Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Απλά παραδείγματα συνεργασιών. «8 μήνες- 8 αξίες» •Στόχος: Μέσω δραστηριοτήτων στα πλαίσια 8 πανανθρώπινων αξιών και στα δύο αδελφοποιημένα σχολεία, τα.
Advertisements

Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Προσωπικές δεξιότητες
B΄ Δημοτικο αγιου δομετιου ευρωπαϊκο δικτυο προαγωγης υγειας: δραςτηριοτητες που οργανωθηκαν με θεμα «επιλυςη ςυγκρουςεων-διαπροςωπικες ςχεςεις» Τα τελευταία.
Δημοτικό Σχολείο Δασούπολης Κ.Α'
Παράδειγμα eTwinning καλής πρακτικής
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Γ΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΟΥΡΙΩΤΙΣΣΑΣ
Ιδέες Συνεργασιών Η παρουσίαση αυτή απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα eTwinning αλλά δεν έχουν συνάψει ακόμα συνεργασία.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
Όλοι διαφορετικοί, όλοι ίσοι!
B´ Δημοτικό Σχολείο Παραλιμνίου
Υπό έμφαση στόχοι της Σχολικής Χρονιάς:  Δ Δ Δ Διαθεματική Προσέγγιση  Ί Ί Ί Ίσες ευκαιρίες για τα δύο φύλα, για όλες τις φυλές και εθνότητες.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑ:ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
Ενιαίο Ολοήμερο Δημοτικό Σχολείο Ερήμης
Ενιαίο Ολοήμερο Γιόλου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ αποτελεί σημαντικό μέρος της μεθοδολογικής προσέγγισης Τι μπορεί να περιλαμβάνει η παρουσίαση; παιχνίδι ρόλων, αφήγηση,
Υπ. Αγωγής Υγείας ΠΕ Δ΄ Αθήνας
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Γενική Διεύθυνση Εκπαίδευσης & Πολιτισμού Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Πολιτισμός και Παραδόσεις της Πατρίδας μου.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ «ΜΙΚΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΒΗΜΑΤΑ»
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Παίζω, γελάω, περνάω όμορφα»
5ο ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΗΜΕΡΙΔΑ Dr. ΜΗΤΣΙΟΥ ΓΛΥΚΕΡΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ- ΝΕΥΡΟΨΥΧΟΛΟΓΟΣ.
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ - ΕΠΙΘΕΤΙΚΗΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΙΑΣ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ
Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΑΛΙΟΜΕΤΟΧΟΥ Παρουσίαση: Μαρία Τσούντα
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΡΕΝΑΡΟΥ
ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
B΄ Δ ΗΜΟΤΙΚΟ ΑΓΙΟΥ ΔΟΜΕΤΙΟΥ ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΡΟΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ : ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΠΟΥ ΟΡΓΑΝΩΘΗΚΑΝ ΜΕ ΘΕΜΑ « ΕΠΙΛΥΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ - ΔΙΑΠΡΟΣΩΠΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ »
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
EPICT-ΕΣΠΕΡΙΔΕΣ EPICT-esperides EUROPEAN PEDAGOGICAL INFORMATION AND COMPUTER TECHNOLOGIES ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΠΕ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΑΞΗ.
Τίτλος Προγράμματος: «Εγώ και οι άλλοι. Πόσο ίδιοι μα και πόσο διαφορετικοί.»  Στοιχεία εκπαιδευτικού  Ονοματεπώνυμο: Νασιούδη Γεωργία  Ειδικότητα :
Δημοτικό Σχολείο Αγίου Ιωάννη Μαλούντας
Δημιουργικότητα & Μαθηματικά
Το πέρασμα από την πρώτη τριετία στη δεύτερη
Μέθοδος Project Επιλογή του θέματος. Χωρισμός σε υποθέματα
Προαγωγή δημιουργικότητας και καινοτομίας στην Επιστήμη στο Δημοτικό Σχολείο Η Επιστήμη προσφέρεται ιδιαίτερα για προαγωγή του πιο πάνω στόχου γιατί τα.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Οι Ποδηλάτρες…»
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Λάδι, ο πράσινος χρυσός»
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Γ΄ΦΑΣΗ: ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ
Ιχνηλατώντας το «καινούριο» στο σύγχρονο σχολείο.
ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Η Φιλία στη ζωή μας»
Δημ. Σχολείο Κοκκινοχώματος Α΄ Τάξη
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ Αρχές οργάνωσης εκπαιδευτικού προγράμματος.
«Μες του κάστρου τη σιγή, ιστορία ν΄ακουστεί…» τάξη: Ε΄ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΟΥΣΕΙΑΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΑΙΩΝΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΥΠΡΟΥ (ΚΑΣΤΡΟ ΛΕΜΕΣΟΥ) ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΣΚΕΨΗ.
Το «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» για μαθητές Δημοτικού Σχολείου Σκοπός των ενοτήτων του προγράμματος «ΠΑΡΕ ΑΝΑΣΑ» που απευθύνεται σε μαθητές Δημοτικού Σχολείου είναι: -Η.
Σχολικές πρακτικές για την καλλιέργεια θετικού κλίματος Φραντζή Αντιόπη Διευθύντρια 70 ου Δ.Σ Αθηνών Σάββατο, 16 Μαΐου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
«Στο δρόμο για την αειφορία».  Βρίσκεται στην περιοχή της Νέας Κυψέλης, στην οδό Δοϊράνης 43.  Μετρά 90 χρόνια λειτουργίας.  Έχει πλούσια συμμετοχή.
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
Άποψη πρόσοψης Point Ν. Κόσμου
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΓΝΩΡΙΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΑΣ
Γυμνάσιο Νέου Ολβίου Ξάνθης
ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ & ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟ ΛΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ
6η Μαρτίου - Παγκόσμια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ (Κ.Α) Ετήσιο Πρόγραμμα Τάξης A΄1
Μαρία Ζερβού Σύμβουλος Προσχολικής Αγωγής Ν.Κέρκυρας
ΑΓΩΓΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΑΝΑΠΤΥΣΣΩ ΤΙΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΓΩ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΚΑΛΛΙΕΡΓΕΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΖΩΗΣ.
Σχεδιασμός και υλοποίηση προγραμμάτων ΦΥΣΙΚΗΣ ΑΣΚΗΣΗΣ και ΥΓΕΙΑΣ
Αναλυτικό Πρόγραμμα Προσχολικής Αγωής
Ανακύκλωση Όλα είναι χρήσιμα
3Ο Δημοτικό Σχολείο Βροντάδου (Αγίου Μάρκου)
1 ο Νηπιαγωγείο Οβρυάς
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ) Ευρωπαϊκό Δίκτυο Σχολείων Προαγωγής Υγείας Α΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΠΑΦΟΥ (ΝΕΟΦΥΤΕΙΟ) Έτος προγράμματος: 3ο Συντονιστική Ομάδα Νίκη Μιχαηλίδου (Συντονίστρια) Μαρία Σταυρινού Έλενα Ζαχαρίου ( Επισκέπτρια Υγείας) Μηλίτσα Πολεμίτη (Γονιός)

