The Greek Network of Rural Accommodation

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
3 April 2012Πανελλήνιο Συνέδριο Αγροτουρισμού Χανιά Γιώργος Δημητριάδης BIOLEA, Ένωση Αγροτουρισμού Κρήτης, ΥΝΙ ΠΙΡΟΥΝΙ, Σύνδεσμος Παραγωγών Βιολογικών.
Advertisements

Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
Τουριστική ανάπτυξη και χρήση τοπικών πόρων
Στην AEGEAN εδώ και 15 χρόνια στεκόμαστε δίπλα στην κοινωνία με ενέργειες που στηρίζουν τους νέους αλλά και όσους μας έχουν ανάγκη.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΔΙΚΤΥΩΣΗ: euro|guidance Ημερίδα “Ευρωπαϊκή κινητικότητα για λόγους εκπαίδευσης & απασχόλησης: Euroguidance-Eures” 15 Οκτωβρίου 2004 ΕΘΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ.
Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ELDOM Α.Ε.Β.Ε. ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ.
γιαννης μπαλτζακης, BSc,MSc, μελετητής-συμβουλος υλοποίησης
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012.
Αγροτουριστική μονάδα στη Νικήσιανη Καβάλας.
Τι είναι το ; 1. Είναι o πρώτος διαδικτυακός τόπος κοινωνικής δικτύωσης αποφοίτων σχολών ιστιοπλοΐας ανοικτής θαλάσσης αλλά και όλων των.
•Ίδρυση Έδρα Θεσσαλονίκη •Αντικείμενο η αξιοποίηση της χρήσης των Τεχνολογιών Πληροφορικής •Εφαρμογές για όλους τους κλάδους της οικονομίας •Σύστημα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
1 ο Συνέδριο ΕΕΠΕ – ΔΤΠΕ, Αθήνα, 16 Οκτωβρίου 2004 ΥΠΕΠΘ Sch.gr Τηλεματικές Υπηρεσίες για την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση Δρ. Μιχάλης Παρασκευάς Τεχνικός Υπεύθυνος.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ 1. Σταθερή η αύξηση των ταξιδιών των Ελλήνων στο εξωτερικό. 1 στους 4 Αθηναίους ταξίδεψαν στο εξωτερικό τους τελευταίους 12 μήνες.
Τεχνολογία αιχμής που αξιοποιεί τις πλέον σύγχρονες διεθνείς τάσεις, συνδυάζοντας τo Microsoft.NET Framework 3.5 και τα εξελιγμένα εργαλεία ανάπτυξης.
Εγκατάσταση & Διαχείριση
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
Από το 2005 λειτουργούν οι Αγροικίες στο κτήμα Στρατάκη
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
4Η ΔΙΑΛΕΞΗ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ Ή ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Ιωάννινα, Ιούνιος 2004 Μ. Κουτροκόη Πρόσβαση στη γνώση.
Καλώς ήρθατε ! Ετοιμάζεστε να παρακολουθήσετε την παρουσίαση της εφαρμογής Copyright © iBS LTD, all rights reserved.
Lamans s.a. 1 / 9 INTERREG III A ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ Πρόγραμμα : Δίκτυο Κέντρων Υπηρεσιών για τον ολοκληρωμένο εναλλακτικό τουρισμό (TRIA net) ΕΡΕΥΝΑ.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές: κ. Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ κ. Α. Ικκος, Διευθύνων.
Μεσαιωνικά Φεστιβάλ Η συμβολή τους στον Πολιτιστικό Τουρισμό.
Ερευνα 2011 Θέμα : Μικρή Λιανική.
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
Ε.Ψ.Ε.Π.Α. (ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΥ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΣ) ΤΙ ΕΙΝΑΙ; ΜΕ ΤΙ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ; ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Α. Ίκκος, Διευθύνων Σύμβουλος.
European Commission 1 Μετανάστευση: Αποτελεσματική Πολιτική και Ανοιχτή Κοινωνία ΟΜΙΛΙΑ ΤΗΣ ΑΝΔΡΟΥΛΛΑΣ ΚΑΜΙΝΑΡΑ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΑΣ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ.
Χάρτης Ελλάδας για γονείς, από γονείς... elamazi.gr.
Α Θ Η Ν Α Ϊ Κ Ο Κ Ε Ν Τ Ρ Ο Ε Ρ Ε Υ Ν Ω Ν Έρευνα Web Id. Τεχνικές Προδιαγραφές.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
Ελληνικό Κέντρο Αναδιανομής Καινοτομίας/ΕΚΤ. ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΕΝΤΡΩΝ ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (IRC Network)  Πρόγραμμα INNOVATION (DG Enterprise)  63.
Φορέας που καλείται να υποστηρίξει συνολικά την ανάπτυξη της Κρήτης.
Ο οινοτουρισμός και οι προοπτικές ανάπτυξης της Θεσσαλίας
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
ΤΟ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΙΟΝ
ΞΕΝΩΝΑΣ ΕΦΗΒΩΝ Δ.Υ. ΣΤΡΟΦΗ. ΤΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΩΝ ΕΦΗΒΩΝ ΠΟΥ ΦΙΛΟΞΕΝΗΘΗΚΑΝ ΣΤΟΝ ΞΕΝΩΝΑ ΤΗΣ ΣΤΡΟΦΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΟΥ ΕΩΣ ΤΟ 2006.
1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές.
Διαχείριση Εκπαιδευτικού Περιεχομένου
Η αξία του digital Μανώλης Μαρσέλλος insurancemarket.gr
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΩΝ ΔΙΚΤΥΑΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ - FACEBOOK
ΗΜΕΡΙΔΑ «Νέες Προοπτικές – Εργαλεία & Τάσεις του Τουρισμού στην Εύβοια» Επιμελητήριο Εύβοιας - Χαλκίδα, 7 Ιουνίου 2015 Οι «Δρόμοι της Ελιάς», Εργαλείο.
Αλέξανδρου Αμπαδογιάννη
Διάλεξη 9 η ( ) Καινοτομία στον τουρισμό: Από την θεωρία στην πράξη Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
. 00:00:00 Λογότυπο Τελικό λογότυπο Slogan Always look on the bright side of life… Always look on the greek side of life!
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής Ενότητα 3: Ο ρόλος του τουρισμού στην ελληνική οικονομία Διονυσία Φράγκου Τμήμα ΕΑΔΣΑ Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Η ΕΠΟΧΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤΗΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 12 ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ EUROPEAN REGIONAL SCIENCE ASSOCIATION.
Αστικός Τουρισμός Ο αστικός τουρισμός είναι μία από τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού οι οποίες φαίνονται να έχουν ιδιαίτερη απήχηση στη σημερινή εποχή.
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΕΤΟΥΣ 2015
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Τουρισμός: Διαχείριση ΑΣΑ & Ξενοδοχεία Μηδενικών Αποβλήτων
ΜΑΖΙΚΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ 19ος αιώνας:
OASIS PALACE.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Εναλλακτικός vs μαζικός
ΕΡΕΥΝΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 2012.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΙΣ ΕΕΜΤ. Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΩΝ ΔΙΑΔΡΟΜΩΝ
ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
Ήπιες Μορφές Τουρισμού
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών Μεταπτυχιακό στη Διοίκηση Επιχειρήσεων Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής.
Η ΕΠΟΧΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΚΑΙ Η ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΤηΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Τμηματοποίηση – Τοποθέτηση - Στόχευση Δρ. Μάλαμα Ελεονώρα Ιουλία
Καινοτομία και επιχειρηματικότητα στον Τουρισμό Μάθημα: Ειδικές και Εναλλακτικές Μορφές Τουρισμού Τσαρτας Πάρις Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης ΑΘΗΝΑ.
Στρατηγική Ανάπτυξης του Ελληνικού Τουρισμού
Μεταγράφημα παρουσίασης:

The Greek Network of Rural Accommodation Προβολή του ελληνικού αγροτουρισμού στη διεθνή αγορά The Greek Network of Rural Accommodation

Ποιά είναι τα χρώματα που θυμίζουν την Ελλάδα ? Το μπλέ και το άσπρο φυσικά !! Για εμάς όμως, υπάρχει και μία άλλη Ελλάδα και αυτή η Ελλάδα είναι πράσινη

Το Guest Inn είναι: Το πρώτο Δίκτυο Παραδοσιακών και Αγροτουριστικών καταλυμάτων στην Ελλάδα, που πληρούν συγκεκριμένα κριτήρια ποιότητας Δημιουργήθηκε το 2004, είναι μια ελληνογαλλική συνεργασία και έχει έδρα στην Αθήνα Επίσημο Μέλος της Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Αγροτουρισμού EuroGites από το 2004

The European Federation for Farm and village tourism

Το σήμα GUEST INN εγγυάται ...

4 συγκεκριμένα κριτήρια επιλογής Φιλοξενία Αρχιτεκτονική Περιβάλλον Άνεση, ποιοτική διαμονή

Μία φιλοσοφία με δυνατές αξίες

Μικρές παραδοσιακές μονάδες καταλύματα Παραδοσιακά Ενοικιαζόμενα δωμάτια Κατοικίες & Αγροικίες Ξενώνες Β&Β διαμερίσματα Στούντιο & Αγρόκτημα Ξενώνες σε

www.guestinn.com

Ένα website που σέβεται τον επισκέπτη! Αναλυτική, ξεκάθαρη και ανανεωμένη ενημέρωση Γρήγορη και εύκολη αναζήτηση ξενώνα Αναζήτηση διαμονής ανά θεματική ενότητα Ενημερωμένες τιμές & ειδικές προσφορές On line κρατήσεις & πληρωμή Αναλυτική παρουσίαση κάθε περιοχής ( δραστηριοτήτες, γαστρονομία, τοπικά ενδιαφέροντα ....)

Το δίκτυο Guest Inn σήμερα 110 μέλη σε όλη τη χώρα 1030 δωμάτια 3168 κρεβάτια

Τα πρώτα αποτελέσματα της δικτύωσης Στατιστικές Προφίλ πελατείας Προβολή απο διεθνή ΜΜΕ και τουριστικούς οδηγούς Κρατήσεις από νωρίς Μείωση της εποχικότητας για τους ορεινους ξενώνες

Προφίλ ξένης πελατείας Μεμονωμένοι πελάτες – χρήστες Internet Οργανώνουν τις διακοπές τους on line Κλείνουν νωρίς τις διακοπές τους Ταξιδεύουν αεροπορικώς ή οδικώς Από Απρίλιο μέχρι Οκτώβριο Ηλικίες: κυρίως 35-65 ετών Ανώτερα και ανώτατα κοινονικο-οικονομικά στρώματα Έχουν συγκεκριμένα ενδιαφέροντα και απαιτήσεις (περιβάλλον, πολιτισμός, δραστηριότητες στη φύση κτλ

Στατιστικές Τα πρώτα αποτελέσματα 87% ξένη πελατεία 66% προτείμησε το βουνό Ποιός είπε ότι οι ξένοι έρχονται στην Ελλάδα μόνο για τη θάλασσα;

Κρατήσεις ανά εθνικότητα 2011

Οικογένειες ή ζευγάρια? 2011

Επιλογή προορισμού: βουνό ή θάλασσα? 2011

Σε ποιές περιοχές πήγαν οι πελάτες? Σε ποιές περιοχές πήγαν οι πελάτες?

Γεωγραφική κατανομή ξενώνων: κοντά στη θάλασσα ή στο βουνό 2011

Μέση διάρκεια διαμονής ανά ξενώνα

πραγματοποιήθηκαν από Early Booking 2011 Tο 39,71% των κρατήσεων του 2011 πραγματοποιήθηκαν από τον Σεπτέμβριο 2010 μέχρι τον Μάρτιο 2011.

ο οποίος αναπτύχθηκε έντονα τα τελευταία 20 χρόνια. Σήμερα, ο αγροτουρισμός στην Ελλάδα είναι πλέον πραγματικότητα και αποτελεί τη καλύτερη εναλλακτική απέναντι στον μαζικό τουρισμό ο οποίος αναπτύχθηκε έντονα τα τελευταία 20 χρόνια. Είναι υποχρέωση όλων μας να βοηθήσουμε τη σωστή ανάπτυξη της υπαίθρου και να υποστηρίξουμε τους ανθρώπους της, διατηρώντας την αυθεντικότητα, τις παραδόσεις και τον τοπικό πλούτο, σεβόμενοι πάντα το περιβάλλον και τις δυνατότητες κάθε περιοχής.