1ο Γενικό Λύκειο Καισαριανής

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Ηλεκτρικός Αναμεικτήρας Χεριού
Advertisements

ΜΗΧΑΝΕΣ ΚΑΙ ΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Ο Ηλεκτρονόμος Ο Ηλεκτρονόμος (Relay) είναι ένας μηχανικός διακόπτης, του οποίου οι επαφές ελέγχονται από έναν ηλεκτρομαγνήτη. Ο ηλεκτρονόμος είναι ένα.
ΜΗΧΑΝΟΚΙΝΗΤΟΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ
(ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΠΙΕΣΜΕΝΟΥ ΑΕΡΑ)
Αρχή.
ΕΡΓΑΣΙΑ: ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΣΚΛΗΡΟΥ ΔΙΣΚΟΥ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑΣ Joe Logano Ο Joe Logano είναι ένας από τους μεγάλους οδηγούς του κόσμου.
FIREWALL Στην επιστήμη των υπολογιστών ο όρος firewall ή τείχος προστασίας χρησιμοποιείται για να δηλώσει κάποια συσκευή ή πρόγραμμα που είναι έτσι ρυθμισμένο.
ΣΤ) Πίστες, Φόρμουλα Αυστραλία, Μελβούρνη, Μάρτιου Μήκος πίστας 5.303m.Σιρκουί (αγώνας) απαιτητικό στα φρένα και σχετικά γρήγορο. Ενδεικτική.
1)ΜΑΡΙΟΣ ΤΖΑΦΕΡΑΙ 2)ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΤΖΕΚΑΣ 3)ΒΑΣΙΛΗΣ ΨΙΡΟΥΚΗΣ 4)ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΟΠΟΥΛΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ:1)ΠΑΣΧΑΛΗΣ 2)ΠΕΤΡΙΔΗΣ.
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Θέμα: Η ιστορία της Formula 1 (F1) Μαθητής : Πανόπουλος Σωτήρης Υπεύθυνος : Σαπουντζάκης Πέτρος.
ΘΕΜΑ : ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 περίοδος ΒΑΣΙΚΑ ΕΞΑΡΤΗΜΑΤΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΣΗΜΑΤΩΝ
ΜΗΧΑΝΗ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ
Ιστορικη εξελιξη Κ.Ο.Κ-(ΣωστΗ οδικΗ συμπεριφορΑ)
Ο Ηλεκτρονόμος Ο Ηλεκτρονόμος (Relay) είναι ένας μηχανικός διακόπτης, του οποίου οι επαφές ελέγχονται από έναν ηλεκτρομαγνήτη. Ο ηλεκτρονόμος είναι ένα.
Εισαγωγή στη συστημική σκέψη EDUE-140: Συνάντηση 2η
ΕΠΙΣΩΤΡΑ Ή ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΜΠΕΛΤΣΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΕΠΠΑΙΚ ΚΟΖΑΝΗΣ
ΓΕΝΙΚΑ ΤΥΠΟΙ ΜΑΤΙΩΝ ΜΑΚΙΓΙΑΖ ΜΑΤΙΩΝ
ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΚΗ ΑΓΩΓΗ.
Ecodriving-Οικολογικά αυτοκίνητα
Φυσική κατεύθυνσης Γ’ Λυκείου Επιμέλεια –παρουσίαση χ. τζόκας
ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΜΠΕΖΑΙΝΤΕΣ
Ε) Από το χθες στο σήμερα οι αλλαγές …. Χθες Μεταλλικό το αμάξωμα του 1950 Αλκοολούχα καύσιμα Ένα ψυγείο, στο ρύγχος του αυτοκινήτου Ο κινητήρας, μπροστά.
ΥΔΡΟΣΤΑΤΕΣ Οι υδροστάτες είναι όργανα με τα οποία ελέγχουμε την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος προς τον καυστήρα και τον κυκλοφορητή, ανάλογα με τη θερμοκρασία.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ V-TEC.
Η Διδασκαλία της Πετοσφαίρισης
Αυτοκίνητο Ατέρμονας και Οδοντοτροχός Τροχαλίες Αλυσοκίνηση
ΑΠΩΛΕΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΚΙΝΗΣΗ ΤΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ
Στέκομαι, περπατώ…φρενάρω
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Σχολείο: 7ο Λύκειο Πάτρας Τμήμα: Α’1
Ερωτήσεις Θεωρίας. Ερ. 1: Αναφέρετε τα μέρη του κορμού ενός εμβολοφόρου κινητήρα. Σύντομη περιγραφή. Απάντηση: ΜΕΚ. 1 ο Μαθημα σλαιντ
ΟΜΑΔΑ 2 ΧΡΥΣΟΜΑΛΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤIΝΟΣ ΡΑΜΙΩΤΗΣ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΗΣ ΠΛΑΣΤΑΡΑΣ ΝΙΚΗΤΑΣ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΓΡΑΕΡΙΟΥ ΩΣ ΚΑΥΣΙΜΟ ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ.