Κάπως έτσι συνεργάζομαι ΘΕΜΑ: «Βελτίωση διαπροσωπικών σχέσεων και ανάπτυξη θετικών στάσεων απέναντι στους άλλους» Στους μαθητές το θέμα έχει διατυπωθεί ως εξής: Κάπως έτσι συνεργάζομαι και κάνω φίλους

Στόχοι Προγράμματος Οι μαθητές: Στόχοι Προγράμματος Οι μαθητές: 1) Να μάθουν ν’ αναγνωρίζουν τις δυνατότητές τους και να βρίσκουν εσωτερικά κίνητρα για ανάπτυξή τους. 2) Να μάθουν να αναγνωρίζουν και να εκφράζουν καλύτερα τα συναισθήματά τους. 3) Να κατανοούν τα συναισθήματα των άλλων 4) Να μάθουν διάφορους τρόπους χειρισμού των συναισθημάτων τους, ιδιαίτερα των αρνητικών.

Στόχοι Προγράμματος 5) Να αποκτήσουν δεξιότητες δημιουργίας φιλικών σχέσεων και αποφυγής συγκρούσεων. 6) Να εκτιμήσουν την αξία της ευγένειας, της συνεργασίας, της υπευθυνότητας ως μέσων για τη βελτίωση τόσο της ποιότητας ζωής μας όσο και των διαπροσωπικών μας σχέσεων. 7) Να εξασκηθούν στην επίλυση διαφορών-συγκρούσεων με δημοκρατικό τρόπο, χωρίς τη χρήση βίας. 8) Να συμμετέχουν σε ομαδικές δραστηριότητες που θα συσφίξουν τις μεταξύ τους σχέσεις

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΑΞΗΣ Διαθεματική προσέγγιση δραστηριοτήτων του προγράμματος μέσα στα μαθήματα του αναλυτικού προγράμματος: ΤΕΧΝΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΜΟΥΣΙΚΗ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΗ ΕΛΛΗΝΙΚΑ Κάπως έτσι συνεργάζομαι και κάνω φίλους ΟΙΚΟΚΥΡΙΚΑ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Οι δραστηριότητες αφορούν τις ενότητες 1. Γνωρίζω τον εαυτό μου και τους άλλους 2. Συναισθήματα 3. Βελτίωση διαπροσωπικών σχέσεων 4. Συνεργατικές δεξιότητες

1. Γνωρίζω τον εαυτό μου και τους άλλους 1. Γνωρίζω τον εαυτό μου και τους άλλους Αυτοπαρουσίαση Προσωπική Ασπίδα . Διαφήμιση εαυτού Παρουσιάζω το φίλο μου

2. Συναισθήματα Εντοπισμός συναισθημάτων μέσα από ταινίες και κείμενα. 2. Συναισθήματα Εντοπισμός συναισθημάτων μέσα από ταινίες και κείμενα. Αλφαβητάρι συναισθημάτων. Θεατρικό παιχνίδι- υπόδυση ρόλων. Παιχνίδι με το ζάρι των συναισθημάτων. Κουτί χαράς / λύπης.

