Kyreneia –Liberty A guide to build an ancient ship Kyreneia –Liberty A guide to build an ancient ship
του Κυπαρισσιού ετοιμάζεται για το ΚΕΡΥΝΕΙΑ -ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ο κορμός του Κυπαρισσιού ετοιμάζεται για το πριόνι
Ο Κορμός έχει κοπεί και η δεξιά πλευρά της Καρίνας είναι έτοιμη ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ο Κορμός έχει κοπεί και η δεξιά πλευρά της Καρίνας είναι έτοιμη
ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Το πρώτο κεντρικό μέρος της καρίνας είναι έτοιμο.
Η καρίνα συνδέεται με το κοράκι και το ποδόστεμμα. ΚΕΡΥΝΕΙΑ Η καρίνα συνδέεται με το κοράκι και το ποδόστεμμα.
Στις 4 Απριλίου 2002 οι πρώτοι 5 σκαρμοί του Καραβιού ήσαν έτοιμοι.
Στις 4 Απριλίου 2002 η Καρίνα , το Κοράκι πρύμνης και το ποδόστεμμα έχουν συνδεθεί και είναι έτοιμα να δεχθούν τους πρώτους σκαρμούς
Η Πλώρη του ΚΕΡΥΝΕΙΑ με το ποδόστεμμα και μέρος της καρίνας
ΚΕΡΥΝΕΙΑ The Team infront of the ship with the first 8 frames in position
ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ The frame is completed . All 26 frames are in position waiting for the planks
ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ The first stage of the Kyrenian dream is ready. Keel and Frames.
ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η ΚΑΡΙΝΑ ΤΟΥ ΚΕΡΥΝΕΙΑ
ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Το πρυμνιαίο κατάστρωμα πρίν την κατασκευή της εισόδου στην πρυμνιαία καμπίνα. Το κόκκινο βέλος υποδεικνύει την πρώτη πειραματική θέση της δοκούς των κουπιών-πηδαλίων (Μπραγάτσας).
ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η δοκός στήριξης του Αριστερού κουπιού-πηδάλιου
ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Η δοκός στήριξης του Δεξιού κουπιού-πηδάλιου.
ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Το σκαρί του σκάφους είναι έτοιμο μαζί με το πρωραίο και Πρυμνιαίο κατάστρωμα. Ετοιμο για το επόμενο στάδιο της τοποθέτησης των μαδεριών του σκάφους. Το κόκκινο βέλος υποδεικνύει την πρώτη πειραματική θέση της δοκού πρόσδεσης των πηδαλίων - κουπιών. (29-5-2002).
ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ο Κος Κωστάκης της ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΝΕΜΙΤΣΑΣ στην Λεμεσό επιδεικνύει τον πρώτο μολυβένιο δακτύλιο που κατασκεύασε η εταιρεία σε ακριβή αντιγραφή των αρχαίων μολυβένιων δακτύλιων του ιστίου του σκάφους.
ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ To Μαδέρωμα του σκάφους έχει προχωρήσει αρκετά μέχρι το τέλος Ιουλίου 2002.
Tο μαδέρωμα έχει πλησιάσει την ίσαλο γραμμή. ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Tο μαδέρωμα έχει πλησιάσει την ίσαλο γραμμή.
ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Μεχρι την 1η Αυγούστου 2002 το σκάφος είναι σχεδόν έτοιμο. Ολο το μαδέρωμα έχει τελιώσει. Η θέση της πρυμνιάιας μπραγάτσας των δύο πηδαλίων έχει επανατοποθετηθεί χαμηλώτερα και οι χειραγωγοί κουπαστής έχουν σχεδόν συμπληρωθεί.
ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 1η Αυγούστου 2002. Το πρωραίο και πρυμνιαίο κατάστρωμα είναι έτοιμα καθώς επίσης και η βάση του εσωτερικού πατώματος του σκάφους. Η καμπίνα πρύμνης είναι έτοιμη ενω ετοιμάζεται η ιστοπέδη.
ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Ο Ηλίας και Η Γεωργία (Διπλωματούχοι της Σχολής Ναυσιπλοϊας του Ναυτικού Ομίλου Κερύνειας ετοιμάζουν δυο γάσες στο τρίκλωνο σχοινί απο φυσικές ίνες (abaca) "μανίλλα" στα δύο απο τα τρία δεξιά εξάρτια του σκάφους.
ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ H Μάρω ζωγραφίζει στην πλώρη του σκάφους , τους "Οφθαλμούς" του ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ. Τα μάτια θα προστατεύουν το σκάφος από τις κακοτοπιές και θα το καθοδηγούν μακριά απο θύελλες σε ασφαλείς λιμένες.
ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ Το ΚΕΡΥΝΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ στις 5 Νοεμβρίου 2002 σχεδόν έτοιμο για καθέλκυση
ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 10η Νοεμβρίου 2002 και ώρα 13:25 το ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ κατηφόρησε το νεωλκείο που κατασκευάστηκε για το σκοπό αυτό στο Ναυπηγείο από τον ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΣ ΑΥΓΟΥΣΤΗ . Κυβερνήτης ήταν ο Γλαύκος Καριόλου μαζί με τους Γιώργο Παφίτη, Κώστα Αγαθαγγέλου, Μαρίνο Σεκκίδη και Σταμάτη Χρυσαφίτη. Μαζί στο σκάφος ήταν οι Κερυνιώτες Ελλη Σταύρου, Γιάννης Κλεάνθους, Τιτίνα Λοϊζίδου Ντ.Σταύρου, μαζί με όλη την ψυχή της Κερύνειας.
ΚΕΡΥΝΕΙΑ-ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ 10η Νοεμβρίου 2002 Το ΚΕΡΥΝΕΙΑ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ξεκινά το ταξίδι του. ΄Ενα ταξίδι γεμάτο ελπίδα. Δίκαια πολλοί το ονομάζουν το καράβι της ΕΛΠΙΔΑΣ.