Έμπειρο Σύστημα Διάγνωσης Βλαβών Η/Υ για Εκπαιδευτικούς Σκοπούς Εισαγωγή Το κείμενο της παρουσίασης εμφανίζεται στο παράθυρο των σημειώσεων (notes)

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
7.3.8 Μεταφραστές Ελληνογαλλική Σχολή Καλαμαρί - Τίκβα Χριστίνα.
Advertisements

Computers: Information Technology in Perspective By Long and Long Copyright 2002 Prentice Hall, Inc. Λογισμικό Διάλεξη 5 η.
Jetspeed Open Source Εργαλείο για την Δημιουργία Information Portals Πανεπιστήμιο Αιγαίου Βιορρές Νίκος.
Νέα σειρά εκδόσεων 4.5. Νέα χαρακτηριστικά  Επιφάνεια εργασίας  On Line ενημέρωση Λογιστικής  Διαχείριση σχετικών εγγράφων  Data Center  Γεωγραφικές.
Ο Ηλεκτρονικός Υπολογιστής
Λειτουργικό Σύστημα ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ ENOTHTA B.1.3 (1)
Κεφάλαιο 3 ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Πίνακες.
Σύστημα Εργαστηριακών Εγγραφών βάσει Προτιμήσεων (ΣΕΕΠ) με τη βοήθεια Εμπείρου Συστήματος Πτυχιακή Εργασία Δημοσθένης Νικούδης (051092) 14/4/2011.
Κεφάλαιο 6 Υλοποίηση Γλωσσών Προγραμματισμού
Γλώσσα Προγραμματισμού
Μια παρουσίαση από τον Άνθη Ιωάννη
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ ΜΑΒΟΓΛΟΥ ΧΡΙΣΤΟΣ ΤΖΑΒΑΡΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΑΝΑΔΟΧΟΣ: ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΠΑΤΑΚΗΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: ΔΑΜΙΑΝΑΚΗΣ ΑΔΑΜ Παρουσίαση του.
Δομές Διακλάδωσης «εάν ης φιλομαθής, έσει πολυμαθής» Ισοκράτης
ΠΑΡΑΡΤΗΜΑ 2 Το Σύστημα Κανόνων CLIPS
Μηχανική Μάθηση και Εξόρυξη Γνώσης
ΕΡΓΑΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Β’ ΛΥΚΕΙΟΥ
Γνωριμία με το Λογισμικό του Η/Υ
13 / 02 / 04ΓΓΕΤ1 Γενική Γραμματεία Ερευνάς & Τεχνολογίας Διευθυνση Τεχνολογικής Ανάπτυξης Παρουσίαση : Β. Τσούλκας.
ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Πρόγραμμα Είναι μία ακολουθία από εντολές, σε λογική σειρά, με σκοπό να κατευθύνουν τον Η.Υ. στην εκτέλεση των επιθυμητών εργασιών. ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ.
Γεωργαλλίδης Δημήτρης Καθηγητής Πληροφορικής
Κεφάλαιο 3 ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
Εισαγωγή στις αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
ΕΝΟΤΗΤΑ 2: ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ
ΓνωριμΙα με το ΛογισμικΟ του ΥπολογιστΗ
Για τη διδασκαλία των πολυμέσων 1/15 ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ ΠΟΛΥΜΕΣΩΝ Ομάδα Ανάπτυξης Ομάδα Ανάπτυξης: Φίλιππος Δεληγιάννης, Παναγιώτης Κωστάκης,
Κεφάλαιο 6 -Περιβάλλοντα Ανάπτυξης Εφαρμογών
Ενότητα Α.4. Δομημένος Προγραμματισμός
Λογισμικό (Software).
Παναγόπουλος Ασημάκης Βασιλειάδης Βασίλης Β’ τάξη 6ου ΕΠΑΛ Πάτρας
Για τη διεκπεραίωση ενός προβλήματος πρέπει να ακολουθηθεί η εξής διαδικασία:  να γραφεί ο αλγόριθμος να συνταχθεί το πρόγραμμα σε γλώσσα υψηλού επιπέδου.
Κατανόηση (δεδομένα – ζητούμενα) Ανάλυση σε απλούστερα προβλήματα Επίλυση με οργανωμένα, απολύτως καθορισμένα, πεπερασμένα βήματα ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΣ.
Επικοινωνία Ανθρώπου Μηχανής HTML CGI JAVASCRIPT Κουμπούλης Χρήστος Α.Μ. 921 Χαλαβαζής Βασίλης Α.Μ. 988.
Hot Potatoes. Είναι java scripts που δημιουργούνται με έναν ιδιαίτερα φιλικό τρόπο. Το Hot Potatoes (καυτές πατάτες) είναι πρόγραμμα ανοιχτού λογισμικού.
ΛΑΔΑΚΑΚΟΣ ΘΑΛΗΣ Α.Μ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ
ΒΑΣΙΚΕΣ ΕΝΝΟΙΕΣ. ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗΣ Μηχανή που μπορεί να φέρει σε πέρας πνευματικές εργασίες ρουτίνας με μεγάλη ταχύτητα.
Γλώσσες Προγραμματισμού
ΜΑΘΗΜΑ: ΜΕΤΑΓΛΩΤΤΙΣΤΕΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΕΣ: Κ. ΛΑΖΟΣ - Π. ΚΑΤΣΑΡΟΣ Τρίτη, 14 Απριλίου 2015Τρίτη, 14 Απριλίου 2015Τρίτη, 14 Απριλίου 2015Τρίτη, 14 Απριλίου 2015Τμ.
ΕΝΑ TINY G.I.S ΣΥΣΤΗΜΑ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΔΙΚΤΥΩΝ Της σπουδάστριας : Χούντα Αγγελικής-Ειρήνης PeLAB,Ιούνιος 2000.
Κεφάλαιο 10 – Υποπρογράμματα
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Διδάσκοντες:Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ Διδάσκοντες:Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟ Διδάσκοντες:Στάθης Ζάχος Νίκος Παπασπύρου
Εντολές Επιλογής και Αποφάσεων
Παραβίαση δικαιωμάτων του παιδιού - παιδική εργασία.
A’ ΕΠΑ.Λ. Εφαρμογές Πληροφορικής Γεωργιλά Χιονία 1.
Πληροφορική 2 Γλώσσες Προγραμματισμού 1. Γλώσσες προγραμματσιμού  Επιτρέπουν την κωδικοποίηση των αλγορίθμων  Η εκτέλεση ενός προγράμματος θα πρέπει.
Εισαγωγή στη C# Μαρίνος Θεμιστοκλέους Ανδρούτσου 150 Γραφείο 206 Τηλ Ώρες Γραφείου: Τετάρτη 5-6 μμ.
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου. Πρόγραμμα τάξης 8:15 - 9:00Το σχολείο ξεκινά, παίρνουμε παρουσίες 9: :00Ανάγνωση και έκθεση 10: :00Ορθογραφία.
Αλγόριθμοι Εξαγωγής Συμπερασμάτων (Inference Engine)
Γνωριμία με το Λογισμικό του Υπολογιστή
Παραγωγή Ηλεκτρονικού Προϊόντος – ψηφιακός πίνακας ανακοινώσεων
Πληροφοριακά συστήματα συντήρησης εξοπλισμού
Εισαγωγή στις Αρχές της Επιστήμης των Η/Υ
Νέα σειρά εκδόσεων 4.5.
Εισαγωγή στα Έμπειρα Συστήματα
Αντικειμενοστραφής Προγραμματισμός ΙΙ
Πρότυπα Προγραμματισμού
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
Όνομα σχολείου Ημερομηνία
ΑΝΑΝΕΩΣΙΜΕΣ ΠΗΓΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
5η Γενιά Υπολογιστών  1)Εικόνες απο 5η Γενιά Υπολογιστών  2)Πληροφορίες απο 5η Γενιά Υπολογιστών  Μανώλης Σκορδαράς.
Τα βασικά μέρη του Η/Υ.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Κεφάλαιο 3 ΤΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ
TO BIOS βρίσκεται στην μητρική πλακέτα και τα αρχικά του σημαίνουν: Βασικό Σύστημα Εισόδου-Εξόδου.
ΤΟ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΣΑΣ
Καλώς ήλθατε, μαθητές! Όνομα δασκάλου.
Παράδειγμα στόχος Έμπνευση Ενέργειες/εργασίες Πόροι Σκέψεις
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Έμπειρο Σύστημα Διάγνωσης Βλαβών Η/Υ για Εκπαιδευτικούς Σκοπούς Εισαγωγή Το κείμενο της παρουσίασης εμφανίζεται στο παράθυρο των σημειώσεων (notes)

Rule-based Programming Εισαγωγή

Έμπειρο σύστημα: Λογισμικό το οποίο χρησιμοποιεί ανθρώπινη γνώση για την επίλυση προβλημάτων που κανονικά θα απαιτούσαν ανθρώπινη νοημοσύνη.

