Kyreneia –Liberty A guide to build an ancient ship

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Full moon (παρά 2 μέρες) Party 20/7/2013 (αλλά δε μας ενοχλεί καθόλου)
Advertisements

Ελένη Μαρτσέλου Μαρία Κουρή Πάολα Αλυσανδράτου
ΠΛΟΙΟ ΤΗΣ ΘΗΡΑΣ ΟΜΑΔΑ : ΣΤΡΟΥΜΦΑΚΙΑ ΜΕΛΗ: ΜΙΧΑΗΛΙΔΗΣ, ΠΑΥΛΙΔΗΣ, ΔΑΥΙΔ, ΧΑΤΖΗΑΔΑΜΙΔΗΣ, ΧΡΥΣΟΠΟΥΛΟΣ.
O ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΜΕ ΤΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΟΥΡΑΝΙΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ
ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΪΚΙΩΝ 1 ΔΙΑΦΟΡΑ ΣΚΑΡΙΑ.
ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ : ΚΩΣΤΑΣ ΑΛΕΞΙΑΔΗΣ
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
Adverbs of place (Words of position) Τοπικά επιρρήματα
 [16] Εμείς, με ορμητήριο τη Σάμο, λεηλατούσαμε τη χώρα του Πέρση βασιλιά και βαδίζαμε με τα πλοία τους εναντίον της Χίου και της Εφέσου και ετοιμαζόμασταν.
στην αγια ναπα τη θαλασσοφιλητη...
Δίκτυα Τηλεπικοινωνιών
6ο Γενικό Λύκειο Καλαμάτας Α΄ τάξη - ερευνητική εργασία Σχ
Τι ξέρετε για την ΟΡΑΣΗ;
ΣΤ) Πίστες, Φόρμουλα Αυστραλία, Μελβούρνη, Μάρτιου Μήκος πίστας 5.303m.Σιρκουί (αγώνας) απαιτητικό στα φρένα και σχετικά γρήγορο. Ενδεικτική.
Β΄ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΞΥΛΟΦΑΓΟΥ
SN 1987A Παρουσίαση Ερευνητικής Πρότασης. 1. Υπερκαινοφανείς Ορισμένοι αστέρες κατά το τέλος της ζωής τους (αφού κάψουν όλο το υδρογόνο που περιέχουν)
Τι σου κάνει το μυαλό….
1 iPac Μια πρώτη γνωριμία Κώστας Βίγλας ΥΚΒ. 26/6/2002 Ενημέρωση πάνω στις νέες ψηφιακές υπηρεσίες 2 Περιεχόμενα 1 iPac  Τί είναι το iPac  Δυνατότητες.
Β Τάξη - Ενότητα 4 Κατασκευές σχημάτων Μαρία Μ. Χαραλάμπους ( τηλ )
Η γένεση και ο «θάνατος» των αστέρων Λουκάς Βλάχος
ΘΕΜΑ: ΕΦΗΒΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ
ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ 2011 – 2012 ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ – ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ – ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ – ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ (Π.Α.Κ.Π.Π.Α.)
Ομάδα εργασίας: Αλέρτας Ανάργυρος Δενεζάκος Κωνσταντίνος
Το κανάλι Forth and Clyde, το οποίο συνδέει την Glasgow με την δυτική ακτή, κατασκευάστηκε το 1777 μεταξύ του λιμανιού Grangemouth και Falkirk. Μεταξύ.
ΕΠΛ Θεωρία και Πρακτική Μεταγλωττιστών5-1 Επίλυσης ασάφειας με εισαγωγή μη-τερματικών Π.χ. stmt = “if”, expr, “then”, stmt | “if”, expr, “then”,
A Balanced Tree Structure for Peer-to-Peer Networks
Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένας πειρατής που είχε χάσει τον παπαγάλο του σ ‘ένα νησί.
Και ξαφνικά το κόκκινο… χάθηκε!
ΕΡΕΥΝΑ στην Περιφέρεια Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης Νοέμβριος 2013.
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΚΤΙΝΩΝ
ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΣΗΜΕΡΑ Μα πού είναι οι υπόλοιποι;
ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ EYE – LINER ΚΑΙ ΜΑΣΚΑΡΑ ΙΔΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΦΡΥΔΙΩΝ ΤΥΠΟΙ ΦΡΥΔΙΩΝ
ΒΙΟΜΑΤΗΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΙΩΡΓΟΣ ΤΡΙΜΙΝΤΖΙΟΣ ΜΑΡΙΝΑ ΜΩΡΑΙΤΑΚΗ
Γρήγορη αναφορά για την εφαρμογή © 2013 Microsoft Corporation. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος. Η αρχική οθόνη του Lync Η αρχική οθόνη του Lync διαθέτει.
Απεικόνιση αντιπροσωπευτικών φύλλων από δουλειές μαθητών στο Revelation Natural Art σχετικά με την συμμετρία στη ζωγραφική (Έχει προηγηθεί επίδειξη από.
ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΣΤΗ ΖΩΗ ΜΑΣ. ΕΧΘΡΟΣ ‘Η ΣΥΜΜΑΧΟΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ;
