Μοντελοποίηση Έργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Διδακτικά Εργαλεία.
Advertisements

Σημ.: Οι ώρες διδασκαλίας που αναφέρονται σε κάθε φάση και στάδιο είναι κατά προσέγγιση.
Δημοτικό σχολείο Χρυσελεούσας (Κ.Β)
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Α. Αναλυτικό Α’ Γυμνασίου
Μαθήματα ΜοντελοποίησηΈργαΜαθήματαΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμος Μαθήματα.
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ.
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Μαθήματα.
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα Μαθήματα ΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες» στο πλαίσιο των αξόνων προτεραιότητας.
ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2012 Δουλεύοντας με Σχέδια Εργασίας – Η μέθοδος Project Γιάννης Ρουσσάκης / Μαρία Κουτάτζη.
Στρατηγικές διδασκαλίας και σχεδιασμός μαθήματος/ Ήχος
Μαθήματα ΜοντελοποίησηΈργαΜαθήματαΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Δημοτικό Σχολείο
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ.
Γενική Αυτός είναι ο δευτερεύων τίτλος. Εισαγωγή Αναφέρετε το σκοπό της συζήτησης Παρουσιάστε τον εαυτό σας.
Εφαρμογές των νέων Τεχνολογιών στη διδασκαλία και μάθηση
Harvard ManageMentor ® Προετοιμάζοντας Ακριβείς Προβλέψεις Πωλήσεων.
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
ΦΙΛΑΝΑΓΝΩΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΦΟΡΟΥΝ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ ΣΑΚΗ ΣΕΡΕΦΑ «ΜΙΑ ΤΡΥΠΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ» ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ : ΡΩΣΣΟΥ ΑΓΓΕΛΙΚΗ (Δ1), ΒΑΣΙΛΕΙΑΔΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ (δ2)
Αξιολόγηση ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
Μοντελοποίηση Έργα Μαθήματα Αξιολόγηση Αναστοχασμός Αναστοχασμός.
Ενότητα Σύγχρονες θεωρίες στη Διδακτική – δημιουργία πλαισίου εκπ/κών σεναρίων / δραστηριοτήτων / διδακτικού υλικού με τη διαμεσολάβηση των ΤΠΕ.
Βασίλης Κόμης Αναπληρωτής Καθηγητής
ΘΕΜΑ: «Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ»
Διδασκαλία των Φ.Ε. στο Νηπιαγωγείο
Συλλογισμός ModellingTasks LessonsAssessment Reflecting ΜοντελοποίησηΈργαΜαθήματαΑξιολόγησηΑναστοχασμός.
Διαχείριση της σχολικής τάξης
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΩΝ ΓΟΝΕΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ: ΠΟΡΙΣΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ Λεωνίδας Κυριακίδης Τμήμα Επιστημών της.
Τίτλος δραστηριότητας: Όνομα Εκπαιδευτικού: Σχολείο:
12/ Θ 1 Ο ΟΛΟΗΜΕΡΟ Δ. Σ. Ν. ΠΕΡΑΜΟΥ Παλάζογλου Μαρία Ντελή Βασιλική Υψηλού Ελισάβετ.
Το κειμενικό είδος της επιστολής Σκεύη Στυλιανού – Χατζηαναστάση
«Εκπαίδευση Εκπαιδευτών ΙΕΚ ΠΑΤΡΑΣ» ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΩΝ ΕΝΟΤΗΤΩΝ
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα Μαθήματα A αξιολόγηση Αναστοχασμός.
Έργα ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός.
ΓΕΝΙΚΕΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (ΤΠΕ) Εύη Μακρή - Μ.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Δεύτερη συνάντηση Μάχιμων Εκπαιδευτικών ΚΥΠΡΙΑΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ.
Επεξεργαστής κειμένου και γλωσσική διδασκαλία. Πιθανές θετικές επιπτώσεις  Αντιμετώπιση του γραψίματος ως μιας δυναμικής – μη στατικής διδασκαλίας (αλληλοεγκιβωτισμός.
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α΄ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ΤΜΗΜΑ 2. ΘΕΜΑ:ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΚΤΙΡΙΟ ΤΟΥ ΕΥΚΛΕΙΔΗ -ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ-ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ.
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΜΕ ΤΙΣ «ΙΔΕΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ» 1 Ν. Αμανατίδης.
Μοντέλο προαγωγής προγραμμάτων αγωγής υγείας μέσω της φυσικής αγωγής
ΕΡΕΥΝ ΗΤΙΚΕΣ ΕΡΓΑΣΙΕΣ :ΗΜΕΡΙΔΑ
Α Τα Χαρακτηριστικά των ΤΠΕ που Ευνοούν τη Μάθηση.
1 Σχέδια Εργασίας & Φυσική Αγωγή. 2 Σκοπός της συνάντησης η παρουσίαση, ανάπτυξη & εφαρμογή της μεθόδου διδασκαλίας με σχέδια εργασίας στη Φυσική Αγωγή.
Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ. Βήματα ανάπτυξης εκπαιδευτικού προγράμματος στην κοινότητα Εντοπισμός μιας ειδικής για ένα πληθυσμό ανάγκης για μάθηση.
Παράδειγμα μοντελοποίησης στην Άλγεβρα Α’ Λυκείου.
Παραδοτέο έργο : Προσαρμογή υλικού για τη διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της ελληνικής σε άτομα με αναπηρίες Η διδασκαλία, εκμάθηση, πιστοποίηση της.
Οδηγίες διδασκαλίας για τη Νέα Ελληνική Γλώσσα και Λογοτεχνία στο Λύκειο, στο πλαίσιο της αναδιάρθρωσης και του εξορθολογισμού της διδακτέας ύλης Βενετία.
Κώστας Θεριανός, Δρ. Επιστημών της Αγωγής Το σχέδιο δράσης (project) και η σύνδεση του με την Επαγγελματική Συμβουλευτική.
ΜΑΡΙΑ ΣΥΡΓΙΑΝΝΗ, ΣχολιΚΗ Συμβουλοσ Θεολογων
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ
KAINOTOMA ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ
Πρακτική Άσκηση σε Σχολεία της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης
Γενική παρουσίαση Το όνομά σας.
Παιχνίδι και Παιδική Ηλικία
Η Πρακτική σας Άσκηση στο πλαίσιο της Διδακτικής Μαθηματικών ΙΙ
Διαχείριση της αλλαγής στoυς εκπαιδευτικούς οργανισμούς: Η περίπτωση της εισαγωγής των Νέων Αναλυτικών Προγραμμάτων.
Οι Εκπαιδευτικοί και οι Μαθητές της Δ΄ Τάξης του
Μελετήστε το απόσπασμα από άρθρο του Ortiz και απαντήστε στα παρακάτω ερωτήματα: -Ποια είναι τα επιχειρήματα που προβάλλει ο συγγραφέας; -Τι προτείνει;
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΩΝ Ι
Διδάσκοντας με στόχο την κατανόηση ΄ Δρ. Μ. Λάτση – ΠΕ 70
Илмий раҳбар доц.в.б.Тастанов Н.А.
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μοντελοποίηση Έργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός

Μοντελοποίηση Γιατί επιλέγουμε τη μοντελοποίηση; ΜοντελοποίησηΈργα ΜαθήματαΑξιολόγηση Αναστοχασμός 2

LessonsΜοντελοποίηση Γιατί επιλέγουμε τη μοντελοποίηση; Τι είναι η μοντελοποίηση; 3 Ο κύριος στόχος είναι οι εκπαιδευτικοί ν ’ αναστοχαστούν: •Για τις ευκαιρίες που προσφέρονται στη διδασκαλία για τη δημιουργία περισσότερων έργων μοντελοποίησης και εφαρμοσμένα έργα, τα οποία θα μπορούν να βοηθήσουν τόσο τους μαθητές, όσο και τους εκπαιδευτικούς. •Για τις δυσκολίες και τα εμπόδια, που, αν προκύψουν, πρέπει να ξεπεραστούν. Στόχοι

LessonsΜοντελοποίηση Γιατί επιλέγουμε τη μοντελοποίηση; Τι είναι η μοντελοποίηση; 4 Θα προσπαθήσουμε να καταλήξουμε σε μια συμφωνία όσον αφορά: •Στις ευκαιρίες που μπορούν να προσφερθούν στους μαθητές μας, αλλά και στη διδασκαλία μας με την εισαγωγή έργων μοντελοποίησης και εφαρμογών. •Στις δυσκολίες και τα εμπόδια, που πιθανόν να συναντήσουμε. •Πιθανούς τρόπους, ώστε να ξεπεράσουμε τις δυσκολίες. Αυτή η συμφωνία θα μπορούσε να είναι η αρχή για μια πραγματική και αποφασιστική αλλαγή στις μεθόδους διδασκαλίας σας: τα επόμενα θέματα που θα παρουσιαστούν θα σας προσφέρουν κατευθυντήριες γραμμές και στήριξη. Αποτελέσματα

