 -Thesis 1-10: Η επικοινωνία των εταιρειών πρέπει να είναι πιο ανθρώπινη  -Τhesis 11-13: Η εξειδίκευση και τα προγράμματα της  -Thesis 14-17 : Η.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Citibank Ελλάδος e-Corners 10 η, Ιουλίου Περιεχόμενα 1.Το «ψηφιακό προφίλ» της Ελλάδας 2.Η ψηφιακή στρατηγική της Citi διεθνώς & στην Ελλάδα 3.Ο.
Advertisements

Αναπτύξτε σωστά την επιχείρηση σας!  Αποκτήστε από την 1 η μέρα  Πλήρη Έλεγχο Δαπανών  Μείωση Λειτουργικού Κόστους  Βελτίωση Επιπέδου Εξυπηρέτησης.
Διαδίκτυο: ο νέος δρόμος Μιχάλης Βαφόπουλος,
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Is fashion over there? It will just be different. And who knows if the next new brand will be built in cyberspace?
Πως φθάσαμε ως εδώ (Ι) 1 1.
Eξειδικευμένες υπηρεσίες internet Κάντε κλικ για την συνέχεια της παρουσίασης.
ΠΡΟΒΟΛΗ IV Φαίδων Θεοφανίδης
Το ΔιαδΙκτυο στη ζωΗ μαΣ
Case Study: Philly Dentistry Αποστολέρη Η., Ιωαννίδης Α., Ναζίρη Μ., Πεχλιβάνη Ε. S.E.M. & S.E.O.
Best Practices of the Best Agents RE/MAX Europe 5 th Convention – Gil Li-ran, VP of Marketing RE/MAX Israel Οι καλύτερες πρακτικές από τους καλύτερους.
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
Ανοικτά δεδομένα & Ανοικτή Διακυβέρνηση
Διαδίκτυο: ο νέος δρόμος Μιχάλης Βαφόπουλος,
+21 Προσδοκίες οικονομικής ανάπτυξης στην Ευρώπη Δεκέμβριος 2013 Δείκτης > +20 Δείκτης 0 να +20 Δείκτης 0 να -20 Δείκτης < -20 Σύνολο στην Ευρωπαϊκή Ένωση:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
THE BEST OF THIS YEAR VOTED THE BEST OF THIS YEAR ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΩΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑΣ.
Αριστοτέλης Σάββα - Κλάδος Βιώσιμης Κινητικότητας, Τμήμα Δημοσίων Έργων 5 Ιουλίου Βιώσιμη Κινητικότητα για Εξοικονόμηση Ενέργειας στις Μεταφορές.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
1 ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΙSO9001 Πρακτικά Οφέλη “H βελτίωση στην ποιότητα προκαλεί αλυσιδωτή αντίδραση όπου σπατάλη και απώλεια μετατρέπονται σε βελτίωση του προϊόντος.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ AMUSE
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΕΡΕΥΝΑ ΕΚΘΕΤΩΝ-ΕΠΙΣΚΕΠΤΩΝ KAVALAEXPO 2014
ΕΣΠΑ \Ε.Π. Ε&ΔΒΜ\Α.Π «Μείζον Πρόγραμμα Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών στις 8 Π.Σ., 3 Π.Σ.Εξ., 2 Π.Σ.Εισ.» Με συγχρηματοδότηση της Ελλάδας και.
6 Η ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ: ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ.
ΔΗΣ 110 Δημόσιες Σχέσεις ΣΤΕΛΛΑ ΜΙΧΑΗΛΙΔΟΥ 02/02/2015 1
“ Ἡ ἀ γάπη ἀ νυπόκριτος. ἀ ποστυγο ῦ ντες τ ὸ πονηρόν, κολλώμενοι τ ῷ ἀ γαθ ῷ, τ ῇ φιλαδελφί ᾳ ε ἰ ς ἀ λλήλους φιλόστοργοι, τ ῇ τιμ ῇ ἀ λλήλους προηγούμενοι.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
1 Αδάμ Δαμιανάκης Conceptum A.E. Tουριστικές και Πολιτιστικές Πληροφορίες στο Διαδίκτυο. Η περίπτωση του.
 Οι Δημόσιες Σχέσεις αναφέρονται στην προσπάθεια μίας επιχείρησης να προβληθεί ευρέως και να δημιουργήσει θετική εικόνα γύρω από το πρόσωπό της.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και Μάρκετινγκ Όνομα : Χατζηπαυλίδης Ανέστης
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Channel Managment - ΗΥ Customer Relationship Management Concepts and Systems Θέμα: „ Channel Management“ Ομάδα εργασίας: Αμπατζίδης Κωνσταντίνος.
Week 11 Quiz Sentence #2. The sentence. λαλο ῦ μεν ε ἰ δότες ὅ τι ὁ ἐ γείρας τ ὸ ν κύριον Ἰ ησο ῦ ν κα ὶ ἡ μ ᾶ ς σ ὺ ν Ἰ ησο ῦ ἐ γερε ῖ κα ὶ παραστήσει.
WRITING B LYCEUM Teacher Eleni Rossidou ©Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού.
WE SAY NO TO BULLYING. ALL WE NEED IS RESPECT.
Διαχείριση Διαδικτυακής Φήμης! Do the Online Reputation Check! «Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2015» Ε. Κοντοπίδη, ΠΕ19.
Μάθημα 1 ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Διευθύνσεις και Πρωτόκολλα. Διευθύνσεις Πως αποκωδικοποιούνται οι διευθύνσεις: Πρωτόκολλο://server.domain.
Μαθαίνω με “υπότιτλους”
I watch Do I watch? I don’t watch You watch Do you watch?
Διευθύνσεις και Πρωτόκολλα στο διαδίκτυο
Ερωτήσεις –απαντήσεις Ομάδων Εργασίας
Jane Austen Pride and Prejudice (περηφάνια και προκατάληψη)
Λ. Μήτρου, Επικ. Καθηγήτρια – Πανεπιστήμιο Αιγαίου Κανονιστικές και Κοινωνικές Διαστάσεις της Κοινωνίας της Πληροφορίας /3 Χειμερινό εξάμηνο
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Εγω,εσυ,αυτοσ, εμεις,εσεισ, αυτοι… ειμαστε ολοι και ολες διαφορετικοι
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Teen thoughts Χριστίνα Γ. Ραφαέλα Γ..
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β4 Σχ. Έτος:
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΑΝΟΙΚΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
GO.
We are the world Τραγούδι με μήνυμα για την ισότητα των παιδιών και όλων των ανθρώπων 13/12/2016 Παναγιώτης Γαλατσίδας.
(ALPHA BANK – EUROBANK – PIRAEUS BANK)
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
Κωνσταντίνος Ροδίτης1,2, Ευαγγελία Σαμαρά2,3, Κωνσταντίνος Λούης2,4
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
aka Mathematical Models and Applications
ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΜΟΆΙ;.
THE CLUETRAIN MANIFESTO
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ‘ABC of Selling’. ΤΟ ΑΛΦΑΒΗΤΑΡΙ ΤΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης Faceforward … into my home!
Erasmus + An experience with and for refugees Fay Pliagou.
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

 -Thesis 1-10: Η επικοινωνία των εταιρειών πρέπει να είναι πιο ανθρώπινη  -Τhesis 11-13: Η εξειδίκευση και τα προγράμματα της  -Thesis : Η παγιωμένη φωνή που χρησιμοποιούσαν έως τώρα οι εταιρείες έχει χάσει την αξία της  -Thesis 18-25: Πως θα έπρεπε οι εταιρείες να ανταποκριθούν στο κοινό για να τραβήξουν το ενδιαφέρον του  -Thesis 26-27: Τα ατοπήματα που θα έπρεπε να αποφύγουν οι εταιρείες για να πετύχουν τη σωστή επικοινωνία με το αγοραστικό τους κοινό  -Thesis 28-31: Οι απειλές μιας σταθεροποιημένης αγοράς  -Thesis : Τρόποι με τους οποίους θα σχηματοποιηθεί μία αγορά  -Thesis 41-52: Το αντίκτυπο των ενδοδικτύων στη λειτουργία της εταιρείας  -Thesis 53-71: Η επικοινωνία διαδικτυακών αγορών και εταιρειών  -Thesis : Για να ανταποκριθούν οι εταιρείες στα νέα δεδομένα της αγοράς απαιτούνται αλλαγές

 Thesis 1- markets are conversations Σημαντικό επειδή : για να πάει καλά ένα προϊόν στην αγορά, χρειάζεται τις κατάλληλες δημόσιες σχέσεις και την κατάλληλη διαφήμιση.  Thesis 8- in both internetworked markets and among intranetworked employees, people are speaking to each other in a powerful new way Σημαντικό επειδή : πρέπει να υπάρχει επικοινωνία ανάμεσα στο κοινό και τους εργαζομένους της εταιρείας και φυσικά, η κατάλληλη αντιμετώπιση αντιστοίχως. (Πρέπει ο καθένας να ξέρει που απευθύνεται)  Thesis 15- in just a few more years, the current homogenized voice of business-the sound of mission statements and brochures-will seem as contrived and artificial as the language of the 18 th century French court Σημαντικό επειδή : Οι συντηρητικές μέθοδοι των εταιρειών παρακμάζουν και αναπτύσσεται νέα μέθοδος, που βασίζεται στο σύστημα επικοινωνίας.  Thesis 31- networked markets can change suppliers overnight. Networked knowledge workers can change employers over lunch. Your own downsizing initiatives taught us to ask the question: “loyalty? What’s that?” Σημαντικό επειδή : Τίποτα δε παραμένει σταθερό στο χώρο της αγοράς και τα δεδομένα μεταβάλλονται από τη μία μέρα στην άλλη.

 Thesis 48- when corporate intranets are not constrained by fear and legalistic rules, the type of conversation they encourage sounds remarkably like the conversation of the networked marketplace Σημαντικό επειδή : μία εταιρεία για να λειτουργεί σωστά και πετυχημένα, πρέπει να μάθει να επικοινωνεί και να συζητάει με το αγοραστικό κοινό της.  Thesis 60- this is suicidal. Markets want to talk to companies Σημαντικό επειδή : είναι απαραίτητο το αγοραστικό κοινό να επικοινωνεί με την εταιρεία, προκειμένου και η ίδια να έχει καλύτερες αποδόσεις.  Thesis 65- we are also the workers who make your companies go. We want to talk to customers directly in our voices, not in platitudes written into a script Σημαντικό επειδή : Οι υπάλληλοι θέλουν να επικοινωνούν οι ίδιοι με το αγοραστικό κοινό χωρίς επικοινωνιακές πλατφόρμες.  Thesis 78- you want us to pay? We want you to pay attention Σημαντικό επειδή : Προκειμένου μία εταιρεία να έχει ανταπόκριση στο αγοραστικό κοινό πρέπει να παρατηρεί και να αντιλαμβάνεται τις ανάγκες του αγοραστικού κοινού της.  Thesis 86- when we are not busy being your target market, many of us are your people. We would rather be talking to friends online than watching the clock. That would get your name around better than your entire million dollar website. But you tell us speaking to the market is Marketing’s job. Σημαντικό επειδή : το αγοραστικό κοινό επιθυμεί οι εταιρείες να μην το αντιμετωπίζουν μόνο με αυτή του την ιδιότητα αλλά να μάθουν να επικοινωνούν μαζί του.  Thesis 90- Even at its worst, our newfound conversation is more interesting than most trade shows, more entertaining than any TV sitcom, and certainly more true-to-life than the corporate web sites we have been seeing. Σημαντικό επειδή : η άμεση επαφή αγοραστικού κοινού με εργαζόμενους εταιρειών είναι πιο ενδιαφέρουσα, πιο διασκεδαστική και πιο πραγματική από οποιοδήποτε άλλο μέσο χρησιμοποιεί η εκάστοτε εταιρεία για την προώθηση των προϊόντων της.

 Η τράπεζα EFG Eurobank Ergasias ακολουθεί την τακτική του Cluetrain Manifesto σε ένα μεγάλο βαθμό γεγονός που την κατατάσσει σε μία από τις μεγαλύτερες τράπεζες στην Ελλάδα. Η EFG Eurobank Ergasias αρχικά φροντίζει στο μέγιστο για τις καλές δημόσιες σχέσεις και την σωστά οργανωμένη διαφήμισή της. Απόδειξη απλή είναι οι συχνά ανανεωμένες διαφημίσεις τόσο στην τηλεόραση όσο και στο ραδιόφωνο και τον έντυπο τύπο. Η τράπεζα προσπαθεί με σύγχρονες μεθόδους να προσελκύσει το κοινό της στοχεύοντας κατευθείαν στις ανάγκες του, προωθώντας συχνά δάνεια, οικονομικές ευκαιρίες και λογαριασμούς με υψηλά επιτόκια. Επιπρόσθετα διατηρεί μία αρκετά καλή σχέση με το κοινό της και αυτό το επιτυγχάνει με διάφορους τρόπους. Από τη μία φροντίζει για την άμεση εξυπηρέτησή του τόσο μέσω των υποκαταστημάτων της όσο και μέσω των εύκολων και γρήγορων συναλλαγών e-banking που γίνονται μέσω διαδικτύου. Από την άλλη ενδιαφέρεται πολύ συχνά να μπαίνει σε έναν ανοιχτό διάλογο με το κοινό της είτε μέσω εντύπων είτε μέσω της τηλεφωνικής πύλης (phone-banking) και του διαδικτύου. Με αυτό τον τρόπο η τράπεζα μαθαίνει τις ανάγκες του κοινού της και εξετάζει τυχόν παράπονα, ώστε στο μέλλον να ακολουθήσει μία άλλη τακτική-πολιτική καλύτερη τόσο για την ίδια όσο και για τους πελάτες.

 Μία άλλη εταιρία που εφαρμόζει εξίσου καλά και αποτελεσματικά τις θέσεις του Cluetrain Manifesto είναι η εταιρία καλλυντικών της Vichy. Η Vichy μια εταιρία με χρόνια στο χώρο κατέχει πολύ καλά την συγκεκριμένη τακτική και δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην επικοινωνία με το αγοραστικό κοινό. Πέρα από το γεγονός ότι ο πελάτης έχει την ευκαιρία από τα διάφορα σημεία πώλησης να θέσει ερωτήματα ή παράπονα υπάρχει πλέον και ο πιο διαδεδομένος τρόπος, το διαδίκτυο. Ο διαδικτυακός τόπος της εταιρίας είναι άψογα διαμορφωμένος και ταυτίζεται πλήρως με τις ανάγκες του καταναλωτή. Μπαίνοντας κάποιος στη συγκεκριμένη ιστοσελίδα διαπιστώνει πως μέσα σε λίγη ώρα μπορεί να πραγματοποιήσει πολλά πράγματα όπως να ενημερωθεί για προϊόντα της εταιρίας, να μάθει πράγματα για την επιδερμίδα και την υγεία του και να πάρει όσες πληροφορίες θέλει σχετικά με την εταιρία. Συνακόλουθα του δίνεται η ευκαιρία να γίνει μέλος και να λαμβάνει σε τακτά χρονικά διαστήματα τα νέα της εταιρίας. Έτσι λοιπόν μια εταιρία έρχεται πολύ πιο κοντά με ένα μεγάλο μέρος του κοινού που είναι φίλοι του διαδικτύου.