ΕΥΡΕΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ elemedu. upatras

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Triglianoi.gr Δημιουργήσαμε αυτή την παρουσίαση, ώστε τα μέλη μας να πάρουν μία σύντομη ιδέα, σχετική με την λειτουργία του φόρουμ μας.
Advertisements

Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Συμμετοχή στα μαθήματα τηλεκπαίδευσης της ΜΟΔ
Πώς να χρησιμοποιήσετε τον λογαριασμό σας στο Gmail
Support.ebsco.com Η Λίστα αποτελεσμάτων EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
Το νέο Twinspace Η συνεργατική πλατφόρμα του etwinning, εργαλείο για την κοινωνική δικτύωση την επικοινωνία των εκπαιδευτικών και τη διαχείριση ενός έργου.
Επιμορφωτής: Ονομ/νυμο Επιμορφωτή
Καθηγητής: Δ. Μπουτακίδης
Νέα Ιστοσελίδα Υπηρεσίας ΟΠΣ Νέα Ιστοσελίδα Υπηρεσίας ΟΠΣ Στόχος γενικά:  Προβολή των θεμάτων ΟΠΣ της νέας Προγραμματικής Περιόδου.
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Λέξεις Κλειδιά: Διαδίκτυο, Παγκόσμιος Ιστός (World Wide Web), ιστοσελίδα.
ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ONLINE
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Πληροφοριακές.
Πανελλήνιο Ψηφιακό Αποθετήριο Μαθησιακών Αντικειμένων
ΟΔΗΓΙΕΣ ΧΡΗΣΗΣ του tool ενημέρωσης στατιστικών
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Support.ebsco.com Εισαγωγή στο EBSCOhost Εκπαιδευτικό μάθημα.
Σελ. 1 Ε.2.2 Υπηρεσίες – Λειτουργία Helpdesk Καταχώρηση και παρακολούθηση αιτημάτων μέσω web Ε Καταχώρηση αιτημάτων υποστήριξης.
Οδηγίες Σχεδίασης Διαδραστικών Συστημάτων
Οι ιστοσελίδες ως πηγές πληροφόρησης και η αξιοπιστία τους
Copyright ©: SAMSUNG & Samsung Hope for Youth. Με επιφύλαξη κάθε νόμιμου δικαιώματος Εκπαιδευτικό υλικό Το Internet: Σύνδεση online Επίπεδο γνώσεων:
ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΕ WEB SITE (CONTENT MANAGEMENT TOOL)
Τομέας Πληροφορικής ΙΕΚ ΔΕΛΤΑ Θεσσαλονίκη
Heal Link Η HEAL Link (Hellenic Academic Libraries Link) είναι ο Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών και λειτουργεί υπό.
Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Πληροφορικής
Καλώς ήρθατε στο Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 – Κεφάλαιο 12: Ο Παγκόσμιος Ιστός – Εισαγωγή στην έννοια του Υπερκειμένου Το 1989 ο Τιμ Μπέρνερς μέλος του κέντρου cern επινόησε τον παγκόσμιο.
Διάδραση ανθρώπου- Υπολογιστή (Ε) ΕΥΡΕΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ.
Κάντε κλικ σε ένα από τα κεφάλαια παρακάτω για να πάρετε περισσότερες πληροφορίες ή κάντε κλικ στο κουμπί Επόμενο για να ξεκινήσει η ιστοσελίδα φροντιστήριο.
Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ. Φιλοσοφική Σχολή ΑΠΘ Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής Τμήμα Φιλοσοφίας & Παιδαγωγικής.
ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑΣ : ΤΣΑΛΤΑ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ. : 30920
EDUPORTAL ΕΝΟΠΟΙΗΜΕΝΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΚΑΙ ONLINE ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ EDUPORTAL Υπεύθυνη για το τμήμα: Αναπλ.
Οριζόντιο Έργο Υποστήριξης Σχολείων, Εκπαιδευτικών και Μαθητών στο Δρόμο για το ΨΗΦΙΑΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ, νέες υπηρεσίες Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου και Στήριξη.
Παρουσίαση της Ηλεκτρονικής Έκδοσης των Περιοδικών «Ιστορία» και «Αρχαιολογία»
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ ή ‘ο Μαγικός Κόσμος του Ιντερνετ σε απλά λόγια’
Ηλεκτρονική Γραμματεία
ΙΟΝΙΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΤΜΗΜΑ ΑΡΧΕΙΟΝΟΝΟΜΙΑΣ - ΒΙΒΛΙΟΘΗΚΟΝΟΜΙΑΣ Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών: Διοίκηση & Οργάνωση Βιβλιοθηκών με έμφαση στις Νέες Τεχνολογίες.
