Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Τμήμα: Εφαρμοσμένης Πληροφορικής Μάθημα: Πληροφοριακά Συστήματα Μάρκετινγκ Διδάσκων: κ. Μ. Βλαχοπούλου Θέμα Εργασίας: Case.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ελληνογαλλική Σχολή Πειραιά «Ο Άγιος Παύλος» Τμήμα Γ1 Γυμνασίου Με τι θα ασχοληθούμε σήμερα…
Advertisements

Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
A bit of Greece.
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ στη διαμόρφωση δράσεων υπέρ της προστασίας των Καταναλωτών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
ΤΑ ΝΕΑ ΕΠΙΣΗΜΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟΥ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟΥ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΣ 2011.
Το προφίλ •Ιστοσελίδα με ειδήσεις από τον χώρο των Games. •Μέχρι το καλοκαίρι του 2007 ήταν γνωστός ως Ήταν ο 1ος ραδιοφωνικός σταθμός.
Σασών Ισαάκ Σπηλιάκος Κωνσταντίνος Τσιάνα Καλλιόπη
Κατασκευή & Προώθηση Ιστοσελίδων
Διαδίκτυο και Επιχειρηματικότητα
ΔΟΡΥΦΟΡΙΚΕΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΕΣ (δορυφορικό τηλέφωνο-τηλεόραση-ραδιόφωνο)
Βιντεοπαιχνίδια: Βιομηχανία και Ανάπτυξη Internet και βιντεοπαιχνίδια
ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
ΟΜΑΔΑ 55: Σωτήρης Κυριάκου Ιάκωβος Κουμίδης Λουκάς Λουκαϊδης ΠΑΝΕΠΙΣΤHΜΙΟ ΜΑΚΕΔOΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
Αργυριάδης Θεόφιλος, “Social Media Monitoring by Clip News”
Internet ‘Εκεί που η πληροφορία είναι το νόμισμα’ Παρουσιάζεται από τον Παναγιώτη Μιντόπουλο.
CASE STUDY ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΗΣ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ INTERNET MARKETING:
Web 2.0 Διαδίκτυο: Ο Προσωπικός μας Υπολογιστής
Δασκάλου Καλλιόπη Καραγκούνης Βασίλειος Κατσα ΐ της Χρήστος Λέκκα Έλενα Μιάκου Μαρία.
Επικοινωνία & Λιανεμπόριο Η Επικοινωνία είναι Εργαλείο Πωλήσεων.
. “Η Στρατηγική Σημασία του Ηλεκτρονικού Επιχειρείν για την Ελλάδα της Κρίσης” Καθ. Γεώργιος Ι. Δουκίδης, Διευθυντής Εργαστήριο Ηλεκτρονικού Επιχειρείν.
1 Ομάδα 37: Κατιρτζόλγου Ιωάννα(Α.Μ.:13809) Μελίδης Γεώργιος (Α.Μ.: 2707) Ομάδα 37: Κατιρτζόλγου Ιωάννα(Α.Μ.:13809) Μελίδης Γεώργιος (Α.Μ.: 2707)
Κουρούς Ιάκωβος ΑΜ 51/09 Πασσαλίδης Φώτιος ΑΜ 159/09 Τεζαψίδης Δημήτριος ΑΜ 40/09 Πληροφοριακά_Συστήματα_Μάρκετινγκ Εφαρμοσμένη_Πληροφορική Πανεπιστήμιο_Μακεδονίας.
Οδοντιατρική Πληροφορική Βένου Θεοδώρα- Μαρία Φοιτήτρια Οδοντιατρικής σχολής ΑΠΘ Ακαδημαϊκο έτος:
Serious Games Μάθημα: Ηλεκτρονική Υγεία Ονόματα: Χριστιάνα Αλκιβιάδου
Πανεπιστημιακό κέντρο εκπαίδευσης επιμορφωτών Δυτικής Ελλάδας Πανεπιστήμιο Πατρών, ΤΕΕΑΠΗ - Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου, ΤΚΕΠ Εκπαίδευση Επιμορφωτών Β΄Επιπέδου.
Facebook. Μέλη της ομάδας: Μέλη της ομάδας: Σοφία Βισκαδούρου Σοφία Βισκαδούρου Δέσποινα Αγγελίδου Δέσποινα Αγγελίδου.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΕΠΑ.Λ.
James Blunt Σε αυτό το κείμενο θα σας παρουσιάσουμε την ιστορία και την καριέρα του μεγάλου τραγουδιστή James Blunt. Θα μιλήσουμε για τα δημοφιλή τραγούδια.
SOCIAL MEDIA CREATIVE AD Βουδούρης Γιώργος, Γκιμούση Πανωραία, Σουλουτζιδάκης Σοφοκλής, Τζώρτζη Μαργαρίτα.
