Διερευνητική Εργασία. Μετά το πέρας της διερευνητικής εργασίας οι μαθητές θα πρέπει να μπορούν: Να αναφέρουν τα πλεονεκτήματα των ήπιων μορφών ενέργειας.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Πρόγραμμα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης
Advertisements

ΑΝΑΔΟΜΗΣΗ ΣΧΕΔΙΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
ΕΠΕΑΕΚ ΙΙ : Πρόγραμμα ενίσχυσης πρωτοβουλιών σε θέματα Αγωγής Υγείας
ΕΑΡΙΝΟ ΕΞΑΜΗΝΟ ΠΤΔΕ ΡΟΔΟΣ 2010
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας «Φυσική Άσκηση & Υγεία»
1ο Γυμνάσιο Κρύας Βρύσης ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΘΕΜΑ : Η αυλή μας χώρος μόρφωσης, παιχνιδιού, δημιουργίας.
ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ
ΔΙΑΤΡΟΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ
Τίτλος εκπαιδευτικής δραστηριότητας: «Ασφαλής πλοήγηση στο Διαδίκτυο» Όνομα Εκπαιδευτικού: Μιχαηλίδης Θανάσης Σχολείο: Δ.Σ. Ερατεινού-Πετροπηγής- Ποντολιβάδου.
Στέλλα Καραολιά Βαλεντίνα Θεοδοσίου 20 Απριλίου 2013
ΟΜΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ:……………………………… ΤΙΤΛΟΣ ΙΣΤΟΕΞΕΡΕΥΝΗΣΗΣ: (το θέμα της ιστοεξερεύνησης)………………………………………….. Θα αναφέρετε το μάθημα στο οποίο θα γίνει η ιστοεξερεύνηση.
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εργασία στο μάθημα : «Εικονική πραγματικότητα και Εκπαιδευτικές εφαρμογές τεχνητής.
8oς Πανελλήνιος Διαγωνισμός Πρωτοπόρων Εκπαιδευτικών
Πρόταση αποτελεσματικής μαθησιακής διαδικασίας για το μάθημα : Προγραμματιστικά εργαλεία για το διαδίκτυο. Εισηγητής: Msc Νίκος Νίκας.
5ο ΔΗΜ. ΣΧΟΛ. ΑΙΓΙΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΑΞΟΝΑΣ: ΣΤΟΜΑΤΙΚΗ ΥΓΙΕΙΝΗ σχ. έτος: Φωτεινά χαμόγελα.
ΨΗΦΙΑΚΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων. Αφετηρία: α)από τη μικρή ομάδα στη μεγάλη και από τη μεγάλη στην ολομέλεια) β) διαμόρφωση μόνο μιας ομάδας στην οποία.
H εφαρμογή της ομαδοσυνεργατικής διδασκαλίας στα φιλολογικά μαθήματα Γεωργιάδης Μιχάλης ΣΣ Φιλολόγων.
Η διδασκαλία ως διαδικασία διαμόρφωσης εγγράμματων ταυτοτήτων Ειδικό Μέρος Ενότητα Ι, 2.4.
Γεωργιάδης Μιχάλης Σχολικός Σύμβουλος Φιλολόγων. 1 η φάση (σε ολομέλεια) : Ποιο είναι το θέμα μας; (ιδεοκαταιγίδα, αφήγηση εμπειριών, προβολή εικονιστικού.
Μόκιας Γιάννης ΚΣΕ ΔΗΜΗΤΡΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ Β 1 ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ Σύγχρονες διδακτικές μέθοδοι και ΤΠΕ.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ WIKI Eίναι μία ιστοσελίδα που επιτρέπει στους χρήστες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν, ή να επεξεργαστούν το περιεχόμενό της, πολύ γρήγορα και.
Ο Διαδραστικός Πίνακας ως διδακτικό εργαλείο Από τη βιβλιογραφία προκύπτουν μια σειρά από οφέλη από τη χρήση του ΔΠ τα οποία αφορούν τον εκπαιδευτικό,
Αποστόλης Καλέμας - Γιάννης Μόκιας Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Επιμέλεια: Δημ. Ραπτάκης - Μηχανολόγος ΠΕ12 ΤΕΕ Ψαχνών
Καλέμας Απόστολος Επιμόρφωση Β Επιπέδου ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ (BLOG) Blog = Web + Log =δικτυακή καταχώρηση.
Β΄ Αρσάκειο Γενικό Λύκειο Ψυχικού Ερευνητική εργασία Β΄Λυκείου «Συμμετέχουμε, άρα υπάρχουμε»: Η κοινωνική οπτική της WEB 2.0 μάθησης ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2012.
