Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΟΥ
Advertisements

Φύση :Mια φίλη ζητά βοήθεια
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
Με πόση ασφάλεια χρησιμοποιούμε το διαδίκτυο;
Τελικά είναι σημαντικός και χρήσιμος για τον άνθρωπο ο υπολογιστής
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ Δημοτικό Λεμεσου κ.΄β Εκπαιδευτικη ερευνα
Έρευνα για το Βιβλίο Δημοτικό Σχολείο Αλάμπρας Σχολική χρονιά
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΚΑΙ ΕΦΗΒΟΙ.
Έρευνα για το διαδίκτυο
Διαγωνισμός Saferinternet ο Πανευρωπαϊκό βραβείο 1ο Πανελλήνιο Βραβείο ηλικιακή ομάδα Διαγωνισμός Saferinternet ο Πανευρωπαϊκό βραβείο.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΣΤΗΝ ΕΦΗΒEΙΑ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ-4ο ΓΕ.Λ. ΚΑΛΑΜΑΡΙΑΣ
Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΗΛ. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΚΑΙ Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ
Γινόμαστε, μικροί ερευνητές...
Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες Πληροφορικής
Πώς περνούν τον ελεύθερό τους χρόνο οι μαθητές του σχολείου μας.
Μεγάλες Δραστηριότητες Γ΄ Τάξη Γ΄ Τρίμηνο Φακίνος Αποστόλης.
Ασφάλεια στο Διαδίκτυο
Διερεύνηση της χρήσης των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας από εκπαιδευτικούς Φυσικής Αγωγής Αν. Χατζηπαρασίδης, Π. Αντωνίου,Β. Γούργουλης, Ευαγ.
Ασφαλώς Πλοηγώ! Γυμνάσιο Καπανδριτίου Σχ.Έτος ᅠ Παρουσίαση Ερωτηματολογίου μαθητών.
Ερευνητική εργασία «Φύλα και επαγγέλματα»
Συγγραφείς: Βερόνικα Σαμαρά & Γεώργιος Κορμάς Εικονογράφηση των ιστοριών από τα παιδιά του:
Φυλλο του Καθηγητη. Teacher’s Age Ποιο ειναι το αντικειμενο διδασκαλιας σας?
Μαθητές και Facebook 2 ο Γυμνάσιο Ευόσμου Σιώσιος Γεώργιος, Σταματίου Εύα, Στεφανίδης Παύλος, Τασέλη Άσπα, Τέκου Αναστασία, Τσαγκουρίδης Ηλίας, Τσιάβος.
Η ΈΡΕΥΝΑ ΤΟΥ ΕΛΕΥΘΕΡΟΥ ΧΡΟΝΟΥ
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
Μουσειοσκευή Racce «Σεισμοί και Ηφαίστεια» Φύλλο Προ- αξιολόγησης Το ερωτηματολόγιο στοχεύει στη συλλογή πληροφοριών σχετικά με τα χαρακτηριστικά και τα.
ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ, ΤΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΔΥΝΟΙ ΠΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ
Διδακτική Πληροφορικής
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΝΕΟΧΩΡΙΟΥ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ
Εθισμός στο διαδίκτυο.
ΜΑΡΙΑ ΜΠΡΑΣΤΙΑΝΟΥ ΜΑΡΙΑ - ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΟΥΤΣΗ
E2 Τάξη Τίτλος προγράμματος: «Ασφάλεια στο διαδίκτυο»
….για πολλές ώρες…..
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΧΡΟΝΟ ΤΟΥΣ Δήμητρα Σκιάνη Νίνα Καλύβα Μαργαρίτα Δουκάκη Άννα.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ Γιώργος Σούλτης.
Η χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας από τους διευθυντές δημοτικής εκπαίδευσης για σκοπούς οργάνωσης και διοίκησης της σχολικής μονάδας.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΖΕΡΒΟΧΩΡΙΩΝ ΧΑΛΚΙΔΙΚΗΣ. ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΑ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
Η φωτεινή πλευρά του Διαδικτύου Γρηγόρης Δερεκενάρης.
Για ποιόν λόγο χρησιμοποιείτε τον υπολογιστή; Εργασίες 27% Διασκέδαση 50% Επικοινωνία 15% Ενημέρωση 8%
Έρευνα με ερωτηματολόγιο σε μαθητές της Β΄ και Γ΄ Γυμνασίου του 3 ου Γυμνασίου Βύρωνα Σχολική χρονιά Η φιλία στην αρχή της εφηβείας.
ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΕΚΦΡΑΣΗΣ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΛΛΗ ΜΟΥΡΑΤΗ-ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ 1.
ΘΕΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ «Ασφάλεια στο διαδίκτυο». 6/Θ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΕΛΟΠΙΟΥ Ε ΚΑΙ ΣΤ ΤΑΞΕΙΣ « Ο εαυτός μου στο διαδίκτυο / Σερφάρω σε «ασφαλή νερά»-Πληροφορούμαι,
ΦΩΤΙΑ ΤΑ ΣΑΒΒΑΤΟΒΡΑΔΑ. ΣΚΟΠΟΣ ΚΑΙ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ Σκοπός της ερευνητικής εργασίας είναι η διερεύνηση του τρόπου που διασκεδάζουν οι μαθητές τα Σαββατοκύριακα.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Γ2 τάξη Δημοτικού Σχολείου Αρναίας
5ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης.
Μαθαίνω να χρησιμοποιώ με ασφάλεια το διαδίκτυο
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και εθισμός σε αυτά
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
Η ΕΡΕΥΝΑ ΜΑΣ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για την επικοινωνία
Από τα Δεδομένα στην Πληροφορία………………….
Δημοσκόπηση Τμήμα A1 Αλκοόλ και μαθητές.
Η ομάδα Αγωγής Υγείας του 39ου Γυμνασίου Αθηνών υλοποίησε ένα πρόγραμμα με θέμα “Διαδικτυακή Βία”. Το πρόγραμμα υλοποιήθηκε από 30 μαθητές σε δύο βασικά.
ΔΕΚΑΡΧΟ Ν. ΞΑΝΘΗΣ ΚΙΝΗΤΑ ΚΕΣΠΕΜ Εκπαιδευτική ομάδα: Ανέτα Θεοδωρίδου
Ασφαλές Internet Ιοί Παραπληροφόρηση Ακατάλληλα Άχρηστα Ψαράδες
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ 4Ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΤΡΙΚΑΛΩΝ «Γ.ΣΕΦΕΡΗΣ»
Η φιλία στην αρχή της εφηβείας
Κριτήρια επιλογής του θέματος
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ.
ΘΕΜΑ: «ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ»
10ο Μαθητικό Συνέδριο Πληροφορικής
Δεν καπνίζω, ΓΥΜΝΑΖΟΜΑΙ
Ποτέ μόνοι μας… Χρησιμοποιούμε το Διαδίκτυο για να ακούσουμε μουσική, να δούμε ταινίες, να παίξουμε παιχνίδια, αλλά ΜΑΖΙ με τα αδέρφια και τους φίλους.
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟΝ ΨΗΦΙΑΚΟ ΚΟΣΜΟ
Το διαδίκτυο που θέλουμε !
Οι απόψεις των μαθητών του σχολείου μας για τα βιντεοπαιχνίδια
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης Χρήση του Η/Υ και του Διαδικτύου από τους μαθητές του Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου Ανατολικού Μια εργασία των μαθητών της Στ τάξης

Στόχοι της εργασίας Να μάθουμε τα βήματα για την ολοκλήρωση μιας ερευνητικής εργασίας Να χρησιμοποιήσουμε δημιουργικά τα λογισμικά Word, Excel, Powerpoint Να μάθουμε κατά πόσο οι υπολογιστές και το internet επηρεάζουν τις ζωές μας Να μάθουμε για το πώς χρησιμοποιούν τα παιδιά του σχολείου μας τον υπολογιστή και το internet

Μεθοδολογία Την εργασία αυτή την κάναμε χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα Word για να κάνουμε ερωτηματολόγια που συμπλήρωσαν οι μαθητές των Β, Γ, Δ, Ε και Στ τάξεων. Τις απαντήσεις τις περάσαμε στο πρόγραμμα Excel με το οποίο κάναμε τα γραφήματα. Η παρουσίαση της εργασίας γίνεται με το πρόγραμμα Powerpoint.

Ερωτηματολόγιο 1. Σε ποια τάξη πηγαίνεις? α) Β τάξη β) Γ τάξη γ) Δ τάξη δ) Ε τάξη ε) ΣΤ τάξη 2. Ποιο είναι το φύλο σου? α) αγόρι β) κορίτσι 3. Υπάρχει υπολογιστής στο σπίτι σου? α) Ναι β) Όχι 4.Υπάρχει σύνδεση διαδικτύου (ίντερνετ) στο σπίτι σου? 5.Πόσα χρόνια χρησιμοποιείς τον υπολογιστή? α) λιγότερο από ένα χρόνο β) 1-3χρόνια γ) 3-5χρόνια δ) 5χρόνια και πάνω 6.Πόσες ώρες την ημέρα χρησιμοποιείς τον υπολογιστή? α) Λιγότερο από 1ώρα β) 1-3ώρες γ) 3-5ώρες δ) 5ώρες και πάνω ε) καθόλου 7.Σε ποιο σημείο του σπιτιού βρίσκεται ο υπολογιστής? α) στο δωμάτιό μου β) σε άλλο χώρο του σπιτιού 8.Για ποιους από τους παρακάτω λόγους χρησιμοποιείς τον υπολογιστή σου? α) διασκέδαση (παιχνίδια, μουσική, ταινίες, youtube) β) σχολικές εργασίες-παιδαγωγικά(αναζήτηση πληροφοριών, κείμενα, παρουσιάσεις, ζωγραφική, εκπαιδευτικά προγράμματα) γ) περιήγηση στο διαδίκτυο δ) επικοινωνία(email, skype, chat, msn) ε) κοινωνική δικτύωση στ) δεν χρησιμοποιώ υπολογιστή 9.Βάλε σε σειρά τις παραπάνω δραστηριότητες ξεκινώντας από αυτή που κάνεις περισσότερο. 10.Τι από τα δυο παρακάτω θα προτιμούσες να κάνεις στον ελεύθερο σου χρόνο? α)Να ασχοληθείτε με τον υπολογιστή β)να παίξετε έξω με τους φίλους σας 11.Γνωρίζεις τους κινδύνους του διαδικτύου?

Ποιο είναι το φύλο σου

Υπάρχει υπολογιστής στο σπίτι σου;

Έχεις internet στο σπίτι σου;

Πόσα χρόνια έχεις υπολογιστή;

Πόσες ώρες την ημέρα χρησιμοποιείς τον υπολογιστή;

Σε ποιο σημείο του σπιτιού βρίσκεται ο υπολογιστής σου;

Για ποιους λόγους χρησιμοποιείς τον υπολογιστή σου;

Στο ελεύθερό σου χρόνο θα προτιμούσες να:

Γνωρίζεις τους κινδύνους του internet;

Συμπεράσματα Τα περισσότερα παιδιά έχουν Η/Υ και σύνδεση internet στο σπίτι τους Σχεδόν όλοι χρησιμοποιούν τον Η/Υ έστω και λίγο κάθε μέρα Ο πιο συχνός λόγος που χρησιμοποιούν τον Η/Υ είναι για διασκέδαση Τα περισσότερα παιδιά προτιμούν το παιχνίδι έξω, από το να καθίσουν μέσα και να ασχοληθούν με τον Η/Υ Είναι λίγα τα παιδιά που γνωρίζουν για τους κινδύνους του διαδικτύου

ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