ΕΝΑ ΑΘΛΗΜΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΩΝΙΑ. Είναι ιστορικά καταγεγραμμένο ότι σε πολλές χώρες υπήρξαν παιχνίδια όπου οι παίκτες κλοτσούν μία μπάλα, όπως το επίσκυρος στην.
Κεφάλαιο 1 Ιστορική αναδρομή - εισαγωγή ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος Εκπαιδευτικός 1 ου ΕΠΑ.Λ. Δράμας.
1 ΕΠΑΛ ΑΓΡΙΝΙΟΥ Ερευνητική Εργασία ΑΤ2 Καθηγητής: Τσαφάς Α. Σχ. Ετος Θέμα: Μετατροπή του ήχου σε ηλεκτρικά σήματα και αντίστροφα.
Ποδήλατο Νικόλας Μ. 1 ο Πειραματικό Δημοτικό Σχολείο Θεσσαλονίκης ΑΠΘ Σχολικό Έτος Τάξη ΣΤ ’2.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΠΕΙΡΑΙΑ ΄΄Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ΄΄ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΥΡΟΜΑΤΑΚΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ.
ΨΑΡΕΛΛΗΣ ΑΝΤΩΝΗΣ ΑΝΕΜΟΓΕΝΝΗΤΡΙΕΣ Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας Πως λειτουργούν ? Πως λειτουργούν ? Πως λειτουργούν ? Τι ενέργεια δίνουν ? Αιολικα παρκα!!
ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ.
Η ένταξη των μαθητών με αναπηρία στη φυσική αγωγή Φυσική κατάσταση, κινητικές και κοινωνικές δεξιότητες για όλους τους μαθητές Αν Καθηγητής Εμμανουήλ Κ.
Κεφάλαιο 3 Κύκλος λειτουργίας των Μ.Ε.Κ. Μηχανισμός Εμβόλου-Διωστήρα-Στροφαλοφόρου άξονα ΣΑΛΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ MSc in Management and Information Systems Μηχανολόγος.
ΕΛΛΗΝΟΓΑΛΙΚΗ ΣΧΟΛΗ «Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ»
Μετακίνηση και μεταφορά ασθενούς
ΥΔΡΟΣΤΑΤΕΣ Οι υδροστάτες είναι όργανα με τα οποία ελέγχουμε την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος προς τον καυστήρα και τον κυκλοφορητή, ανάλογα με τη θερμοκρασία.
ΙΑΣΩΝ ΓΕΡΜΑΝΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΡΗΣΤΟΥ
Ο ΟΓΚΟΣ Πολλά από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα
ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΕ ΑΠΌ ΤΗΝ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΣΟΦΙΑ ΧΙΛΙΟΥ
Νέος κινητήρας πετρελαίου
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΙΒΩΤΙΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Ο ΟΓΚΟΣ Πολλά από τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα
Μ.Ε.Κ. Ι Κεφάλαιο 4 Πολυκύλινδροι κινητήρες
ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΑΣ!
Υπεύθυνος καθηγητής – Κ . Βαλανίδης
ΚΙΒΩΤΙΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ ΣΥΓΧΡΟΝΙΖΕ
ελληνογαλλικη σχολη πειραια ο αγιοσ παυλοσ
Furniture Fittings Εξαρτήματα Επίπλων
ΜΗΧΑΝΙΚΗ ΣΤΕΡΕΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ
Διδακτική Παραολυμπιακών Αθλημάτων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΤΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΧΕΙΡΟΤΡΟΧΟΥ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΛΑΒΗΣ ΚΕΝΤΡΟΦΟΡΕΑ ΜΕ ΚΡΑΜΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ: ΕΠΙΛΕΞΑΜΕ ΤΟ ΚΑΤΑΛΥΛΟ ΚΡΑΜΑ ΑΛΟΥΜΙΝΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΟΧΗ ΤΩΝ ΤΕΜΑΧΙΩΝ.
Ε) Από το χθες στο σήμερα οι αλλαγές ….
Ελληνογαλλική Σχολή Ο ΑΓΙΟΣ ΠΑΥΛΟΣ Εργασία στο μάθημα της Τεχνολογίας.
ΚΑΝΟΝΑΣ 1 Ο Αγωνιστικός Χώρος.
ΥΔΡΟΣΤΑΤΕΣ Οι υδροστάτες είναι όργανα με τα οποία ελέγχουμε την παροχή ηλεκτρικού ρεύματος προς τον καυστήρα και τον κυκλοφορητή, ανάλογα με τη θερμοκρασία.
Λεωφορείο Εργασία project: Από: Βρουσάι Αμάντα, Γιατρά Νικολέτα, Ιλιάζη Ζερίνα, Ισλαμάι Γιάννη.
YAMAHA Αλέξανδρος Γκούσκος Άγγελος Αρβανιτάκης Μάρκο Γκίνι
Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας
Μεταγράφημα παρουσίασης:

1ο Γενικό Λύκειο Καισαριανής Εργασία τεχνολογίας Θέμα: Αγωνιστικά αυτοκίνητα Φόρμουλα 1 Σχολ. Έτος 2010-2011 Τάξη Α2

Ομάδα εργασίας Διαμάντη Μαρία Μέριανου Αλεξάνδρα Δημητροκάλλης Αντώνης Καρπάθιος Χρήστος Κούλης Κωνσταντίνος

Δομή της εργασίας: Τίτλος: Αγωνιστικά αυτοκίνητα- Φόρμουλα 1 Περιεχόμενα: Α) Ορισμός Β) Η ιστορία της Φόρμουλα 1 Γ) Τεχνολογία Αγωνιστικού αυτοκινήτου (car basics) 1.Ανθρακονήματα 2. Ανάρτηση 3. Φρένα 4. Ελαστικά 5. Μετάδοση κίνησης Δ) Ανατομία του «Μονοθέσιου» (car anatomy) 1) Θέση Οδήγησης 2)Ντεπόζιτο Καυσίμου 3) Κινητήρας 4) Ψυγεία 5) Ταχύτητες & Φρένα 6) Τροχοί & Ελαστικά 7) Αμάξωμα (monocoque & (καπάκι) 8) Αεροτομές Ε) Από το χθες στο σήμερα… ΣΤ) Πίστες διεξαγωγής αγώνων Φόρμουλα 1, 2011

Φόρμουλα 1 Α) Ορισμός Η Φόρμουλα 1 (F1) πρωτάθλημα αγώνων αυτοκινήτου,στο οποίο τηρούνται συγκεκριμένοι κανόνες από ομάδες και αυτοκίνητα. Την ευθύνη για τη διοργάνωση των αγώνων φέρει η FIA, (Fédération Internationale de l'Automobile) η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου.

Β) Η Ιστορία της Φόρμουλα 1 Μέχρι το 1930 γρήγοροι ρυθμοί ανάπτυξης αγώνων. Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος παύση αγώνων αυτοκινήτων. Μετά το τέλος του πολέμου αρχίζει από τη FIA η διοργάνωση ενός ενιαίου πρωταθλήματος με κοινά χαρακτηριστικά, που ονομάστηκε «Φόρμουλα Α» και αργότερα «Φόρμουλα 1».

Η εξέλιξη των αγώνων – Κυριότεροι σταθμοί: 1η Σεπτεμβρίου 1946 Διοργάνωση 1ου δοκιμαστικού αγώνα με την ονομασία «Βαλεντίνο- Γκραν Πρι» Νικητής: Ο ιταλός Ακίλε Βάρτσι, που οδηγούσε μια Άλφα-Ρομέο 158 Αλφέτα.