Εισαγωγή στην Επιστήμη των Υπολογιστών και Επικοινωνιών Σχεδιασμός ιστοχώρων Σπύρος Κοκολάκης* ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ.
ΠΟΛΥΜΕΣΑ. Τι είναι Πολυμέσα; (Ι) Για έναν πωλητή υπολογιστών: Ένα PC με Sound Card, DVD-ROM drive, μεγάλη μνήμη, δυνατό επεξεργαστή και καλή κάρτα γραφικών.
Social Media Marketing
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
Ερευνητική Εργασία Β Λυκείου
Δουλεύοντας μαζί για την προώθηση της υπεύθυνης κατανάλωσης των αλκοολούχων ποτών Εκστρατεία για την υπεύθυνη κατανάλωση από τη Diageo Μάρτιος 2014.
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Μπότσια.
Ερευνητική Εργασία Α Λυκείου
1η Φάση Εργασίας o Ευαγγέλη Ντάρλα: Υπεύθυνος συλλογής πληροφοριών, Σχεδιαστής παρουσίασης, Υπεύθυνος παρουσίασης o Ζάρρου Γεωργία: Υπεύθυνος συλλογής.
Σπυρόπουλος Χαράλαμπος Μηχανικός Πληροφορικής MSc in Computational Intelligence Υπ.Διδάκτορας Πανεπιστημίου Μακεδονίας - Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής.
ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ LIVEMEDIA.
Web 2.0 (περιεχόμενο παραγόμενο από τον χρήστη) Forums (ομάδες συζήτησης) Web Blogs η Blogs (ιστολόγια) You Tube, Vimeo (Video Sharing) Social Networking.
Mobile Learning Μαθησιακοί πειραματισμοί και δημιουργικότητα στην ψηφιακή εποχή: Ψηφιακές πλατφόρμες και φορητές συσκευές, κοινωνικά παιχνίδια και διαδραστικές.
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
ΜΑΘΗΜΑΤΑ SEO & CONTENT Κάποτε οι « καταναλωτές » αγόραζαν κάπως έτσι … ΨΑΧΝΟΝΤΑΣ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ Και μετά άρχιζε το « παζάρι »…
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
MARKETING & CREATIVE MEDIA ΠΛΑΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ.
Επικοινωνία ΜΚΤ (Marketing Communications) (Adapted from Πασχαλουδης, 2009, Σιωμκος, 2011, Strauss & Frost, 2014 )
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
24 Media Network. 24 Media Network Publishers Ranking in Unique Browsers MEDIA DOL Pegasus JIP
24 Media Network. 24 Media Network Publishers Ranking in Unique Browsers MEDIA DOL Pegasus JIP
There is always a way… Τετάρτη 26 Απριλίου 2017
Συναδάκης Άγγελος.
Ο ανοιχτός κόσμος της Εκπαίδευσης
Proposal.
Οι μαθητές μου κι εγώ γυρίζουμε ταινία
«Ο εθισμός των νέων στο διαδίκτυο»
24 Media Network. 24 Media Network Publishers Ranking in Unique Browsers MEDIA DOL Pegasus JIP
Εισαγωγή στη Δημοσιογραφία/1
Κρητικός Απόστολος.
Ψηφιακη διαφημιση Παρουσιαση μαθηματοσ
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ???
Διδακτικη της ιστοριας με ΤΠΕ 4ο μαθημα
ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Η δύναμη της τηλεόρασης : ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ
Μεσα Κοινωνικησ Δικτυωσησ
Ψηφιακή ευκαιρία: μια μεγάλη ευκαιρία! Πως να την διεκδικήσετε;
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΜΜΕ ΣΤΟ ΨΗΦΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΙΔΙΩΤΙΚΩΝ ή ΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ ΚΑΙ ΟΤΑ Εξ αποστάσεως εκπαιδευτικό.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Τμήμα: Εφαρμοσμένης Πληροφορικής Μάθημα: Πληροφοριακά Συστήματα Μάρκετινγκ Διδάσκων: κ. Μ. Βλαχοπούλου Θέμα Εργασίας: Case Study : Marketing Red Bull Γ. Φραντζέλας , Σ. Πομπόρτσης , Θ. Μητράκου, Ι. Μπερμπέρογλου

