ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ AIDS ΔΗ.ΜΟ.Π. «ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΟΣ» «Η Πρόληψη Τόπος Συνάντησης και Συναπάντησης για τη Συνερασία,

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Προβληματισμοί επί της λειτουργίας του θεσμού
Advertisements

Ενημέρωση και αγωγή υγείας για τη νέα γρίπη στα σχολεία Α. Ξεκαλάκη Παιδίατρος Δ/νση Κοινωνικής και Αναπτυξιακής Παιδιατρικής Ινστιτούτο Υγείας του Παιδιού.
ΚΙΝΗΤΗ ΜΟΝΑΔΑ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΚΕΡΚΥΡΑΣ-ΛΕΥΚΑΔΑΣ
αποτελούν, για κάθε χώρα, δείκτες «Πολιτισμού και Ανάπτυξης»
Υπεύθυνη Αγωγής Υγείας Διεύθυνσης Π.Ε. Ανατ. Θεσσαλονίκης
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΟΤΑΣ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – Επιστημονική.
Ενημερωτική Εκδήλωση στο πλαίσιο υλοποίησης του Έργου: «Τοπικό Σχέδιο Δήμου Ηλιούπολης για την Κοινωνική Ένταξη Ευάλωτων Ομάδων» Ενημερωτική Ημερίδα Ωφελουμένων.
Δημοτικός Οργανισμός Υγείας & Κοινωνικών Θεμάτων Δήμου Βόλου Δίκτυο Εθελοντών Κοινωνικής Προσφοράς του Δ.Ο.Υ.Κ “ Volo”
ΕΘΕΛΟΝΤΕΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ
ΠΡΩΤΟΠΟΡΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΜΨΥ ΒΑ ΚΥΚΛΑΔΩΝ ΕΠΑΨΥ
Φιλοθέη-Ψυχικό 2013 Διαδικασία Αυτοαξιολόγησης στη Σχολική Μονάδα
ΣΤΕΡΓΙΟΣ ΝΟΤΑΣ
Η Οπτική του Φύλου στις Τοπικές Πολιτικές
Η ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΦΡΟΝΤΙΔΑ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΥΓΕΙΑΣ
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ Δ/ΝΣΗ Π.Ε. ΚΑΙ Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ Δ/ΝΣΗ Δ/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ Δ΄ ΑΘΗΝΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΣ.
Γιατί ένα πολιτιστικό πρόγραμμα;. Τα Πολιτιστικά προγράμματα προϋπήρχαν του θεσμού. Θετικό γιατί υπάρχει ενδιαφέρον και παράδοση. Αρνητικό γιατί δεν είναι.
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου
Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Δ.Ε.
7ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ-Λ.Τ. ΛΑΡΙΣΑΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ
Η μελέτη του φαινομένου εμπεριέχει δυο τάσεις:
Οι Κινητές Μονάδες Ψυχικής Υγείας σε ένα σύγχρονο Σύστημα Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας Βενετσάνος Μαυρέας Καθηγητής Ψυχιατρικής Ιατρικής Σχολής Πανεπιστημίου.
Πέτρος Χαραβιτσίδης Διευθυντής στο 132ο Δημοτικό σχολείο Αθήνας
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ «ΦΥΛΟ ΚΑΙ ΝΕΑ ΕΡΓΑΣΙΑΚΑ.
ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΟΝΕΩΝ – ΣΧ.ΣΥΜΒΟΥΛΟΥ –ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ 1/3/2004 Σκοπός – στόχοι της Συνάντησης Ο ρόλος του Σχολικού Συμβούλου (Παιδαγωγική ευθύνη λειτουργίας.
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ ΣΤΗΝ ΠΡΟΛΗΨΗ «Η ΟΜΑΔΑ»
Η κοινωνία εμπιστεύεται το σχολείο Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου στη Σχολική Μονάδα Ο θεσμός.
Δύσκολες Συμπεριφορές στο Σχολείο.
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΡΙΣΕΩΝ ΣΤΟ ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ: Στρατηγικές ένταξης και επικοινωνίας Ευάγγελος Πεπές.
ΒΙΩΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΟ.
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΜΗΜΑ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΗΣ ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης.
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Μαρία Παπαδάκη. Η αντιμετώπιση του προβλήματος πριν την εκδήλωσή του Μείωση της ζήτησης – Προαγωγή της υγείας WHO: Προαγωγή της υγείας αποτελεί η ανάπτυξη.
