NOISE PROTECTION & CONTEMPORARY USE PROBLEMS IN ANCIENT GREEK THEATRES

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΤΟ ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ I. Ο χώρος
Advertisements

Ήταν ηχητικά ισχυροί οι θεοί στο αρχαίο δράμα ;
ΗΜΥ 100 Εισαγωγή στην Τεχνολογία
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
Αρχές Επικοινωνίας με ήχο και εικόνα
ΑΡΧΑΙΟ ΘΕΑΤΡΟ.
Μικροί Ερευνητές Ήχων: Ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα για την ευαισθητοποίηση απέναντι στο θόρυβο Βασιλεία Χρηστίδου Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
EΠΙΔΑΥΡΟΣ.
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ 1 ο Λύκειο Ρόδου Δημητρης Γεωργαλίδης.
Αρχές επικοινωνίας με ήχο και εικόνα (Κεφάλαιο 16)
Διαδικτυακά Συστήματα Διαχείρισης Φυσικών Καταστροφών
Τα στοιχειώδη περί γεωδαιτικών υπολογισμών
Χρήση και αξιοποίηση των ΤΠΕ κατά τη διδασκαλία των μαθηματικών στη δευτεροβάθμια ελληνική εκπαίδευση Δρ. Σάλτας Βασίλειος, Ιωαννίδου Ευφροσύνη Τμήμα.
ΔΙΑΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ & ΦΟΡΕΩΝ ΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Αρχαίο Ελληνικό Θέατρο
Καλή και δημιουργική χρονιά.
Μερκ. Παναγιωτόπουλος - Φυσικός
ΘΕΜΑ : ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1 περίοδος ΠΟΜΠΟΣ. Πομπός Όνομα : Λεκάκης Κωνσταντίνος Καθ. Τεχνολογίας 27/9/ :02 (00) Τι είναι πομπός? Το σύστημα που χρησιμοποιείται.
Ζαχαριάδου Αικατερίνη
Αποκεντρωμένη Διοίκηση Μακεδονίας Θράκης ∆ιαχείριση έργων επίβλεψης µε σύγχρονα µέσα και επικοινωνία C2G, B2G, G2G Γενική Δ/νση Εσωτερικής Λειτουργίας.
Διαχείριση Γνώσης &Τεχνολογίες Υποστήριξης Καταστάσεων Επικινδυνότητας Καναβός Αναστάσιος Μεταπτυχιακό Μάθημα: «Τεχνολογίες Υποστήριξης Συνεργασίας» Διδάσκων:
Ενίσχυση της έρευνας στο “ΕΠ. Εκπαίδευση και δια βίου μάθηση ” Νίκος Μαρούλης, Logotech AE Καρδίτσα 18 Σεπτεμβρίου 2008.
ΘΕΑΤΡΟ. ΓΕΝΝΗΘΗΚΑ πριν από δυόμισι χιλιάδες χρόνια σ'ένα εργαστήρι. Είμαι μια θεατρική μάσκα.
Ηλεκτρονική Ενότητα 5: DC λειτουργία – Πόλωση του διπολικού τρανζίστορ
ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΥΛΛΟΓΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΡΗΣΕΩΝ
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο Σχολή Πολιτικών Μηχανικών Μ.Α.Μιμίκου Καθηγήτρια ΕΜΠ « Πολιτικές Φύλου στα Πανεπιστήμια » 21 Νοεμβρίου 2005.
Φυσική του στερεού σώματος (rigid body)
Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών ΠΘ, Οδική ασφάλεια και  οδός  κυκλοφορία  περιβάλλον.
ΤΡΟΠΟΙ ΜΕΤΡΗΣΗΣ: ΟΔΕΥΣΗ ή ΟΡΙΖΟΝΤΙΟΓΡΑΦΙΑ (PROFILING)
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Εισαγωγή στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Το Αρχαίο Ελληνικό Θέατρο
ΡΑΛΛΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ: 155 ΧΡΟΝΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ – ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΧΑΪΑΣ ΕΚΘΕΣΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΤΕΧΝΟΓΝΩΣΙΑΣ | 09 Δεκεμβρίου 2012, Αγορά Αργύρη, Πάτρα Ενόργανη Παρακολούθηση Κατασκευών.
Μηχανισμοί του αρχαίου θεάτρου:
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ
ΧΟΥΛΙΑΡΑ ΕΛΕΝΗ ΚΑΙ ΜΑΡΙΑ B2
1Ο Πρότυπο Πειραματικό Δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε. Α.Π.Θ.
3. ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΑΚΟΥΣΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ
Προστασία Κτιρίων ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ II Προστασία Κτιρίων Διδάσκοντες.
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ.
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ.
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ 1. ΑΡΧΑΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ.
Νίκος Μπάρκας 11 / 5 / 2015 ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ επεξεργασία θέματος 2015  Πως τοποθετούνται τα καθίσματα της αίθουσας στο πάνω και κάτω τμήμα του.
Θερμική άνεση και παραγωγικότητα Βάβαλος Πασχάλης Διδ. Καθηγητής: Νικολάου Ιωάννης ΤΜΗΜΑ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Τομέας: «Περιβαλλοντική Μηχανική και Επιστήμη»
Your Subtitle ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗ Νίκος Κ. Μπάρκας Οι.
ΥΝ Ι: ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΓΝΩΣΗΣ 1 ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ (Τεχνητά Νευρωνικά Δίκτυα και Γενετικοί Αλγόριθμοι) ΣΠΥΡΟΣ ΛΥΚΟΘΑΝΑΣΗΣ, ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΠΑΤΡΩΝ.
Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης Τμήμα Πολιτικών Μηχανικών “ Ενισχύσεις και Επισκευές Κατασκευών από Ω.Σ. ” Αναγνώριση – Καταγραφή υφιστάμενη δομικού συστήματος.
Νίκος Κ. Μπάρκας ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΗ ΣΧΟΛΗ Δ.Π.Θ. ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΜΑΘΗΜΑ : ΟΙΚΟΔΟΜΙΚΗ IV προστασία κτιρίων – Η/Μ.
Αρχαίο Θέατρο Αρχαίο Ωδείο Πάφου
Αρχαίο Ελληνικό θέατρο
ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
Όνομα: Σεβδαλής Κυριάκος
9. Ηχοδιάδοση - Ψυχοακουστική
ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
H όψις του δράματος της κλασικής εποχής : προβλήματα σύγχρονης επαναλειτουργίας των αρχαίων ελληνικών θεάτρων Νίκος Κ. Μπάρκας αναπληρωτής καθηγητής.
Ρίκα Δεληγιαννίδου Νίκος Κ. Μπάρκας
ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ Νίκος Κ. Μπάρκας
Αρχαίο θέατρο – Αρχαίο Ωδείο Πάφου
αρχαίο ελληνικό θεατρικό κτίσμα
4. ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ : προσανατολισμός - ανοίγματα
Ημερίδα Τμήματος Επιστήμης Υπολογιστών για μαθητές Λυκείων
ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑΦΟΡΕΣ
Αρχαίο θέατρο Αχαρνών.
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Ιονίων Νήσων Τμήμα Τεχνολογίας Ήχου και Μουσικών Οργάνων Εργαστήριο Φυσικής-Μηχανικής Δρ. Νίκος Αραβαντινός-Ζαφείρης.
Κατευθυντικότητα ηχείων...
ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ & ΟΠΤΙΚΗΣ ΑΝΕΣΗΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

NOISE PROTECTION & CONTEMPORARY USE PROBLEMS IN ANCIENT GREEK THEATRES Presentation in 2nd International Conference on Hellenic Civilization "Space and Time in Ancient Theatre“, Alexandroupolis, 2007 ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΗΧΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ κατά τη Σύγχρονη Λειτουργία των Αρχαίων Ελληνικών Θεάτρων Νίκος Κ. Μπάρκας δρ. πολιτικός μηχανικός, duap ακουστικής Le Mans Τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Δ.Π.Θ. NOISE PROTECTION & CONTEMPORARY USE PROBLEMS IN ANCIENT GREEK THEATRES

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ κατά τη σύγχρονη επαναλειτουργία Χώρος και Χρόνος στο Αρχαίο Θέατρο ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ κατά τη σύγχρονη επαναλειτουργία ΚΡΙΣΙΜΑ ΣΗΜΕΙΑ η ανάδειξη των αρχαίων θεάτρων ως μνημείων, η πρόβλεψη θεατρικών υποδομών οι σκηνικές διευθετήσεις στην ορχήστρα & τη σκηνή ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ ερείπια διαδοχικών οικοδομικών φάσεων ρωμαϊκές επεμβάσεις και μετατροπές δραματική παραγωγή της κλασικής εποχής Nίκος Κ. Μπάρκας ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΔΠΘ ΝΙΚΟΣ Κ. ΜΠΑΡΚΑΣ, ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΔΠΘ

ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΘΕΑΤΡΩΝ ΟΙ ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΑΚΟΥΣΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΘΕΑΤΡΩΝ ηχοπροστασία, χωροθέτηση υπαίθριο σχήμα ανοικτής κάτοψης ανάπτυγμα του χώρου στα όρια της ανθρώπινης ακουστικής & φωνητικής κλίμακας, βαθμιδωτό κοίλο, ορατότητα, ανάδειξη του άμεσου ήχου ενίσχυση των άμεσων (χρήσιμων) ηχοανακλάσεων υποβάθμιση των έμμεσων (βλαπτικών) ηχοανακλάσεων Nίκος Κ. Μπάρκας ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΔΠΘ

ΤΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ του θεάτρου των Φιλίππων ΤΟ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ του θεάτρου των Φιλίππων ΣΤΟΧΟΣ αξιολόγηση ενός ανακλητού σκηνικού βάθους αξιολόγηση της αυτόνομης μεγαφωνικής ενίσχυσης του θεάτρου συνέχεια των ερευνών σχετικά με : το προσκήνιο, το επισκήνιο και την αποκατάσταση του κοίλου Nίκος Κ. Μπάρκας ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΔΠΘ

Ο ΑΚΟΥΣΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (1) η χωροθέτηση (προσανατολισμός, άνεμοι) το βαθμιδωτό ανάπτυγμα (κλίσεις 21ο ως 30ο >> 13ο) το ανάκλαστρο της ορχήστρας Nίκος Κ. Μπάρκας ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΔΠΘ

Ο ΑΚΟΥΣΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (2) η χωροθέτηση (προσανατολισμός, άνεμοι) το βαθμιδωτό ανάπτυγμα (κλίσεις 21ο ως 30ο >> 13ο) το ανάκλαστρο της ορχήστρας το σκηνικό βάθος Nίκος Κ. Μπάρκας ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΔΠΘ

Ο ΑΚΟΥΣΤΙΚΟΣ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ (3) η χωροθέτηση (προσανατολισμός, άνεμοι) το βαθμιδωτό ανάπτυγμα (κλίσεις 21ο ως 30ο >> 13ο) το ανάκλαστρο της ορχήστρας το σκηνικό βάθος οι προεξοχές των παρασκηνίων οι πάροδοι η αυτόνομη μεγαφωνική ενίσχυση του θεάτρου Nίκος Κ. Μπάρκας ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΔΠΘ

ΣΤΟΧΟΙ της ακουστικής λειτουργίας Nίκος Κ. Μπάρκας ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΔΠΘ

Nίκος Κ. Μπάρκας ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΔΠΘ ΘΟΡΥΒΟΣ ΒΑΘΟΥΣ : Κυρίως κυκλοφοριακός θόρυβος, άνεμος & θόρυβοι της φύσης, θόρυβοι συνάθροισης Χαρακτηριστικά δραστικοί οι θόρυβοι συνεχούς φάσματος, κρίσιμη η ευαίσθητη ακουστική περιοχή 700–1000Ηz Συνέπειες υποβάθμιση της καταληπτότητας, δημιουργία ηχητικής σκιάς / μασκάρισμα ΣΤΟΧΟΣ : Ησυχία < 40dB Nίκος Κ. Μπάρκας ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΔΠΘ

Η ΑΝΑΔΥΣΗ ΤΟΥ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΛΟΓΟΥ η αναλογία “σήμα προς θόρυβο S/B” η διαφορά στάθμης μεταξύ της συνολικής ηχητικής έντασης και του θορύβου βάθους σχετίζεται με την καταληπτότητα της ομιλίας, το χρωματισμό της φωνής, τη δυνατότητα διαχωρισμού της γλωσσικής αλυσίδας κριτήρια αξιολόγησης > 25dB άριστη, 20 ~ 25dB καλή 15 ~ 20dB μέτρια, < 15dB μη ικανοποιητική Nίκος Κ. Μπάρκας ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΔΠΘ

Nίκος Κ. Μπάρκας ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΔΠΘ Ένα δείγμα έρευνας της υφιστάμενης κατάστασης δέκα (10) των αρχαίων ελληνικών θεάτρων Nίκος Κ. Μπάρκας ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΔΠΘ

Αξιολόγηση της ακουστικής άνεσης ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ το Αθηναϊκό θέατρο του Διονύσου (πυκνές αστικές δραστηριότητες) το θέατρο των Φιλίππων (έντονος κυκλοφοριακός φόρτος) το θέατρο της Επιδαύρου (μηδενικές οχλήσεις). ΠΑΡΑΔΟΧΕΣ ο ηθοποιός στο κέντρο της ορχήστρας θεατρικός λόγος 87dΒ (στο 1m, χωρίς ηλεκτρακουστική ενίσχυση), τέλειο ανάκλαστρο ορχήστρας (+3dB) παρουσία κοινού (+5dΒ) ο θεατής επί του κεντρικού άξονα, κατά περίπτωση βρίσκεται σε διαφορετική βαθμίδα, αλλά σε σταθερή απόσταση από τον ηθοποιό. Εισαγωγή στην Αρχιτεκτονική Έρευνα, TΑΜ - Δ.Π.Θ. Θωμαή Νικάκη - Δημήτρης Σακκούλης, 2005 : Αρχιτεκτονικός και Ακουστικός Σχεδιασμός του Αρχαίου Ελληνικού Θεάτρου Nίκος Κ. Μπάρκας ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΔΠΘ

ΑΘΗΝΑΪΚΟ ΘΕΑΤΡΟ ΔΙΟΝΥΣΟΥ Θ. Νικάκη – Δ. Σακκούλης, 2005 Απομείωση λόγω απόστασης 28dB. Άμεσος ήχος & ενίσχυση ορχήστρας 62dB. Θόρυβος βάθους 49dB Ανάδυση του ωφέλιμου σήματος < 15 μη ικανοποιητική 13dB Nίκος Κ. Μπάρκας ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΔΠΘ

Nίκος Κ. Μπάρκας ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΔΠΘ ΘΕΑΤΡΟ ΦΙΛΙΠΠΩΝ Θ. Νικάκη – Δ. Σακκούλης, 2005 Απομείωση λόγω απόστασης 28dB. Άμεσος ήχος & ενίσχυση ορχήστρας 62dB. Θόρυβος βάθους 57dB Ανάδυση του ωφέλιμου σήματος << 15 προβληματική 5dB Nίκος Κ. Μπάρκας ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΔΠΘ

Nίκος Κ. Μπάρκας ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΔΠΘ ΘΕΑΤΡΟΝ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ Θ. Νικάκη – Δ. Σακκούλης, 2005 Απομείωση λόγω απόστασης 28dB. Άμεσος ήχος & ενίσχυση ορχήστρας 62dB. Θόρυβος βάθους 35dB Ανάδυση του ωφέλιμου σήματος > 25 εξαιρετική 27dB Nίκος Κ. Μπάρκας ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΔΠΘ

ΘΕΑΤΡΟΝ ΕΠΙΔΑΥΡΟΥ . . . και στην τελευταία βαθμίδα Θ. Νικάκη – Δ. Σακκούλης, 2005 Απομείωση λόγω απόστασης 35dB. Άμεσος ήχος & ενίσχυση ορχήστρας 55dB. Θόρυβος βάθους 35dB Ανάδυση του ωφέλιμου σήματος . . . Η ακουστική της Επιδαύρου 20dB Nίκος Κ. Μπάρκας ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΩΝ ΔΠΘ

ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΕΠΑΝΑΧΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ΗΧΟΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ κατά τη Σύγχρονη Λειτουργία των Αρχαίων Ελληνικών Θεάτρων Νίκος Κ. Μπάρκας δρ. πολιτικός μηχανικός, duap ακουστικής Le Mans επίκουρος καθηγητής Αρχιτεκτονικής Τεχνολογίας – Ακουστικής τμήμα Αρχιτεκτόνων Μηχανικών Δ.Π.Θ. e-mail : nbarkas@arch.duth.gr