ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελαστικότητα 4η Διάλεξη.
Advertisements

Μήπως έχουμε ακρίβεια «Ελληνικής κατασκευής;» Γιώργος Μπάλτας Αναπληρωτής Καθηγητής Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Alexander Moore.
Ειδικά θέματα Οικονομικής Ανάπτυξης : Επιχειρηματικότητα
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
Μικροδιδασκαλία: Παρουσίαση Επιχειρηματικού Σχεδίου με τίτλο:……
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΣΧΕΔΙΟ. ΣΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ • αναγκάζει τους επιχειρηματίες να σκεφτούν τα σημαντικά ζητήματα μιας επιχείρησης. • εξετάζει όλες.
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Retail vs e-tail Σπύρος Λούρος Marketing Director Multirama.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Ε.Σ.Β.Ε.Π. H συνεισφορά των επιχειρήσεων επωνύμων προϊόντων στην ανάπτυξη της οικονομίας.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗΣ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ.
ΜΟΝΤΕΛΟ PEST Πολιτικό/ρυθμιστικό περιβάλλον (πχ νομοθεσία για φόρους/ίδρυση επιχείρησης/περιβάλλον) Οικονομικό περιβάλλον (η αγορά στην οποία δρα η επιχείρηση:
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Msc Αντωνία Μανιάτη.
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
Ανεργία Φυσικό ποσοστό ανεργίας (ΦΠΑ): μέσο ποσοστό ανεργίας γύρω από το οποίο κυμαίνεται το ποσοστό ανεργίας ΦΠΑ t.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 07/05/2004.
Έννοια του Κόστους & οι Διακρίσεις του
Σχολή Μηχ. Μεταλλείων-Μεταλλουργών
Διαδικασία Καθορισμού Τιμής Πώλησης Αγαθού ή Υπηρεσίας
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
‘Η εμπορική ζωή των προϊόντων/υπηρεσιών’
Το περιβάλλον Μάρκετινγκ Διάλεξη 2η
Ερμηνεία Όρων που Χρησιμοποιούνται στο Μάθημα Απόδοση Προϊόντων Ο όρος «απόδοση προϊόντος» περιγράφει το ποσοστό της πρώτης ύλης που θα καταλήξει στο πιάτο,
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ. ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ ΔΙΑΛΕΞΗΣ Βαγής Σαμαθρακής 2 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΟΝΟΠΩΛΙΑΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ ΙΣΟΡΡΟΠΙΑ ΣΤΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ ΜΟΝΟΠΩΛΙΟ &
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
Επιχειρηματικό Σχέδιο Ελαστικότητα Ζήτησης Επιχειρηματικό Σχέδιο.
Κεφαλαιο 5 Τιμολόγηση Υπηρεσιών.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
1 ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ. ΤΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΩΝ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ 1 2 Στην αγορά συμμετέχουν πολλοί αγοραστές και πωλητές Τα προσφερόμενα.
Δύο έρευνες για την αξιοποίηση των συστημάτων CRM και την διαχείριση πελατών.
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΉ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΉ – ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΌΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΌΣ ΩΣ ΕΡΓΑΛΕΊΟ ΠΟΙΌΤΗΤΑΣ Διοίκηση Ολικής Ποιότητας Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων ΤΕΙ Δυτικής Ελλάδας.
Μακροοικονομία Διάλεξη 5. Πληθωρισμός: μετράει τη μεταβολή του γενικού επιπέδου των τιμών Τα αίτια του Πληθωρισμού 1)Η θεωρία του πληθωρισμό ζήτησης:
ΤΕΙ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΑΓΟΡΑ ΑΓΡΟΤΙΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
Τιμές Μεταφοράς.
Επιχειρησιακή Στρατηγική
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
κεφαλαιο 2 το περιβαλλον
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Υπολογιςμος εθνικης παραγωγης – Πληθωριςμος και ανεργια
Το παγκόσμιο περιβάλλον του μάρκετινγκ
MARKETING 3η διαλεξη – το μιγμα μαρκετινγκ – η τιμη
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
PROJECT Β! ΛΥΚΕΙΟΥ
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Η έννοια της επιχείρησης
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Θεωρία Διεθνούς Εμπορίου: μονοπωλιακός ανταγωνισμός
Επιχειρηματικό σχέδιο
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Δένδρα αποφάσεων (Decision trees)
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΦΙΛΙΠΠΙΔΗ ΕΛΕΝΗ

Βασικοί Στόχοι Τιμολόγησης Στο στάδιο της τιμολόγησης η επισιτιστική επιχείρηση καλείται να καθορίσει συγκεκριμένες τιμές για όλα τα προϊόντα/υπηρεσίες που μπορεί να προσφέρει. Η τιμολόγηση, λοιπόν, στοχεύει: Στην αύξηση των πωλήσεων Στην μεγιστοποίηση των κερδών Στην αύξηση του μεριδίου της αγοράς Γενικότερα, στην αύξηση του μεγέθους της επιχείρησης και στην βελτίωση της οικονομικής της θέσης

