ΠΡΟΪΟΝ III Φαίδων Θεοφανίδης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ IV: ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Advertisements

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
ΔΙΑΝΟΜΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΡΟΪΟΝ IV Φαίδων Θεοφανίδης
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ Ι
Κωνσταντίνος Κωνσταντινίδης
FRANCHISE SUCCESS ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΜΟΥ ΠΟΡΕΙΑ ΜΕΣΟ ΜΙΑΣ ΑΛΥΣΙΔΑΣ ;  ΕΊΝΑΙ ΜΙΑ ΕΠΕΝΔΥΣΗ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΡΙΣΚΟΥ ;  YΠΑΡΧΕΙ…………………..ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ.
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Προσωπικές Πωλήσεις.
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ
ΔΙΑΝΟΜΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΙI
ΠΡΟΪΟΝ II Φαίδων Θεοφανίδης
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ IV: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ Φαίδων Θεοφανίδης Διδακτικό υλικό:
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΠΡΟΪΟΝ I Φαίδων Θεοφανίδης
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ I: ΕΙΣΑΓΩΓΗ
ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ II: ΤΕΧΝΙΚΕΣ & ΜΕΣΑ ΔΗΜΟΣΙΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΠΡΟΒΟΛΗ II Φαίδων Θεοφανίδης
Κεφάλαιο 8 Η νέα οικονομία 8.1 Η μετάβαση από την παλιά στη νέα οικονομία. 8.2 Η έννοια και το περιεχόμενο της νέας ψηφιακής οικονομίας. 8.3 Οι κυριότερες.
Ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα καινοτομιών για νέες μικρές επιχειρήσεις Γιάννης Μουρατίδης MSc, Μηχανικός Παραγωγής & Διοίκησης Συνεργάτης Μονάδας Καινοτομίας.
Ο.Σ.Σ. 1: «ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ»
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Ιόνιο Πανεπιστήμιο Τμήμα Αρχειονομίας & Βιβλιοθηκονομίας Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών.
«ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ »
Ηλεκτρονικές συναλλαγές
ΜΚΤ, ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ
1.3 ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
Μάθημα: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Διδάσκων: Θεοφανίδης Φαίδων Ώρες Γραφείου: Παρασκευή 10:00-12:00, Γραφείο 515, 5ος Όροφος -Βιβλίο Μαθήματος: Εισαγωγή.
Το Περιβάλλον Του Αθλητικού Οργανισμού
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
ΘΕΜΑΤΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ Μάθημα: Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις 11-Μαρτίου-2008
Ελληνική Βιομηχανία: προς την οικονομία της γνώσης, ΤΕΕ, Αθήνα, 3-5 Ιουλίου Innovative Technologies in Value Added Services Stefanos Karapetsis.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
Ανάπτυξη Επιχειρηματικότητας: από την ιδέα στην υλοποίηση Δρ. Εμμανουήλ Αλεξανδράκης 26/03/2004.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
Κεφάλαιο 5 Τμηματοποίηση Αγοράς.
Ορισμός Έργου Δρ. Α. Ραφαηλίδης Τμ. Διοίκησης Επιχειρήσεων (Πάτρα) ΤΕΙ Δυτ. Ελλάδας.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα 11: Κύκλος Ζωής Προϊόντος: Στάδια και Στρατηγικές Δρ. Καταραχιά Ανδρονίκη Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Ενότητα 12 : ΠΡΟΪΟΝ IΙΙ Θεοφανίδης Φαίδων Σχολή Κοινωνικών Επιστημών Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων.
Πρόγραμμα Εταιρικής Ταυτότητας Διάλεξη 2. Στελέχη που ασχολούνται… Μικρομεσαίες επιχειρήσεις ▫ Ομάδα από 4-6 άτομα διαφόρων τμημάτων και ένα ανώτατο στέλεχος.
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΤΡΟΦΙΜΩΝ.
1 Μάρκετινγκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας : Διοίκηση Προϊόντων Υ/Τ Δρ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΤΣΙΑΜΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ.
ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΝΕΦΑΛΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ. Β2Β ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Το βιομηχανικό μάρκετινγκ ασχολείται με την ικανοποίηση των αγοραστικών αναγκών και απαιτήσεων.
Προσωπικές Πωλήσεις. Προσωπικές πωλήσεις είναι η προβολή των αγαθών και των υπηρεσιών μέσω των πωλητών. Είναι η προσωπική προσπάθεια να παρακινήσει κάποιον.
ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ – ΕΠΙΛΟΓΗ ΡΟΛΟΥ ΓΕΝΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
ΤΟΜΕΑΣ Μαριλένα Ωραιοπούλου Β 5 β Ο ΠΡΩΤΟΓΕΝΗΣ, Ο ΔΕΥΤΕΡΟΓΕΝΗΣ ΚΑΙ Ο ΤΡΙΤΟΓΕΝΗΣ.
Οδηγός Παρουσίασης Επιχειρηματικής Ιδέας
Τακτικό Μάρκετινγκ Το Προϊόν
Τιμές Μεταφοράς.
Διάλεξη 10η: Διανομή του Προϊόντος (Κανάλια Διανομής)
Παράδειγμα 1 Μια ΚΑΕ παρουσίασε τα εξής αποτελέσματα για τα έτη 2006 και Κέρδη χρήσης
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Προϊόν - Υπηρεσίες και Διανομή
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
Τσίτσκαρη Ε. ΕΡΕΥΝΑ ΑΓΟΡΑΣ… Τσίτσκαρη Ε.
Αρχές Μάρκετινγκ Ενότητα 11: Κύκλος Ζωής Προϊόντος:
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Κατανόηση της συμπεριφοράς των καταναλωτών
Εισαγωγή στο μάθημα Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού Λογισμικού.
Ανάλυση των πελατών Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΠΡΟΪΟΝ III Φαίδων Θεοφανίδης E-mail: theofan@unipi.gr Διδακτικό υλικό: www.unipi.gr/faculty/theofan E-mail: theofan@unipi.gr

