω πρόσφατης εκτεταμένης πεζοδρόμησης της κεντρικής περιοχής της πόλης. Ανοχή παράνομης στάθμευσης. * Συστηματική μείωση νόμιμων θέσεων παρά το κράσπεδο λόγω πρόσφατης εκτεταμένης πεζοδρόμησης της κεντρικής περιοχής της πόλης. Ανοχή παράνομης στάθμευσης.

3.2 Εξέλιξη Ατυχημάτων στη Λάρισα 1986-98 (σελ. 1 από 2) 3.2 Εξέλιξη Ατυχημάτων στη Λάρισα 1986-98 (σελ. 1 από 2) Σχήμα 5: ΑΡΙΘΜΟΣ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΜΕ ΠΑΘΟΝΤΕΣ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ» ΘΕΣ/ΝΙΚΗ 22,23/2/2007. Ι.Μ. ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗΣ: «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ. ΜΕΤΡΑ ΑΜΕΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ» 10

3.2 Εξέλιξη Ατυχημάτων στη Λάρισα 1986-98 (σελ. 2 από 2) 3.2 Εξέλιξη Ατυχημάτων στη Λάρισα 1986-98 (σελ. 2 από 2) Σχήμα 6: % ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΩΝ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ» ΘΕΣ/ΝΙΚΗ 22,23/2/2007. Ι.Μ. ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗΣ: «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ. ΜΕΤΡΑ ΑΜΕΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ» 11

3.3 Επίδραση των Πεζοδρομήσεων στις Ελληνικές Πόλεις (Λάρισα – Κατερίνη) Σχήμα 7: ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΠΟΣΟΣΤΟΥ ΑΤΥΧΗΜΑΤΩΝ ΠΕΖΩΝ ΠΕΡΙΟΔΩΝ 1985-87 (ΠΡΙΝ) ΚΑΙ 1993-95 (ΜΕΤΑ) ΣΕ 20 ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ 30.000 – 150.000 ΚΑΤΟΙΚΩΝ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ» ΘΕΣ/ΝΙΚΗ 22,23/2/2007. Ι.Μ. ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗΣ: «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ. ΜΕΤΡΑ ΑΜΕΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ» 12

Δ. ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΒΟΛΗ ΠΟΙΝΩΝ Δ. ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΕΥΣΗ ΚΑΙ ΕΠΙΒΟΛΗ ΠΟΙΝΩΝ Ένταση Αστυνόμευσης κατά τα Τελευταία Έτη (Πιθανή Αιτία Μείωσης Ατυχημάτων) Παραβάσεις ΚΟΚ που Προηγούνται Ενός Μεγάλου Ποσοστού Ατυχημάτων - Υπερβολική Ταχύτητα - Οινόπνευμα - Φάρμακα και Κούραση - Μη Χρησιμοποίηση Ζωνών Ασφαλείας - Μη Χρησιμοποίηση Κράνους - Παραβίαση Προτεραιότητας ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ» ΘΕΣ/ΝΙΚΗ 22,23/2/2007. Ι.Μ. ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗΣ: «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ. ΜΕΤΡΑ ΑΜΕΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ» 13

Επιβολή Ποινών (Επαναλειτουργία Σ.Ε.Σ.Ο.-Point System) Εισπράξεις Προστίμων που Καθυστερούν (Μέσω Τελών Κυκλοφορίας) Επιχειρησιακή Μελέτη Συστηματικής Αστυνόμευσης Συμβολή Κάθε Παράβασης σε Αριθμό και Σοβαρότητα Ατυχημάτων Συντελεστές Βαθμού Αστυνόμευσης Αριθμός Ελεγκτών Απόδοση ανά Ομάδα Αστυνόμευσης Εκτίμηση Εισπράξεων Αξιολόγηση Αποτελεσμάτων ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ» ΘΕΣ/ΝΙΚΗ 22,23/2/2007. Ι.Μ. ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗΣ: «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ. ΜΕΤΡΑ ΑΜΕΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ» 14