1950 Διοργανώνεται το 1ο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα με κανονισμούς F1. 1ος αγώνας 13 Μαΐου, πίστα Silverstone, Βρετανία. Νικητής ο Ιταλός Τζουζέπε Φαρίνα

1954 Θέσπιση Νέων κανονισμών: Μέγιστος κυβισμός 2500 κ.ε. Χρήση βενζίνης αντί καυσίμων αλκοόλης. Καθιερώνεται και πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Τη δεκαετία 1950 κυριαρχεί ο Αργεντινός οδηγός-πιλότος Χουάν Μανουέλ Φάνχιο

Δεκαετία του 1960 κυριαρχούν: Οι εταιρείες Μπράμπαμ, Λότους ,Φερράρι. Οι εξέχουσες μορφές του Κόλιν Τσάπμαν (καινοτομίες του : τα αεροδυναμικά βοηθήματα) και του Τζιμ Κλαρκ (εξαιρετικές ικανότητες στην οδήγηση).

Δεκαετία του 1970 Διακρίνονται οι οδηγοί: Νίκι Λάουντα, Αυστριακός και Φιτιπάλντι, Βραζιλιάνος Τα πρωταθλήματα κατασκευαστών μοιράζονται οι εταιρείες «Λότους» και «Φερράρι»

Δεκαετία του 1980 Στο πρωτάθλημα κατασκευαστών κυριαρχούν οι εταιρείες «Μακλάρεν» και «Γουίλιαμς» Πρωταγωνιστούν οδηγοί Γάλλοι και Βραζιλιάνοι Το 1980 ξεσπά διαμάχη για τον έλεγχο των αγώνων Φόρμουλα 1, μεταξύ της FOCA (Ένωση των Κατασκευαστών Αυτοκινήτων της Φόρμουλα 1) και της FIA.

Δεκαετία 1990 Κυρίαρχη μορφή: Άϊρτον Σέννα, Βραζιλιάνος. Σκοτώθηκε σε ατύχημα στην ΄Ιμολα, έχοντας κερδίσει ήδη τρία Παγκόσμια πρωταθλήματα. ο θάνατος του Σέννα, όσο και μια σειρά από μοιραία δυστυχήματα, ανάγκασαν τη FIA να πάρει αυστηρά μέτρα για την ασφάλεια των αγώνων.

Από το 2000 και έπειτα η «πρωτοκαθεδρία» ανήκει: στο Γερμανό Μίκαελ Σουμάχερ και Στη Φερράρι

Η Φόρμουλα 1 είναι το ακριβότερο σπορ στον κόσμο ως προς τις επενδύσεις σε τεχνολογία. Ο λόγος των επενδύσεων είναι η δοκιμή νέων τεχνολογιών με τελικό στόχο την άμεση χρησιμοποίησή τους στα αυτοκίνητά μας.

Γ) ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ (car basics) Ένα αυτοκίνητο της F1 είναι κατασκευασμένο από ανθρακονήματα. Μέλημα των κατασκευαστών η πλήρης αξιοποίηση του διαθέσιμου χώρου και η εφαρμογή των αυστηρών κανονισμών της FIA. Τα εξαρτήματα ενώνονται μεταξύ τους σχηματίζοντας τελικά το μονοθέσιο αυτοκίνητο της F1.Η μέθοδος αυτή ονομάζεται monocoque (μόνοκοκ).

Τεχνολογία - Εξαρτήματα Αγωνιστικού Αυτοκινήτου 1. Ανθρακονήματα :Φτιάχνονται από φύλλα νημάτων τοποθετημένα το ένα πάνω στο άλλο (επιστρώσεις). Πλεονεκτήματα: 1. απίστευτα ελαφρύ υλικό 2. εξαιρετικά ανθεκτικό 3. εύπλαστο 4. θρυμματίζεται όταν σπάει, με αποτέλεσμα να ελαχιστοποιείται η δύναμη της σύγκρουσης Χαρακτηριστική εφαρμογή: η υλοποίηση του «θαλάμου επιβίωσης» (cockpit) , που μένει ανέπαφος, ακόμα κι αν το υπόλοιπο μονοθέσιο διαλυθεί.