 Παρουσίαση της εφαρμογής.  Διατύπωση των κανόνων.  Μέθοδος ενεργοποίησης των κανόνων.  Πλεονεκτήματα της χρήσης κανόνων.  Ενσωμάτωση κανόνων σε εφαρμογές. Πρόγραμμα

Διατύπωση των κανόνων Κωδικοποίηση της γνώσης του ειδικού

Διατύπωση των κανόνων (defrule FAULTY_PSU)

Διατύπωση των κανόνων (defrule FAULTY_PSU (("Ενεργοποιείται ο Η/Υ;") answer οχι))

Διατύπωση των κανόνων (defrule FAULTY_PSU (("Ενεργοποιείται ο Η/Υ;") answer οχι) (("Είναι στην πρίζα;") answer ναι))

Διατύπωση των κανόνων (defrule FAULTY_PSU (("Ενεργοποιείται ο Η/Υ;") answer οχι) (("Είναι στην πρίζα;") answer ναι) (("Ο διακόπτης του τροφοδοτικού είναι στο ON;") answer ναι))

Διατύπωση των κανόνων (defrule FAULTY_PSU (("Ενεργοποιείται ο Η/Υ;") answer οχι) (("Είναι στην πρίζα;") answer ναι) (("Ο διακόπτης του τροφοδοτικού είναι στο ON;") answer ναι) => (printout "Το τροφοδοτικό είναι ελαττωματικό."))

Διατύπωση των κανόνων (defrule FAULTY_PSU (("Ενεργοποιείται ο Η/Υ;") answer οχι) (("Είναι στην πρίζα;") answer ναι) (("Ο διακόπτης του τροφοδοτικού είναι στο ON;") answer ναι) => (printout "Το τροφοδοτικό είναι ελαττωματικό."))

Backward Chaining (defrule FAULTY_PSU (("Ενεργοποιείται ο Η/Υ;") answer οχι) (("Είναι στην πρίζα;") answer ναι) (("Ο διακόπτης του τροφοδοτικού είναι στο ON;") answer ναι) => (printout "Το τροφοδοτικό είναι ελαττωματικό.")) (defrule FAULTY_RAM (("Ενεργοποιείται ο Η/Υ;") answer ναι) (("Φορτώνει το λειτουργικό σύστημα;") answer ναι) (("Είναι σταθερή η λειτουργία του Η/Υ;") answer οχι) => (printout "Η μνήμη RAM είναι ελαττωματική."))

Backward Chaining (defrule FAULTY_PSU (("Ενεργοποιείται ο Η/Υ;") answer οχι) (("Είναι στην πρίζα;") answer ναι) (("Ο διακόπτης του τροφοδοτικού είναι στο ON;") answer ναι) => (printout "Το τροφοδοτικό είναι ελαττωματικό.")) (defrule FAULTY_RAM (("Ενεργοποιείται ο Η/Υ;") answer ναι) (("Φορτώνει το λειτουργικό σύστημα;") answer ναι) (("Είναι σταθερή η λειτουργία του Η/Υ;") answer οχι) => (printout "Η μνήμη RAM είναι ελαττωματική."))

Backward Chaining (defrule FAULTY_PSU (("Ενεργοποιείται ο Η/Υ;") answer οχι) (("Είναι στην πρίζα;") answer ναι) (("Ο διακόπτης του τροφοδοτικού είναι στο ON;") answer ναι) => (printout "Το τροφοδοτικό είναι ελαττωματικό.")) (defrule FAULTY_RAM (("Ενεργοποιείται ο Η/Υ;") answer ναι) (("Φορτώνει το λειτουργικό σύστημα;") answer ναι) (("Είναι σταθερή η λειτουργία του Η/Υ;") answer οχι) => (printout "Η μνήμη RAM είναι ελαττωματική."))

 Διαχωρισμός της γνώσης από τον κώδικα.  Εύκολη διαχείριση της βάσης κανόνων.  Εκτέλεση ανεξάρτητη από τη σειρά σύνταξης.  Αντικατάσταση υπεράριθμων/φωλιασμένων δηλώσεων if…then…else. Πλεονεκτήματα της χρήσης κανόνων

 CLIPS για C.  Microsoft Business Rules Framework για.NET.  Jess για Java.  Drools για Java.  LISA για Common LISP. Μηχανές κανόνων

  oslab.teipir.gr/~vkanidis/expertsystemoslab.teipir.gr/~vkanidis/expertsystem Το Έμπειρο Σύστημα στο web

Σας Ευχαριστώ.