Μεγιστοποίηση οφέλους για την επιχείρηση Τιμολόγηση Μεγιστοποίηση οφέλους για την επιχείρηση

Παράγοντες Καθορισμού της Τιμής Η τιμή που θα αποφασίσει η επισιτιστική επιχείρηση για τα προϊόντα είναι συνάρτηση της ζήτησης. Διαφορετικά, όλες οι επιχειρήσεις θα καθόριζαν την υψηλότερη δυνατή τιμή, με στόχο τα υπερκέρδη. Οι παράγοντες που καθορίζουν την τελική τιμή διακρίνονται σε: Ενδοεπιχειρησιακούς & Εξωεπιχειρησιακούς

Ενδοεπιχειρησιακοί Παράγοντες Κόστος Παραγωγής (υψηλότερη η τιμή από το κόστος κέρδη) Το ίδιο το προϊόν (σύνθεση, μοναδικότητα) Διαφήμιση & προώθηση (όσο μεγαλύτερη η προώθηση τόσο μεγαλύτερη ζήτηση τόσο υψηλότερη η τελική τιμή) Πόροι & Οργάνωση επιχείρησης (δυσκολία εύρεσης ή πρόσβασης σε πόρους συνεπάγεται υψηλό κόστος άρα και αυξημένη τιμή) Στόχοι & επιδιώξεις της επιχείρησης (καθορισμός ποσοστού κέρδους)

Εξωεπιχειρησιακοί Παράγοντες Χαρακτηριστικά πελατείας (εισόδημα, εκπαίδευση, κοινωνικό status …) Ευρύτερη ζήτηση για τα προϊόντα του κλάδου Ανταγωνισμός (πολιτικές τιμολόγησης ανταγωνιστών, προσοχή στην δυνατότητα σύγκρισης που μπορεί να έχει ο καταναλωτής) Οικονομικό περιβάλλον (ανεργία, πληθωρισμός, ευκολία δανεισμού…) Ανάπτυξη τεχνολογίας (πιθανή μείωση κόστους, με αποτέλεσμα ελαστικότερη τιμολογιακή πολιτική) Νομοθεσία, κράτος (διατιμήσεις)

Συστατικά Στοιχεία Τελικής Τιμής Η τιμή που πληρώνει ο πελάτης αποτελείται από: Συνολικό κόστος προϊόντος (εργασία, λειτουργικό κόστος & άμεσων υλικών) Ποσοστό κέρδους (διαφορετικό για κάθε επιχείρηση, «επιχειρηματική απόφαση») Φ.Π.Α (Φόρος προστιθέμενης αξίας – έμμεσος φόρος, επιβαρύνει τον τελικό καταναλωτή) Τι είναι η προστιθέμενη αξία για μία επισιτιστική επιχείρηση;

Ποια είναι η Διαδικασία της Τιμολόγησης; Καθορισμός Στόχων Καθορισμός Ζήτησης Υπολογισμός Κόστους Ανταγωνιστές Επιλογή της μεθόδου Τελική τιμή

Συνοπτική Ανάλυση των Βημάτων της Τιμολόγησης Οι Στόχοι για κάθε επιχείρηση μπορεί να διαφορετικοί, κέρδους, αύξησης πωλήσεων ή αντιμετώπισης ανταγωνιστών. Ανάλογα, αποφασίζεται και η τιμολογιακή πολιτική. Διαφορετικά επίπεδα ζήτησης, διαφορετικά επίπεδα τιμής Το Κόστος παραγωγής, διανομής και πώλησης επιβαρύνει την επιχείρηση και διαμορφώνει σε μεγάλο βαθμό την τελική τιμή.

Συνοπτική Ανάλυση των Βημάτων της Τιμολόγησης Έρευνα και παρακολούθηση των ανταγωνιστών και των τιμών που θέτουν. Επηρεάζει άμεσα την απόφαση της τιμολόγησης. Επιλογή της κατάλληλης μεθόδου/μεθόδων τιμολόγησης με βάση τους στόχους που θέτει η κάθε επιχείρηση. Μέσα από τα προηγούμενα βήματα δίνεται ένα εύρος τιμών από το οποίο η επιχείρηση επιλέγει την τελική τιμή συνεκτιμώντας και άλλους παράγοντες.

Ε- PRICING – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ Ηλεκτρονική τιμολόγηση :σημαίνει πλήρης κατάργηση του χαρτιού σε όλη την διαδικασία της τιμολόγησης και αντικατάσταση με ηλεκτρονικά μέσα. Κατάργηση χαρτιού, από την αρχειοθέτηση μέχρι την αποστολή και παραλαβή τιμολογίων. οδηγία 2001/115/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου για αντ/ση εντύπων με ηλεκτρονικά παραστατικά.

Ε- PRICING – ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ Διατίθενται πλέον η δυνατότητα μέσω e-προγραμμάτων για: Ηλεκτρονικά Τιμολόγια Παρακολούθηση Φορολογικών Διαχείριση Πελατών Οργάνωση Δουλειάς