2.Ανάρτηση Μπροστινή Ανάρτηση: Βασικές έννοιες: 1) στηρίζει ιδανικά το ρύγχος του μονοθεσίου και 2) βελτιστοποιεί το σύστημα διεύθυνσης (τιμόνι).  Βασικές έννοιες: 1) A-arms (arms=μπράτσα): δύο ενωμένοι δοκοί που μοιάζουν με το γράμμα 'Α'. Η χρήση τους επιτρέπει στους μηχανικούς να ρυθμίζουν τη κλίση των τροχών(camber).

camber των τροχών, σημαίνει 'γωνία' ή 'κλίση' α) διευκολύνεται αισθητά ο έλεγχος του τιμονιού β) αυξάνεται σημαντικά το συνολικό κράτημα του μονοθέσιου στις στροφές. 3) Αντιστρεπτικές δοκοί: ενώνουν τους τροχούς με τα αμορτισέρ, ελαχιστοποιώντας τους κραδασμούς από τις ανωμαλίες του εδάφους. Πισινή Ανάρτηση: Χρησιμοποιώντας ανάλογη τεχνική πετυχαίνει την καλύτερη επαφή των πίσω τροχών με την άσφαλτο.

3.Φρένα Τα φρένα μιας σύγχρονης F1 είναι: αεριζόμενα δισκόφρενα φτιαγμένα από 'ανθρακόνημα'. Αποτελούνται από τρία κύρια εξαρτήματα: έναν δίσκο που γυρίζει μαζί με τον τροχό, την 'καλίμπρα' που συνδέεται ξεχωριστά από τον δίσκο και τον επιβραδύνει μόλις πατηθεί το φρένο, και τα τακάκια, που βρίσκονται μέσα στην καλίμπρα και γαντζώνουν στον δίσκο μόλις πατηθεί το φρένο. Ο μεγαλύτερος εχθρός του συστήματος αυτού είναι η θερμότητα

4.Ελαστικά Ένα τυπικό ελαστικό F1: έχει πλάτος 16 ίντσες και διάμετρο 13 ίντσες. η εσωτερική δομή του ακολουθεί το σχεδιαστικό πρότυπο radial. η γόμα ποικίλλει ανάλογα με τις ιδιαιτερότητες της εκάστοτε πίστας. Κατηγορίες ελαστικών: 1. ελαστικά στεγνού οδοστρώματος (slicks). 2. βρόχινα ελαστικά (wets).

5.Μετάδοση κίνησης Μέχρι πρότινος, οι οδηγοί άλλαζαν ταχύτητες χρησιμοποιώντας δυο 'αυτιά' (ή 'πεταλούδες') πίσω από το τιμόνι. Σήμερα ο οδηγός δεν χρειάζεται καν να επιλέξει την επιθυμητή ταχύτητα αφού τα πάντα γίνονται αυτόματα. Τα περισσότερα μονοθέσια έχουν 7 ταχύτητες και μια όπισθεν.

Δ) ΑΝΑΤΟΜΙΑ ΜΟΝΟΘΕΣΙΟΥ (car anatomy) 1) cockpit (καμπίνα οδήγησης) τόσο στενή, που οι οδηγοί αδυνατούν να κουμπώσουν τις ζώνες μόνοι τους. οι ζώνες των πέντε σημείων είναι δεμένες τόσο σφιχτά, που αρκετά συχνά κατά τη διάρκεια του αγώνα οι οδηγοί δυσκολεύονται ακόμα και να αναπνεύσουν.

2) Το κάθισμα ανατομικό, προσαρμοσμένο στο σώμα του εκάστοτε οδηγού. μοναδικός σκοπός του η σωστή στήριξη του σώματος και όχι η άνεση. πρέπει να μπορεί να αφαιρεθεί μαζί με τον οδηγό σε περιπτώσεις έκτατης ανάγκης. Οταν ο οδηγός πάρει την τυπική στάση οδήγησης το σώμα του βρίσκεται σχεδόν παράλληλα με το έδαφος. Κάθισμα Σουμάχερ

3)Τιμόνι Το σχήμα του τιμονιού σχεδόν ποτέ δεν είναι κύκλος. Πάνω του βρίσκονται τόσες λειτουργικές ενδείξεις και διακόπτες  , ώστε οι οδηγοί είναι σαν να παίζουν πιάνο κατά την οδήγηση. Βάσει κανονισμών το τιμόνι πρέπει να μπορεί να αφαιρεθεί οποιαδήποτε στιγμή, γιατί αλλιώς ο οδηγός δεν χωράει  ούτε να μπει ούτε να βγει από το μονοθέσιο.

4) Ντεπόζιτο Καυσίμου βρίσκεται ακριβώς πίσω από το κάθισμα του οδηγού. είναι κατασκευασμένο από επεξεργασμένο λάστιχο. όλα τα ανοίγματα και οι σωληνώσεις που καταλήγουν στο ντεπόζιτο είναι κατασκευασμένα να σφραγίζονται αυτόματα. η βάση του καυσίμου είναι η κοινή αμόλυβδη βενζίνη, με περισσότερα όμως οκτάνια.

5)Κινητήρας από το 1970 κι έπειτα ο κινητήρας τοποθετείται πίσω από το ντεπόζιτο καυσίμου.   ένας τυπικός κινητήρας έχει 10 κυλίνδρους σε διάταξη V.  οι σύγχρονοι κινητήρες ξεπερνάνε σε ισχύ τους 850 ίππους, με χωρητικότητα 3 λίτρων, που  καθορίζεται από τη FIA. οι εξατμίσεις είναι χειροποίητες, αφού η FIA απαγορεύει την αυτοματοποιημένη παραγωγή.

6) Ψυγεία παλαιότερα τα μονοθέσια ήταν αερόψυκτα,  με ένα ψυγείο τοποθετημένο μπροστά από τον κινητήρα .    τα σύγχρονα μονοθέσια είναι υγρόψυκτα, με δυο ψυγεία τοποθετημένα στις πλευρές του αμαξώματος.    στα ανοίγματα των ψυγείων υπάρχουν μικρές πτέρυγες, που παίζουν ρυθμιστικό ρόλο στη ψύξη .

7)Ταχύτητες το κιβώτιο ταχυτήτων βρίσκεται κάτω και πίσω από τον κινητήρα.   υπάρχει κατώτατο όριο στον επιτρεπόμενο αριθμό σχέσεων (4) όπως υπάρχει και ανώτατο όριο (7). Η όπισθεν πάντως είναι υποχρεωτική.

8)Τροχοί & Ελαστικά οι κανονισμοί επιβάλλουν τη χρήση τεσσάρων και μόνο τροχών.    όλα τα ελαστικά είναι χωρίς σαμπρέλα και αντί για αέρα περιέχουν κυρίως άζωτο. τα ελαστικά πρέπει να προθερμαίνονται. Γι’ αυτό το λόγο όλες οι ομάδες χρησιμοποιούν ειδικές θερμαντι-κές κουβέρτες .

9)Αμάξωμα καπάκι σκεπάζει τον κινητήρα και γενικά το πίσω μέρος του μονοθεσίου.   monocoque (μόνοκοκ) περιβάλλει τη θέση του οδηγού φτάνοντας μέχρι το "ρύγχος" Υλικό κατασκευής :ανθρακονήματα. Δοκιμές αντοχής με crash test

10)Αεροτομές σκοπός τους να ρυθμίζουν την πίεση που ασκεί ο αέρας πάνω στο μονοθέσιο (downforce). το "ρύγχος" των μονοθεσίων αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της μπροστινής αεροτομής . το μήκος και το πλάτος των πτερύγων της μπροστινής αεροτομής είναι αυστηρώς προκαθορισμένα από τη FIA. το μήκος, το πλάτος και ο αριθμός πτερύγων της πίσω αεροτομής είναι επίσης προκαθορισμένα από τη FIA.   

Πτέρυγες ρυθμιστικές ψύξης Ρύγχος Καπάκι Πίσω αεροτομή Εμπρός αεροτομή cockpit Ντεπόζιτο Καυσίμων Κινητήρας A-arms Πτέρυγες ρυθμιστικές ψύξης τροχός Ψυγείο Στόμια εξατμίσεων Εξάτμιση Δισκόφρενο