Ρατσιστές δεν είναι μόνο οι άλλοι
.. H πλατεία του Αγίου Μάρκου είναι η μοναδική πραγματική πλατεία στη Βενετία (οι υπόλοιπες ανοιχτές περιοχές θεωρούνται campi). Η πλατεία του Αγίου.
Ανοιχτή Ημέρα etwinning Open Day etwinning 6ο Δ.Σ.ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ 6 th Primary School of Agia Paraskevi.
Γιάννης Βάρης Ε2’ 1 ο πρότυπο πειραματικό σχολείο Θεσσαλονίκης Π.Τ.Δ.Ε Α.Π.Θ
ΝΕΥΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ.
Π Ε Ρ Ι Β Α Λ Λ Ο Ν Τ Ι Κ Η Ο Μ Α Δ Α.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΟΥ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΣΥΝΟΜΗΛΙΚΟ Σύνθημα Δ.Δ.Ε. Β’ Αθήνας: ΓΙΩΡΓΟΣ ΣΕΒΑΣΤΙΑΔΗΣ – ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΑΗΣ.
ΠΑΝΤΑΖΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΑ ΗΛΙΑΝΑ ΠΑΤΣΟΥΡΑ
Ειδική Θεματική Δραστηριότητα Τομέας Ηλεκτρονικής 2 ου ΕΠΑ.Λ Λαμίας Μελέτη και Εφαρμογή Τηλεματικών Υπηρεσιών σε πραγματικές συνθήκες για τα.
ΘΑΛΑΣΣΟΠΟΡΟΙ ΕΞΕΡΕΥΝΗΤΕΣ
Εργασία αστρονομίας. Ακόμα και με ένα μικρό τηλεσκόπιο, χρησιμοποιώντας πάντοτε κατάλληλο φίλτρο, μπορούμε να παρατηρήσουμε σκοτεινές περιοχές πάνω στον.
Δανάη Λάμπρου Στ’3 Πρώτος Μηχανικός=Φερδινάνδος Λεσσέψ Απόφαση Διάνοιξης=1854 Έναρξη Κατασκευής=1854 Έναρξη Χρήσης=17 Νοεμβρίου 1869 Ολοκλήρωση=25 Απριλίου.
Ναυπηγικό σχέδιο και αρχές casd Ενότητα 11: Μορφές Πλώρης Μορφές Πρύμνης Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός.
  ΟΝΟΜΑΤΟΛΟΓΙΑ ΟΡΟΛΟΓΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός M.Sc. ‘’Διασφάλιση Ποιότητας’’,
ΔΙΩΡΥΓΕΣ ΓΕΝΙΚΑ ΠΕΡΙ ΔΙΩΡΥΓΩΝ ΟΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΕΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
ΑΠΟ ΤΟΥΣ: ΚΥΡΙΑΚΟ ΑΔΑΜΟΥ ΚΥΡΙΑΚΟ ΑΔΑΜΟΥ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟ ΜΠΑΜΠΑΛΗ ΚΩΣΤΑΝΤΙΝΟ ΜΠΑΜΠΑΛΗ ΣΤΑΥΡΙΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΣΤΑΥΡΙΑ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΧΡΥΣΤΑΛΛΑ ΑΛΕΞΑΝΤΡΟΥ ΧΡΥΣΤΑΛΛΑ.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΜΟΥΣΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΣΤΗΝ ΚΡΗΤΗ -Παπαδάκης Γιώργος -Τάκος Φώτης -Ταμιωλάκη Νίκη -Ρουσάκη Αλεξάνδρα.
Δημοσθένης Τσελεπίδης Ανέστης Παπάς Άννα Μαρία Τζώρτζη Βασιλική Σούτη.
21 εν πλω Αρχική οθόνη – είσοδος στο λογισμικό Γιάννης Μόκιας.
ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΛΑΓΙΑΡΙΟΥ Τάξη Ε3/ 2012 Νίκος Χαραλαμπάκης Βαγγέλης Πανταλώνας Άγγελος Κοψαχείλης.
ΤΕΧΝΙΚΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ Ενότητα : ΓΕΝΙΚΟΙ ΟΡΙΣΜΟΙ Γεώργιος Κ. Χατζηκωνσταντής Επίκουρος Καθηγητής Διπλ. Ναυπηγός Μηχανολόγος Μηχανικός M.Sc. ‘’Διασφάλιση Ποιότητας’’,
ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΓΙΑ ΑΡΧΑΡΙΟΥΣ
JSIS E 111: Elementary Modern Greek
Γενικά (1 από 4) Το πλοίο , ως κοίλο σώμα που επιπλέει στην επιφάνεια του νερού , αποτελείται από ένα τμήμα μέσα στο νερό και ένα τμήμα έξω από το νερό.
Ήταν ένα μικρό καράβι… παιχνίδι από τη Μαριάννα Ιωάννου.
ΚΑΡΑΒΙΑ.
ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΝΕΛΚΥΣΤΗΡΑ
ΚΑΣΤΡΟ ΠΑΤΡΑΣ Όλγα Καϊμακά Ε΄ Τάξη 43ο Δημοτικό Σχολείο Πάτρας.
ΚΑΘΟΔΟΣ ΤΩΝ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ ΕΙΛΩΤΕΣ-ΠΕΡΙΟΙΚΟΙ ΓΕΩΜΕΤΡΙΚΑ ΧΡΟΝΙΑ
ΜΝΗΜΕΙΑ ΤΗΣ UNESCO 3ο ΛΥΚΕΙΟ ΥΜΗΤΤΟΥ Β1 ΚΑΡΚΟΥΛΑΣ ΒΑΣΙΛΗΣ
Το Β1 του 1ου Γυμνασίου Ανατολής παρουσιάζει
ΠΑΟΥΛ ΚΛΕΕ.
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Kyreneia –Liberty A guide to build an ancient ship                                                                    Kyreneia –Liberty A guide to build an ancient ship