Ιγ’ δημοτικο σχολειο παφου Προγραμμα «Νιωθω ασφαλησ στο σχολειo μου»
Μαρίνα Δεδούλη Σχ. Σύμβουλος ΠΕ2, Ψυχολόγος
οργάνωση & διαδικασία ΠΑΤΜΑΝΟΓΛΟΥ Σ. – ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ Μ.
ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ ΚΑΙ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΑΓΩΓΗ-
Σχολικός εκφοβισμός Δούκας Αλβανός Med,
Αγωγή Υγείας στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Α΄ Αθήνας
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΩΔ/ΣΟΥ.
Τα Αποτελέσματα των Δράσεων της ΑΝ.Ε.ΒΟ. Α.Ε. Γεώργιος Γκάγκας Διαχειριστής της Πράξης.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΒΟΝΤΣΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΟΛΓΑ ΜΟΥΣΙΟΥ-ΜΥΛΩΝΑ ΣΧΟΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ 1 ΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ.
7o Δημοτικό Σχολείο Αγίου Δημητρίου
Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΔΡΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ.
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών Σχολή Θετικών Επιστημών Τμήμα Βιολογίας Mάθημα Παιδαγωγικών Ενισχυτική Εργασία Υπεύθυνη μαθήματος: Ζαχαρούλα.
ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΕ ΓΕΝΙΚΑ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΡΙΑ ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ, Γ.Ν.Π. «Π. & Α. ΚΥΡΙΑΚΟΥ»
Ν.Π.Δ.Δ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ & ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΔΗΜΟΥ ΝΙΚΑΙΑΣ- ΑΓ.Ι ΡΕΝΤΗ.
Π ΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΚΕΝΤΡΟ ΚΟΙΝΟΤΙΚΗΣ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΙΕΙΝΗΣ ΒΥΡΩΝΑ - ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ Πλυτά Μαρίνα ΑΜ Χειμερινό εξάμηνο
ΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΔΗΜΩΝ Βίκυ Φλέγγα Οικονομολόγος, Μsc περιφερειακή ανάπτυξη Στέλεχος διεύθυνσης οργάνωσης και πληροφορικής.
Οι μέθοδοι και οι τεχνικές που χρησιμοποιούνται στη ΘΚ Χαράλαμπος Πουλόπουλος Αναπληρωτής Καθηγητής Κοινωνικής Εργασίας Τμήμα Κοινωνικής Διοίκησης και.
Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΤΗΝ A’ ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ Στελέχωση Υπηρεσίας: Μάρκος Ζαχαρής, ΤΕ Κοινωνικός Λειτουργός, Υπεύθυνος Κοινωνικής.
Σχολικές πρακτικές για την καλλιέργεια θετικού κλίματος Φραντζή Αντιόπη Διευθύντρια 70 ου Δ.Σ Αθηνών Σάββατο, 16 Μαΐου ο Δημοτικό Σχολείο Αθηνών.
ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ. ΨΥΧΙΑΤΡΙΚΗ; Μελέτη της ανθρώπινης συμπεριφοράς.
Κοινωνιολόγος-Συστημικός Ψυχοθεραπευτής
18 χρόνια δράσης του Κέντρου Πρόληψης στο Νομό Αχαΐας:
Εύη Μακρή-Μπότσαρη Καθηγήτρια Εκπαιδευτικής Ψυχολογίας
ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ ΔΗΜΟΥ ΑΙΓΑΛΕΩ
Επιθεώρηση Συμβουλευτικής-Προσανατολισμού,
 . Αρχές, ιδέες, πρωτοβουλίες, δράσεις της σχολικής κοινότητας του 132ου Δημοτικού Σχολείου Αθηνών.
ΣΧΟΛΗ ΑΝΘΡΩΠΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Πρόγραμμα Πρακτικής Άσκησης:
ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΡΙΟ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ ΚΑΙ ΕΚΦΟΒΙΣΜΟΥ
Ο σκοπός της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής στην εκπαίδευση είναι:
Προετοιμασία για την ανάληψη προγράμματος
Μετά το σχεδιασμό και την υλoποίηση των προγραμμάτων ΠΕ…
«Ενισχύοντας τη "φωνή" εκπαιδευτικών - μαθητών - γονέων στη διαμόρφωση θετικής σχολικής ζωής μέσω του Δικτύου Εκπαιδευτικών: “Σημερινός Μαθητής – Αυριανός.
Γενική Εκτίμηση (άπαξ)
Φυσιολογικό και παθολογικό
Μεταγράφημα παρουσίασης:

ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΠΡΟΛΗΨΗΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΕΞΑΡΤΗΣΙΟΓΟΝΩΝ ΟΥΣΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ AIDS ΔΗ.ΜΟ.Π. «ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΟΣ» «Η Πρόληψη Τόπος Συνάντησης και Συναπάντησης για τη Συνερασία, το Συντονισμό, τη Συμπληρωματικότητα» Αννέτα Τσελέντη, Ψυχίατρος Επιστημονικά Υπεύθυνη της ΔΗ.ΜΟ.Π. «Ν. ΜΩΡΟΣ» Σε συνεργασία με τον Οργανισμό κατά των Ναρκωτικών ΟΚΑΝΑ

ΠΡΟΛΗΨΗ Κατάσταση Υγείας «ευ ζην» και απουσία νόσου Υψηλός κίνδυνος για νόσηση Παρουσία νόσου Αποδρομή νόσου ή/και ίαση Φροντίδα για: διατήρηση υγείας έγκαιρη Παρέμβαση Θεραπεία λειτουργική αποκατάσταση υγείας«επανένταξη» Πρωτογενής Πρόληψη Δευτερογενής Πρόληψη Τριτογενής Πρόληψη

ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΟΑΓΟΥΝ ΤΗΝ Α/ΓΕΝΗ ΠΡΟΛΗΨΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ Αυτογνωσία Ατομική Διαφοροποίηση Ξεκάθαροι ρόλοι και Σκοποί Ενίσχυση της συναισθηματικής νοημοσύνης ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ/ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ Δημιουργία συλλογικής ταυτότητας Σύστημα αξιών Οικολογική ισορροπία Ανάδειξη τοπικών/εθνικών πολιτισμών Κοινωνική αυτονομία Παιδαγωγικό σχολείο Σύνθεση οικοθεωριών Ανάδειξη νέων μορφών οικογενειών ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ Σύνδεση σώματος και συναισθημάτων ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ Οικονομική ισότητα Συνεργασία αντί του ανταγωνισμού Εξασφάλιση στην εργασία Οικονομική δημοκρατία

ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΕΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΤΗΤΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΟΥΣΙΩΝ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ Ασάφεια στους ρόλους και τους σκοπούς Αδιαφοροποίητο Εγώ Ασάφεια στα όρια Δυσκολία κατανόησης συναισθημάτων ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ / ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ Εξαφάνιση τοπικών / εθνικών πολιτισμών Έλλειψη συλλογικής ταυτότητας Κυριαρχία στη φύση Κυριαρχία μαζικής κουλτούρας Παιδεία προσανατολισμένη στην παραγωγή Κοινωνική ετερονομία / έλλειψη συμμετοχικών θεσμών Σύγκρουση οικοθεωριών Ασάφεια στη λειτουργία του θεσμού της οικογένειας ΒΙΟΛΟΓΙΚΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ Διάσταση μεταξύ σωματικών και συναισθηματικών αναγκών ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΔΙΕΡΓΑΣΙΕΣ Οικονομική ανισότητα Κυριαρχία του ανταγωνισμού Ανεργία – οικονομική περιθωριοποίηση Οικονομική ολιγαρχία