ΘΗΣΑΥΡΟΙ ΑΠΟ ΤΑ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΑΣ
Η ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ συστηματική και μεθοδευμένη δραστηριότητα κατά την οποία ο δάσκαλος αποσκοπεί να επιδράσει, σύμφωνα με ορισμένους σκοπούς και χρησιμοποιώντας.
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας Σχολικό έτος
5ο Μαθητικό Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας - Τρίκαλα - 3 Απριλίου 2015
Βιωματική Δράση 1ης Γυμνασίου 2ο Γυμνάσιο Πεύκης
Το Θέρμο είναι κωμό- πολη της Αιτωλοακα- ρνανίας με επίσημο πληθυσμό κα- τοίκων.
Άστρα και Κβάντα σε ένα Σχετικιστικό Σύμπαν Νίκη Μαματσή-Φυσικός Msc Φυσικής Περιβάλλοντος Ζάννειο Πειραματικό Λύκειο Πειραιά.
Εκπαιδευτικό Σενάριο : “ Μαθαίνω για το κακόβουλο λογισμικό και προστατεύομαι ” Ζαμπέτογλου Γεώργιος ΕκπαιδευτικόςΠληροφορικής ΠΕ.
Παραβίαση δικαιωμάτων του παιδιού - παιδική εργασία.
Ονοματεπώνυμο: Γκουτζήκα Όλγα ΑΕΜ:3120 Εξάμηνο: Στ’ Μάθημα: Εκπαιδευτική Πολιτική Διδάσκουσα: Tάχου-Ηλιάδου.
ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΜΕ ΛΥΚΕΙΑΚΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΠΑΞΩΝ. Ο σκοπός του θέματος είναι η συγγραφή στίχων και σύνθεση μελωδίας όπως και η κατασκευή μουσικών οργάνων μέσα από δημιουργική.
2 ο ΓΕΛ ΟΡΕΣΤΙΑΔΑΣ Παρουσίαση Γ Τάξης Νέου Γενικού Λυκείου ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΝΟΜΟ 4327, ΦΕΚ 50/ΤΕΥΧΟΣ Α ́/ Σεπτέμβριος 2015.
ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΩΝ Β ΕΠΙΠΕΔΟΥ-ΠΑΚΕ ΒΟΛΟΥ Κωνσταντίνα Ματσούκα, φιλόλογος.
Ιλιάδα Μονομαχίες. Μονομαχία:Πάρη και Μενέλαου Ο Πάρης προβάλει απο το Τρωικό στράτευμα εναντίον του Μενέλαου.Πρίν την μονομαχία ο Πάρης κυριεύεται από.
Πηγή: Ματσαγγούρας, Η. (2000) Ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση
Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας
ΠΟΡΕΙΑ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΚΑΛΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΩΝ
Βιολογία Γυμνασίου.
Ευάγγελος Αλμπανίδης Καθηγητής
Πορεία διδασκαλίας Στάδιο προετοιμασίας Στάδιο παρουσίασης
Η ΦΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ
ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΑ
«Διασχίζοντας το δρόμο που χάραξε ο Άραχθος»
ΣΙΤΑΡΑΣ ΦΩΤΙΟΣ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ.
Βησσαρίων ο Τραπεζούντιος
Project ΘΕΜΑ: Η ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ ΑΠΟ ΦΙΛΟΣΟΦΟΥΣ, ΤΡΑΓΙΚΟΥΣ ΠΟΙΗΤΕΣ, ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΑΛΛΩΝ ΘΡΗΣΚΕΙΩΝ Ιωάννα Κομνηνού.
Περιβαλλοντολόγοι : Εργασία 1
ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ( PROJECT)
ΚΠΕ ΝΑΟΥΣΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΤΡΟΠΟΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ.
Θέρμο Αιτωλοακαρνανίας
Ο μοτοσικλετιστής Μαρίας Κέντρου-Αγαθοπούλου
Δομή Παρουσίασης Γνωριμία με το βιβλίο Γεωγραφίας Α’ Γυμνασίου
Σχολική Κοινωνική Ζωή Σ. Κ. Ζ.
נושא 5: מגנטים ומגנטיות.
Σχεδιασμοί 1η παρέμβαση.
Ομάδα Πρεσβευτών eSafetyLabel+
Χρόνος χρήσης ψηφιακών συσκευών
Δραστηριότητα Νορβηγικό βίντεο!
7 ο Νηπιαγωγείο Πατρών – Γεωργάκης Ολύμπιος
37 ο Νηπιαγωγείο Πατρών
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διερευνητική Εργασία