του Κυπαρισσιού ετοιμάζεται για το ΚΕΡΥΝΕΙΑ -ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ο κορμός του Κυπαρισσιού ετοιμάζεται για το πριόνι

Ο Κορμός έχει κοπεί και η δεξιά πλευρά της Καρίνας είναι έτοιμη ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ο Κορμός έχει κοπεί και η δεξιά πλευρά της Καρίνας είναι έτοιμη

ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Το πρώτο κεντρικό μέρος της καρίνας είναι έτοιμο.

Η καρίνα συνδέεται με το κοράκι και το ποδόστεμμα. ΚΕΡΥΝΕΙΑ Η καρίνα συνδέεται με το κοράκι και το ποδόστεμμα.

Στις 4 Απριλίου 2002  οι πρώτοι 5 σκαρμοί του Καραβιού ήσαν έτοιμοι.

Στις 4 Απριλίου 2002  η Καρίνα , το Κοράκι πρύμνης και το ποδόστεμμα έχουν συνδεθεί και είναι έτοιμα να δεχθούν τους πρώτους σκαρμούς

Η Πλώρη του ΚΕΡΥΝΕΙΑ με το ποδόστεμμα και μέρος της καρίνας

ΚΕΡΥΝΕΙΑ The Team infront of the ship with the first 8 frames in position

ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ The frame is completed . All 26 frames are in position waiting for the planks

ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ The first stage of the Kyrenian dream is ready. Keel and Frames.

ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η ΚΑΡΙΝΑ ΤΟΥ ΚΕΡΥΝΕΙΑ

ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Το πρυμνιαίο κατάστρωμα πρίν την κατασκευή της εισόδου στην πρυμνιαία καμπίνα. Το κόκκινο βέλος υποδεικνύει την πρώτη πειραματική θέση της δοκούς των κουπιών-πηδαλίων (Μπραγάτσας). 

ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η δοκός στήριξης του Αριστερού κουπιού-πηδάλιου

ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η δοκός στήριξης του Δεξιού κουπιού-πηδάλιου.

ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Το σκαρί του σκάφους είναι έτοιμο μαζί με το πρωραίο και Πρυμνιαίο κατάστρωμα. Ετοιμο για το επόμενο στάδιο της τοποθέτησης των μαδεριών του σκάφους. Το κόκκινο βέλος υποδεικνύει την πρώτη πειραματική θέση της δοκού πρόσδεσης των πηδαλίων - κουπιών. (29-5-2002).

ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ο Κος Κωστάκης της  ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΝΕΜΙΤΣΑΣ στην Λεμεσό επιδεικνύει τον πρώτο μολυβένιο δακτύλιο που κατασκεύασε η εταιρεία σε ακριβή αντιγραφή των αρχαίων μολυβένιων δακτύλιων του ιστίου του σκάφους.

ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ To Μαδέρωμα του σκάφους έχει προχωρήσει αρκετά μέχρι το τέλος Ιουλίου 2002.

Tο μαδέρωμα έχει πλησιάσει την ίσαλο γραμμή. ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Tο μαδέρωμα έχει πλησιάσει την ίσαλο γραμμή.

ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ  Μεχρι την 1η Αυγούστου 2002 το σκάφος είναι σχεδόν έτοιμο. Ολο το μαδέρωμα έχει τελιώσει. Η θέση της πρυμνιάιας μπραγάτσας των δύο πηδαλίων έχει επανατοποθετηθεί χαμηλώτερα και οι χειραγωγοί κουπαστής έχουν σχεδόν συμπληρωθεί.

ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 1η Αυγούστου 2002. Το πρωραίο και πρυμνιαίο κατάστρωμα είναι έτοιμα καθώς επίσης και η βάση του εσωτερικού πατώματος του σκάφους. Η καμπίνα πρύμνης είναι έτοιμη ενω ετοιμάζεται  η ιστοπέδη.

ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ο Ηλίας και Η Γεωργία (Διπλωματούχοι της Σχολής Ναυσιπλοϊας του Ναυτικού Ομίλου Κερύνειας ετοιμάζουν δυο γάσες στο τρίκλωνο σχοινί απο φυσικές ίνες (abaca) "μανίλλα"  στα δύο απο τα τρία δεξιά εξάρτια του σκάφους. 

ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ H Μάρω ζωγραφίζει στην πλώρη του σκάφους , τους "Οφθαλμούς" του ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Τα μάτια θα προστατεύουν το σκάφος από τις κακοτοπιές και θα το καθοδηγούν μακριά απο θύελλες σε ασφαλείς λιμένες.

ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Το ΚΕΡΥΝΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ στις 5 Νοεμβρίου 2002 σχεδόν έτοιμο για καθέλκυση

ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 10η Νοεμβρίου 2002 και ώρα 13:25 το ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ κατηφόρησε το νεωλκείο που κατασκευάστηκε για το σκοπό αυτό στο Ναυπηγείο από τον ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΗ . Κυβερνήτης ήταν ο Γλαύκος Καριόλου μαζί με τους Γιώργο Παφίτη, Κώστα Αγαθαγγέλου, Μαρίνο Σεκκίδη και Σταμάτη Χρυσαφίτη. Μαζί στο σκάφος ήταν οι Κερυνιώτες Ελλη Σταύρου, Γιάννης Κλεάνθους, Τιτίνα Λοϊζίδου Ντ.Σταύρου, μαζί με όλη την ψυχή της Κερύνειας. 

ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 10η Νοεμβρίου 2002 Το ΚΕΡΥΝΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ξεκινά το ταξίδι του. ΄Ενα ταξίδι γεμάτο ελπίδα. Δίκαια πολλοί το ονομάζουν το καράβι της ΕΛΠΙΔΑΣ.