Μια ματιά στον παρελθόν .. 1982: Η σύλληψη της ιδέας από τον κ. Dietrich Mateschitz 1984: Ιδρύετε η Red Bull 1985: Ξεκινά η ανάπτυξη νέων τεχνικών μάρκετινγκ. 2007: Η Reb Bull γίνεται συνώνυμο του ενεργειακού ποτού. 2011: Πωλήσεις ύψους 4.6 δις κουτιών και τζίρος 4.2 δις.

Στόχοι Ταυτοποίηση με την νεότητα και extreme sport Να γίνει συνώνυμο της αυξημένης ενέργειας και διάθεσης Να γίνει διεθνώς το πιο αναγνωρίσιμο ενεργειακό ποτό Να δώσει ευκαιρίες και να προβάλλει νέους αθλητές

Τρόποι Προσέγγισης Όχι μόνο διαφήμιση στην τηλεόραση, ραδιόφωνο, εφημερίδες Διοργάνωση Event Χρήση νέων τεχνολογιών και μεθόδων προβολής , κοινωνικά δίκτυα, ιστοσελίδες διαμοιρασμού και διαδικτυακές διαφημίσεις Χρήση mobile marketing και gaming applications για smart phones

Φιλοσοφία Μάρκετινγκ Buzz marketing Word of mouth Social media marketing Interactive content Event driven marketing

Κοινωνικά Δίκτυα Διατηρεί δυναμική παρουσία σε όλες τις διαδεδομένες ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης όπως facebook, twitter, google+, foursquare, instagram, κλπ. Στόχοι : Προώθηση νέων event. Οργάνωση διαγωνισμών Αλληλεπίδραση με τους καταναλωτές Προσέγγιση και διασκέδαση καταναλωτών με διάφορα social games Να κρατήσει ενεργούς τους καταναλωτές

Felix Baumgartner – Red Bull Stratos Το πιο πρόσφατο event το οποίο η Red Bull οργάνωσε ήταν το Red Bull Stratos. Ο Felix Baumgartner έκανε το μεγαλύτερο άλμα στην ιστορία με αλεξίπτωτο και έσπασε το ρεκόρ τελικής ταχύτητας σε ελεύθερη πτώση.

Το φαινόμενο Felix Baumgartner σε νούμερα 3 χρόνια προετοιμασίας 40.000 μέτρα 1 ριψοκίνδυνος άντρας 1 καμπάνια υψηλού ρίσκου 50.000.000 views 200.000 likes 10.000 comments 30.000 shares 1000 reposting σε ειδησεογραφικές ιστοσελίδες 1.246.532 followers 1 βδομάδα διεθνούς προβολής Διεθνείς Marketing Buzz Αύξηση του Brand Awareness +10.000.000$ πωλήσεις Αλλαγή της καταναλωτικής συμπεριφοράς στους αναποφάσιστους Προβολή ίση με διαφήμιση 100.000.000$

redbullstratos.com

Χαρακτηριστικά Events της Red Bull Red Bull X-fighters Red Bull Air Fighters Red Bull Crashed Ice

Mobile Applications Red Bull Mobile Coach : Καταγραφή διαδρομής Στατιστικά στοιχεία (μέση ταχύτητα, χρόνος διαδρομής, κλπ) Διαμοιρασμός των στοιχείων online Σύγκριση με άλλους χρήστες RBMA Radio : Χιλιάδες τραγούδια Remix Συνεντεύξεις τραγουδιστών Live-τραγούδια Red Bull Music Academy τραγούδια Red Bull Athletes : Σωματομετρικά χαρακτηριστικά Ιστορικά στοιχεία Επιτεύγματα

Mobile gaming Δημιούργησε δικά της παιχνίδια για κινητά, κυρίως με αγώνες και με άλματα μηχανών, στο οποία εκτός του ότι προβάλλονται τα σύμβολα της, διαφημίζονται και τα events που οργανώνει.