LessonsΜοντελοποίηση Γιατί επιλέγουμε τη μοντελοποίηση; Τι είναι η μοντελοποίηση; 5 Συζήτηση: Χωριστείτε σε δύο ομάδες (A και B) 1 ο μέρος: ομαδική εργασία A:επιχειρήματα υπέρ B:δυσκολίες και εμπόδια 2 ο μέρος: ομαδική εργασία A:αντιδράσεις στις δυσκολίες και τα εμπόδια B:αντιδράσεις στα επιχειρήματα 3 ο μέρος: ΣΥΖΗΤΗΣΗ Φάση δομής

LessonsΜοντελοποίηση Γιατί επιλέγουμε τη μοντελοποίηση; Τι είναι η μοντελοποίηση; 6 1 ο μέρος: ομαδική εργασία A: επιχειρήματα υπέρ B:δυσκολίες και εμπόδια 2 ο μέρος: ομαδική εργασία A:αντιδράσεις στις δυσκολίες και τα εμπόδια B:αντιδράσεις στα επιχειρήματα 3 ο μέρος: ΣΥΖΗΤΗΣΗ Συζήτηση: Χωριστείτε σε δύο ομάδες (A και B) Φάση δομής

LessonsΜοντελοποίηση Γιατί επιλέγουμε τη μοντελοποίηση; Τι είναι η μοντελοποίηση; 7 1 ο μέρος: ομαδική εργασία A:επιχειρήματα υπέρ B:δυσκολίες και εμπόδια 2 ο μέρος: ομαδική εργασία A:αντιδράσεις στις δυσκολίες και τα εμπόδια B: αντιδράσεις στα επιχειρήματα 3 ο μέρος: ΣΥΖΗΤΗΣΗ Συζήτηση: Χωριστείτε σε δύο ομάδες (A και B) Φάση δομής

LessonsΜοντελοποίηση Γιατί επιλέγουμε τη μοντελοποίηση; Τι είναι η μοντελοποίηση; 8 1 ο μέρος: ομαδική εργασία A: επιχειρήματα υπέρ B:δυσκολίες και εμπόδια 2 ο μέρος: ομαδική εργασία A:αντιδράσεις στις δυσκολίες και στα εμπόδια B:αντιδράσεις στα επιχειρήματα 3 ο μέρος: ΣΥΖΗΤΗΣΗ Συζήτηση: Χωριστείτε σε δύο ομάδες (A και B) RD PD Φάση δομής

LessonsΜοντελοποίηση Γιατί επιλέγουμε τη μοντελοποίηση; Τι είναι η μοντελοποίηση; 9 Να γράψετε ξανά μια τελική λίστα με τα βασικά: της μοντελοποίησης και των εφαρμογών στο σχολείο. Επιχειρήματα για μια πιο ευρεία χρήση Δυσκολίες που εμποδίζουν μια πιο ευρεία χρήση Συνοψίζοντας τα επιχειρήματα

LessonsΜοντελοποίηση Γιατί επιλέγουμε τη μοντελοποίηση; Τι είναι η μοντελοποίηση; 10 Να διαβάσετε το κείμενο “επιχειρήματα και εμπόδια για τη συμπερίληψη των έργων μοντελοποίησης και των εφαρμογών” (Blum & Niss, 1991). •Συμφωνείτε μ ’ αυτά; •Υπάρχει κάτι που θέλετε να σχολιάσετε; •Θα θέλατε να τροποποιήσετε τα προηγούμενα σας επιχειρήματα; •Θα θέλατε ν ’ αλλάξετε τις δυσκολίες και τα εμπόδια, που αναφέρατε προηγουμένως; Ψάχνοντας για νέα επιχειρήματα

LessonsΜοντελοποίηση Γιατί επιλέγουμε τη μοντελοποίηση; Τι είναι η μοντελοποίηση; 11 Πιστεύετε πώς είναι πιθανό να ξεπεραστούν αυτές οι δυσκολίες; Τι μπορείτε να κάνετε γι ’ αυτό ; Θετική προσέγγιση…