3. Βελτίωση διαπροσωπικών σχέσεων Διοργάνωση ομαδικών παιχνιδιών Ετοιμασία κώδικα φιλικής συμπεριφοράς. Συνταγή φιλίας Αφίσες και σχέδια με θέμα τη φιλία. Τα παιδιά συνεχίζουν έτοιμα σενάρια ώστε να κατασκευάσουν τις δικές τους ιστορίες. Συγγραφή θεατρικών έργων με γνωστούς χαρακτήρες από ιστορίες. (παραμυθοσαλάτες με κεντρικό θέμα τη συνεργασία και τη φιλία) Ετοιμασία μιας φανταχτερής διαφήμισης με σκοπό να πείσω τους άλλους να με προτιμήσουν ως φίλο. Παντομίμα με ποιους τρόπους θα δείξουμε τη φιλία μας σε ένα καινούριο παιδί. Ετοιμασία βραχιολιού (με διάφορα υλικά) για τους φίλους μου. Κατασκευή κάδρου φιλίας. Πρόσληψη των «Φίλων»

4. Συνεργατικές δεξιότητες Ομαδικά παιχνίδια στη γυμναστική. Παρασκευή παραδοσιακού εδέσματος. Ετοιμασία χορών από ομάδες παιδιών του σχολείου. Κολλάζ με τα χάρτινα χέρια βοήθειας. «Αλυσίδα» της τάξης τους. Λειτουργία ομίλων δραστηριοτήτων Αθλητικός: Οργανώνει ομαδικά παιχνίδια Δεν ξεχνώ και αγωνίζομαι: Οργανώνει εκδηλώσεις και δραστηριότητες με θέμα την κατεχόμενη μας γη. Καλλιτεχνικός: Οργανώνει παραστάσεις και εκδηλώσεις με θέματα σχετικά με την ανάπτυξη φιλικών σχέσεων. Κοινωνικός: Οργανώνει παζαράκια και φιλανθρωπικές εκδηλώσεις. Περιβαλλοντικός: Οργανώνει εκστρατείες καθαριότητας, μέρα δεντροφύτευσης.

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Οργάνωση διαλέξεων από ψυχολόγο προς τους γονείς με θέμα με τη βελτίωση διαπροσωπικών σχέσεων και την ανάπτυξη θετικών στάσεων απέναντι στους άλλους. Ενημερωτικά δελτία / εφημερίδα προς τους γονείς για τους φετινούς στόχους του προγράμματος Προαγωγής Υγ̳είας του σχολείου μας. Τα παιδιά παίρνουν συνεντεύξεις από τους γονείς όπου αναφέρουν δικές τους περιπτώσεις φιλίας. Κατασκευή ομαδικής αφίσας με θέμα τη φιλία. Οργάνωση ημερίδας αφιερωμένη στο πρόγραμμα Προκήρυξη διαγωνισμού παραμυθιού/τραγουδιού/ποιήματος/σχεδίου σχετικού με τη φιλία.

Μερικές δραστηριότητες που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς 2008-2009 Παρασκευή υγιεινών σνακ με συνταγές που ετοίμασαν και επιμελήθηκαν ομάδες παιδιών

Τα "πιάτα" που δημιούργησαν οι διάφορες ομάδες

Θεατρικό παιχνίδι

Καθαριότητα, περιποίηση και δεντροφύτευση κήπου

Χειροτεχνίες με άχρηστα υλικά

Συνεργαζόμαστε, Δημιουργούμε και το Απολαμβάνουμε Αλυσίδα φιλίας Δεντράκι φιλίας

Συνεργαζόμαστε, Δημιουργούμε και το Απολαμβάνουμε Χεράκια φιλίας

Προσωπική Ασπίδα Καδράκια φιλίας

Εργασίες

Παραμυθοσαλάτα

Ημερίδα Δικτύου Προαγωγής Υγείας 26/2/2009 Ημερίδα Δικτύου Προαγωγής Υγείας 26/2/2009 Σκηνές από τους σταθμούς της ημερίδας μας. Εμπλοκή εκπαιδευτικών, γονέων, τοπικών παραγόντων. Ετοιμασία Υγιεινού Προγεύματος Σταθμός 1

Σταθμός 2 Ετοιμασία πανό

Σταθμός 3 Κυνήγι θησαυρού

Σταθμός 4 Θεατρικό παιχνίδι

Σταθμός 5 Παιχνίδια στη γυμναστική

Ευχαριστώ για την προσοχή σας