Μετά το πέρας της διερευνητικής εργασίας οι μαθητές θα πρέπει να μπορούν: Να αναφέρουν τα πλεονεκτήματα των ήπιων μορφών ενέργειας σε σχέση με τις συμβατικές Να αναφέρουν τις βασικές αρχές παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας από τον ήλιο Να διακρίνουν τις διαφορές μεταξύ ενός φωτοβολταιϊκού συστήματος και ενός ηλιοθερμικού συστήματος Να συσχετίζουν τι έννοιες της τάσης, του ρεύματος και της ηλεκτρικής ενέργειας με την ηλιοφάνεια

Μετά το πέρας της διερευνητικής εργασίας οι μαθητές: Θα έχουν αποκτήσει την ικανότητα να κάνουν απλές κατασκευές με το κολλητήρι. Θα έχουν αποκτήσει εμπειρία των διαδικασιών που ακολουθούνται κατά τον σχεδιασμό – κατασκευή ενός έργου Θα μπορούν να συλλέξουν πληροφορίες και να αξιολογήσουν κριτικά το περιεχόμενό τους Θα έχουν μάθει τα οφέλη της συνεργασίας με τους συμμαθητές τους

Μετά το πέρας της διερευνητικής εργασίας οι μαθητές: Θα έχουν ευαισθητοποιηθεί απέναντι στα προβλήματα του περιβάλλοντος Θα αποκτήσουν θετική στάση απέναντι στις ήπιες μορφές ενέργειας Θα διαμορφώσουν οικολογική συνείδηση

Προβολή Βίντεο «Η κραυγή της γης» από την σειρά το «Σύμπαν που αγάπησα» Συζήτηση – Προβληματισμός – Προτάσεις – Λύσεις (σε επίπεδο ολομέλειας)

Δημιουργήθηκαν 3 ομάδες των 4 ατόμων και δύο των 5 ατόμων Ομάδα 1 (4 μαθητές): Σχεδιασμός συστήματος Ομάδα 2 (4 μαθητές): Κατασκευή συστήματος Ομάδα 3 (4 μαθητές): Κατασκευή συστήματος Ομάδα 4 (5 μαθητές): Επιμέλεια και συγγραφή του τελικού έργου Ομάδα 5 (5 μαθητές): Συντονισμός ομάδων και παρουσίασης έργου

Οι μαθητές με ποιους θα συνεργαστούν. Οι ομάδες επέλεξαν τον αρχηγό τους ως φυσική συνέπεια (ρόλοι) Ενίσχυση της συνεργασίας με παιχνίδια ρόλων

Πολύ μεγάλο ενδιαφέρον των μαθητών για το θέμα όσον αφορά την κατασκευή Υψηλό κίνητρο η κατασκευή τεχνήματος Οι μαθητές ακολούθησαν πιστά τους ρόλους τους Το υψηλό κόστος των υλικών απέτρεψε την κατασκευή πιο σύνθετου συστήματος.

Sites: Φωτοβολταϊκά: Ένας πρακτικός Οδηγός Σημειώσεις – σχολικά βιβλία