Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Λέμε ΟΧΙ στον σχολικό εκφοβισμό
Advertisements

5ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΩΝ "ΠΗΝΕΛΟΠΗ ΔΕΛΤΑ"
Κατερίνα-Ηλέκτρα Κ. Δήμητρα Γ. Χριστίνα Γk.
Η σχολική βία και ο εκφοβισμός (Bullying)
6η ΜαρΤΙΟΥ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ
ΟΡΙΣΜΌΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΘΥΤΕΣ ΘΥΜΑΤΑ ΘΕΑΤΕΣ
Σχολικός Εκφοβισμός (Bullying)
“Μαθαίνοντας να ζούμε μαζί”
Όνομα:Ελευθερία+Γιώτα
Από τους μαθητές της Α’ Τάξης Γυμνασίου Ψαρών Ψαρά
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΤΡΙΤΗ 6 ΜΑΡΤΙΟΥ 2012.
7ο Δημοτικό Σχολείο Τρίπολης
6 Μαρτίου 2013, ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Οι εκπαιδευτικοί: Τουλιόπουλος Φώτης
RESPECT DIVERSITY ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΤΟ ΑΙΝΙΓΜΑ ΝΩΝΤΑΣ ΖΑΦΕΙΡΟΠΟΥΛΟΣ
 Από τους μαθητές του 1 ου Γυμνασίου Δράμας.
Σχολικός Εκφοβισμός Τι ακριβώς είναι ; Πώς αντιμετωπίζεται από το θύμα ; Πώς αντιμετωπίζεται από τον παρατηρητή ;
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΌΧΙ ΒΙΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ!!!.
ΜΟΡΦΕΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΡΑΤΣΙΣΜΟΥ
Σέβομαι τη Διαφορετικότητα….. Λέμε όχι στον σχολικό εκφοβισμό
ΡΑΤΣΙΣΜΟΣ –ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ-BULLYING
Επιμελήθηκαν οι: Αλέξανδρος Π. Βλαδίμηρος Ε. Νίκος Π.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!!
ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟΥ ΒΑΣΙΛΗΣ Β’ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΣΤΕΛΙΟΣ ΣΤ’ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ
ΚΙΜΟΝΑΣ ΜΟΝΤΕΣΑΝΤΟΣ ΚΕΠΠΑΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣ ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΠΑΦΙΛΙΑΡΗΣ
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΠΑΝΕΥΡΩΠΑΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ
Σχολικός Εκφοβισμός Τι είναι σχολικός εκφοβισμός;
 Συμβαίνουν μεταξύ παιδιών της σχολικής ηλικίας:10-15  Σωματική επίθεση (σπρωξίματα, κλωτσιές, μπουνιές, χαστούκια κλπ.)  Συναισθηματική επίθεση.
Σχολικός Εκφοβισμός/Bullying
ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
Ο σχολικός εκφοβισμός (αγγλ. bullying) είναι ένα φαινόμενο νεανικής παραβατικότητας,
ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ Σχολικός εκφοβισμός.
Εθνικότητα Χρώμα δέρματος Θρήσκευμα Φύλλο(αγόρι ή κορίτσι) Εξωτερικά χαρακτηριστικά (βάρος, ύψος) Χαρακτηριστικά εμφάνισης(ακριβό ντύσιμο με επώνυμα.
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΒΙΑ
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΒΙΑΣ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ
Σωτηρία Ηλιοπούλου Βίκυ Μάρκου
Τί είναι ο σχολικός εκφοβισμός;
ΜΑΘΑΙΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΔΟΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ
“ Ένας 15χρονος έστειλε μήνυμα μέσω e- mail και γνωστοποιούσε ότι τον κορόιδευαν για μια συμπεριφορά που είχε και που δεν ταίριαζε με το στερεότυπο συμπεριφοράς.
“ΕΓΩ, Ο AΛΛΟΣ, Ο ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΣ … ΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ”
ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΒULLING... Το μπούλινκ (σχολικός εκφοβισμός) εμφανίζεται στα σχολεία ΟΛΟΚΛΗΡΟΥ του κόσμου ως λεκτική, σωματική, σεξουαλική,
Μια εργασία του Νικόλα Ρώσση, Φάνη Κουσσουρή και του ‘Ιωνα Καπράλου ΄΄Τα κρούσματα σχολικού εκφοβισμού αυξάνονται ραγδαία στη χώρα μας. Εκεί δε που το.
 ΠΩΣ βλέπετε τους ανθρώπους που έχουν διαφορετικό χρώμα δέρματος ή ανήκουν σε διαφορετική εθνικότητα από εσάς; Τους θεωρείτε ίσους με εσάς; Δυστυχώς,
Αν σε ενοχλήσουν ή σε χτυπήσουν μίλα, μη φοβάσαι!.
Όλοι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ, όλοι ΙΣΟΙ.
Το νταηλίκι είναι μια μορφή κακοποίησης, πιο συγκεκριμένα εκφοβισμού ή εξαναγκασμού. Αυτή συνεπάγεται περιοδικά επαναλαμβανόμενες πράξεις, που σκοπό έχουν.
ΟΧΙ ΣΤΟΝ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟ!!! ΣΕΒΟΜΑΙ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ.
Ο Χ Ι στον Μουσαβερές ΚώσταςΤσαρούχας Γιάννης. Τι είναι ο σχολικός εκφοβισμός ή αλλιώς bullying είναι το φαινόμενο όπου μαθητές ασκούν βία και προκαλούν.
Bullying.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΙΑΝΟΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ
6 Μαρτίου 2016 Παγκόσμια ημέρα κατά του σχολικού εκφοβισμού!
Ερευνητική εργασία Θέμα: Σχολική βία Κατάλογος μαθητών:
Έρευνα για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
BULLYING (ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ)
ΣΧΟΛΙΚΟΣ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΣ.
Καθηγήτρια: Κα Μ.Ζάχου Μαθητής: Νίκος Γονιδάκης
Είμαστε το ίδιο. Να το θυμάσαι. Μην το ξεχνάς.
Ερευνα για την σχολικη βια
ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ PROJECT
ΟΧΙ ΣΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΒΙΑ. ΝΑΙ ΣΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΦΙΛΙΑ
Σχολικός εκφοβισμός Σε όλο τον κόσμο.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Λέμε ΟΧΙ στο σχολικό εκφοβισμό Σταύρος Βλατάκης, Νίκος Γαϊτάνης, Βασίλης Ακτουδιανάκης, Γιώργος Ελευθεράκής, Μανόλης Αρχοντάκης ΣΤ1 5ο Δημοτικό Σχολείο Ρεθύμνου Όνομα Ομάδας : Διαφορετικά Αγόρια

Διαφορετικότητα Τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν ως ξεχωριστό ένα ον και ίσως το εμποδίζουν να ενταχθεί σε ένα σύνολο ή ομάδα. Τη διαφορετικότητα τη συναντάμε ακόμη και στο ζωικό βασίλειο ……. όπου μάλλον τα πνευματικά κατώτερα όντα τα καταφέρνουν καλύτερα……

Είμαι διαφορετική… αλλά είμαι ισότιμο μέλος της αγέλης

Είμαι διαφορετικός… αλλά είμαστε οι καλύτεροι φίλοι

Μπορεί να έχω μεγάλα αυτιά, αλλά είμαι σπάνιος!

Μεταξύ των ανθρώπων η διαφορετικότητα προκαλεί προβλήματα σε όλους τους χώρους. Πολλές φορές ο φόβος για κάτι άγνωστο ή ξένο ή διαφορετικό οδηγεί σε άσχημες συμπεριφορές. Στο σχολείο η διαφορετικότητα προκαλεί συχνά εντάσεις με κατάληξη τον σχολικό εκφοβισμό

Σχολικός εκφοβισμός στην Ελλάδα Πηγή: Έθνος 2/10/2010

Σχολικός εκφοβισμός Οι λόγοι που ένα παιδί γίνεται θύμα σχολικού εκφοβισμού Ανικανότητά του να αμυνθεί 57% Η ευαισθησία του 44,6% Η εθνικότητά του 44,3% Το βάρος του 31,6% Οι σεξουαλικές προτιμήσεις του 25% Σωματική ανεπάρκεια/αναπηρία 23,9% Εξαιτίας των ρούχων του 17% Η πίστη/ θρησκεία του 16% Πηγή: Ευρωπαϊκή έρευνα για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού –Χαμόγελο του παιδιού 2012

Μορφές σχολικού εκφοβισμού Χρήση κοροϊδευτικών ονομάτων 63% Σπρωξίματα/ χτυπήματα 45,4% Πειράγματα λόγω της εξωτερικής εμφάνισης 36,3% Εξιστόρηση κοροϊδευτικών ιστοριών 27,6% Απομόνωση 27,4% Εξαναγκασμός σε πράξεις με χρήση βίας 21,9% Σεξουαλική παρενόχληση/διάδοση φημών 21% Αφαίρεση προσωπικών ειδών και χρημάτων 19,7% Διάδοση κοροϊδευτικών μηνυμάτων –emails 19,1% Ανάρτηση ή απειλή με εξευτελιστικά βίντεο 14,2% Πηγή: Ευρωπαϊκή έρευνα για το φαινόμενο του σχολικού εκφοβισμού –Χαμόγελο του παιδιού 2012

Τι πρέπει να κάνουμε; Ο ρόλος των γονιών αλλά και των δασκάλων είναι πολύ σημαντικός για την αντιμετώπιση του σχολικού εκφοβισμού. Η ομαδικές εργασίες και οι αθλητικές δραστηριότητες βελτιώνουν τις σχέσεις των μαθητών. Αλλά και εμείς τα παιδιά καθώς μεγαλώνουμε πρέπει να δημιουργούμε τις δικές μας απόψεις και συμπεριφορές.

Τι πρέπει να κάνουμε; Πρέπει να καλλιεργηθεί ο σεβασμός προς τον διαφορετικό συμμαθητή μας είτε αυτός έχει άλλη εθνικότητα, είτε πιστεύει σε άλλη θρησκεία, είτε έχει κάποια σωματική αναπηρία, ή λόγω οικονομικών δυσκολιών έχει φθαρμένα ρούχα και παπούτσια. Να θυμόμαστε πάντα ότι ο κάθε άνθρωπος είναι μοναδικός και άρα διαφορετικός με ξεχωριστές και ίσως αξιοθαύμαστες ικανότητες.

Μπορεί να μην ακούω όπως εσύ, όμως είμαι πολύ καλή στα μαθηματικά

Μπορεί να μην περπατάω …. αλλά είμαι πολύ καλός αθλητής

Μπορεί να μη βλέπω … διαβάζω όμως τα ίδια μαθήματα με σένα

Μαθαίνω να αγαπάω το