ΤΙ ΕΙΝΑΙ WIKI Eίναι μία ιστοσελίδα που επιτρέπει στους χρήστες της να προσθέσουν, να αφαιρέσουν, ή να επεξεργαστούν το περιεχόμενό της, πολύ γρήγορα και.
Εισαγωγή στο Blackboard
Οδηγός Αναζήτησης Ιδρυματικού Αποθετηρίου
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 1: Εισαγωγή (α μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης Το περιεχόμενο.
Εγκατάσταση του joomla σε τοπικό υπολογιστή Νταλούκας Βασίλης Υπεύθυνος ΚΕ.ΠΛΗ.ΝΕ.Τ. 1 ου Γραφείου Δ.Ε. Ν.Ηλείας.
Οργάνωση πληροφοριών Ταξινόμηση (Θ) Ενότητα 4: Αρχιτεκτονική της Ευρετηρίασης (β μέρος) Δάφνη Κυριάκη-Μάνεση Τμήμα Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης.
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 – Κεφάλαιο 7: Υπηρεσίες Αναζήτησης στον Παγκόσμιο Ιστό Λέξεις Κλειδιά: Διεύθυνση Ιστοσελίδας (URL), Θεματικοί Κατάλογοι, Λέξεις Κλειδιά (Key.
1Κεφάλαιο 4 Κανόνες Σύνταξης HTML Όλες οι ετικέτες εσωκλείονται μεταξύ των χαρακτήρων “ “. Κάθε τι που βρίσκεται μεταξύ των χαρακτήρων “ ”, αποτελεί σχόλιο.
Πανεπιστήμιο Αθηνών Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών Εικονικά Μουσεία Ημερίδα «Εικονικά Μουσεία» Παρουσίαση του Δικτυακού Τόπου των Εικονικών Μουσείων.
Εφαρμογές Πολυμέσων: Εισαγωγή στην HTML (1)
Πρακτικές Σχεδιασμού Μαθήματος. Πρακτικές καλού σχεδιασμού μαθήματος Η συγκέντρωση του εκπαιδευτικού υλικού και η οργάνωση στο eclass γίνεται πλέον σε.
Εγγραφή στην πλατφόρμα του eclass. Πιστοποίηση μέσω UPnet Η είσοδός σας στην πλατφόρμα του eclass προϋποθέτει την ύπαρξη λογαριασμού της μορφής
Οδηγίες Μεταπτυχιακών Φοιτητών Μ.Π.Σ. Περιβαλλοντική Πολιτική & Διαχείριση.
ΜΑΘΗΜΑ: ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ 2 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: Μενού,Εντολές και Παράθυρα Διαλόγου Καθηγητής: Γρηγόριος Νικ. Καρατάσιος.
ΜΑΘΗΜΑ: ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ 5 ο ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ: ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΕΚΤΥΠΩΤΩΝ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ: ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ν. ΚΑΡΑΤΑΣΙΟΣ.
Γνωρίσματα των Χρηστικών Ιστοσελίδων. Κατά το πρότυπο ISO/DIS :  αποτελεσματικότητα (effectiveness)  αποδοτικότητα (efficiency)  ικανοποίηση.
Συμπλήρωση Προτύπου Διδακτικού Σχεδιασμού
Αντωνιάδου Σοφία Ζυγούρης Φώτης Καπουλίτσας Θανάσης
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
ΤΜΗΜΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΨΥΧΑΣ Ε. ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ ΠΡΟΧΩΡΗΜΕΝΕΣ ΤΕΧΝΙΚΕΣ
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 12: Επεξεργασία κειμένου – LibreOffice #2
Δημιουργία Μαθήματος & Εργαλεία Διαχείρισης
Δημιουργία Ανοιχτού Ακαδημαϊκού Μαθήματος στην πλατφόρμα openeclass
Αρχές Πληροφορικής Ενότητα # 11: Επεξεργασία κειμένου - LibreOffice
ΣΥΝΟΠΤΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ POWERPOINT
Ανοιξιάτική καθαριότητα με την Fabrikam
Πύλη Τηλεκπαίδευσης Τμήματος edu. dmst. aueb. gr Βασιλική Ταγκαλάκη (Ε
ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΕΦΑΡΜΟΓΩΝ
Ανάπτυξη ηλεκτρονικών μαθημάτων στην πλατφόρμα Open eClass
Οδηγός δημιουργίας ιστολογίου στο blogger.com
Τρόπος προσαρμογής του Microsoft SharePoint Τοποθεσία Web με σύνδεση
Ανάπτυξη Εκπαιδευτικού Λογισμικού
ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΕΥΡΕΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ http://www. elemedu. upatras ΕΥΡΕΤΙΚΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ http://www.elemedu.upatras.gr/ Αγγελόπουλος Ηρακλής & Μπαρής Θεόδωρος

1.Ενημέρωση για τη κατάσταση του συστήματος Η επιλογή Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής εκπαίδευσης δε λειτουργεί ως υπερσύνδεσμος που να σε οδηγεί στην αρχική σελίδα Σημαντικότητα προβλήματος 2/5. Πρόταση επίλυσης Να υπάρχει υπερσύνδεση στην επιλογή Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Δεν υπάρχει σε κάθε σελίδα πάνω δεξιά εικονίδιο που να σε παραπέμπει στην αρχική σελίδα Σημαντικότητα προβλήματος 1/5. Πρόταση επίλυσης Να υπάρχει εικονίδιο που να σε παραπέμπει στην πρώτη σελίδα  

2.Αντιστοίχηση συστήματος-πραγματικού κόσμου Στη σελίδα Τομείς->Παιδαγωγικής Μέλη Δ.Ε.Π τα μέλη δεν είναι ταξινομημένα αλφαβητικά Σημαντικότητα προβλήματος 2/5. Πρόταση επίλυσης: Να ταξινομηθούν αλφαβητικά ή να επισημανθεί ότι η ταξινόμηση είναι ανά βαθμίδα Όταν γίνεται επιλογή της αγγλικής γλώσσας αλλάζουν μόνο οι επιλογές του μενού στα αγγλικά ενώ ένα μέρος από τα κείμενα παραμένουν στα ελληνικά( π.χ studies guide) Σημαντικότητα προβλήματος 3/5. Πρόταση επίλυσης: Αντικατάσταση των ελληνικών κειμένων με αγγλικά κείμενα

2.Αντιστοίχηση συστήματος-πραγματικού κόσμου Σημαντικός αριθμός ιστοσελίδων στα Αγγλικά και στα Γαλλικά εμφανίζονται κενές ή εμφανίζουν περιεχόμενο στα Ελληνικά. Σημαντικότητα προβλήματος5/5. Πρόταση επίλυσης: Το πρόβλημα είναι ιδιαίτερα σημαντικό, καθώς δεν επιτρέπει την εύρεση πληροφοριών από ξενόγλωσσους φοιτητές, μέλη ΔΕΠ κλπ. Επιβάλλεται η συμπλήρωση και διόρθωση της σχετικής πληροφορίας.

3. Ελευθερία και έλεγχος από το χρήστη Στην αρχική σελίδα υπάρχουν κάποιοι σύνδεσμοι (της ενότητας «Χρήσιμοι σύνδεσμοι») προς σελίδες που ανοίγουν σε νέο παράθυρο ή καρτέλα. Σημαντικότητα προβλήματος 2/5. Πρόταση επίλυσης: Οι σύνδεσμοι να ανοίγουν στο ίδιο παράθυρο, ή εναλλακτικά Θα μπορούσε να εμφανίζεται μία υποσημείωση που να λέει ότι τα συγκεκριμένα links ανοίγουν νέο παράθυρο.

4. Συνέπεια και συνέχεια και χρήση στάνταρ Οι σύνδεσμοι της ενότητας άλλες υπηρεσίες καθώς και Δηλώσεις Μαθημάτων παρουσιάζονται μόνο στην αρχική σελίδα. Όμως αποτελούν υπηρεσίες με σημαντικό ενδιαφέρον για τους χρήστες Σημαντικότητα προβλήματος 3/5. Πρόταση επίλυσης: Προτείνεται και στη αριστερή μπάρα του δικτυακού τόπου. Στη σελίδα ΑΡΧΙΚΗ->ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ παρουσιάζεται 1 σύνδεσμος που δείχνει να οδηγεί σε αρχείο pdf και οδηγεί σε ιστοσελίδα. Το γεγονός αυτό δημιουργεί σύγχυση στο χρήστη, καθώς αναμένει ότι η επιλογή θα τον οδηγήσει σε ένα κείμενο με τα αποτελέσματα. Πρόταση επίλυσης: Να διαγραφεί η ένδειξη pdf και να παραμείνει μόνο υπερσύνδεσμος

5.Αποφυγή λαθών Αρκετοί σύνδεσμοι ενώ είναι ενεργοί δεν οδηγούν σε σελίδα με περιεχόμενο (όπως Παιδαγωγικής->Δραστηριότητες, Παιδαγωγικής->Μεταπτυχιακοί φοιτητές). Σημαντικότητα προβλήματος 3/5. Πρόταση επίλυσης: Οι σύνδεσμοι μέχρι η σελίδα στην οποία οδηγούν να συμπληρωθεί, να είναι ανενεργοί. Εναλλακτικά να συμπληρωθεί το σχετικό περιεχόμενο, διαφορετικά να διαγραφούν οι σχετικοί σύνδεσμοι. Ο σύνδεσμος Μουσείο σε οδηγεί στον υπερσύνδεσμο Εισαγωγή στις ιστοσελίδες του Μουσείου Εκπαίδευσης ο οποίος σε οδηγεί στην αρχική σελίδα του ΠΤΔΕ Πρόταση επίλυσης: Το σφάλμα είναι σημαντικό καθώς ουσιαστικά ο υπερσύνδεσμος παραπλανά το χρήστη και τον οδηγεί σε λάθος προορισμό. Θα πρέπει ή να καταργηθεί η προαναφερόμενη διαδρομή ή ο υπερσύνδεσμος να οδηγεί στο Μουσείο Εκπαίδευσης.

6.Αναγνώριση αντί για ανάκληση Στη σελίδα Μεταπτυχιακά εμφανίζεται η ένδειξη αποτελέσματα επιτυχόντων στο Π.Μ.Σ συντόμευση η οποία ενδέχεται να δημιουργήσει σύγχυση. Σημαντικότητα προβλήματος 2/5. Πρόταση επίλυσης: Αναγραφή του ακρωνύμιου ΜΠΣ ως Προγράμματος Μεταπτυχιακού Σπουδών.

7. Προσαρμοστικότητα και αποδοτικότητα χρήσης   Διάφορα στοιχεία και πληροφορίες θα μπορούσαν να έχουν σχετικό υπερσύνδεσμο. Για παράδειγμα στην Ιστοσελίδα Διοίκηση στο όνομα του Προέδρου και του Αντιπροέδρου δεν υπάρχουν σύνδεσμοι στο όνομα του, ο οποίοι να οδηγούν στα βιογραφικά τους σημειώματα. Σημαντικότητα προβλήματος 2/5. Πρόταση επίλυσης: Να ενεργοποιηθούν οι σχετικοί υπερσύνδεσμοι. Δεν υπάρχει δυνατότητα αναζήτησης. Σημαντικότητα προβλήματος 3/5. Πρόταση επίλυσης: Θα πρέπει να υπάρχει δυνατότητα αναζήτησης

8.Καλαίσθητος και μινιμαλιστικός σχεδιασμός Στη σελίδα Άλλα Παιδαγωγικά Τμήματα η γραμματοσειρά είναι πολύ μικρή σε σχέση με τον ελεύθερο χώρο που διατίθεται Σημαντικότητα προβλήματος 2/5. Πρόταση επίλυσης: Να μεγαλώσει η γραμματοσειρά Στη σελίδα Οδηγός Σπουδών – Αξιολόγηση άλλες επιλογές είναι γραμμένες με μικρά και μία με κεφαλαία Σημαντικότητα προβλήματος 1/5. Πρόταση επίλυσης: Όλες οι επιλογές να αναφέρονται με πεζά γράμματα ή κεφαλαία .

8.Καλαίσθητος και μινιμαλιστικός σχεδιασμός Στη σελίδα Τομείς Παιδαγωγικής Μέλη Δ.Ε.Π σε κάποια μέλη υπάρχουν φωτογραφίες σε κάποια όχι Σημαντικότητα προβλήματος 2/5. Πρόταση επίλυσης: Να υπάρχει κοινή «πολιτική» όλο φωτογραφίες του ιδίου μεγέθους

9.Αναγνώριση και ανάνηψη από λάθη   Λανθασμένη εισαγωγή στοιχείων στο login οδηγεί στην εμφάνιση του σφάλματος: Λάθος username /password με μαύρα γράμματα πάνω στο πλαίσιο εισαγωγής Σημαντικότητα προβλήματος 2/5. Πρόταση επίλυσης: Το σφάλμα θα πρέπει να εμφανίζεται με κόκκινα γράμματα λίγο κάτω από τα πλαίσια εισαγωγής των στοιχείων

10. Βοήθεια Στην σελίδα Αρχική Σελίδα >Δηλώσεις Μαθημάτων, δεν παρέχονται υπερσύνδεσμοι ή επεξηγήσεις για το πόσα και ποια μαθήματα δηλώνονται ανά εξάμηνο . Σημαντικότητα προβλήματος 2/5. Πρόταση επίλυσης: Παροχή επεξηγήσεων ή δημιουργία υπερσυνδέσμων

Σύνοψη αποτελεσμάτων ευρετικής αξιολόγησης Αριθμός ευρετικού κανόνα Αριθμός σφαλμάτων Σφάλμα Επιπέδου 1 Σφάλμα Επιπέδου 2 Σφάλμα Επιπέδου 3 Σφάλμα Επιπέδου 4 Σφάλμα Επιπέδου 5 Μέση σημαντικότητα 1 5 3 2,4 2 7 3,57 4 3,8 6 2,86 8 9 10 Σύνολο 37 16 2,95