Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012.

Slides:



Advertisements
Παρόμοιες παρουσιάσεις
Athens Hotel Branding Seminar Franchising στα Ξενοδοχεία 23/09/2005 Dr. Άρης Ίκκος Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Advertisements

Έρευνα Κοινής Γνώμης Για το Περιβάλλον IΣΤΑΜΕ – Ανδρέας Παπανδρέου.
WORLD OF TUI.
& Απόδοση Ξενοδοχείων στην Αττική
1 CMR Cypronetwork Marketing Research & Consulting Ιούλιος 2009 ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΑΓΚΥΠΡΙΑΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ για την Παγκύπρια Ένωση Καταναλωτών.
NEXT GENERATION SERVICES  SMART TECHNOLOGY  SPECIALIST SERVICE PERSONNEL.
Athens Laboratory of Research in Marketing (A.LA.R.M.) – GLOBAL SALES BAROMETER © Νικόλαος Παναγόπουλος, PhD Επίκουρος Καθηγητής Μάρκετινγκ Οικονομικό.
ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΓΗΠΕΔΟ ΤΗΣ ΑΕΛ ΛΕΜΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΡΗ ΛΕΜΕΣΟΥ
Μάρτιος 2011 Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές. “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 30 Νοεμβρίου 2011.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Ιανουάριος–Φεβρουάριος 2010 ΕΡΕΥΝΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΠΤΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΡΟΤΩΝ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ Ν. ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ.
Υ Π Η Ρ Ε Σ Ι Ε Σ Ε Ρ Ε Υ Ν Α Σ Α Γ Ο Ρ Α Σ Πανελλήνια Έρευνα για το Internet Η εξέλιξη της χρήσης των Social Media.
Public Power Corporation SA Corporate Presentation November ο Εθνικό Συνέδριο Ενέργειας, «Ενέργεια & Ανάπτυξη 2012» Αρθούρος Ζερβός Πρόεδρος και.
Ina-x.  Παροχή οικονομικών ανθρώπινων συμβουλών  Σύσταση Ελληνικών και Ευρωπαικών Εταιρειών  Δημοσιεύσεις Ισολογισμών  Λογιστικά-Φορολογικά Ina-x.
Γραφείο Επιτρόπου Ρύθμισης Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών και Ταχυδρομείων
ΟΜΑΔΑ 55: Σωτήρης Κυριάκου Ιάκωβος Κουμίδης Λουκάς Λουκαϊδης ΠΑΝΕΠΙΣΤHΜΙΟ ΜΑΚΕΔOΝΙΑΣ ΤΜΗΜΑ ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ.
ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ IMIC 2 Φεβρουάριος 2006 Dr. Άρης Ίκκος, ISHC
The Greek Network of Rural Accommodation
Περιεχόμενο παρουσίασης
ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΚΡΟΥΑΖΙΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
Case study: Δημόπουλος Γεώργιος «Προέχει η ενημέρωση του πελάτη μας»
1 Τελικός UEFA Champions League 2007 Μάιος 2007 Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 16 Νοεμβρίου 2010.
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΦΟΙΤΗΤΩΝ. Παρατηρήσεις Δείγμα 10 φοιτητών – Καταγραφή για 19 εβδομάδες 5 κύριες κατηγορίες (22 υποκατηγορίες): - Υπνος.
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής & η Aπόδοση των Ξενοδοχείων Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α 27 Νοεμβρίου 2009.
Διαρκής Έρευνα Benchmarking Ελληνικών Ξενοδοχείων Νοέμβριος 2011.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αττικής 9 Μαΐου 2006.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
ΒΑΡΟΜΕΤΡΟ ΕΒΕΘ – ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΣ 2014 AD – HOC ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές: κ. Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ κ. Α. Ικκος, Διευθύνων.
Έρευνα “Global Cities” Η Εικόνα της Αθήνας στην Τουριστική Αγορά της Αγγλίας.
1 Έρευνα για την οικονομία Ελλάδα 2004 Ετοιμάστηκε ειδικά για την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ημερομηνία: 5 Νοεμβρίου 2003 TNS ICAP 64, Vas. Sofias Ave.,
Γρηγόρης Θ. Παπανίκος 21 Ιανουαρίου Παρουσίαση Έκθεσης ΑΤΕΜ 1.Περιεχόμενα της Έκθεσης 2.Οικονομικά και Τουριστικά Στοιχεία 3.Οι Περσινές Προβλέψεις.
Η επιρροή του χώρου εργασίας των σχολικών τάξεων στη μάθηση
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Παρουσίαση Έρευνας Οικονομική κρίση και οι επιπτώσεις στις επιχειρήσεις – μέλη του ΒΕΘ που δραστηριοποιούνται στον χώρο της οικοδομής Ιανουάριος 2011.
Ανάπτυξη και Εκτίμηση Ξενοδοχείων 25/06/05 Ανάλυση Εσόδων - Εξόδων Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Corporate Membership:Director Membership:Corporate Membership:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
Ενότητα Α1 Προσανατολισμός της Αναπτυξιακής Πορείας του Ελληνικού Τουρισμού Εισηγητές Γ. Δρακόπουλος, Γενικός Διευθυντής ΣΕΤΕ Α. Ίκκος, Διευθύνων Σύμβουλος.
Dr. Άρης Ίκκος, ISHC H Απόδοση των Ξενοδοχείων της Αττικής 4 Χρόνια Μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής 18 Νοεμβρίου.
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού Θεσσαλονίκης”
Είναι προφανές ότι οι κάτοικοι της διοργανώτριας χώρας θεωρούν ότι οι Ολυμπιακοί Αγώνες επιβάρυναν τον οικονομικό τομέα της ζωή τους, επιφέροντας.
Ανάλυση Στατιστικών Στοιχείων ΚΥΠΡΙΑΚΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ 13/4/2010.
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΗΝ ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΚΗ ΤΕΧΝΗ
Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ.
Ο οινοτουρισμός και οι προοπτικές ανάπτυξης της Θεσσαλίας
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ - Καταναλωτές Μάρτιος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι.
Κοιτώντας τις παρακάτω εικόνες προσπαθήστε να διαγνώσετε σε ποια / ποιες κεντρικές έννοιες αναφέρονται:
Βαρόμετρο ΕΒΕΘ Σεπτέμβριος “Η καθιέρωση ενός αξιόπιστου εργαλείου καταγραφής του οικονομικού, επιχειρηματικού και κοινωνικού γίγνεσθαι του Νομού.
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚEΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΩΝ: ΜΑΓΓΟΥ ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΜΠΑΣΙΑΚΑ ΧΡΥΣΟΒΑΛΑΝΤΩ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΣΤΕΦΑΝΟΥ ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΖΑΝΑΣ ΝΙΚΟΣ.
Εξελίξεις στον Παγκόσμιο και τον Ελληνικό Τουρισμό και στα Βασικά Μεγέθη της Ελληνικής Ξενοδοχίας το 2015 ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΡΕΥΝΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΩΝ.
Αρχιτεκτονική εσωτερικών χώρων Χώροι αναψυχής Ενότητα 3: Ο ρόλος του τουρισμού στην ελληνική οικονομία Διονυσία Φράγκου Τμήμα ΕΑΔΣΑ Ανοικτά Ακαδημαϊκά.
Παρουσίαση έρευνας Ικανοποίησης Τουριστών Νομού Καβάλας Ιούνιος 2016.
Γενική Συνέλευση ΕΞΑ-Α
ΔΗΜΟΣ ΙΚΑΡΙΑΣ ΣΥΝΕΔΡΙΟ ΙΑΜΑΤΙΚΑ ΝΕΡΑ & ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΣ ΘΕΡΜΑΛΙΣΜΟΣ
Νέες Τάσεις στον Τουρισμό
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
Δρ. Γιώργος Σώκλης Ινστιτούτο Τουριστικών Ερευνών και Προβλέψεων
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Ο όρος Web 2.0.
ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ: Η ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΣΤΟ THE MET HOTEL
Το μαρκετινγκ του alia palace
Οικιακή Οικονομία Α’ Γυμνασίου Μάθημα 6ο. Διδάσκων καθηγητής
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Αττικής
Γενική Συνέλευση Ένωσης Ξενοδόχων Αθηνών-Αττικής
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης
Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών Ξενοδοχείων Αττικής
Μεταγράφημα παρουσίασης:

Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012

Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών

Πρωτογενής Έρευνα Τουριστών  Περίοδος: Δεκέμβριος 2011 – Φεβρουάριος 2012  Μέθοδος: Ερωτηματολόγιο –Δημογραφικά Στοιχεία –Στοιχεία για Δαπάνες –Στοιχεία για Δραστηριότητες –Αξιολόγηση Εμπειριών  Δείγμα: ~800 ερωτηματολόγια, ... από ξενοδοχεία – μέλη της ΕΞΘ ... κατηγοριών 1* έως 5*

Το προφίλ των τουριστών 65% Έλληνες

Σκοπός Ταξιδιού

Ημερήσια Δαπάνη

Σε ποιόν άλλον προορισμό σκεφτήκατε να πάτε εναλλακτικά; Έχει αναφερθεί (τουλάχιστον 5 φορές)

Κάνετε χρήση των κοινωνικών δικτύων; (ανά ηλικία) Κοινωνικά Δίκτυα ανά Ηλικία

Έλληνες / αλλοδαποί Κάνετε χρήση των κοινωνικών δικτύων - Έλληνες: 72.2% - Αλλοδαποί: 74.7%

Προετοιμασία Ταξιδιού Από που πήρατε πληροφορίες για την Θεσσαλονίκη Στην προετοιμασία του ταξιδιού χρησιμοποιήσατε: (ανά ηλικία) κράτηση online: : 35% : 29%

Χρήση κοινωνικών δικτύων από τα ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης Εφόσον υπάρχει σχετικό link από το site του ξενοδοχείου για τα social media Πηγή: GBR Consulting, βάσει των 35 ξενοδοχείων που συμμετείχαν στην έρευνα * δεν χρησιμοποιούν χρησιμοποιούν

Ξενοδοχεία Θεσσαλονίκης online  24% δεν έχει ιστοσελίδα ή online κράτηση –8% δεν έχει ιστοσελίδα –16% δεν προσφέρει online κράτηση (ούτε φόρμα κράτησης)  60% δεν έχει link στο Facebook ή δεν έχει Facebook  Κάποια βασικά προβλήματα λειτουργίας στις ιστοσελίδες –Φόρμα κράτησης με παλιά στοιχεία από 2008, 2009 & –Σύνδεση στο TripAdvisor, αλλά με πολύ χαμηλή αξιολόγηση... –Links που δεν λειτουργούν... –Facebook χωρίς στοιχεία... –Blog: άδειο... –Λογαριασμός Twitter: άδειο (no tweets)... –Εικονίδια κοινωνικών δικτύων, χωρίς links... –Η κράτηση γίνεται μόνο μέσω του booking.com... –Μουσική υπόκρουση... –“η ιστοσελίδα είναι υπό κατασκευή” Πηγή: GBR Consulting βάσει των 80 Thessaloniki hotel web sites

Αξιοθέατα

Ημερήσιες Εκδρομές

Απόψεις : 7.9 Συνολική Αξιολόγηση Πρόσβαση από Αερ/μιο Πολιτισμός Αεροδρόμιο - Λιμάνι Συμπεριφορά ΜΜΜ Αναψυχή - Διασκέδαση Σήματα & Πληροφόρηση Πάρκα, «Πράσινο» Ασφάλεια στην Πόλη Πλατείες, Πεζοδρόμια Δημόσια Καθαριότητα Πληροφορίες για Εκδηλώσεις Ατμοσφαιρική Ρύπανση Ηχορύπανση 2011:

Απόψεις Ταξί Ξενοδοχείο Bar / Café Εστιατόρια Καταστήματα Εγκαταστάσεις Value for money Αερ/νο / Πλοίο ΚΤΕΛ / Τραίνο

Θα ξανάρθετε στην Θεσσαλονίκη ή / και θα την συστήσετε σε τρίτους;