Αρχές και Αξίες Πρόληψης Αισιόδοξη ματιά στη ζωή Έμφαση στο θετικό που ενυπάρχει σε κάθε κατάσταση, άνθρωπο και κοινότητα. Ανάδειξη της μοναδικότητας του κάθε ανθρώπου ως ξεχωριστό θαύμα ζωής Αξιοποίηση της διαφορετικότητας Συνεργατική οπτική για τη λύση προβλημάτων (χωρίς ηττημένους) Προσανατολισμός στις λύσεις Σύνθεση απόψεων και σφαιρική θέαση της πραγματικότητας

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΔΗ.ΜΟ.Π. «ΝΙΚΟΣ ΜΩΡΟΣ» ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ Ομάδες Γονέων Συζητήσεις Ενημέρωσης – ευαισθητοποίησης γονέων Ομάδες εφήβων Ομάδα συντονισμού Σχολών Γονέων Ν. Κέρκυρας Συμβουλευτική: Ατομική (γονείς, παιδιά) οικογενειακή

ΣΧΟΛΕΙΟ Βραχείες Προληπτικές Παρεμβάσεις-συζητήσεις ενημέρωσης -ευαισθητοποίησης μαθητών Ομάδες εκπαίδευσης Εκπαιδευτικών Προγράμματα Αγωγής Υγείας (μαθητές) Βιωματικά Εργαστήρια Ευαισθητοποίησης Συλλόγου Διδασκόντων Ομάδες Εποπτείας Εκπαιδευτικών Συμβουλευτική: Ατομική (εκπ/κοι, μαθητές) Συλλόγου διδασκόντων

ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ Συζητήσεις ενημέρωσης – ευαισθητοποίησης Δημοτικών Συμβουλίων Ομάδες δικτύωσης Τοπικών φορέων Ανοιχτές συζητήσεις ευαισθητοποίησης σε συνεργασία με τοπικούς φορείς Ομάδες κινητοποίησης εθελοντών- συνεργατών στην Πρόληψη Βιωματικά εργαστήρια Ευαισθητοποίησης Μελών τοπικών φορέων Ημερίδες Περίπτερα & εκστρατείες ενημέρωσης Θεατρικές παραστάσεις & άλλες εκδηλώσεις ευαισθητοποίησης ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ

Σημερινή Πραγματικότητα Πολυπλοκότητα καθημερινής ζωής Νέων μορφών οικογένειας Πολυπολιτισμικότητας Διαδικτυακής επικοινωνίας Ανεργίας και φτώχειας Κοινωνικής δυσφορίας Διαθεσιμότητας (και αντίληψης για διαθεσιμότητα) και χρήσης εξαρτησιογόνων ουσιών

Έλλειμμα: Κοινωνικής πολιτικής και εθνικού σχεδιασμού για την υγεία και ιδιαίτερα την Ψυχική Υγεία Συστήματος εξασφάλισης συνέχειας στην παροχή υπηρεσιών Α΄θμιας φροντίδας υγείας σύμφωνα με τις αρχές της Κοινοτικής Ψυχιατρικής Κενό υπηρεσιών ανάμεσα σε πρωτογενή και δευτερογενή πρόληψη

Το Δίκτυο είναι εφικτό εάν: απαντά σε πραγματικές ανάγκες αξιοποιεί την διεργασία του και το δυναμικό του (ανθρώπινους πόρους) για να δημιουργεί κατάλληλες απαντήσεις σ’ αυτές τις ανάγκες αξιολογεί και επαναπροσδιορίζει τη δράση και λειτουργία του δημιουργία κατάλληλων δεξιοτήτων-εργαλείων-βημάτων (δράση) Αξιολόγηση επαναπροσδιορισμός Αναγνώριση αναγκών