Διαφημιστική Εταιρεία

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ IV: ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
Advertisements

A tour of new features introducing Future Energy.
Στόχευση σχετικών πελατών Επαναληπτικό μάρκετινγκ με την Google Επαναληπτικό Μάρκετινγκ Στοχεύστε σε πελάτες οι οποίοι έχουν εκδηλώσει ήδη ενδιαφέρον για.
ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟΜΜΩΤΙΚΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΟ 2009.
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΙΔΕΑΣ 2011 Δ.Α.ΣΤΑ.ΤΕΙ ΚΡΗΤΗΣ
Υπηρεσίες Διαδικτύου Βαμβακάς Δημήτριος Καθηγητής Πληροφορικής ΓΕΛ Σάμου.
Εισαγωγή στη Διαφήμιση
ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Msc Αντωνία Μανιάτη.
ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑ: ΚΟΣΤΟΛΟΓΗΣΗ ΓΙΑ ΑΡΤΟΠΟΙΕΙΟ ΖΑΧΑΡΟΠΛΑΣΤΕΙΟ
Τραπεζική Ι Κ.1 Ο ρόλος και η λειτουργία ενός τραπεζικού οργανισμού
Επιχειρηματική ιδέα Ευκαιρίες από το περιβάλλον (πόροι) Φυσικοί πόροι Ανθρωπογενείς πόροι Προσωπικές ικανότητες, δεξιότητες κλπ. ΓνώσειςΔεξιότητεςΕμπειρίεςΆλλα…
ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΗΛΙΑΝΑ ΑΤΕΙΘ-ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΕΜΠΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΙΟΥΝΙΟΣ 2011.
ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΕΙΔΗ ΤΑ ΦΟΡΑΣ ΚΑΙ ΝΙΚΑΣ ……
¨ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ¨
W.A.M.O. ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΥΜΕ ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΑ ΕΣΟΔΑ Web Advertisement Methodize Operation ΠΡΟΗΓΜΕΝΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΟΝ για ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΨΗΦΙΑΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ.
ΚΑΛΩΣΗΡΘΑΤΕ! ACTIONSERVE A.E.. ΧΡΗΣΗ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΕ ΜΙΚΡΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΥΠΑΡΞΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΧΡΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟΥ.
Σημεία-κλειδιά για την επιτυχία Νίκος Σταθόπουλος
Ο ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΟΣ ΡΟΛΟΣ ΤΩΝ ΠΣ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ Msc Αντωνία Μανιάτη.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΑΓΡΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩΝ ΜΕΘΟΔΩΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΣΤΟΥΣ ΤΟΜΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ & ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ 3. ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ.
© 2007 Εκδόσεις Κριτική Εισαγωγή στην Οικονομική ΤΟΜΟΣ Α΄ David Begg S. Fischer, R. Dornbusch.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ.
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΜΠΟΡΙΟ ΑΝΩΤΑΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ
Ecomobile Τίτλος Εταιρείας. Οργάνωση και μέλη της Εταιρείας « 11197» Ε.Π.Σ.Υ.Π.Δ Ανακύκλωσης των κινητών και των μικροσυσκευών με άμεση ανταποδοτική χρηματοδότηση.
Αρχές Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων
1 Π. Μαυρογένης ΣΤΟΧΟΙ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΝΑ: 1. Εξηγεί τι είναι το Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα Τουριστικού Πρακτορείου (Ο.Π.Σ.Τ.Π.) 2. Αναφέρει τις κυριότερες.
1ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΑΡΤΕΜΙΔΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ «ΜΑΘΑΙΝΩ ΤΟ MARKETING ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ» ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ(ΣΕΡΡΕΣ) ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΙΡΗΣΕΩΝ Παρουσίαση Πτυχιακής Εργασίας Η.
ΑΡΧΕΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΣΕΡΡΩΝ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΣΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΩΝ.
3 ο Τ.Ε.Ε. ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑΣ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ ΘΕΜΑ «ΟΙ ΣΠΟΥΔΕΣ ΣΕ ΤΕΙ ΚΑΙ ΙΕΚ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ.
ΑΡΧΕΣ MARKETING ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ & ΟΙ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΚΤ
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΣΩΜΑΤΕΙΩΝ, ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΚΑΙ ΧΟΡΗΓΙΕΣ
ΕΡΓΑΣΙΑ Επιχειρηματικό Σχέδιο. Σκοπός Κατάρτιση συνοπτικού επιχειρηματικού σχεδίου για τη δημιουργία ηλεκτρονικού καταστήματος.
ΕΝΟΤΗΤΑ 8η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
1 Διάλεξη 11 η (2015 – 16) Τεχνικές άμεσης επικοινωνίας και Ψηφιακό Μάρκετινγκ.
[Επωνυμία Εταιρίας] Επιχειρηματικό Σχέδιο. Δήλωση Αποστολής  Μια ξεκάθαρη δήλωση της μακροπρόθεσμης αποστολής της εταιρίας μας. Χρησιμοποιούμε λέξεις.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΕΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΚΑΝ ΟΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΕΣ:  ΓΙΟΥΒΑΝΕΖΑ ΕΛΕΝΗ Α.Μ.420  ΠΑΠΑΚΥΡΙΑΚΟΥ ΖΩΗ Α.Μ.479  ΣΠΑΘΗ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ Α.Μ.409  ΧΑΤΖΗΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
 Διαφήμιση  Προωθητικές Ενέργειες  Δημόσιες Σχέσεις  Χορηγία.
ΜΕΣΑ ΑΜΕΣΗΣ ΔΙΑΦΗΜΙΣΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑ 5 η - ΜΕΡΟΣ 1 ο ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Διοίκηση επιχειρήσεων ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΣΤΑΥΡΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ ΣΕΠ
ΕΝΟΤΗΤΑ 1η ΤΕΙ ΙΟΝΙΩΝ ΝΗΣΩΝ - ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ - ΣΑΒΒΑΣ ΚΑΤΕΡΕΛΟΣ.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο. Δήλωση αποστολής Δηλώστε ξεκάθαρα την μακροπρόθεσμη αποστολή της εταιρείας σας. –Δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε.
ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ ΛΑΙΟΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΣ ΤΕΦΑΑ ΔΠΘ.
Γεωργία Κωνσταντίνου, Διευθύντρια Προγραμμάτων Επιχειρηματικότητας
Τιμές Μεταφοράς.
Λόγοι διαφήμισης στο web 1/2
Ομφάκινον Ομφάκινον.
Επωνυμία εταιρείας Επιχειρησιακό σχέδιο.
ΠαρουσΙαση επιχειρηματικοΥ σχεδΙου
Πρόγραμμα Αγωγής Σταδιοδρομίας
ΤΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΣΧΟΛΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ ''ΤΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΣΤΙΣ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ – Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ.
1.1 Οργάνωση Επιχείρησης Σκοπός μιας επιχείρησης είναι η ανάλυση της βασικής οργάνωσης μιας τυπικής ιδιωτικής επιχείρησης. Επιμέλεια Χασάπης Γιώργος.
Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού και Λογισμικού
ΤΟ ΜΕΙΓΜΑ ΤΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
Σχεσιακεσ βασεισ δεδομενων
Τεχνολογία Β’ Γυμνασίου
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ TEAMWORK
Εισαγωγή στο μάθημα Τεχνικά Θέματα Πωλήσεων και Προδιαγραφές Υλικού Λογισμικού.
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 13o Γυμνάσιο Πατρών Τάξη:Β2 Μάθημα: Τεχνολογία Καθηγήτρια: Αλπέτζου Κ. Μαθητής: Tηλέμαχος Βρεττάκος Σχολικό έτος:
Επιχειρηματικό σχέδιο
Cannes 2016 winner campaigns Glade Uni-Noodle Hermes 2015 case study
Μάρκετινγκ Υπηρεσιών Τουρισμού Διάλεξη 5η (2018 – 19) Συζήτηση πάνω στην Εργασία του Μαθήματος Δρ. Αλέξανδρος Αποστολάκης
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Διαφημιστική Εταιρεία DOLPHIN PUBLISHERS A.E. Διαφημιστική Εταιρεία

ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Η εταιρεία ιδρύθηκε επίσημα το 2009 Οι 5 κύριοι μέτοχοι είναι οι: Γιαννόπουλος Λάζαρος, Κατσούλης Παναγιώτης, Μπαντούνα Χριστιάνα, Παπαγεωργίου Ευάγγελος και Σταυριανέα Βαρβάρα. Αυτοί έχουν αναλάβει και την διοίκηση της εταιρείας. ΓΕΙΑ

ΟΡΓΑΝΟΓΡΑΜΜΑ

Γενικός Διευθυντής-Γιαννόπουλος Λάζαρος Είναι υπεύθυνος για την διοίκηση και την οργάνωση της εταιρείας. Οικονομικός Διευθυντής-Παπαγεωργίου Ευάγγελος Είναι υπεύθυνος για τα οικονομικά της εταιρείας. Διευθυντής Marketing-Σταυριανέα Βαρβάρα Είναι υπεύθυνη για την προώθηση της εταιρείας στις άλλες επιχειρήσεις.

Διευθυντής Ανθρώπινου Δυναμικού-Μπαντούνα Χριστιάνα Είναι υπεύθυνη για το προσωπικό της εταιρείας. Διευθυντής Πληροφοριακών Συστημάτων-Κατσούλης Παναγιώτης Ασχολείται με την ιστοσελίδα της εταιρείας και με την διαφήμιση στο Διαδίκτυο. Διευθυντής Παραγωγής- Γιώργος Παπαδόπουλος Είναι υπεύθυνος για την υλοποίηση της διαφήμισης που ζητάνε οι πελάτες μας.

ΣΚΟΠΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ Ο σκοπός της εταιρείας είναι η προβολή των προϊόντων άλλων επιχειρήσεων στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο, στον τύπο και κυρίως στο Διαδίκτυο αφού τα τελευταία χρόνια οι χρήστες του έχουν αυξηθεί με ραγδαίους ρυθμούς. Επίσης στοχεύουμε στην καλλιέργεια περιβαλλοντικής ευαισθησίας μέσω του προγράμματος SEF. ΓΕΙΑ

ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ Οι κύριες ανταγωνιστικές επιχειρήσεις είναι: 2 Delta 2020 Διαφημιστική A.n.d. Communication A4i Able Com. Absolut Profeccional Activad adaction

ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΣΝΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Οι καινούργιες επιχειρήσεις έχουν την δυνατότητα να προβάλλουν μέσω της εταιρείας μας τα προϊόντα τους στο αγοραστικό κοινό και να αυξηθούν οι πωλήσεις τους. Οι καταναλωτές σχηματίζουν με την βοήθεια της διαφήμισης μια πλήρη εικόνα για την επιχείρηση και τα προϊόντα της.

Προσφορά 25%: Αν στην επιχείρηση που θα συνεργαστεί μαζί μας μετά την διαφημιστική καμπάνια μας αυξηθούν οι πωλήσεις πάνω από 15% πληρώνουν όλο το ποσό που είχε συμφωνηθεί να καταβληθεί. Αλλιώς η επιχείρηση θα πληρώνει μόνο το 75% Επίσης οι επιχειρήσεις και ιδιαίτερα οι καινούργιες και οι μικρές μπορούν να επωφεληθούν από τις καταπληκτικές προσφορές μας: Αναλαμβάνουμε την διαφημιστική τους καμπάνια και μπορούν να μας εξοφλήσουν σε περίοδο 1 έτους.

ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ Το προσωπικό που είναι κατάλληλο για την εταιρεία μας πρέπει να διαθέτουν: Άριστη γνώση μιας τουλάχιστον ξένης γλώσσας Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ Άριστη γνώση ηλεκτρονικών υπολογιστών Η προυπηρεσία δεν είναι απαραίτητη καθώς οι πιο νέοι άνθρωποι μπορεί να έχουν καινούργιες ιδέες για την αγορά.

ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΣΟΔΩΝ ΚΑΙ ΕΞΟΔΩΝ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Έσοδα Έξοδα 1Ο έτος:368.300€ 359.000€ 2ο έτος:400.800€ 373.000€ 3ο έτος:458.000€ 393.500€

ΣΥΝΟΛΙΚΑ ΚΕΡΔΗ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ΤΑ 3 ΠΡΩΤΑ ΧΡΟΝΙΑ 1ο έτος:9.300€ 2ο έτος:27.800€ 3ο έτος:64.500€

Κόστος αγοράς πρώτων υλών 1.000 2.000 2.500   ΕΣΟΔΑ ΕΞΟΔΑ 1ο ΕΤΟΣ 2ο ΕΤΟΣ 3ο ΕΤΟΣ Πελάτης 1 20.000 25.800 28.500 Κόστος αγοράς πρώτων υλών 1.000 2.000 2.500 Πελάτης 2 3.000 4.500 Μισθοί στελεχών 170.000 180.000 200.000 Πελάτης 3 48.000 52.000 60.000 Εξοδα λειτουργίας γραφείου 10.000 Πελάτης 4 4.000 6.000 8.000 Αναλώσιμα Πελάτης 5 12.000 14.000 18.000 Στούντιο- Διάφορα έξοδα 16.000 Πελάτης 6 Μισθοί υπαλλήλων 168.000 Πελάτης 7 110.000 120.000 150.000 ΣΥΝΟΛΟ 359.000 373.000 393.500 Πελάτης 8 44.500 47.000 Πελάτης 9 7.000 9.000 Πελάτης 10 13.000 Πελάτης 11 23.000 22.000 24.000 Πελάτης 12 33.000 35.000 ΚΕΡΔΗ Πελάτης 13 Πελάτης 14 17.000 368.300 400.800 458.000 Πελάτης 15 14.800 15.000 9.300 27.800 64.500

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ S.E.F. Καινοτομία της διαφημιστικής μας εταιρείας αποτελεί το πρόγραμμα S.E.F.(Save the Environment Forever). Πρόκειται για ένα πρόγραμμα διαφημίσεων σχετικά με την ενημέρωση και την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών. Το κόστος αυτών των διαφημίσεων θα προέρχεται από τα έσοδα της εταιρείας μας καθώς και από ένα ποσό που θα καταβάλλουν όσες επιχειρήσεις συνεργάζονται μαζί μας εφόσον το θέλουν.

Οφέλη για τις επιχειρήσεις μέσω του προγράμματος S. E. F