Αυτά τα παιχνίδια είναι φτιαγμένα και για android και για apple λογισμικό Έχουν score το οποίο ανεβάζουν οι users στο internet μέσω του κινητού τους

Mobile gaming Red Bull Augmented Racing Αγοράζεις τα Red Bull Κατεβάζεις την εφαρμογή Σαρώνεις τα Barcode Δημιουργήσεις μια πιστά. Μοιράζεσαι την πίστα online Περισσότερα κουτάκια , περισσότερες δυνατότητες , περισσότερες πωλήσεις

Άλλοι Τρόποι Διαφήμισης Την δισκογραφική Red Bull Records Την ομάδα μηχανοκίνητου αθλητισμού Red Bull Racing Την ποδοσφαιρική ομάδα New York Red Bulls

Branded Video Content 1.000.000 μοναδικούς επισκέπτες κάθε μέρα Τηλεοπτική κάλυψη αθλητικών event Red Bull TV videos, σειρές αθλητικών εκπομπών 320 εκατομμύρια προβολές Προβολή του Brand Name στα ρούχα, κράνη, ποδήλατα, μηχανές, skate του εκάστοτε αθλητή .

Social Media Stats 490.000 Talking Now, Facebook 35.000.000 Likes, Facebook 490.000 Talking Now, Facebook 820.000 Followers, Tweeter 380.000 Likes, Foursquare 920.000 Subscribers, Youtube 1.350.000 Την έχουν στον ‘κύκλο’ τους, Google+ 90 Klout Score

Red Bull Gives You Wings

Βιβλιογραφία - Αναφορές http://www.huffingtonpost.com/2012/10/15/red-bull-stratos-marketing_n_1966852.html http://launchpad.redbullusa.com/arena http://www.forbes.com/sites/danbigman/2012/10/14/big-risk-big-reward-felix-baumgartner-and-red-bull-deserve-all-the-marketing-buzz-they-can-get/ https://twitter.com/redbull http://socialmediatoday.com/fixcourse/492753/why-red-bull-uses-social-media-get-new-customers-instead-only-advertising http://en.wikipedia.org/wiki/Dietrich_Mateschitz http://en.wikipedia.org/wiki/Red_Bull http://econsultancy.com/gr/blog/10897-five-content-marketing-lessons-from-the-red-bull-stratos-jump http://www.redbull.com/cs/Satellite/en_INT/How-it-all-started/001242939605518?pcs_c=PCS_Article&pcs_cid=1242937556879 http://www.digitalorganics.com.au/social-media-marketing/social-media-strategy/red-bull-social-media-success-formula/ https://www.facebook.com/redbull/app_9279253524 http://goodmenproject.com/good-feed-blog/red-bull-launchpad-submit-your-amazing-idea/ http://www.simplyzesty.com/technology/red-bull-augmented-reality-gaming-app-helps-increase-sales/# http://www.thewrap.com/tv/article/felix-baumgartners-space-jump-draws-52-million-youtube-views-sets-discovery-channel-record-6 http://www.smartinsights.com/content-management/content-marketing-strategy/how-to-give-your-content-wings/ http://www.telegraph.co.uk/finance/newsbysector/retailandconsumer/leisure/9610119/Red-Bulls-space-jump-stunt-with-Felix-Baumgartner-worth-100m-in-ad-spend.html http://www.mobilemarketer.com/cms/news/advertising/13878.html http://www.mobilemarketer.com/cms/news/gaming/9447.html http://www.mobilemarketer.com/cms/news/advertising/13242.html

Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας