Οπτικός Προγραμματισμός  To Page Control ανήκει στην κλάση TPageControl. Xρησιμοποιείται σε περιπτώσεις που θέλουμε να έχουμε πολλές σελίδες με components.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Οπτικός Προγραμματισμός  Προέρχονται από τα sets της Pascal.Ορίζονται ως : typedef Set όνομα τύπου συνόλου Π.χ. typedef set MikroiAkeraioi  Συνήθως συνδυάζονται.
Advertisements

Δημιουργία της πρώτης σας βάσης δεδομένων Access 2013 j και στη συνέχεια πατήστε το πλήκτρο F5 ή κάντε κλικ στις επιλογές Προβολή παρουσίασης > Από την.
Οπτικός Προγραμματισμός  Περιέχει έτοιμα components υλοποίησης κοινών διαλόγων  OpenDialog : διάλογος για την επιλογή αρχείου για άνοιγμα.  SaveDialog.
Οπτικός Προγραμματισμός  Frames : Μοιάζουν με τις φόρμες και μπορούν να ενσωματώσουν άλλα components, αλλά δεν αποτελούν παράθυρα. Είναι σετ από components.
Οπτικός Προγραμματισμός  Παράγεται από την κλάση TColorDialog. Επιτρέπει στον χρήστη την επιλογή χρώματος από τα βασικά χρώματα και τον καθορισμό ειδικών.
Εκμάθηση διεπαφής MS Kodu. Δημιουργώ τον Κόσμο Το πρώτο πράγμα που θα φτιάξουμε είναι ο κόσμος. Λογικό, αφού χωρίς κόσμο, πού θα τοποθετούσαμε μετά τα.
Οπτικός Προγραμματισμός  Παράγεται από την κλάση TStatusBar. Περιέχει έναν αριθμό από Panels που μπορούν να περιέχουν πληροφορίες για την κατάσταση του.
Οπτικός Προγραμματισμός  Παράγονται από την κλάση TForm. Αποτελούν components με μορφή “παραθύρου” που μπορούν να ενσωματώσουν άλλα components.  Ιδιότητες.
Οπτικός Προγραμματισμός  Ενσωμάτωση αντικειμένου τύπου TMainMenu από την μπάρα εργαλείων Standard. Δεν καθορίζουμε το μέγεθος και τη θέση.  Με διπλό.
Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΤΟ MOVIE MAKER
Πίνακες.
Διδασκαλία προγραμματισμού μέσω σχεδίασης ηλεκτρονικών παιχνιδιών: Η περίπτωση του GameMaker 13 Απριλίου 2013 Σαρημπαλίδης Ιωάννης & Μιχαηλίδης Νίκος.
Οπτικός Προγραμματισμός  Οι εφαρμογές οπτικού προγραμματισμού μπορούν να ακολουθούν ένα από τα παρα- κάτω τρία μοντέλα όσον αφορά το interface:  SDI.
Sketchpad Χρήση του λογισμικού ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΧΡΗΣΗ ΚΑΙ
Οπτικός Προγραμματισμός ( C++ Builder 5.0 )
ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ του tool ενημέρωσης στατιστικών
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Λογισμικό: Δημιουργία εφαρμογών Επίπεδο.
Οπτικός Προγραμματισμός Published Properties (Object inspector)  Alignment : (taRightJustify, taLeftJustify) καθορίζει άν το Caption θα εμφανίζεται στα.
Windows Programming Web controls. •Τα web forms είναι container αντικείμενα σχεδιασμένα για να κάνουνε host άλλα controls, όπως α) Web server controls,
Οπτικός Προγραμματισμός Οι ιδιότητες των αντικειμένων μπορεί να είναι δύο ειδών : 1.Published properties : είναι αυτές που εμφανίζονται στον Object Inspector.
Κεφάλαιο 6 Threads. 2 Στον παραδοσιακό προγραμματισμό όταν ένα πρόγραμμα εκτελείται ονομάζεται process (διεργασία) και οι εντολές του εκτελούνται σειριακά.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΤΕΧΝΙΚΕΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΣΤΡΑΦΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ Πίνακες Κλάσεις και Αντικείμενα.
Microsoft Excel 4.2 Κελιά Κίκα Χρυσοστόμου.
Οπτικός Προγραμματισμός  Κληρονομείται από την κλάση TCanvas. Επιτρέπει την σχεδίαση γραφι- κών στο Image Component. Επίσης υπάρχει στις φόρμες, σε compo-
Σχεδίαση-Ανάπτυξη Εφαρμογών Πληροφορικής Αντώνιος Συμβώνης, ΕΜΠ, Slide 1 Week 11: Intro to Applets Εβδομάδα 11: Εισαγωγή στα Applets.
Visual Basic 6 - Φυλλάδιο 2
Στο λειτουργικό σύστημα Windows, υπάρχουν εικονίδια (icons) τα οποία αναπαριστούν τις διάφορες οντότητες (φυλαγμένες πληροφορίες, προγράμματα που κάνουν.
IT-SKILLS Διάλεξη Παρουσιάσεις (PowerPoint)
Βάσεις Δεδομένων Μάθημα 4.
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Excel Κεφάλαιο 3.
Ιστοσελίδες -- Web-site. Εισαγωγή Στατικές ιστοσελίδες Δυναμικές ή Διαδραστικές ιστοσελίδες:  Ο τρόπος παρουσίασης και τα περιεχόμενά της ιστοσελίδας.
Microsoft PowerPoint Powerpoint Κίκα Χρυσοστόμου.
Power Point Κεφάλαιο 5.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
XERTE TUTORIAL - ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟΥ ΘΜΕΛ ΣΤ. ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΗΣ Xerte Interaction – Διάδραση Θεωρίες Μάθησης & Εκπαιδευτικό Λογισμικό Σημειώσεις Εργαστηρίου.
DreamWeaver Παρουσίαση Εργαλείου για Ανάπτυξη Web-based GUIs 1.
Templates Standard Template Library (STL) Exceptions Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα Σπουδών, Τμήμα Εφαρμοσμένης Πληροφορικής.
Μορφοποίηση Παραγράφων
Applets Εκμεταλλεύονται τo γραφικό υπόβαθρο που παρέχουν οι browsers, έχοντας έτσι τη δυνατότητα προβολής γραφικών και τη δυνατότητα υλοποίησης ενός γραφικού.
ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ PERIOD04 ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΡΕΣΗ ΣΥΧΝΟΤΗΤΩΝ ΑΝΑΠΑΛΣΗΣ ΠΑΛΛΟΜΕΝΩΝ ΑΣΤΕΡΩΝ Αλέξιος Λιάκος, M.Sc.
Microsoft Excel 4.3 Διαχείριση Φύλλων Εργασίας Κίκα Χρυσοστόμου.
Applets Εκτελούνται από τον appletviewer και από Java enabled web browsers Εκμεταλλεύονται τo γραφικό υπόβαθρο που παρέχουν οι browsers, έχοντας έτσι τη.
Μαθαίνοντας Python ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ PYTHON 2014
Δημιουργία προγράμματος ερωτηματολογίου Πολλαπλής Επιλογής Α. Σχεδίαση Φόρμας.
Βασικά στοιχεία της Java
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΖΟΝΤΑΣ ΜΕ ΤΟ ΑΒΑΚΙΟ. Μικρόκοσμοι και Αβάκιο Μέσω του περιβάλλοντος του Αβακίου κατασκευάζονται εκπαιδευτικά λογισμικά που ονομάζονται μικρόκοσμοι,
Τ.Ε.Ι. Κεντρικής Μακεδονίας ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Τ.Ε Τίτλος Πτυχιακής Εργασίας: Κατασκευή διδακτικού πακέτου προσομοίωσης των μηχανικών ταλαντώσεων.
Ασκήσεις WEKA Δέντρα αποφάσεων.
Κατανεμημένα Συστήματα
Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης MIS
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Power Point (Συνέχεια).
Εργασία στο μάθημα «Προγραμματισμός ΙΙ»
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών Πληροφορικής
Web Services στη C# Εργαστήριο 3
App inventor.
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
ΤΕΧΝΙΚΕΣ Αντικειμενοστραφουσ προγραμματισμου
Τρόπος προσαρμογής του Microsoft SharePoint Τοποθεσία Web με σύνδεση
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ Β΄ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑ ΠΕ03
Άνοιγμα/κλείσιμο Υπολογιστή
Σημειώσεις : Μιχάλης Φίλης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Οπτικός Προγραμματισμός  To Page Control ανήκει στην κλάση TPageControl. Xρησιμοποιείται σε περιπτώσεις που θέλουμε να έχουμε πολλές σελίδες με components μέσα σε μία φόρμα. Εφαρμόζεται κυρίως σε διαλόγους καθορισμού ιδιοτήτων (properties) που συνήθως είναι πολλές και χωρίζονται σε σελίδες.  Τρόπος χειρισμού του component : εισάγουμε στην φόρμα μας ένα Page Control που αρχικά είναι άδειο. Στη συνέχεια εισάγουμε όσες σελίδες χρειαζόμαστε κάνοντας right click στο component και επιλέγοντας “New Page”. Κάθε νέα σελίδα που εισάγουμε είναι ένα panel της κλάσης TTabSheet. Οι σελίδες παίρνουν αυτόματα τα ονόματα TabSheet1, TabSheet2 κ.λ.π. Για να αλλάξουμε τα Captions πρέπει να πάμε στην λίστα αντικειμένων του Object Inspector, να επιλέξουμε την επιθυμητή σελίδα (TabSheet) και να αλλάξουμε το “Caption”.

Οπτικός Προγραμματισμός  Στη συνέχεια επιλέγουμε την σελίδα που θέλουμε και εισάγουμε εκεί τα components που επιθυμούμε. Κάθε σελίδα είναι ανεξάρτητη και μπορεί να έχει τα δικά της components.  Κάθε φορά που κατά τη σχεδίαση επιλέγουμε μία σελίδα του Page Control αυτόματα καθορίζουμε και την ιδιότητα “Active Page” του Page Control δηλαδή το ποιά θα είναι η σελίδα που θα εμφανίζεται εξ’ορισμού όταν ξεκινά η εφαρμογή. Ιδιότητες (properties)  ActivePage (TTabSheet *) : καθορίζει ποιά είναι η τρέχουσα σελίδα.  PageCount (int) : επιστρέφει τον αριθμό των σελίδων του Page Control.  PageIndex (int) : επιτρέπει τον καθορισμό τρέχουσας σελίδας μέσω αύξοντα αριθμού και όχι μέσω αντικειμένου.  Pages[I] (TTabSheet *) : πίνακας με τις σελίδες του PageControl.  Canvas (TCanvas) : αντικείμενο που επιτρέπει την σχεδίαση στο client area του PageControl.

Οπτικός Προγραμματισμός  Images (TCustomImageList *) : επιτρέπει την φόρτωση εικόνων που θα εμφανίζονται στις επικεφαλίδες των σελίδων.  MultiLine (bool) : καθορίζει αν οι σελίδες θα είναι μόνο οριζόντιες (false) ή αν θα μπορούν να σχηματίζουν πολλαπλές γραμμές (true).  Style (tsTabs, tsButtons, tsFlatButtons) : καθορίζει τον τρόπο απεικόνισης των “tabs” των σελίδων : Style = tsButtons Style = tsFlatButtons

Οπτικός Προγραμματισμός  Επίσης μπορούμε να κάνουμε το “tab” μίας σελίδας να ξεχωρίζει από τις υπόλοιπες (εμφανίζεται inverse), μεταβάλλοντας την ιδιότητα “Highlighted” της συγκεκριμένης σελίδας σε true. Mέθοδοι (Methods)  FindNextPage() : μας επιστρέφει την επόμενη σελίδα (TTabSheet pointer) από την τρέχουσα. Την τρέχουσα σελίδα την δίνουμε εμείς ως παράμετρο στην ρουτίνα.  SelectNextPage() : καθιστά ενεργή την επόμενη σελίδα. Μπορεί να πάει και προς τα πίσω καθορίζοντας την παράμετρο Forward σε false.  UpdateActivePage() : επανεμφανίζει και ξανα-ζωγραφίζει την τρέχουσα σελίδα του PageControl.

Οπτικός Προγραμματισμός  To component αυτό μας επιτρέπει τον καθορισμό μίας ακέραιας τιμής μεταξύ δύο ορίων (άνω και κάτω όριο) με την μετακίνηση ενός δείκτη πάνω σε ένα ευθύγραμμο τμήμα. Ιδιότητες (Propeties) :  Frequency (int) : καθορίζει κάθε πόσα βήματα θα εμφανίζεται μία κάθετη γραμμή (tick mark) στον άξονα μετακίνησης.  LineSize (int) : καθορίζει πόσες μονάδες θα αυξάνει ή θα μειώνεται η θέση του ΤrackΒar όταν πατάμε τα βελάκια του κέρσορα δεξιά ή αριστερά.  Max, Min (int) : καθορίζουν το άνω και κάτω όριο μετακίνησης της θέσης του TrackBar.  Orientation (tbHorizontal, tbVertical) : καθορίζει άν το TrackBar θα είναι οριζόντιο ή κατακόρυφο.

Οπτικός Προγραμματισμός  Position (int) : επιστρέφει την θέση του TrackBar σαν ακέραια τιμή μεταξύ Min και Max.  SliderVisible (bool) : Εμφανίζει ή εξαφανίζει τον δείκτη (slider) που ολισθαίνει πάνω στο TrackBar.  ThumbLength (int) καθορίζει το μέγεθος του δείκτη (slider) που ολισθαίνει πάνω στο TrackBar.  TickMarks (tmBottomRight, tmTopLeft, tmBoth) : καθορίζει αν θα εμφανίζονται σημάδια κλίμακας (tick marks) από την μία πλευρά του TrackBar(και από ποιά) ή και από τις δύο πλευρές.  TickStyle (tsAuto, tsManual, tsNone) : καθορίζει αν θα εμφανίζονται αυτόματα τα σημάδια κλίμακας, αν θα εμφανίζονται χειροκίνητα (με κλήση της μεθόδου “SetTick”) ή να μην εμφανίζονται καθόλου.

Οπτικός Προγραμματισμός  Βρίσκεται στην παλέτα System και παράγεται από την κλάση TMediaPlayer. Χρησιμεύει για να προσδώσει δυνατότητες ήχου και video στις εφαρμογές του CΒuilder.  Όταν το ενσωματώσουμε σε μία φόρμα, εμφανίζεται ως μία μπάρα με 9 κουμπιά για play, pause, stop, rec κ.λ.π. Ο χρήστης μπορεί κατά βούληση να καθορίσει ποιά κουμπιά θα φαίνονται και ποιά όχι. Επίσης υπάρχει η δυνατότητα ο Media Player να μην φαίνεται καθόλου και απλά να χρησιμοποιούμε τις δυνατότητές του.  Για να καθορίσουμε ποιά κουμπιά θα φαίνονται και ποιά όχι επεμβαίνουμε στην ιδιότητα “EnabledButtons” που είναι ένα σύνολο (set).  Αν θέλουμε το Media Player να μην φαίνεται καθόλου πρέπει να καθορίσουμε την ιδιότητα “Visible” σε false.

Οπτικός Προγραμματισμός  Για να κάνουμε τον Media Player να παίξει ένα αρχείο ήχου (.wav,.mid) ή αρχείο video (.avi) : 1.Βάζουμε στην ιδιότητα “FileName” το όνομα του αρχείου 2.Καθορίζουμε την ιδιότητα “DeviceType” σε “dtAutoSelect” έτσι ώστε να επιλέγεται αυτόματα η συσκευή αναπαραγωγής ανάλογα με την επέκταση του αρχείου. 3.Καλούμε την μέθοδο Open() για να ανοίξει το αρχείο. 4.Καλούμε την μέθοδο Play() για να παίξει το αρχείο.  Επιπρόσθετα για αρχεία video :  Θα πρέπει να ενσωματώσουμε στην φόρμα και ένα “Animate” component από την παλέτα Win32.  Να συνδέσουμε τον Media Player με το Animate Component βάζοντας στην ιδιότητα “Display” του Media Player το όνομα του Animate Component.  Υπάρχουν μέθοδοι Pause(), Stop(), Back(), Next(), Rewind() κ.λ.π.

Οπτικός Προγραμματισμός  Παράγεται από την κλάση TTimer και είναι Non-Visual object. Παράγει ένα OnTimer event σε προκαθορισμένα ίσα διαστήματα. Επιτρέπει την κατασκευή εφαρμογών που να ρυθμίζουν την εκτέλεσή τους με τον πραγματικό χρόνο. Ιδιότητες :  Enabled (bool) : καθορίζει άν ο Timer είναι ενεργός ή όχι (άν παράγει το OnTimer event). Θέτουμε Enabled=true για εκκίνηση και Enabled=false για σταμάτημα του Timer.  Interval (int) : καθορίζει την περίοδο (σε msec) της επαναληπτικής παραγωγής του OnTimer event. Π.χ σημαίνει κάθε 1 δευτερόλεπτο. Συμβάντα :  OnTimer : παράγεται σε τακτά διαστήματα. Εδώ γράφουμε τον κώδικα που πρέπει να εκτελείται σε συνάρτηση με τον πραγματικό χρόνο. Σε μία εφαρμογή μπορεί να υπάρχουν πολλοί Timers με διαφορετικά Intervals, για να υλοποιούν ακολουθίες ενεργειών, μάλιστα κάποια OnTimer events μπορεί να εκκινούν ή να σταματούν άλλους Timers.

Οπτικός Προγραμματισμός  Είναι μία εφαρμογή διαλόγου με ένα Page Control τριών σελίδων. Στην πρώτη σελίδα το κουμπί Play παίζει ένα αρχείο ήχου, και ο χρήστης μπορεί με ένα TrackBar να καθορίσει την διάρκεια του ήχου.

Οπτικός Προγραμματισμός  Επίσης ενσωματώνουμε ένα Media Player component στη φόρμα με Visible=false.  Σε κάθε σελίδα ενσωματώνουμε τα κατάλληλα components.  Στη δεύτερη σελίδα το κουμπί play παίζει ένα συγκεκριμένο video AVI.  Στην Τρίτη σελίδα υπάρχει ένα DateTimePicker Component μαζί με ένα UpDown component μέσω των οποίων ο χρήστης μπορεί να δώσει με πολλούς τρόπους μία ημερομηνία. Υλοποίηση :  Στην φόρμα μίας νέας εφαρμογής ενσωματώνουμε ένα PageControl και δημιουργούμε 3 σελίδες με κατάλληλα Caption στα tabs,

Οπτικός Προγραμματισμός void __fastcall TForm1::TrackBar1Change(TObject *Sender) { int Start,End,pos; Beep(); Edit1->Text=TrackBar1->Position; } // void __fastcall TForm1::BitBtn1Click(TObject *Sender) { int pos=TrackBar1->Position; MediaPlayer1->FileName="C:\\WINNT\\Media\\The Microsoft Sound.wav"; MediaPlayer1->Open(); MediaPlayer1->EndPos = MediaPlayer1->TrackLength[1] / 10 * pos; MediaPlayer1->Play(); }

Οπτικός Προγραμματισμός void __fastcall TForm1::BitBtn2Click(TObject *Sender) { MediaPlayer1->FileName="c:\\winnt\\clock.avi"; MediaPlayer1->Open(); MediaPlayer1->Play(); } // void __fastcall TForm1::UpDown1ChangingEx(TObject *Sender, bool &AllowChange, short NewValue, TUpDownDirection Direction) { if (Direction==updUp) DateTimePicker1->Date=DateTimePicker1->Date+1; else DateTimePicker1->Date=DateTimePicker1->Date-1; }

Οπτικός Προγραμματισμός  Είναι μία εφαρμογή που επιδεικνύει την χρήση των Timers. Περιέχει ένα RadioButton (χωρίς Caption) και ένα Timer. Για το button θέτουμε Checked=true, και για τον Timer Interval=10.  Το button κινείται σαν μπάλα στο χώρο του client area της Φόρμας και αναπηδά στα τοιχώματα αντιστρέφοντας την κίνησή του κατά ένα άξονα κάθε φορά, ανάλογα με τον τοίχο πρόσκρουσης.

Οπτικός Προγραμματισμός int dx=1,dy=1; void __fastcall TForm1::Timer1Timer(TObject *Sender) { RadioButton1->Top+=dy; RadioButton1->Left+=dx; if (RadioButton1->Top<1) dy=-dy; if (RadioButton1->Top+RadioButton1->Height>Form1->ClientHeight-1) dy=-dy; if (RadioButton1->Left<1) dx=-dx; if (RadioButton1->Left+RadioButton1->Width>Form1->ClientWidth-1) dx=-dx; Application->ProcessMessages(); }