ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΊΔΡΥΜΑ ΚΡΗΤΗΣ Δομή Απασχόλησης και Σταδιοδρομίας Δ.Α.ΣΤΑ. ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
• Αγορά ημερήσιας εκδρομής μέσω διαδικτύου. • Οργανώνοση από επαγγελματία ξεναγό στην ελληνική, γαλλική, αγγλική γλώσσα
I.απαραίτητα πεζοπορία λίγων ωρών (3-5 ώρες με στάσεις) II.δραστηριότητες διαφορετικού ενδιαφέροντος : επίσκεψη μη δημοφιλούς αρχαιολογικού χώρου/μοναστηριού, θεατρικό παιχνίδι στη φύση, χειροτεχνία από φυσικά υλικά, προετοιμασία γεύματος με συγκομιδή απαραίτητων υλικών από συνεργαζόμενο παραγωγό, μάθημα βοτανολογίας, επίσκεψη ρακοκάζανου νέες ιδέες που θα εμπλουτίζουν το πρόγραμμα • Μικρές ομάδες των 15 ατόμων το μέγιστο. Στοιχεία εκδρομών:
• ώρα και μέρος αναχώρησης, • διάρκεια πεζοπορίας, • μορφολογία εδάφους • αποστάσεις, • στάσεις, • περιγραφή της διαδρομής, • διάρκεια και μέρος επιπλέον δραστηριότητας, • κόστος συμμετοχής, δυνατότητες πληρωμής
Ξεναγός- διοργανωτής θεατρολόγοςβοτανολόγος Εμπνευστής χειροτεχνιών Οδηγός με ιδιόκτητο λεωφορείο (μικρό) λογιστής Οργάνωση της επιχείρησης
Χαρακτηριστικά κλάδου • Κορεσμός προσφερόμενων εκδρομών σε τουρίστες της Κρήτης • Έλλειψη διαφοροποίησης των εκδρομών/κακή ποιότητα • Ο οικοτουρισμός θεωρείται ως “niche” τουριστικό προϊόν • Ο οικοτουρισμός μετράται περίπου το 20% του διεθνούς (πηγή TIES).
Ανταγωνιστές • Purecrete.com (ολοκληρωμένα πακέτα εκδρομών βασισμένα στον εναλλακτικό τουρισμό με έδρα την περιοχή των Χανίων) • Cretanadventures.gr (διοργάνωση πολυήμερων εκδρομών πεζοπορικού και ποδηλατικού ενδιαφέροντος στην Κρήτη και στη Σαντορίνη αλλά και extreme sports) • 7ήμερων εκδρομών στην Κεντρική και Ανατολική Κρήτη)
• Οποιαδήποτε ηλικιακή ομάδα με σχετικά καλή φυσική κατάσταση- απλή πεζοπορία • Φυσιολάτρες- όχι πωρωμένοι ορειβάτες! • Τουρίστες που θέλουν έστω μια μέρα κάτι διαφορετικό από την ηλιοθεραπεία • Πελάτες που αναζητούν ποιοτικές υπηρεσίες- αναγνωρίζουν value for money Πελάτες
• S : άδεια ξενάγησης, διαφοροποιημένο εκδρομικό προϊόν (πεζοπορία+ δραστηριότητα) • W : έλλειψη εμπειρίας, προσέγγιση πελατών μέσω διαδικτύου • Ο : ευοίωνες προβλέψεις για τουρισμό, ανάγκη διαφοροποίησης, value for money, διεύρυνση τουριστικής περιόδου • Τ : εύκολη αντιγραφή από μεγάλα ταξιδιωτικά γραφεία, αναδυόμενοι τουριστικοί προορισμοί
Αποστολή- όραμα • Παροχή διαφοροποιημένης εκδρομής με την ελπίδα να γνωρίσουν οι πελάτες μη δημοφιλή μέρη και να βιώσουν μια εμπειρία κατά τη διάρκεια των διακοπών τους • Ζήστε μια εμπειρία εκτός της πεπατημένης οδού! !
Εκτός πεπατημένης…! E: T:
Το τραγούδι που ακούγεται λέγεται ΕΛΑΙΟΛΑΔΟ και βρίσκεται στο cd Αντίποδες 2 του Γιώργη Ξυλούρη Σας ευχαριστώ!!