Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών. Το πρόγραμμα athenspotlighted στοχεύει στη προώθηση της Αθήνας προσφέροντας στους επισκέπτες της ένα συνολικό πακέτο εκπτώσεων.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Η ΧΡΗΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ στη διαμόρφωση δράσεων υπέρ της προστασίας των Καταναλωτών ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΔΡΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ.
Advertisements

1 Ο Πολιτισμός, ο Τουρισμός και η Ανάπτυξη της Ελληνικής Οικονομίας Πως τα συγκριτικά μας πλεονεκτήματα μπορούν να μας βγάλουν από την κρίση και θα μας.
Αποτελέσματα έρευνας για την απόκτηση βασικών δεδομένων
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΩΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ 2009.
ΚΟΙΝΩΦΕΛΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΕΙΡΑΙΑ
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
Ελληνικό Πρωινό Greek Breakfast. Περιεχόμενα  Όραμα  Αποστολή  Φιλοσοφία Προγράμματος Ελληνικού Πρωινού  Εντάξεις Ξενοδοχείων  Διαδικασία Στήριξης.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΡΟΧΗΣ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ ΙΩΑΝΝΑ ΛΥΜΠΕΡΑΛΗ, MSc. ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ.
Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ
Το έργο «Εθνικό Πληροφοριακό Σύστημα Έρευνας και Τεχνολογίας (ΕΠΣΕ+Τ) - Γ' ΦΑΣΗ "Αποθετήρια και Επιστημονικά Ηλεκτρονικά Περιοδικά Ανοικτής Πρόσβασης"»
Γιάννα Αντωνίου Δρ Γλωσσολόγος - Ερευνήτρια ΙΕΛ Τεχνολογίες λογισμικών πολυμέσων για εκπαίδευση και πολιτισμό Δράσεις και Προοπτικές ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ.
ο Σύστημα Ψηφιακής Διαδραστικής Ξενάγησης σε ανοικτούς χώρους Το Xenagos city είναι ένα ισχυρό εργαλείο που αναβαθμίζει την αξία του Ασύρματου δικτύου.
Α Π Ο Λ Ο Γ Ι Σ Μ Ο Σ Αποτελέσματα του οδοιπορικού προβολής της Μεσσηνίας και των προϊόντων της στις Σκανδιναβικές Χώρες, στις Χώρες της Βαλτικής και την.
ΤΟ ΕΡΓΟ ‘’TERRES D’ EAU’’ – ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΡΥΖΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΟΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΕΙΣΗΓΗΤΡΙΑ: ΜΑΡΙΑ ΧΑΤΖΑΚΟΥ ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ ΕΒΕΘ Το έργο συγχρηματοδοτείται.
ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ & ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ Πεκίνο, Νοεμβρίου 2012.
Θεσσαλονίκη Α.Ε. Σχέδιο συνεργασίας Μιχαηλίδης Κωνσταντίνος.
1.1 Το φαινόμενο του τουρισμού
Νέες τάσεις της διεθνούς αγοράς Ελληνικά αγροτικά προϊόντα Προϋποθέσεις ανάδειξης σε ισχυρό εξαγωγικό «όπλο» ΥΠΕΞ – Δράσεις Οικονομικής Διπλωματίας: Υποστήριξη.
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης Ιωάννινα, Ιούνιος 2004 Μ. Κουτροκόη Πρόσβαση στη γνώση.
ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ και ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α 27 Νοεμβρίου 2009.
Lamans s.a. 1 / 9 INTERREG III A ΕΛΛΑΔΑ – ΙΤΑΛΙΑ Πρόγραμμα : Δίκτυο Κέντρων Υπηρεσιών για τον ολοκληρωμένο εναλλακτικό τουρισμό (TRIA net) ΕΡΕΥΝΑ.
IST CULTIVATE-EU Τί είναι: Συνοδευτικό μέτρο του προγράμματος IST, υπαγόμενο στην Kεντρική Δράση ΙII, στον τομέα «Ψηφιακή Κληρονομιά και Πολιτιστικό.
Κεντρική ιδέα Μετά από κοινή απόφαση της ΕΛΙΜΕ και του Οργανισμού Λιμένος Ηρακλείου Κρήτης, δημιουργείται για πρώτη φορά στην Ελλάδα το clustering των.
Αναπτυξιακό Συνέδριο Περιφέρειας Κρήτης 2005
Σεπτέμβριος  Το ΕΚΤ είναι ο εθνικός οργανισμός για την τεκμηρίωση, την πληροφόρηση και την υποστήριξη σε θέματα επιστήμης, έρευνας και τεχνολογίας.
Σύντομη Παρουσίαση Προγράμματος «Ενίσχυση της εξωστρέφειας των Αθηναϊκών Επιχειρήσεων» Δικαιούχος: Ελληνικός Οργανισμός Εξωτερικού Εμπορίου – ΟΠΕ Α.Ε.
1o ΕΠΑ.Λ. ΡΕΘΥΜΝΟΥ Όλγα Πατραμάνη Η τουριστική αγορά.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ. Προσπάθεια κάποιων εταιριών να προωθήσουν τα sites τους, είτε για την αγορά προϊόντων / υπηρεσιών, είτε.
Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη
Ελληνικό Κέντρο Αναδιανομής Καινοτομίας/ΕΚΤ. ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΚΕΝΤΡΩΝ ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (IRC Network)  Πρόγραμμα INNOVATION (DG Enterprise)  63.
Ομάδα σύνταξης επιχειρηματικού σχεδίου: ΦΕΡΕΝΤΙΝΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΚΟΥΛΛΗΣ ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΣ Φοιτητές του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Εθνικού και Καποδιστριακού.
Τίτλος: "Μια έρευνα σχετικά με την αποτελεσματικότητα των ηλεκτρονικών υπηρεσιών πληροφορίας στην ελληνική τριτοβάθμια εκπαίδευση: Μελέτη περίπτωσης" Ιουλία.
1 ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΜΙΑΣ ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στην Επιστήμη της Πληροφορίας "Διοίκηση & Οργάνωση.
Εθελοντικές Συμφωνίες επαγγελματικού κλάδουφορέων σχεδιασμού ενεργειακής πολιτικής Η φύση και ο πρωτότυπος χαρακτήρας του Προγράμματος υποστηρίζει την.
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
Ελληνικό γραφείο υποστήριξης: Συνεργασίες σχολείων στην Ευρώπη.
Κοιτώντας τις παρακάτω εικόνες προσπαθήστε να διαγνώσετε σε ποια / ποιες κεντρικές έννοιες αναφέρονται:
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
1 Εφαρμογή των Τ.Π.Ε. στις Ξενοδοχειακές και Επισιτιστικές Επιχειρήσεις. Από τις Σημειώσεις του Μαθήματος (Νοέμβριος 2004), το Διαδίκτυο και προσωπικές.
Ο Όμιλος Εταιριών Π. Γερμανού (Olympia), διαθέτοντας ισχυρή επιχειρηματική δραστηριότητα στην ελληνική και διεθνή αγορά, χαρακτηρίζεται από εδραιωμένη.
Πανελλήνια ενημερωτική εκστρατεία για τις Ρευματικές Παθήσεις και το ρόλο του Ρευματολόγου Ελληνική Ρευματολογική εταιρία & Επαγγελματική Ένωση Ρευματολόγων.
ΤΙΤΛΟΣ ΕΡΓΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΖΕΥΞΗΣ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΣΥΡΜΑΤΟ ΔΙΚΤΥΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ: Β’ ΑΘΗΝΑΣ 2ο ΕΠΑΛ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ & ΣΕΚ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ Γραμματική.
Innovation Culture and Creativity for a new Economy.
 Ένας τόπος μπορεί να αξιοποιήσει σε μεγάλο βαθμό τις νέες τεχνολογίες για να προβάλει τα πλεονεκτήματα του.  Τα παρακάτω μέσα χρησιμοποιούνται πολύ.
Ο ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΣΤΟΝ ΤΟΠΟ ΜΑΣ Λύκειο Πυργετού Τμήμα Α 2.
NATiVuS.
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΤΟΥ MEDITERRANEAN PALACE
Μάθημα: Διοίκηση Επιχειρήσεων Εναλλακτικού Τουρισμού Πάρις Τσάρτας Καθηγητής Τουριστικής Ανάπτυξης Σαραντάκου Έφη Διδάκτορας Χωροταξίας – Τουριστικής Ανάπτυξης.
Η αξία των ηλεκτρονικών συναλλαγών στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις Ρέα Βερβίτα Γενική Διευθύντρια Rent a Car.
1 WORLDSPAN Τουρισμός και τεχνολογία Γενική παρουσίαση.
. 00:00:00 Λογότυπο Τελικό λογότυπο Slogan Always look on the bright side of life… Always look on the greek side of life!
Τα καταστήματα Μουστάκας ξεκίνησαν ως μια μικρή βιοτεχνία με αντικείμενο την κατασκευή και εμπορία παιδικών παιχνιδιών. Εμπνευστής και δημιουργός της εταιρίας.
Η συμβολή του έργου MUSICBOX στην ανάπτυξη του Δήμου Κεντρικών Τζουμέρκων Αφροδίτη Μπασιούκα Μηχανικός Χωροταξίας και Ανάπτυξης Α.Π.Θ, MSc Περιβάλλον και.
Όλη η ομορφιά της Ελλάδας σε ένα site! Follow your interests… Το ιδανικό μέσο για όσους επιθυμούν να ταξιδέψουν με βάση τα ενδιαφέροντά τους!
Orbitz.com Παρουσίαση της ιστοσελίδας
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΣΥΝΕΔΡΙΩΝ ΚΑΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ 9
Είμαστε μια ομάδα ανθρώπων που ένοιωσε την ανάγκη να εκφραστεί και να δραστηριοποιηθεί  καλλιτεχνικά και κοινωνικά σε τοπικό επίπεδο. Μετά από πολύχρονη.
Εθνικό Κέντρο Τεκμηρίωσης
Παρουσίαση στο Συνέδριο ΣΕΓΜ 2017 Γιώργος Τζιάλλας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΔΡΑΣΕΙΣ ΤΟΜΕΑ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΕΣΠΑ - ΠΟΡΕΙΑ.
ΟΙΝΟΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών

Το πρόγραμμα athenspotlighted στοχεύει στη προώθηση της Αθήνας προσφέροντας στους επισκέπτες της ένα συνολικό πακέτο εκπτώσεων και προσφορών με τρία κύρια χαρακτηριστικά:  Αξία: Σημαντικές εκπτώσεις και προσφορές από επιχειρήσεις υψηλού κύρους/ποιότητας  Εύκολη Χρήση: ένα συνολικό πακέτο προσφορών μέσω μιας ειδικά σχεδιασμένης κάρτας, που υποστηρίζεται πληροφοριακά από ένα internet site δυναμικό και συνεχώς ανανεωνόμενο  Ψυχαγωγία: κάλυψη μεγάλου εύρους δραστηριοτήτων – διαμόρφωση ενός «τουριστικού πακέτου» Βασικοί Άξονες του Προγράμματος

 Επισκέπτονται την Αθήνα κυρίως για τουριστικούς λόγους  Είναι μόνιμοι κάτοικοι εξωτερικού  Κατά 53% μένουν στη πόλη μας για 1-5 μέρες, ενώ ένα υπόλοιπο 14% από 6-10 μέρες  Οργανώνουν το ταξίδι τους κυρίως μέσω Διαδικτύου (Internet)  Κατά 31% προέρχονται από το Λονδίνο, το Παρίσι, τη Μαδρίτη, τις Βρυξέλλες, τη Λάρνακα, τη Nέα Υόρκη και κατά 69% από λοιπές πόλεις – χώρες του εξωτερικού Προφίλ των Αποδεκτών του Προγράμματος

Επικοινωνιακή Υποστήριξη του Προγράμματος  Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών: • Ειδικά σχεδιασμένη ιστοσελίδα • Ηλεκτρονικά banners στο εταιρικό site του αεροδρομίου • Διαφήμιση στους εξωτερικούς και εσωτερικούς χώρους του αεροδρομίου • Καταχωρήσεις στο περιοδικό 2board • Ηλεκτρονικά banners σε τουριστικά internet sites του εξωτερικού • Παρουσιάσεις σε Tour Operators/Δημοσιογράφους στο εξωτερικό  Αεροπορικές Εταιρίες : • Καταχωρήσεις στα on-board περιοδικά των εταιριών • e-banners σε ηλεκτρονικά μέσα (airlines’ internet sites, frequent flyers programmes) • Newsletters  Δέσμη Εκδοτική : •Καταχωρήσεις σε έντυπα (Athinorama, Travel by Athinorama magazines) •Ηλεκτρονικά banners στα αντίστοιχα sites ( )  EOT: •Υποστήριξη από τα γραφεία του εξωτερικού για τη διανομή προωθητικού υλικού και την οργάνωση παρουσιάσεων/εκδηλώσεων

Επικοινωνιακό Υλικό του Προγράμματος Εξωτερική και εσωτερική διαφήμιση στο ΔΑΑΚαταχωρήσεις Ηλεκτρονικά bannersΕνημερωτικό Έντυπο

Εστιατόρια  Γνωριμία με την υψηλή γαστρονομία της αθηναϊκής σκηνής σε συνεργασία με τα βραβευμένα με "Χρυσό Σκούφο" εστιατόρια της Αθήνας, μέσα από τη δημιουργία ειδικών menus degustation αποκλειστικά για τους κατόχους της κάρτας "Athens Spotlighted" σε προνομιακή τιμή  Ειδικά "menu" στα βραβευμένα με το "Βραβείο Ελληνικής Κουζίνας" εστιατόρια της Αθήνας, προσφέροντας στους κατόχους της κάρτας την ευκαιρία να απολαύσουν ό,τι καλύτερο έχει να προτείνει η σύγχρονη ελληνική γαστρονομική σκηνή  Έκπτωση σε επιλεγμένα εστιατόρια στο κέντρο της Αθήνας αλλά και στα hot spots της πόλης τα οποία αντιπροσωπεύουν με τον καλύτερο τρόπο την ποιοτική και προσιτή απόλαυση στη γεύση Εκπτώσεις κα Προνόμια σε Μεγάλο Αριθμό Φορέων και Επιχειρήσεων Πολιτισμός  Σημαντικά μουσεία και Αρχαιολογικοί χώροι  Καταξιωμένες γκαλερί και συλλογές ιδιωτικού ενδιαφέροντος  Χώροι πολιτισμού που παρουσιάζουν σταθερό πρόγραμμα με καλλιτέχνες από την εγχώρια και τη διεθνή καλλιτεχνική σκηνή  Μεγάλα φεστιβάλ  Μεγάλες μουσικές συναυλίες, θεάματα και events από το διεθνές καλλιτεχνικό στερέωμα Διασκέδαση  Εκπτώσεις σε επιλεγμένα κέντρα διασκέδασης τα οποία προβάλλουν ό,τι οι ξένοι επισκέπτες θεωρούν αυθεντική ελληνική νυχτερινή διασκέδαση Lifestyle & Shopping*  Art-shops των σημαντικότερων μουσείων  Μεγάλα βιβλιοπωλεία  Κοσμηματοπωλεία με ελληνικό design στο κόσμημα αλλά και τα εμβληματικά ονόματα του κλάδου  Καταξιωμένοι Έλληνες σχεδιαστές μόδας και designers  Up-market shops στην μητροπολιτική καρδιά της πόλης  Καταστήματα με τοπικά deli και γλυκίσματα που αναδεικνύουν την εγχώρια γαστρονομική κληρονομιά και παράδοση  Κεντρικά spa και κομμωτήρια υψηλής ποιότητας  Καταστήματα με αξεσουάρ, τσάντες, παπούτσια κα Άλλες υπηρεσίες  Οργανωμένες ξεναγήσεις στην πόλη  Ενοικίαση αυτοκινήτου με οδηγό για τις μετακινήσεις στην πόλη  Μονοήμερες κρουαζιέρες στα κοντινά νησιά

Σύνολο Συμβαλλόμενων Επιχειρήσεων & Οργανισμών Πολιτισμός: 14 Εστιατόρια: 24 Διασκέδαση: 4 Lifestyle & Shopping: 18 Delicatessen: 3  Το athenspotlighted ’’ξεκινά’’ με σχεδόν 65 επιχειρήσεις και οργανισμούς συνολικά, με την προοπτική να συμμετέχουν τουλάχιστον 100 μέχρι το τέλος του χρόνου

 Η κάρτα athenspotlighted μπορεί να χρησιμοποιηθεί μόνο από μόνιμους κατοίκους εξωτερικού  Ο κάτοχος της κάρτας, μέσω της επίδειξής της στις συμβαλλόμενες επιχειρήσεις απολαμβάνει προκαθορισμένα και δημοσιευμένα προνόμια και εκπτώσεις  Η κάρτα athenspotlighted ισχύει για 10 ημέρες από την ημέρα άφιξης του επισκέπτη  Η κάρτα athenspotlighted θα διανέμεται δωρεάν από την 14 η Νοεμβρίου και για τους 6 πρώτους μήνες του προγράμματος  Όλες οι συμβαλλόμενες επιχειρήσεις και οργανισμοί, καθώς και οι όροι χρήσης και οι προσφορές, αναφέρονται λεπτομερώς στο site του προγράμματος Όροι Συμμετοχής στο Πρόγραμμα