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ Ακατέργαστα Υλικά: πρώτες ύλες που αποτελούν την βάση δημιουργίας άλλων προϊόντων (αγροτικά-μεταλλευτικά). Μεγάλοι Εξοπλισμοί: υψηλής αξίας μηχανήματα και μηχανικές εγκαταστάσεις. Πρόσθετοι Εξοπλισμοί: μικρής αξίας εργαλεία, εργαλειομηχανές, υπολογιστές κ.α.(αγοράζονται τακτικά από τα μεσαία στελέχη, μικρή σχετικά διάρκεια ζωής). Εξαρτήματα: προϊόντα που ενσωματώνονται στο τελικό προϊόν (πολλά εξαρτήματα παράγονται από άλλες εταιρείες).

ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ Υλικά διαδικασίας: χρησιμοποιούνται στην παραγωγή π.χ. το χρώμα των αυτοκινήτων, το χαρτί των βιβλίων, το αλκοόλ των αρωμάτων. Εφόδια: χρησιμοποιούνται για την συντήρηση, επιδιόρθωση και λειτουργία των εγκαταστάσεων της επιχείρησης (π.χ. βίδες, λάμπες, λιπαντικά, ανταλλακτικά εξοπλισμού, κόλες, γραφική ύλη). Βιομηχανικές υπηρεσίες: νομικές, χρηματοοικονομικές, φορολογικές, συμβουλευτικές, υπηρεσίες ΜΚΤ (π.χ. έρευνα αγοράς), υπηρεσίες καθαριότητας. Εσωτερικό τμήμα ή υπεργολαβία;

Παράγοντες Επιτυχίας Επιχειρήσεων που εμπορεύονται Βιομηχανικά Προϊόντα Να παρακολουθούν την τεχνολογία και να την ενσωματώνουν στα προϊόντα τους. Να έχουν πωλητές με αυξημένα προσόντα (μόρφωση, τεχνική κατάρτιση) Να προσφέρουν εναλλακτικές μορφές πληρωμής. Να μπορούν να παράγουν προϊόντα ειδικών προδιαγραφών. Παροχή υπηρεσιών μετά την πώληση (π.χ. εγκατάσταση εξοπλισμού, τεχνική υποστήριξη, εκπαίδευση προσωπικού) Να έχουν ανταγωνιστικές σε σχέση με τα υποκατάστατα τιμές. Να παραδίδουν το προϊόν στα συμφωνηθέντα χρονικά πλαίσια.

ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ Το ΜΚΤ αποφασίζει τι θα παραχθεί και το τμήμα παραγωγής (λειτουργία βιομηχανοποίησης) το παράγει. Προωθημένη τεχνολογία. Νέα οργανωτικά σχήματα-συνεργασίες: συγχωνεύσεις, εξαγορές, outsourcing, από κοινού χρηματοδότηση R&D. Σχεδιασμός Προϊόντος (στο χέρι- με Η/Υ). Προτυποποίηση προϊόντος. Δοκιμαστική παραγωγή-Κανονική παραγωγή.

ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Όλα τα προϊόντα όπως όλοι οι βιολογικοί οργανισμοί δεν συνεχίζουν να παράγονται αιώνια, αλλά έχουν ένα κύκλο ζωής. Α. Εισαγωγή: εμφάνιση προϊόντος στην αγορά (κρίσιμο στάδιο). Β. Ανάπτυξη: ραγδαία αύξηση πωλήσεων. Γ. Ωριμότητα: αφού φθάσουν στο μέγιστο σημείο οι πωλήσεις, αρχίζουν να πέφτουν. Δ. Παρακμή: ραγδαία πτώση πωλήσεων.

ΚΥΚΛΟΣ ΖΩΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

ΑΣΚΗΣΗ ΧΩΡΙΣΤΕΙΤΕ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ ΤΩΝ 5-7 ΑΤΟΜΩΝ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΞΤΕ ΤΡΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΝΑ ΣΤΑΔΙΟ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΖΩΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ. ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΤΟΙΜΟΙ ΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΣΑΣ.

ΑΥΞΗΣΗ ΜΕΡΙΔΙΟΥ ΑΓΟΡΑΣ ΜΕ ΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ Με την προβολή μπορούν να πεισθούν οι καταναλωτές να αγοράζουν το προϊόν πιο συχνά (πίνετε περισσότερη πορτοκαλάδα!) Με την ανεύρεση νέων χρήσεων του προϊόντος ώστε να αγοράζετε το προϊόν σε μεγαλύτερες ποσότητες από τους υπάρχοντες αγοραστές για κάλυψη νέων και παλιών αναγκών (βότκα πορτοκάλι). Δημιουργία νέας πελατείας (market expansion): η βιταμίνη C κάνει καλό στις μεγάλες ηλικίες. Νέες χρήσεις για παλιούς και νέους πελάτες.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Αφορά την αποδοχή και διάδοση των προϊόντων μέσα σε μια κοινωνία. Υπάρχουν 6 στάδια: Άγνοια Ενημερότητα Ενδιαφέρον Εκτίμηση-Αξιολόγηση Δοκιμή Υιοθέτηση→Repeat Purchase→Brand Loyalty

ΠΟΤΕ ΕΝΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ; Α. Νεωτεριστές (Innovators, 2,5%): ψυχολογική προδιάθεση για πρωτοπορία, νέοι σε ηλικία, υψηλή μόρφωση και κοινωνική θέση, υψηλό εισόδημα, αναλαμβάνουν το ρίσκο. Β. Πρώιμοι αποδέκτες (Early Adopters, 13,5%): στο κοινωνικό σύστημα έχουν πρότυπο ρόλο ηγέτη. Γ. Πρώιμη πλειοψηφία (Early Majority, 34%): άτομα προσεκτικά με τις αγορές τους, περιμένουν να μάθουν από τις εμπειρίες των άλλων.

ΠΟΤΕ ΕΝΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΤΟ ΠΡΟΪΟΝ; Δ. Όψιμη Πλειοψηφία (Late Majority, 34%): άτομα μεγαλύτερης ηλικίας που ανεπηρέαστα από την προβολή αποφασίζουν τι θα αγοράσουν με κριτήριο το οικονομικό συμφέρον ή την πίεση της κοινωνίας (Σκεπτικιστές). Ε. Βραδυκίνητοι (Laggards, 16%): άτομα με χαμηλό εισόδημα και μόρφωση που τα διακρίνει η συντήρηση και η αντίσταση στην αλλαγή. Αγοράζουν νέα προϊόντα μόνο όταν αποσυρθούν αυτά που τους κάλυπταν την ανάγκη (Δεμένοι με το Παρελθόν).