Διαφοροποιήσεις

Δουλειά / διασκέδαση Πάρκα, Πράσινο Ατμοσφαιρική ρύπανση Ηχορύπανση Ασφάλεια Πληρ/ρίες για Εκδηλώσεις Δημόσια Καθαριότητα Πλατείες, Πεζοδρόμια Ταξί Ταξί – value for money Καταστήματα - value for money Εστιατόρια - value for money Συμπεριφορά Σήματα & Πληροφόρηση Bar / café value for money ΜΜΜ Ξενοδοχεία - value for money Συνολική Αξιολόγηση: - Δουλειά:8,0 - Διασκέδαση: 8,0 Αεροδρόμιο / Λιμάνι Αναψυχή - Διασκέδαση Πρόσβαση από Αεροδρόμιο Εγκαταστάσεις Καταστημάτων Εγκαταστάσεις Εστιατορίων Εγκαταστάσεις Ξενοδοχείων Πολιτισμός Εγκαταστάσεις Bar / café Αερ/νο / Πλοίο / ΚΤΕΛ / Τραίνο Σιδηροδρομικός σταθμός

Δουλειά / διασκέδαση

Έλληνες / αλλοδαποί Από που πήρατε πληροφορίες για την Θεσσαλονίκη

Έλληνες / αλλοδαποί

Απόδοση Ξενοδοχείων

Έσοδα δωματίου YTD Δεκ (x 1 εκ €) 5*4*3* Πηγή: GBR Consulting Βάσει 28 ξενοδοχείων που ήταν σε λειτουργία όλο αυτό το διάστημα *: 8, 4*: 8, 3*: 12 “σταθεροποίηση αφίξεων αύξηση δωματίων” “σταθεροποίηση αφίξεων αύξηση δωματίων” “πτώση αφίξεων αύξηση δωματίων”

Απόδοση Έσοδα δωματίου YTD Δεκ (x 1 εκ €) Πηγή: GBR Consulting Βάσει 28 ξενοδοχείων που ήταν σε λειτουργία όλο αυτό το διάστημα *: 8, 4*: 8, 3*: 12 Διαθέσιμα Δωμάτια – Πωλήσεις Δωματίων - Πληρότητα 63% 59% 53% 54% Occ:

Εποχικότητα - αφίξεις 2004 Ολυμπιακοί Αγώνες Πηγή: ΕΛ.ΣΤΑΤ.

Αφίξεις στο αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης Πηγή: ΣΕΤΕ

Διεθνείς Τουριστικές Αφίξεις Θεσσαλονίκη - Χαλκιδική Αφίξεις στο αεροδρόμιο της Θεσ/κη (Πηγή: ΣΕΤΕ) Διεθνείς Αφίξεις, διαμονή σε καταλύματα «ξενοδοχειακού τύπου (Πηγή: ΕΛ.ΣΤΑΤ.) Χαλκιδική Θεσσαλονίκη 22% 24% 1,1 εκ. 1,2 εκ. 1,3 εκ. Πηγή: ΣΕΤΕ, ΕΛ.ΣΤΑΤ. 24% 1,3 εκ. 42% 40% 34% Αλλοδαποί & Έλληνες

Συνέδρια & Συναντήσεις

Cardiff Budapest Malmo Athens Dusseldorf Prague Birmingham Απόδοση των Ξενοδοχείων σε Ευρωπαϊκό Επίπεδο 2011 Πηγή: GBR Consulting, STR Global Venice Paris London Tel Aviv Zurich Geneva Amsterdam Istanbul Thessaloniki

Ευρώπη – Μεσόγειος – Θεσσαλονίκη Πληρότητα (%) Πηγή: GBR Consulting, ΕΞΘ & STR Global

Ευρώπη – Μεσόγειος – Θεσσαλονίκη Μέση Τιμή Δωματίου ( ARR, € ) RevPAR (€) Πηγή: GBR Consulting, ΕΞΘ & STR Global

Βαρόμετρο Τουρισμού Εκτιμήσεις για τα Ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης για το 2012 Πηγή: GBR Consulting Tourism Barometer

Dr. Άρης Ίκκος, ISHC Έρευνα Ικανοποίησης Πελατών & Απόδοση Ξενοδοχείων Θεσσαλονίκης Μάιος 2012