Χρησιμοποίηση Διεθνούς Εμπειρίας - Σύστημα Αυτόματης Καταγραφής Παραβάσεων με Κάμερες στη Γαλλία 100 Αυτόματες Κάμερες Καταγραφής Ταχύτητας 328.000 Καταγραφείσες Παραβάσεις 20% Μείωση θανάτων: 2002 7242 2003 5732 Εκτιμήσεις ETSC (Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών) Μείωση Συγκρούσεων 4% για Μείωση Μέσης Ταχύτητας 1 χλμ/ώρα Πιθανότητα Θανάτου Πεζού 85% για Ταχύτητα 50 χλμ./ώρα 10% για Ταχύτητα 10 χλμ./ώρα Εφαρμογή Κάμερας 28% Μείωση Ατυχημάτων σε Αστικές Περιοχές Κόστος Εφαρμογής Επιστρέφεται 5 φορές τον Πρώτο Χρόνο ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ» ΘΕΣ/ΝΙΚΗ 22,23/2/2007. Ι.Μ. ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗΣ: «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ. ΜΕΤΡΑ ΑΜΕΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ» 15

Ε. Η ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 1. Κύρια Αίτια Κυκλοφοριακού Προβλήματος 2. Σημαντικά Προβλήματα: Ανεπαρκής Προσφορά Ανεπαρκείς Χώροι Εκτός Οδού Έλλειψη Συστηματικού Ελέγχου Στάθμευσης στην Οδό Αδικαιολόγητα Αυξημένη Ζήτηση Υπέρμετρη Χρήση Επιβατικών Ι.Χ. που Συνεχώς Αυξάνεται Ανεπαρκής Σχεδιασμός, Ελλιπείς Μελέτες και Εφαρμογές Έλλειψη Συστηματικής Αστυνόμευσης ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ» ΘΕΣ/ΝΙΚΗ 22,23/2/2007. Ι.Μ. ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗΣ: «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ. ΜΕΤΡΑ ΑΜΕΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ» 16

3. Υπάρχουν οι Προϋποθέσεις για Άμεση Βελτίωση 3. Υπάρχουν οι Προϋποθέσεις για Άμεση Βελτίωση Χρηματοδότηση, Συμβάσεις Παραχώρησης Νομοθεσία Φορείς: ΕΥΔΕΚ, Δήμοι, Νομαρχίες, Περιφέρειες, ΚΕΔ, ΤΑΧΔΙΚ κλπ. (Ανάγκη Συντονισμού και Αποσαφήνισης Αρμοδιοτήτων) Εκπαίδευση Έρευνα ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ» ΘΕΣ/ΝΙΚΗ 22,23/2/2007. Ι.Μ. ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗΣ: «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ. ΜΕΤΡΑ ΑΜΕΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ» 17

4. Εφαρμογή Ελεγχόμενης Στάθμευσης στο Δήμο της Αθήνας (Σχ. 8, 9) 4. Εφαρμογή Ελεγχόμενης Στάθμευσης στο Δήμο της Αθήνας (Σχ. 8, 9) Α’ Φάση (Κολωνάκι, Κέντρο, Ιστορικό Τρίγωνο, Ψυρρή, Πλάκα, Ρηγίλλης) Πληθυσμός: 18.500 Θέσεις Στάθμευσης: Κάτοικοι 2.500 Επισκέπτες 2.000 Ειδικές 1.000 5.500 Καταργούμενες Παράνομες Θέσεις 2.000 Λειτουργία και Τιμολόγηση Ώρες Λειτουργίας: Δευτ. – Παρασκευή 9:00 – 21:00 Σάββατο 9:00 – 16:00 Μέγιστη Διάρκεια Στάθμευσης 3 ώρες Τιμολόγιο: € 0.50 ανά μισή ώρα για τις πρώτες 2 ώρες € 4.00 για την τρίτη ώρα Κάτοικοι: € 10.00 για πρώτο έτος εφαρμογής ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ» ΘΕΣ/ΝΙΚΗ 22,23/2/2007. Ι.Μ. ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗΣ: «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ. ΜΕΤΡΑ ΑΜΕΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ» 18

Σχήμα 8: ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΑΡΤΟΥ Α’ ΦΑΣΕΩΣ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ Σχήμα 8: ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΧΑΡΤΟΥ Α’ ΦΑΣΕΩΣ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΑΘΗΝΑΣ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ» ΘΕΣ/ΝΙΚΗ 22,23/2/2007. Ι.Μ. ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗΣ: «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ. ΜΕΤΡΑ ΑΜΕΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ» 19

Σχήμα 9: ΧΑΡΤΗΣ Α’ ΦΑΣΕΩΣ ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΗΣ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗΣ ΔΗΜΟΥ ΑΘΗΝΑΣ ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ – ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ» ΘΕΣ/ΝΙΚΗ 22,23/2/2007. Ι.Μ. ΦΡΑΝΤΖΕΣΚΑΚΗΣ: «ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΜΕΥΣΗ. ΜΕΤΡΑ ΑΜΕΣΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΠΟΛΕΙΣ» 20