ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ομάδα “άντερ κονστράξιον” - EXIT Η ομάδα «άντερ κονστράξιον» δημιουργεί στο πλαίσιο του ZONE D, στην Γκαλερί Ζουμπουλάκη, ένα περιβάλλον.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Κατασκευή σχολικού ιστότοπου Οι μαθητές της Α΄ Λυκειου που ανέλαβαν το project με θέμα «κατασκευή σχολικού ιστότοπου» χωρίστηκαν σε έξι ομάδες. Σε κάθε.
Advertisements

ΟικοΚοινωνία Η Συμβολή στην Ανάδειξη & Διατήρηση της Πολιτισμικής Κληρονομιάς των Τσιγγάνων: δράσεις νέων για νέους Ηλεκτρονική Εφημερίδα Φύλλο 1 ο.
1 1st INTERNATIONAL MINERAL RESOURCES CONFERENCE April 5, 2011 ''Το Ελληνικό υπέδαφος μπορεί να συμβάλει στην έξοδο από την κρίση'' Βασίλης Νικολετόπουλος.
ΑΕΙΦΟΡΟ ΣΧΟΛΕΙΟ-ΚΑΤΟΙΚΙΑ
Δρ. Παναγιώτης Σωτηρόπουλος Ινστιτούτο Πολιτιστικής και Εκπαιδευτικής Τεχνολογίας (ΙΠΕΤ) Κέντρο Εφαρμογών Τεχνολογιών Επικοινωνιών και Πληροφορίας (ΚΕΤΕΠ)
Παράδειγμα eTwinning καλής πρακτικής
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ : Πρόγραμμα ενίσχυσης πρωτοβουλιών σε θέματα Αγωγής Υγείας
6 Μαρτίου 2013: ΑΦΟΡΜΗ για Δράσεις κατά της βίας στο σχολείο ΔΙ.Δ.Ε. ΑΡΓΟΛΙΔΑΣ Μαρία Π. Δοντά Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
Η ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΜΑΣ «Η ΦΩΝΗ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ ΕΡΕΣΙΩΤΩΝ»
Τηλέφωνο :.  σπούδασε στην Ανώτατη Σχολή Καλών Τεχνών με καθηγητή τον κ. Τρ. Πατρασκίδη. Βαθμός πτυχίου:
Χρόνης Μπότσογλου, Αναδρομική
Η ομάδα μας Παρουσίαση: Η ομάδα μας ΠΑΝΤΕΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΜΕΣΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΜΑΘΗΜΑ: «ΕΙΣΑΓΩΓΗ.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗ ΦΘΙΩΤΙΔΑ &
ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΤΟΥ ΔΟΚΙΜΙΟΥ ΜΕ ΑΛΛΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΑ ΕΙΔΗ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
Η σκηνοθετημένη φωτογραφία 1 ο Γυμνάσιο Ηρακλείου Κρήτης Με αφορμή το φωτογραφικό έργο του Bernard Faucon, εξετάσαμε τη φωτογραφία σαν αφήγηση.
Capacity Building in Sustainable Public Procurement – BuildingSPP - LIFE ENV 09/PT/050 Οι προμήθειες στο Δημόσιο τομέα Οι κυριότερες κατηγορίες προϊόντων.
Ερευνητική Εργασία (Project) τμήματος Α2
Τμήμα Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών
ΣΥΝΘΕΣΗ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ
TEXNH Γιάννης Παπαδόπουλος – Ζωή Ζαφειροπούλου Φιλόλογοι.
2.Παιχνίδια ανά τον κόσμο
και αυτό όχι από το υστέρημά μας αλλά από το πλεόνασμά μας!!!
Το νερό, ένα πολύτιμο αγαθό
ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ διαφημισηΣ
ΠΑΙΔΕΙΑ. Προϋποθέσεις σύγχρονης εκπαίδευσης  εκπαιδευτικοί με υψηλή επιστημονική και παιδαγωγική κατάρτιση  σύγχρονο περιεχόμενο σπουδών  κατάλληλη.
2 ο ΓΕΛ ΛΕΥΚΑΔΑΣ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Β΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ ’’Η μεγαλύτερη Κερά του κόσμου είναι η Τέχνη.’’ Κ. Καβάφης.
Ερευνητικές Εργασίες: Πόσο
ΕΓΚΕΦΑΛΟΣ Ο ΕγκέMPK/N/KC65φαλος είναι το κεντρικό όργανο της σκέψης, της λογικής και της μνήμης, ενώ ευθύνεται και για τον έλεγχο των μυϊκών κινήσεων.
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΩΝ ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ (PROJECT) ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΗΣ Α΄ ΛΥΚΕΙΟΥ 2 ΓΕΛ ΒΡΙΛΗΣΣΙΩΝ.
Επιμορφωτική Ημερίδα Καθηγητών κλάδου ΠΕ04 Τρίτη 18 Ιανουαρίου 2011 Εισηγητής Σωκράτης Τουμπεκτσής Σχολικός Σύμβουλος Φυσικών Επιστημών.
Γιάννης Βάρης Ε2’ 1 ο πρότυπο πειραματικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ
“Τάσεις, αντιθέσεις και κοινωνικά πρότυπα στον Παλαιό Ελληνικό Κινηματογράφο” Σχ. Έτος: , A ΄ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ: 2ο ΓΕΛ ΠΕΥΚΗΣ ΤΑΞΗ: Β ΄
Η Ιστορία των Κόμικς μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο.
Μοτίβο. Μοτίβο: α) Μουσική Ιδέα, συνήθως μικρή σε έκταση, της οποίας τα μελωδικά, ρυθμικά ή αρμονικά στοιχεία χρησιμοποιούνται, με την επεξεργασία τους.
Γραμματισμός και σχεδιασμός γλωσσικού μαθήματος: 5. Πολυγραμματισμοί
. 00:00:00 Λογότυπο Τελικό λογότυπο Slogan Always look on the bright side of life… Always look on the greek side of life!
Αναπτυξιακή Ψυχολογία
Mάθημα 2ο Η ανάπτυξη των ΜΜΕ. Από την Επικοινωνία στα μαζικά Μέσα Ο όρος «μέσα μαζικής επικοινωνίας» αναφέρεται σε μέσα που έχουν οργανωθεί για να μεταδίδουν.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
«Οι Αρχές της διαφοροποιημένης παιδαγωγικής
ΤΜΗΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Η Δια Βίου Μάθηση στις Σέρρες
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ 2017
ΙΔΙΩΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΟΝ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΧΩΡΟ
Φιλοσοφία της εκπαίδευσης και Πρόγραμμα Σπουδών
Εργαστήριο Δημοσιογραφίας VII : πολιτισμός, τέχνη, βιβλίο [410247]
Παρουσίαση άρθρου των Ε. Ρέππα & Τα. Φωτιάδου-Ζαχαρίου:
Ζητείται Ελπίς Αντώνης Σαμαράκης
Το ευ ζην απο την αρχαιοτητα μεχρι σημερα
Δραματική Τέχνη στην Εκπαίδευση και Επιστήμες της Αγωγής
(απόσπασμα από δοκίμιο του Νίκου Δήμου)
 ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΓΝΩΣΙΑΚΗ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Νεοελληνική Γλώσσα (ΝΠΣ)
ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Τ.Π.Ε. Επιμόρφωση Β1 Επιπέδου
Μαθημα 2ο Τα επαναστατικα κινηματα στην ευρωπη 19ος αιωνασ
Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας
ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΣ
Υπεύθυνη προγράμματος : Βανταράκη Χρυσάνθη
Διδάσκοντας ομάδες ενηλίκων Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ.
Σχολικός Σύμβουλος Ν. Φλώρινας
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Η Ζωή στον Δρόμο Μαθητικο Project.
ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ Χειμερινό εξάμηνο
Ο Μηχανισμός των Αντικυθήρων
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Ομάδα “άντερ κονστράξιον” - EXIT Η ομάδα «άντερ κονστράξιον» δημιουργεί στο πλαίσιο του ZONE D, στην Γκαλερί Ζουμπουλάκη, ένα περιβάλλον επαναληπτικό, σειριακό, εύτακτο, εντός του οποίου το «πάγωμα» του χρόνου νοηματοδοτεί και τη στιγμή της εξόδου. Οι «άντερ κονστράξιον» είναι ένα συλλογικό εικαστικό πείραμα πάνω στην ιδέα της ανα-κατασκευής. Η ομάδα αποτελείται από τους: Γιώργο Γιαννακόπουλο, Ιάσονα Κοντοβράκη, Ξανθή Κωστορρίζου, Αλέξανδρο Λάϊο, Σπύρο Νάκα, Νίκο Παπαδόπουλο, Χρυσάνθη Παπαξένου, Χριστίνα Σγουρομύτη, Γεωργία Τουρμούζη, Πάνο Φαμέλη, Μάρω Φασουλή και Κώστα Χριστόπουλο.

Φωτογραφία: Camilo Nollas Ευγενική παραχώρηση: Γκαλερί Ζουμπουλάκη

Φωτογραφία: Camilo Nollas Ευγενική παραχώρηση: Γκαλερί Ζουμπουλάκη

Φωτογραφία: Camilo Nollas Ευγενική παραχώρηση: Γκαλερί Ζουμπουλάκη

Ήδη, έχουν δημιουργήσει μια συλλογικότητα. Αυτή τη συλλογικότητα, που κάποιοι προσπαθούν, εδώ και δυο δεκαετίες τουλάχιστον, να μας πείσουν ότι δεν είναι εφικτή. «Για να είναι κάποιος σύγχρονος έχει ανάγκη το παρελθόν και το μέλλον», γράφει ο Γάλλος ανθρωπολόγος Marc Auge στο έργο του Πού χάθηκε το μέλλον; (εκδόσεις Πολύτροπον 2008, σελ. 53). «Τούτο σημαίνει», συνεχίζει, «ότι η τέχνη εκτιμάται ως προς τη δυνατότητά της να εδραιώσει σχέσεις, δηλαδή ως προς αυτό που θα μπορούσαμε να αποκαλέσουμε συμβολική ικανότητα. Χωρίς ακροατές, χωρίς κοινό, η τέχνη είναι δείγμα της απόλυτης μοναξιάς. Οφείλει να είναι κοινωνική». Η ομάδα «άντερ κονστράκτιον» προβάλλει την τέχνη και τον πολιτισμό ως ένα δημόσιο και κοινό αγαθό. Ικανό να ανατρέψει τις συμβάσεις που καθορίζουν τη ζωή μας. Να διαρρήξει τα γρανάζια των μηχανισμών που την κινούν. Κι έτσι, να δημιουργήσει εκείνους τους δίαυλους επικοινωνίας που θα ενεργοποιήσουν τον θεατή, να προωθήσει τον ανοιχτό διάλογο. Το εγχείρημα της ομάδας θα μπορούσε να είναι ένα από τα πρότυπα πάνω στη βάση των οποίων θα χτιζόταν ένα νέο συλλογικό υποκείμενο της νεοελληνικής κοινωνίας. 21/07/2009 Εφημερίδα η Αυγή, Καλλιτέχνες, παιδιά των καιρών τους, Σκέψεις για μια ριζοσπαστική γλώσσα επικοινωνίας και κριτικής, με αφορμή την έκθεση «exit» της ομάδας «άντερ κονστράκτιον», ΤΗΣ ΛΗΔΑΣ ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